بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

یکی از محبوب ترین ژانرها در سینما، کمدی است و شاید از دلایل مهم آن می توان به نیاز بشر به خندیدن و صحنه های سرگرم کننده و جذاب باشد. خوشبختانه در سال۲۰۲۰  تعداد زیادی فیلم های کمدی منتشر شده که می توانند آینده ژانر کمدی را رقم بزنند. فیلم های کمدی باید علاوه بر آوردن لبخند بر لبمان مشکلات و معضلات اجتماعی را نیز بیان کنند، اما باید گفت تعداد زیادی از فیلم های کمدی وجود دارند که با استفاده از حرکات مبتذل و فکاهی تنها هدفشان سرگرم کردن بیننده است.

توجه: همه گیری ویروس کرونا موجب تأخیر در تاریخ اکران بسیاری از این فیلم ها شده است  و حتی ممکن است بعضی از این فیلم ها که در لیست آورده شده با توجه به موج دوم همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینما ها در سال ۲۰۲۱ منتشر شوند.

۲۴) Unknown Origins  منشأ ناشناخته

تاریخ انتشار: ۲۸ آگوست

بازیگران: خاویر ری ، ورونیکا اچگویی

مادرید، سال ۲۰۱۹،داستان فیلم راجع به دیوید، پلیس جوانی که به تازگی به مادرید نقل مکان کرده است، برای حل پرونده ی یک سری از قتل های وحشتناک که باعث بازآفرینی خاستگاه های مخفی ابرقهرمانان کلاسیک است، مجبور به همکاری با خورخه الیاس یک فرد آزاده و صاحب یک فروشگاه کتاب طنز می شود. هر قتل یک قطعه از یک پازل است که می تواند مخاطب را به شگفتی وادارد. این فیلم با شخصیت های با مزه و روایت داستانی سرگرم کننده اش می تواند اوقات خوشی رابرای شما مهیا کند. این فیلم های یکی از محبوب ترین فیلم های با زبان اسپانیایی بوده است که در شبکه نتفلیکس پخش شد.

شما می توانید فیلم عامل ناشناخته را به صورت رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Unknown Origins 2020

00:00
00:00
 

 

۲۳) The War with Grandpa جنگ با پدر بزرگ

تاریخ انتشار:۹ اکتبر

بازیگران: رابرت دنیرو ، اوما تورمن ، راب ریگل

شاید یکی از مهمترین دلایلی که شمارا قانع کند تا این فیلم کمدی را ببینید حضور اسطوره سینما یعنی آقای رابرت دنیرو باشد. در فیلم جنگ با پدر بزرگ کودکی را میبینیم که باید اتاقش را با پدر بزرگ اش تقسیم کند اما از این موضوع اصلا خوشحال نیست. او تصمیم می گیرد برای اینکه پدر بزرگ را از خانه فراری دهد دست به خطرناک و جالی بزند که همین شروع ماجرای این فیلم است. فیلم جنگ با پدر بزرگ فیلمی بسیار سرگرم کننده است که می توانید در پایان یک هفته سخت در کنار خانواده و دوستان و یا فرزندتان به تماشای آن بنشینید و لذت ببرید.

شما می توانید فیلم جنگ با پدر بزرگ را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The War with Grandpa 2020

00:00
00:00
 

 

۲۲) The King of Staten Island پادشاه جزیره استاتن

تاریخ انتشار: ۱۲ ژوئیه

بازیگران: پیت دیویدسون ، ماریسا تومئی ، بیل بور ، بل پاولی ، مود آپاتو ، استیو بوسمی

اسکات از زمان درگذشت پدرش که مأمور آتش نشانی بوده است دچار افسردگی شده و روزهای خود را با کشیدن مواد مخدر می گذراند و در رؤیاهایش یک هنرمند مشهور است تا اینکه وقایع او را مجبور کنند تا با اندوه خود دست و پنجه نرم کند و اولین قدم های خود را در زندگی بردارد. او به دلیل علاقه زیاد به پدر وارد شغل آتش نشانی می شود و در آنجا اتفاقات جذابی برای او می افتد که باعث می شود قهرمان بودن را در دنیای واقعی لمس کند. ما در این فیلم شاهد تغییرات امید بخش یک فرد معتاد افسرده هستیم که با صحنه های کمدی و سرگرم کننده برایمان روایت می شود.

شما می توانید فیلم پادشاه جزیره استاتن را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The King of Staten Island 2020 

۲۱) An American Pickle خیارشور آمریکایی

تاریخ انتشار: ۶ آگوست

بازیگران: ست روگن ، سارا اسنوک ، جورما تاکونه

روگن در این فیلم دو نقش را بازی می کند: او در یک نقش کارگر یهودی کارخانه در سال ۱۹۱۹ است که ۱۰۰ سال بعد پس از آبگیری در یک مخزن ترشی از خواب بیدار می شود و دیگری مهندس برنامه نویس که گویا از نوادگان همان فرد است. نکته مهم در این فیلم اختلاف نسل ها، وجود تکنولوژی در زندگی انسان و پیشرفت های قابل ذکری که روحیات و رفتار های انسان ها را تغییر داده است. ست روگن ازمحبوب ترین بازیگران کمدی است که یکی از دلایل پرطرفدار بودن این فیلم حضور این بازیگر می تواند باشد.

شما می توانید فیلم خیار شور آمریکایی را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم An American Pickle 2020

۲۰) I Used to Go Here قبلا به اینجا می رفتم

تاریخ انتشار: ۷ آگوست

بازیگران: جیلیان جیکوبز ، جاش ویگینز ، هانا مارکس ، فارست گودلاک ، جورما تاکونه ، جیمین کلمنت

یک فیلم خنده دار و گاها درد ناک! کیت، نویسنده ۳۵ ساله، به دنبال انتشار رمان جدیدش، توسط استاد پیشین خود دعوت شده است تا درمورد موضوع رمانش صحبت کند. کیت پس از قبول دعوت، خود را عمیقاً درگیر زندگی گروهی از دانشجویان می کند. این فیلم یک نگاه شیرین و صادقانه به استرس ها و دردهای دوران ۳۰ سالگی، زمانی که درد ها و تنش های جهان کاملا لمس شدنی و حس پذیرفتن مسئولیت های سنگین و طاقت فرسا است.

۱۹) Emma  اما

تاریخ انتشار: ۲۱ فوریه

بازیگران: آنیا تیلور-جوی ، جاش اوکانر ، بیل نایگی ، میا گوت ، جانی فلین ، میراندا هارت

این فیلم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و یک پایان خوش اخلاقی دارد بدون اینکه قهرمان اشتباه خود را برای رفتارهای (اغلب وحشتناکش) رها کند. در کنار آنیا تیلور-جوی ، چند بازیگر بسیار بی نظیر دیگر قرار دارند که شاید کمتر با آنان آشنایی داشته باشیم اما در این فیلم بسیار بازی خوبی دارند.در در سال ۱۸۰۰ در انگلستان زنی جوان است که به معنای واقعی خوب است اما اما کمی خودخواه است و در زندگی احساسی دوستانش دخالت می کند و در زندگی آنان جاسوسی کند. این فیلم می تواند اوقات خوشی را در زمان همه گیری ویروس کرونا و اجبار برای در خانه ماندن برای شما به همراه داشته باشد.

00:00
00:00
 

 

۱۸) Guns Akimbo تفنگ آکیمبو

تاریخ انتشار: ۲۱ فوریه

بازیگران: سامارا ویوینگ ، دانیل ردکلیف ، ناتاشا لیو بوردیزو ، ریس داربی

پس از هری پاتر، ردکلیف کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داده است (بازی های که در صورت عدم موفقیت، اما ریسک بالایی داشتند). در فیلم اسلحه آکیمبو، پسری برای نجات دوست دختر سابق خود از دست آدم ربایان به مهارت های گلادیاتور تازه به دست آمده خود اعتماد می کند. به نظر می رسد بازی ردکلیف در سایت Rotten Tomatoes توانسته است نظرات مثبت زیادی را جلب کند.

۱۷) The Climb رؤیای صعود

تاریخ انتشار: ۲۰ مارس

بازیگران: مایکل آنجلو کووینو ، کایل ماروین ، گیل رانکین ، جودیت گودرچ

کایل و مایک دو دوست صمیمی هستند که در تمام مراحل زندگی شان در کنار هم بوده اند، ان ها به هم اعتماد زیادی دارند تا زمانی که مایک با نامزد کایل دوست می شود. آنچه در ادامه داستان نمایش داده می شود قصه دوستی، ناامیدی و عشق است، همراه با شوخی های خنده دار که به اندازه کافی قابل درک هستند. غالباً نمی بینیم که فیلم هایی با موضوع دوستی های مردانه متمرکز شده است به جزئییات بپردازد ، بنابراین فیلم The Climb یک روایت تازه از نوع دوستی ها و مشکلاتی که بعد از خیانت ها در رفاقت به وجود می آید.

۱۶) Banana Split  تکه های موز

تاریخ انتشار: ۲۷ مارس

بازیگران: هانا مارکس ، لیانا لیبراتو ، دیلن اسپروز

فلیم تکه های موز که محضول سال ۲۰۱۸ است در ماه مارس ۲۰۲۰ به اکران درآمد و توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. در طول تابستان ، دو دختر نوجوان با یک مشکل بزرگ رابطه دوستانه ای صمیمی ای با هم دارند تا اینکه یکی از ان ها با دوست پسر سابق دیگری قرار ملاقات می گذارد و همین موضوع باعث به وجود آمدن ماجراهای جذاب در این فیلم می شود. در این فیلم دیلن اسپروز بازیگری که کار خودش را از سنین کودکی و در سریال پرطرفدار دوستان آغاز کرد بازی می کند.

00:00
00:00
 

 

۱۵) The One and Only Ivan  ایوان منحصر به فرد

تاریخ انتشار:۲۱ آگوست

بازیگران: سام راکول ، برایان کرانستون ، فیلیپا سو

فیلم ایوان منحصر به فرد محصول کمپانی دیزنی آمریکا است و کارگردانی آن را نیز تئا شاروک انجام داده است. صدا پیشه های شخصیت های کارتونی این فیلم را نیز بازیگران مشهوری همچون آنجلینا جولی، سم راکول و هلن میرن اجرا کرده اند. نکته جالب توجه در این فیلم داستان کاملا واقعی آن است که برداشت شده از زندگی گوریلی به نام ایوان است که توسط فردی از آفریقا به آمریکا آورده می شود و خصوصیت جالب این گوریل مهارت در نقاشی کشیدن وی بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملاً تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.

شما میتوانید فیلم ایوان منحصر به فرد را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020

۱۴) The Lovebirds مرغ عشق ها

تاریخ انتشار: ۲۲ می

بازیگران: عیسی راه ، کومیل نانجیانی ، آنا کمپ ، کایل بورنهایمر

عیسی ری و کومایل نانجیانی ، نقش زوجی را بازی می کنند که به طور غیر منتظره خود را گرفتار یک جنایت می کنند. در حالی که هر دوی آنها سعی می کنند برای پاک کردن نام خود پرونده را حل کنند ، به یک وضعیت کاملا وحشتناک و قابل پیش بینی می رسند.  واقعیت این است که این دو شخصاً کاستار هستند و به تنهایی خنده دار هستند ، به این معنی است که این فیلم می تواند لحظات شاد فراوانی را برایتان رقم بزند.

The Personal History of David Copperfield(13   زندگی خصوصی دیوید کاپرفیلد

تاریخ انتشار:  ۸ می

بازیگران:دیوید پتل، هیولاری، تیلدا سوینتون

این فیلم برداشتی مدرن از داستان کلاسیک چارلز دیکنز درباره یتیمی جوان که قادر به پیروزی در بسیاری از موانع است. دیدن دیوید پتل بازیگر هندی-انگلیسی در این فیلم بسیار جذاب است ، بنابراین دیدن او در کتاب “تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد” – براساس مشهورترین رمان چارلز دیکنز – هدیه خوبی به طرفدارنش بود. دقیقاً مانند کتابی که از آن الگوبرداری شده است ، فیلم زندگی دیوید کاپرفیلد را دنبال می کند که به صورت کمدی گونه ای روایت می شوند.

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run(12  باب اسفنجی

تاریخ انتشار: ۲۲ می

بازیگران: کلنسی براون ، کیانو ریوز ، اوکوافینا ، اسنوپ داگ ، تام کنی

باب اسفنجی کارکتر بسیار جذابی که در دنیای زیرآب ها زیندگی می کند برای همه بسیار جذاب و با نمک است. ما همیشه سریال محبوب باب اسنفجی را از زمان کودکی و نوجوانی دنبال می کردیم تا اینکه اولین فیلم انیمیشن این شخصیت های جذاب به نام SpongeBob: Sponge Out of Water منتشر شد  بسیار مورد توجه قرار گرفت و در گیشه موفق شد ، بنابراین احتمال اینکه این قسمت از فیلم انیمیشن باب اسفنجی با اقبال عموم مواجه شود زیاد است. صدا پیشه های این قسمت از باب اسفنجی کیانو ریوز ، اوکوافینا و اسنوپ داگ خواهند بود.

00:00
00:00
 

 

۱۱) Looks That Kill  چهره کشنده

تاریخ انتشار: ۱۹ ژانویه

بازیگران: براندون فلین ، جولیا گلدانی تلس ، کی هونگ لی

داستان راجع به پسر جوانی است که اتفافات جذابی برایش رخ می دهد. شروع فیلم Looks that Kill جالب و بامزه است؛ شخصیت اصلی فیلم که مکس نام دارد، گذشته عجیب خود را برای روان شناس بازگو می‌کند که با نمایش پلان‌هایی از زاده شدن مکس در بیمارستان و سپس اطرافیان که با دیدن چهره وی منجر به مرگ سریع آن‌ها می‌شود، خلاقیتی، هرچند کوتاه مدت کلن مور را برای معرفی شخصیت اصلی قصه نشان می‌دهد. حتی این لحن طنز تلخ با اقدام خودکشی مکس از رودخانه با فاصله بسیار نزدیک یا نگه داشتن یک آجر که برایش مهم نیست چه کسی آن را بر صورتش بکوباند، بهتر می‌شود، در نهایت این پسر جوان مجبور می شود برای چهره اش را بپوشاند تا کسی او را نبیند و همین شروع داستان جذاب این پسر است.

شما می توانید فیلم چهره کشنده را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Looks That Kill 2020

Irresistible(10 وسوسه انگیز

تاریخ انتشار: ۲۹ می

بازیگران: استیو کارل ، رز برن ، تافر گریس ، کریس کوپر

باید گفت نقش های جدی استیو کارل که اخیراً انجام داده است بسیار مورد ستایش منتقدان قرار گرفته است ، اما هیچ چیز لذت بخشی از تماشای او در یک فیلم کمدی نیست. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جون استوارت ، گری ، استراتژیست دموکرات (کارل) را دنبال می کند ، در حالی که او قصد دارد یک تفنگدار دریایی بازنشسته (کریس کوپر) را متقاعد کند که به عنوان شهردار انتخاب شود. انتقادی که نسبت به اوضاع سیاسی فعلی وجود دارد در این فیلم کاملا بیان شده است.

شما می توانید فیلم وسوسه انگیز را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Irresistible 2020

۹) Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga  یورو ویژن:داستان حماسه آتش

تاریخ انتشار: ۲۶ ژوئیه

بازیگران: ویل فرل ، راشل مک آدامز ، دن استیونز ، پیرس برازنان

اگر مسابقه یوروویژن را دیده باشید، می دانید که این یک مسابقه جذاب برای ساختن یک کمدی است. فرل می خواهد کاری کند که بتواند هیجان را به زندگی اش برگرداند. او با همراه خوانندگان محلی تصمیم می گیرد در مسابقه یورو ویژن شرکت کنند. چالش های پیش روی او و دوستانش بسیار سرگرم کننده و جذاب است و همین موضوع محبوبیت این فیلم را بیشتر کرده است.

00:00
00:00
 

 

۸) Palm Springs  پالم اسپرینگ

تاریخ انتشار: ۱۰ جولای

بازیگران: اندی سمبرگ، کریستین مولیتی جی کی. سیمونز ، پیتر گالاگر

سارا (میلیوتی) و نایلز (سامبرگ) که در یک عروسی با هم آشنا شدند، در یک حلقه زمانی بی نهایت گرفتار شده اند و محکوم به زندگی کردن در یک روز و اتفاقات تکراری می شوند. نایلز که مدتی گیر افتاده است، به نظر می رسد کهاز این روند رضایت دارد سعی می کند زمانش را به گونه ای سپری کند که از این روند تکراری خلاص شود ، اما سارا مصمم است که راهی برای نجات از این چرخه پیدا کند. این واقعاً فیلم میلیوتی است و او نمی ترسد خودش را درون آن بیندازد کارگردان How I Met Your Mother و ۳۰ Rock توانسته فیلمی جذاب در ژانر کمدی بسازد. بعلاوه: گیر کردن شخصیت های اصلی فیلم در یک چرخه بی پایان تکرار بسیار شبیه به روز های قرنطینه در دوره پاندمی کرونا است.

۷) Ghostbusters: Afterlife  شکارچیان روح:بعد از زندگی

تاریخ انتشار: ۱۰ ژوئیه

بازیگران: ارنی هادسون ، بیل موری ، فین ولفهارد ، پل راد ، آنی پاتس ، کری کوون ، مکنا گریس

این یکی از فیلم هایی است که به دلیل پاندمی کرونا زمان اکرانش با تعویق رو به رو شد و احتمال اکران آن در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. هنگامی که یک مادر تنها و دو بچه اش به یک شهر کوچک می رسند ، آنها شروع به کشف ارتباط آنها با  اتفاقات ماورائ الطبیعه  و میراث مخفی پدربزرگشان می کنند. باید دید این فیلم میتواند اثری جذاب در ژانر کمدی باشد با خیر.

00:00
00:00
 

 

۶) Bill & Ted Face the Music بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آگوست

بازیگران: کیانو ریوز ، کریستن شال ، الکس وینتر ، سامارا بافندگی

شاید به نظر خیلی از منتقدین قسمت جدید بیل و تد دارای سطح متوسطی نسبت به دوقسمت قبلی این فیلم است اما نکته مهم در این فیلم محتوای جالب آن است. بیل و تد به آینده دعوت می شوند تا یک اهنگ بسازند که با آن بتوانند همه جهان را با هم متحد کنند، آن ها به زمان های مختلفی سفر می کنند تا  ریتم این آهنگ را بدانند و با خیال راحت بتوانند آن اهنگ را اجرا کنند. دو فرزند بیل و تد مهم ترین نکته در فیلم هستند، آن ها که همچون پدران خود به موسیقی علاقه مند اند و همانند تمام هم نسلان خود ذهن خلاقی دارند. بیل و تد زمانی که به آینده شان سفر می کنند موسیقی ای که می تواند جهان را متحد کند را پیدا می کنند که روی آن اسم دو دخترشان بر روی آن نوشته شده است، این بخش داستان اشاره به این دارد که اگر اتفاق مثبتی بخواهد در جهان بیافتد تنها توسط نسل جدید رخ خواهد داد. ما رؤیایی از جامعه بشری را میبینیم که با لحنی کمدی سعی دارد به ما بفهاند تنها زمانی جامعه بشری با هم متحد می شود که همه مردم هم درد شوند و یک صدا شوند برای رسیدن به صلح جهانی.

شما می توانید فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند را به صورت رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020

۵) The French Dispatch  گزارش فرانسوی

تاریخ انتشار:۲۸ ژانویه ۲۰۲۱

بازیگران: بیل موری ، تیموتی چلامت ، لئا سیدوکس ، سائوریس رونان ، اوون ویلسون

اگر وس اندرسون را دوست دارید ، آخرین حضور او در سال ۲۰۲۰ نوید می دهد که مثل همیشه شاهد یک اثر خارق العاده از کارگردان فیلم گرند بوداپست هتل خواهیم بود. وس اندرسون یک سبک  جذاب مختص خودش دارد و که هم کمدی و هم جدید است. او شخصیت های تخیلی خودش را در دنیای واقعی پیدا می کند و یک شاهکار می آفریند. می دانیم که این کتاب براساس کتابی به همین نام ساخته شده است: این فیلم درباره “پاسگاه یک روزنامه آمریکایی در یک شهر خیالی قرن بیستم فرانسه” است و از داستان های نوشته شده در مجله The French Dispatch گرفته شده است. ستاره های زیادی در این فلیم بازی می کنند که می توانند جذابیت های این فیلم را چندین برابر کنند.

۴) Happiest Season  فصل خوشبختی

تاریخ انتشار: ۲۵ نوامبر

بازیگران: آلیسون بری ، مکنزی دیویس ، کریستن استوارت ، دن لوی ، اوبری پلازا

یک فیلم کمدی رمانتیک که شامل طیف وسیعی از احساسات مربوط به پذیرش خانواده ، وفادار به خود بودن و خراب شدن تعطیلات کریسمس است. ما در این فیلم جذاب شاهد بازی کریستین استوارت بازیگر فیلم گرگ و میش خواهیم بود.

00:00
00:00
 

 

Free Guy(3  مرد آزاد

تاریخ انتشار:  ۱۱ دسامبر

بازیگران: رایان رینولدز ، جودی کامر ، تایکا وایتیتی ، جو کیری

یک فروشنده بانک متوجه می شود که او در واقع درون یک بازی ویدیویی بی رحمانه قرار دارد و افرادی هستند که میتواند سرنوشت اورا تغییر دهند. اینکه با چه سیستمی و چگونه این اتفاق برای این فرد افتاده است ماجرای اصلی فیلم مرد آزاد است.

۲) Coming ۲ America  آمدن ۲ آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ دسامبر

بازیگران: ادی مورفی ، آرسنیو هال ، شاری هیدلی ، لسلی جونز ، تریسی مورگان

از میان تمام بازسازی ها / ساخت سری دو فیلم ها(مانند Bill & Ted and Bad Boys 3) ، این یکی از مواردی است که بیشتر میتوان به آن امید داشت. عملکرد فوق العاده اخیر ادی مورفی در SNL ثابت می کند که او همچنان انرژی لازم را برای ایفای نقش کمدی مناسب را دارد. بسیاری از ستارگان و نویسندگان اصلی فیلم ، بعلاوه برخی چهره های جدید ، بازگشته اند کریگ بروور ، کارگردان ، مورفی را نیز در فیلم Dolemite Is My Name بسیار خنده دار کارگردانی کرده است که امیدوارکننده به نظر می رسد.

00:00
00:00
 

 

۱) The Gentlemen   آقایان

تاریخ انتشار: ۱۰ ژانویه

بازیگران: متیو مک کانهی ، چارلی هونام ، میشل داکری ، جرمی استرانگ ، لاین رنه ، کالین فارل ، هنری گلدینگ

باید گفت این فیلم با موفقیت زیادی میان منتقدین و گیشه روبرو شد. این فیلم را می توان تا حد زیادی بازگشت فیلم “گای ریچی در ساخت فیلم های خوب” در نظر گرفت.این فیلم به همان اندازه که خنده دار است، بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. فیلم آقایانThe Gentlemen روایتگر زندگی میکی پیرسون، یکی از بزرگرترین خلافکاران بریتانیا را به تصویر می کشد. میکی پیرسون باند بسیار قوی و بزرگی را رهبری می کند. همین موضوع موجب می شود که برنامه ها، پاپوش ها، توطئه ها و خیانت هایی علیه او انجام شود.

بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: