نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

free guyfree guy

مگه بهتر از این فیلم داریم؟؟؟؟؟؟ اگر شما هم این فیلم و تماشا کنید این جمله رو حتما به زبون میارین. فیلم free guy یکی از سرگرم کننده ترین و بهترین فیلم های کمدی اکشن سال ۲۰۲۱ به طور حتممممم. همین اول بگم که نسخه بلوری این فیلم رو میتونید از سایت مووینه تماشا کنید اونم به صورت کاملا رایگان:O

 

فیلمی با جلوه های ویژه کم نظیررر

همونجور که از عکس های پوستر این فلیم مشخصه ... دنیای فیلم با یک بازی گره خورده و در اکثریت سکانس ها انگاری وارد دنیای گیم شدیم! جلوه های ویژه اونقد خوب و با دقت کار شده ان که تماشاشون خیلی خیلی لذت بخش و جذابه. رایان رینولدز رو هم که احتمالا بیشتر برای بازی در فیلم های کمدی میشناسیم توی این نقش و در این فضا خیلی خوب بازی می کنه. هر چقدر بیشتر پیش میره از فیلم بیشتر متوجه میشیم که صنعت جلوه های ویژه چقدر در سینمای آمریکا متحیر کننده داره میشه. امیدواریم یک روز توی ایران هم همچین اتفاقی بیوفته!!

free guyfree guy

احتمالا جوایزی رو برای بخش فیلم نامه خواهد گرفت

تا حالا شده فکر کنید توی یک زندگی گیر کردین که انگاری همه چی از قبل براتون طراحی شده و خودتون در اون نقشی ندارین؟؟؟ حتما که براتون پیش اومده.. این فیلم به طرز عجیبی با قصه بی نظیر خودش مارو به فکر می بره... نکنه که ما هم توی یک بازی گیر افتادیم؟؟! توی بطن داستان نشانه های از این که همه ادم ها باید با عشق و انرژی زندگیشون رو از روال مزخرف روتین در بیارن و یک زندگی سراسر هیجان و متفاوت رو تجربه کنن هست که واقعا یه ضربه محکم به آدم میزنه... چقدر صبح ها بریم سر کاری که دوست نداریم و شب برگردیم خونه؟ چقد خودمون نباشیم؟ ینی خود واقعیمون نباشیم!!! چقد مثل یه ربات زندگی کنیم تا زندگی مارو از بین ببره؟ لطفا حتماااا این فیلم و تماشا کنید اگه این روزا دارین از خودتون سوال میکنین چرا اینقدر زندگیتون روتین و بدون هیجان شده! احتمالا در جشنواره های مهم حداقل نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم نامه خواهد شد.

 

فرار از دنیای واقعی!!

شما هم دلتون خواسته برای مدتی از دنیای واقعی خارج بشید و برای لحظاتی فراموش کنید کی هستید و فردا قراره چه کاری بکنید؟ این فیلم مثل یه فرار میمونه.. فرار ذهن شما به دنیای مجازی و خیالی... حتی اگر گیمر هم نباشید لحظاتی در این فیلم ساخته شده اونقد فوق العاده است که مطمئنا ازش خیلی لذت می برید.

کلیک کنید: دانلود فیلم free guy



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

وس اندرسون که به عنوان یک فیلمساز خلاق عجیب و غریب شناخته می شود ، او دیدگاه منحصر به فرد خود را به صفحه نقره ای آورده و تماشاگران را از همه نوع به خود جذب کرده است. با توجه به طراحی های پیچیده فیلم هایش ، انتخاب رنگ های روشن و مشخص و وسواس واقعی در تقارن فیلم های او را به یکی از نمادین ترین و الهام بخش ترین فیلم سازان تبدیل می کند.

اندرسون از تجربیات زندگی خود و افراد واقعی که می شناسد ، استفاده کرده است و هر فیلمی را از دیدگاه شخصی اش تهیه می کند که فیلم هایش را بسیار معنادار می کند. آنچه بارها و بارها توسط کارگردانان بزرگ گفته شده این است که برای خود فیلم بسازید ، نه برای دیگران ، چیزی که اندرسون در مصاحبه های زیادی به آن اشاره کرده است.

  • خبری خوش برای طرفداران او این است که احتمالا تا آذر ماه ۱۴۰۰ فیلم جدیدش یعنی French dispatch قرار است اکران شود.

فیلم Bottle Rocket

اولین فیلم اندرسون نیز تجربی ترین و ابتدایی ترین فیلم او بود. فیلمی جنایی-کمدی به کارگردانی وس اندرسن است که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است. فیلم توسط اندرسون و اوون ویلسون نوشته شد و علاوه بر اینکه اولین تجربه کارگردانی اندرسون بود بلکه اولین فیلمی بود که برادران ویلسون در کنار یکدیگر بازی کردند. با اینکه فیلم از نظر اقتصادی یک شکست محسوب می‌شد اما توجه منتقدان را به اندروسن جلب کرد. مارتین اسکورسیزی این فیلم را در بین ده فیلم مورد علاقه خود در دهه نود قرار داده است.

The Darjeeling LimitedThe Darjeeling Limited

فیلم The Darjeeling Limited

داستان کمدی و در عین حال تأثیرگذار از یک خانواده از هم پاشیده است که سعی می کند دوباره با هم ارتباط برقرار کنند. یک سال پس از مرگ غم انگیز پدرشان و ناپدید شدن مادرشان ، سه برادر در هند ملاقات می کنند. اگرچه این چهارمین فیلم بلند او بود ، اما هنوز هم به نظر می رسد که سبک فیلم های هنوز با استقبال همراه نشده و تعداد مخاطبانش بسیار کم بودند.

فیلم The Life Aquatic with Steve Zissou

شاید تلخ ترین فیلم موجود در لیست ما ، The Life Aquaticبا استیو زیسو باشد. وقتی زیست شناس دریایی/مستندساز/ناخدا کشتی استیو زیسو مربی خود را با کوسه افسانه ای جگوار از دست می دهد ، ماموریت خود را شکار و کشتن این موجود می کند. دلیل تیره و تار فیلم ، شخصیت اصلی ، استیو زیسو (با بازی بیل موری) است ، که اگر بیننده کمی عمیق تر نگاه کند و ناکامی های بسیاری از زندگی خود را ببیند ، می تواند این فیلم را بیشتر درک کند.

Moonrise KingdomMoonrise Kingdom

فیلم Moonrise Kingdom

داستان این فیلم در سال ۱۹۶۵ در نیوانگلند اتفاق می‌افتد. در این سال یک دختر و پسر که عاشق یکدیگر هستند تصمیم می‌گیرند از محل زندگیشان بگریزند. این فرار سبب می‌شود تا اهالی منطقه همه جا را به دنبال آن‌ها بگردند و در حین این جستجو اتفاقات مختلفی را پشت سر بگذارند.

انیمیشن Isle of Dogs

در دومین فیلم فوق العاده موفق استاپ موشن خود Isle of Dogs، اندرسون با نویسندگان همچون Jason Schwartzmanو Roman Coppola برای خلق این داستان عرفانی همکاری کرد. داستان فیلم در ویران‌شهر واقع در آینده نزدیک ژاپن، و دربارهٔ پسری جوان به نام کویو رانکین است که پس از شیوع بیماری آنفلوانزای سگ‌سانان و تبعید این گونه جانوری به یک جزیره، به دنبال سگ خود می‌گردد. برایان کرانستون، ادوارد نورتون، بیل مری، جف گلدبلوم، باب بالابان، گرتا گرویگ، فرانسیس مک‌دورمند، کورتنی بی. ونس، هاروی کایتل، اسکارلت جوهانسون، تیلدا سوینتن و یوکو اونو صداپیشگان این فیلم هستند.

فیلم Fantastic Mr. Fox

بر اساس کتابی به همین نام از رولد دال ، Fox Fantastic Mr. Andersonsاولین فیلم استاپ موشن فوق العاده است که واقعاً توجه جنون آمیز او به جزئیات را به ما نشان داد. آقای فاکس (روباه) به همراه همسر و فرزندانش در دامنه یک تپه در همسایگی خانواده‌های گورکن، خز و خرگوش زندگی می‌کنند. فاکس هر شب به مزرعه یکی از سه مزرعه‌دار پایین تپه دستبرد می‌زند. تا اینکه کشاورزها به نام‌های باگیس، بانس و بین تصمیم می‌گیرند به کمک هم روباه را به دام بیندازند.

فیلم Rushmore

در فیلم دوم وس اندرسون که پس از موشک بطری با استقبال فراوان روبرو شد. راشمور چیزی است که وس اندرسون واقعاً تماشاگران را به سبک فیلمسازی منحصر به فرد خود جذب کرد. مکس فیشر (جیسون شوارتزمن) دبیرستانی جوان و بسیار جاه طلب است که عاشق یکی از معلمان خود ، رزماری کراس (اولیویا ویلیامز) شده است. این فیلم درام و خنده دار ، از جمله فیلم هایی بود که بینندگان را عاشق نگاه وس اندرسون کرد.

 The Grand Budapest HotelThe Grand Budapest Hotel

فیلم The Grand Budapest Hotel

از نظر بصری خیره کننده و فوق العاده بازیگر ها خوب هستند، زیبا نوشته شده و استادانه اجرا شده است ، هتل بزرگ بوداپست ممکن است موفقیت ترین کار اندرسون باشد. هتلی باشکوه در کوهستان محل بسیاری از رویدادهای هیجان انگیز در طول این سالها است ، این داستان از دید صاحب کنونی است که زمانی یک پسر مستخدم زحمتکش بود که توسط سرایدار راهنمایی می شد.

منبع: دانلود فیلم های وس اندرسون



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در زندگی، جنگ یکی از بدترین و بیرحمانه ترین اتفاقات است اما فیلم های جنگی همیشه با استقبال مخاطبان همراه شده اند، در این ژانر از فیلم : تعلیق ، تکامل شخصیت ، جلوه های بصری ، کاتارسیس و شخصیت های قهرمانان ملی برای مخاطب از جذابیت های زیادی برخوردار است. آخرین فیلم جنگی که با استقبال بی نظیر مخاطبان رو به رو شد، فیلم 1917 به کارگردانی سام مندس بود که با روایت ساده داستانی تبدیل به یکی بهترین فیلم های این ژانر شد.

هدف از ایجاد این لیست، آشنایی شما فیلم دوستان عزیز با محبوب ترین فیلم های جنگی سال ۲۰۲۰ است که البته ممکن تا پایان سال ۲۰۲۰ با وجود اکران فیلم های جنگی جدید تر این لیست بروز رسانی شود. با ما در بخش از مقالات مووینه همراه باشید.

فیلم Ghosts of War

تاریخ انتشار: 17 جولای 2020

بازیگران: برنتون توایتس ، کایل گالنر ، آلن ریچسون

فیلم جنگ ارواح در طول آخرین روزهای جنگ جهانی دوم رخ می دهد، زمانی که پنج سرباز آمریکایی دستور دارند تا یک قلعه فرانسوی را که قبلا توسط نازی ها اشغال شده بود حفظ کنند. اما آن ها در این قلعه با دشمنی فوق طبیعی و وحشتناک تر از دشمنان واقعی رو به رو می شوند که باعث جنون آن ها می شود. در این فیلم شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که برای سربازان در طول جنگ رخ می دهد، گاه همه این اتفاقات تنها از طرف دشمن نیست بلکه از اتفاقات طبیعی یا فراطبیعی است.

فیلم The Last Full Measure

تاریخ انتشار:24 ژانویه 2020

بازیگران: سباستین استن ، آلیسون سودول ، آشر مایلز فالیکا

این فیلم داستان واقعی دریافت کننده مدال افتخار نیروی هوایی، ویلیام اچ پیتسنبرگر است که جان بیش از شصت نفر را در سال 1966 نجات داد. این فیلم 34 سال پس از مرگ ویلیام اچ پیتسنبرگر ساخته شد و روایت گر زندگی این سرباز پرافتخار جنگ است. پیتسنبرگر که در یکی از خونین ترین مأموریت های جنگ ویتنام کشته شد ، جان بسیاری را نجات داد اما آنچه را که خانواده اش و افرادی که نجات داده و با آنها خدمت می کرد ، جایزه کمتری دریافت کرد. او مسئول رسیدگی به مجروحین جنگ و رساندنشان به بیمارستان با هلی کوپتر بوده است تا اینکه مخزن داروی خود را از دست داد. پیتسنبرگر پس از کمک به مجروحان روی زمین ، از دستور بازگشت به هواپیمای خود سرپیچی می کند و تصمیم می گیرد سرنوشت خود را با درگیری برای کمک به سربازان مجروح که نمیتوانند حرکت کنند تغییر دهد.

فیلم Da5 Bloods

تاریخ انتشار:12 جون 2020

بازیگران: دلروی لیندو ، جاناتان میجرز ، کلارک پیترز

این فیلم محصول نتفلیکس به کارگردانی اسپایک لی ، داستان پنج پزشک جنگ ویتنام است که برای یافتن بقایای رهبر خود (و گنج طلا) به شهر هوشی مین باز می گردند. اسپاک لی از آنها برای برجسته کردن یک نقطه مشترک دیگر استفاده می کند: مخالفت شدید آنها با جنگ ویتنام. لی یکی از معدود کارگردانانی است که اظهار نظر گدار را قبول می کند که "برای نقد یک فیلم ، شما باید فیلم دیگری بسازید." در اینجا انتقاداتی وجود دارد ، به ویژه فیلم هایی مانند "بته های سبز" ، "رمبو" و "گمشده در عمل" ، با یک شخصیت که در مورد چگونگی بازگشت سربازان به ویتنام برای "پیروزی در جنگ" روایت می شود.

فیلم Shadow in the Cloud

تاریخ انتشار:17 اکتبر 2020

بازیگران: کلوئه گریس مورتز ، نیک رابینسون ، تیلور جان اسمیت

یک خلبان زن جنگ جهانی دوم که با اسناد کاملاً محرمانه در یک قلعه پرواز B-17 در حال سفر است ، در پرواز با حضور شیطانی روبرو می شود. "سایه در ابر" در سال 1943 اتفاق می افتد ، در همان سال که روالد دال Gremlins را منتشر کرد و برادران وارنر Hare Raising ، کاریکاتوری مری ملودی را منتشر کرد که در آن Bugs Bunny تلاش می کند تا یک آفت کوچک را از بین نبرد. هواپیما را به زمین وارد کنید. این فیلم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و می تواند در لحظاتی نفس شمارا در سینه حبس کند. برخی از فیلم ها خواستار تعلیق اجباری ناباوری هستند و انتظار دارند مخاطبان چیزهای معقول، احتمالی یا حتی ممکن را کنار بگذارند. "سایه در ابر" ساخته رزان لیانگ می تواند کاری کند تا شما موارد نامعقولش را هم باور کنید و از آن لذت ببرید.

فیلم Resistance

تاریخ انتشار:27 مارچ 2020

بازیگران: جسی آیزنبرگ ، کلمنس پوسی ، ماتیاس شوایوفر

فیلمی خوش ساخت و جذاب ، اما با بار کلیشه ، در مورد زندگی مارل مارسو افسانه تقلید در مقاومت فرانسه. او به هزاران کودک و بزرگسال یهودی کمک کرد تا از فرانسه تحت اشغال نازی ها فرار کنند. این یک داستان بسیار جالب راجع به جنگ است که همچنان بازار خوبی برای آنها وجود دارد و مخاطبان زیادی را می تواند به سینما بکشاند. تصور می شود که این اقدام در هنگام بازگشت به صفوف سربازان آمریکایی که تازه فرانسه را آزاد کرده اند ، داستان را به یکی از شگفت انگیزترین قهرمانان غیرنظامی آن کشور ، توسط ژنرال پاتون (شخصیتی معروف برای اد هریس) به صورت فلاش بک روایت می شود. جسی آیزنبرگ در نقش مارسو ، ابرقهرمان جوان که از استعداد خود برای کمدی و تقلید استفاده می کند تا قلب یتیمان یهودی در فرانسه را تحت تاثیر قرار دهد، در آخر آن ها را از اسارت در میاورد.

فیلم The Outpost

تاریخ انتشار:3 جولای 2020

بازیگران: اسکات ایستوود ، کالب لندری جونز ، اورلاندو بلوم

یک تیم کوچک از سربازان آمریکایی با صدها جنگجوی طالبان در افغانستان می جنگند. در حالی که ده ها فیلم سعی در بازسازی وحشت غیرقابل تصور جنگ هستند، The Outpost بیشتر از همه به هم متصل می شود ، بیشتر به مهارت فنی لوری و بازیگران جوانی که می تواند فیلم را واقع گرایانه تر جلوه دهند. به طور خاص ، اسکات ایستوود و کالب لندری جونز بهترین کار حرفه خود را در این فیلم انجام می دهند. فقط با نگاهی به نقشه جغرافیایی پاسگاه کمدش در افغانستان در سال 2006 ، متوجه می شویم که چگونه این جنگیدن برای زنده ماندن یک نگرانی روزمره بوده است. لوری و فیلمبردار وی ، لورنزو سناتوره ، در آغاز "پاسگاه" به تماشاگران فیلم پیگیری می دهند که نشان می دهد اساساً این پایگاه واقعی در بدترین نقطه ممکن ، در مرکز یک دره عمیق چگونه بوده است. نیروهای طالبان همیشه دیدگاه مسلط بر آن داشتند و می توانستند در پشته های زیادی که از آن پنهان شوند و مستقیماً به پاسگاه شلیک کنند.

فیلم The Eight Hundred

تاریخ انتشار:28 آگوست 2020

بازیگران: این هوانگ ، ژانگ ژوئن

این فیلم محصول کشور چین است. در سال 1937 ، هشتصد سرباز چینی در محاصره یک انبار در وسط میدان نبرد شانگهای توسط ژاپنی ها محاسره می شوند. انتشار داخلی این حماسه جنگ پر زرق و برق چین سال گذشته به دلیل آنچه مجله تجاری ورایتی "دلایل سیاسی " توصیف کرد ، به تأخیر افتاد. تصور می شود این فیلم با به تصویر کشیدن بیش از حد مثبت افسران ارتش رقیب کومینتانگ در جریان جنگ چین و ژاپن ، از طرف کمونیست ها مورد انتقاد قرار گرفته شده است. با این حال ، برای یک فرد خارجی ، هشتصد سرباز قهرمان چینی که از انبار سیهانگ در نبرد برای شانگهای دفاع می کنند ، مانند یک نمونه از وطن پرستی به نظر می رسد. مانند دانکرک برای انگلیسی ها ، این حادثه در اینجا به عنوان یک شکست افتخارآمیز تلقی می شود ، لحظه ای برای غرور ملی.

فیلم Summerland

تاریخ انتشار:31 جولای 2020

بازیگران: جما آرترتون ، گوگو مباتا-راو ، پنه لوپه ویلتون

در طول جنگ جهانی دوم، یک زن انگلیسی Gemma Arterton پس از آنکه ابتدا تصمیم می گیرد برای برای یک سفر آماده شود اتفاقاتی می افتد که مجبور می شود سفرش را به تعویق بیاندازد. این یک فیلم دوست داشتنی و بسیار امیدوار کننده از دوران جنگ است. اولین فیلم سینمایی نویسنده / کارگردان جسیکا سواله ، برنده جایزه اولیویه است . سامرلند فقط ماده مقوی مورد نیاز ما را در مواقع آشفتگی فراهم می کند. روایتی از عشق گمشده و یافت شده ، که با ذکاوت و جذابیت روایت می شود ، تعادل چشمگیری بین حیله گر و احساسات را حفظ می کند ، و فرمولهای جریان اصلی را به آرامی برانداز می کند، زیرا به مرور مارا به گذشته شخصیت ها می برد و لحظات احساسی گذشته را با واقعیت های آینده به صورت متناوب نشان می دهد.

فیلم Greyhound

تاریخ انتشار:10 جولای 2020

بازیگران: تام هنکس ، الیزابت شو ، استفان گراهام

تام هنکس یک اعجوبه بازیگری است که در اکثر فیلم ها لباس نظامی یا نیمه نظامی شخصیت به تن کرده و شخصیت محبوبی را برای مردم ساخته است. وی نقش کاپیتان کشتی کانتینر در فیلم Captain Phillipst و خلبان قهرمان هواپیمایی در فیلم Sully بازی کرده است. اکنون او در این ماجراجویی جنگ جهانی دوم به سبک قدیمی ، نقش ارنست کراوز فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده را بازی می کند که باید یک محموله مهم را از آمریکا به بندر لیور پول ببرد که در میان را با مشکل رو به رو می شود و تنها با صبر و امیدواری و استفاده از تجربه اش می تواند از پس این مشکل برآید.

فیلم The Windermere Children

تاریخ انتشار: 5 آپریل 2020

بازیگران: توماس کرچمن ، رومولا گارای ، آیین گلن

این داستان فجیع و سرانجام بازخریدکننده پیوندهایی است که این کودکان با یکدیگر می بندند و این که چگونه دوستی های ایجاد شده در ویندرمر به یک حلقه نجات برای یک آینده پربار تبدیل شده است. لحظات پرقدرت فیلم The Windermere Childrenدر چند دقیقه آخر اتفاق می افتد که درام متوقف می شود و بازیگران نوجوان لهستانی با بازی بازماندگان هولوکاست که پس از جنگ به انگلیس آورده شدند ، ناگهان توسط خود بازماندگان جایگزین می شوند.این داستانی در مورد بقا و بهبودی از آسیب های غیر قابل تصور جنگ بوده است ، بنابراین دیدن این مردان در حال لبخند ، رشد ، نتیجه ای خوش بینانه و غیر منتظره را ارائه می دهد.

فیلم Behind the Line: Escape to Dunkirk

تاریخ انتشار:18 آگوست 2020

بازیگران: سام گیتینز ، جو ایگان ، جنیفر مارتین

گروهی از سربازان انگلیسی که از آلمان در حال عقب نشینی به سمت دانکرک در جنگ جهانی دوم هستند ، اسیر می شوند. یک بوکسور مشهور انگلیسی در حالی که برای فرار تلاش می کند ، در رینگ مجبور به مبارزه با یک بوکسور آلمانی با استعداد می شود.

اینجا: بهترین فیلم های جنگی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

آثار ارسالی برای دریافت جایزه بهترین فیلم سینمایی بین المللی در جوایز اسکار 2021 آغاز شده است.93 امین مراسم اسکار قرار است در 25 آوریل 2021 برگزار شود. در ابتدا قرار بود در 28 فوریه برگزار شود ، اما به دلیل همه گیری به مدت دو ماه به تعویق افتاد. فیلم های ارسالی به اسکار باید بین تاریخ های 1 اکتبر 2019 و 31 دسامبر 2020 در کشورهای مربوطه منتشر شده باشند

در تغییر دیگری در قوانین واجد شرایط بودن ، فیلم هایی که از قبل برنامه تئاتر برنامه ریزی شده بودند اما در ابتدا از طریق یک سرویس تجاری SVoDدر دسترس قرار گرفتند ، اکنون می توانند مورد بررسی قرار گیرند. قوانین استاندارد بیان می کند که اکران اولیه تئاتر اجباری است. این دومین سال است که این جایزه با نام "بهترین فیلم بلند بین المللی" پس از تغییر در "فیلم خارجی زبان" در آوریل 2019 اهدا می شود.

جایزه فیلم های خارجی زبان اسکار 2020 ، با نامزدهای اسپانیا Pain And Glory ، لهستان Corpus Christi ، مقدونیه شمالی Honeylandو Les Misérables فرانسه در نهایت به Parasiteکره جنوبی اعطا شد ، پارازیت همچنین اولین فیلم غیر انگلیسی زبان بود که برنده جایزه بهترین فیلم نیز شد.

Czech Republic: Charlatan جمهوری چک: شارلاتان

با ارسال آثار بین المللی که توسط کشور تولید کننده فیلم تعیین شده است ، این امکان وجود دارد که یک کارگردان نماینده چندین کشور در طول زندگی حرفه ای خود باشد. با این حال ، این در عمل نادر است. اگنیسکا هالند با شارلاتان به برجستگی چشمگیر حضور در این لیست برای سه کشور مختلف دست یافت: او دو بار نماینده زادگاه خود لهستان بود (Pokotدر سال 2018 و در تاریکی که در سال 2012 نامزد شد) ، و قبلاً نامزد Angry Harvest برای آلمان شد. در سال 1986. شارلاتان اولین نمایش اش را در جشنواره برلین داستان مردی است که دارای توانایی های استثنایی است که در نهایت با مشکلاتش دست و پنجه نرم کند. پیش از این جمهوری چک سال 1997 با فیلم Svěrák's Kolya برنده جایزه اسکار شد و بعد از آن با فیلم های The Painted Bird از Václav Marhoul توانست نامزد اسکار شود.

Taiwan: A Sun تایوان: یک خورشید

این فیلم درام درباره خانواده ای است که در هنگام اعزام پسر کوچک به بازداشتگاه نوجوانان از هم پاشیده می شود. این فیلم در سال 2019 جایزه اسب طلایی را برای کارگردانی و جایزه تماشاگران و 5 جایزه به دست آورده است. از فیلم های دیگر کارگردان چونگ می توان به Godspeed اشاره کرد که به جشنواره های مختلفی از جمله تورنتو و توکیو در سال 2016 به نمایش در آمد و پارکینگ که اولین بار در سال 2007 در فیلم Un Certain به نمایش در آمد. تایوان با فیلم ، Eat Drink Man Woman در سال 1994 و فیلم ببر خمیده، اژدهای پنهان که در سال 2000 برنده اسکار شده بود.

Georgia: Beginning گرجستان: آغاز

«آغاز» فیلم منتخب گرجستان برای اسکار، اولین تجربه بلند کولومبگاشویلی است که موفق شد جوایز مهم جشنواره فیلم سن سباستین امسال را از آن خود کند و به عنوان برترین فیلم، کارگردان، بازیگر زن و فیلمنامه جایزه ببرد. این فیلم همچنین جایزه فیپرشی منتقدان جشنواره فیلم تورنتو را هم برد و هم به عنوان فیلمی از جشنواره کن و نیز جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد. این فیلم در برنامه‌ای که جشنواره کن به صورت نمادین در همین ماه (اکتبر) برگزار می‌کند، یکی از چهار فیلمی است که به نمایش درمی‌آید. فیلم «آغاز» در یک شهر کوچک خواب‌آلوده گرجستان می‌گذرد. در شهری از یک اقلیت مذهبی که با حمله گروه‌های افراطی روبه رو می‌شود.

Luxembourg: River Tales لوکزامبورگ: قصه های رودخانه

این فیلم شانزدهمین ارسال لوکزامبورگ برای دریافت جایزه ویژه بین المللی اسکار است و هنوز هیچ یک از آثار قبلی به مرحله نامزدی نرسیده اند. مستند «قصه های رودخانه» ساخته «جولی شرول» در کرانه رودخانه سن خوان در نیکاراگوئه ساخته شده که از سال ۲۰۱۳ قرار است در آن کانالی بین دو اقیانوس اطلس و آرام ساخته شود، در حالی که این پروژه هنوز هیچ پیشرفتی نداشته است. داستان مستند درباره آموزگاری است که تلاش می کند دانش آموزانش که در اطراف رودخانه "سن خوان" زندگی می کنند را از طریق یک بازی به کاوش درباره هویت خودشان و رودخانه ترغیب کند.

Poland: Never Gonna Snow Again لهستان: دیگر هرگز برف نمی بارد

لهستان کشور کارگردانان معروف تاریخ از جمله آندجی وایدا، کریستوف کیشلوفسکی ، رومن پولانسکی و آگنیسکا هلند ، در سالهای اخیر در اسکارها بسیار محبوب بوده است. شش نامزد در 13 مراسم گذشته شامل Jan Komasa’s Corpus Christiدر سال گذشته و Paweł Pawlikowski’s Cold Warسال قبل است. این فیلم با بازی الک اوتگوف و آگاتا کولشا بازیگر فیلم «آیدا»، داستان یک مهاجر اوکراینی را روایت می‌کند که به عنوان ماساژور در لهستان مشغول کار است و به‌تدریج در جامعه بسته مشتریانش با او احساس نزدیکی بیشتری می کنند.

Switzerland: My Little Sister سوئیس: خواهر کوچک من

این درام برگرفته از یک خواهر و برادر است ، با بازی نینا هوس و لارس آیدینجر که با بهبودی از سرطان خون دوباره به هم نزدیک می شوند. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را امسال در جشنواره فیلم برلین تجربه کرد و قرار است اوایل سپتامبر در سوئیس و پس از آن در آلمان و اتریش اکران شود. سینمای سوئیس آخرین بار در سال ۱۹۹۰ توانسته با فیلم «سفر امید» به کارگردانی «خاویر کولر» به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم خارجی زبان راه یابد.

Ukraine: Atlantis اوکراین: آتلانتیس

این درام دیستوپیک حول یک سرباز مبتلا به PTSD می چرخد ​​که برای سازگاری با زندگی در شهر جنگ زده شرق اوکراین زندگی می کند. این فیلم به کارگردانی والنتین واسیانوویچ ، بهترین فیلم افق های جشنواره ونیز در سال 2019 بوده است و در ادامه چندین جایزه دیگر را نیز از جشنواره های بین المللی دریافت کرد. سینمای اوکراین تاکنون موفق نشده با هیچ فیلمی به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) راه یابد.

Ivory Coast: Night Of The Kings ساحل عاج: شب پادشاهان

این فیلم یک جوان را در اولین شب حضور در زندان بدنام عاج لا لا ماکا را دنبال می کند. به او گفته می شود که باید تا صبح مخاطبانش را به عنوان قصه گوی تعیین شده سرگرم کند و در صورت عدم موفقیت کشته خواهد شد. این فیلم توسط فیلیپ لاکوته کارگردانی شده است، که فیلم قبلی او ، اجرا ، قبل از ارسال به اسکار در سال 2014 در فیلم Un Certain Counte در کن حضور داشت.

منبع:بهترین فیلم های خارجی زبان



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ما در دنیایی با مشاجره های سنگین بر سر مسائلی زندگی می کنیم که چند سال پیش ، بحث آنها بی معنی به نظر می رسید. فیلم های کمدی می توانند التیامی باشند بر روحیه این روز ها. ما در این بخش قصد داریم تا بهترین فیلم های کمدی کلاسیک که می توانند خنده بر لبتان بیاورد را بررسی کنیم.

فیلم A Night at the Opera

بیایید لیست را با یک فیلم کلاسیک و نماد کمدی شروع کنیم. برادران مارکس ، خانواده ای واقعی که به عنوان یک گروه ساخت فیلم شهرت یافتند ، سپس با مجموعه فیلم های کمدی خنده دار خود هالیوود را به طوفان کشاندند. یک شب در اپرا مدعی یکی از بهترین آثار این گروه خانوادگی است. در این فیلم ، گروچو مارکس در نقش اوتیس بی دریفتوود ، مدیر مشاغل سرمایه گذار ثروتمند اپرا ، بازی می کند ، در حالی که برادران چیکو و هارپو مارکس نقش جانشینان یک خواننده متواضع را بازی می کنند که در طرف دیگر مثلث عشقی با یک زن مشهور قرار دارند. سه برادر مارکس سرانجام در توطئه ای برای خرابکاری در شب افتتاحیه اپرا گرد هم می آیند تا بتوانند دل زن خواننده را بدست بیاورند. برادران مارکس از جمله شگفت انگیز ترین گروه های خانوادگی بودند که فعالیت خود را در دهه 30 میلادی شروع کردند.

Blues BrothersBlues Brothers

فیلم Blues Brothers

یک فیلم در سبک اکشن و کمدی به کارگردانی جان لندیس است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. "جولیت جیک" (بلوشی) و "ال وود" (ایکروید) از اعضای گروه برادران بلوز، تصمیم می گیرند پنج هزار دلار برای بقای یک پرورشگاه فراهم کنند. آنان در تلاش هستند تا اعضای گروه را بار دیگر دور هم جمع کنند . آنها گروه را دور هم جمع می کند و لحظات کمدی خنده دار زیادی را به ما هدیه می دهند.

فیلم Monty Python and the Holy Grail

انتخاب آسان دیگر برای فهرست کمدی و همچنین یکی از بهترین فیلم های تاریخ. چهار پسر اهل لندن نقش های متعدد شاه آرتور و میز گرد شوالیه های او را بازی می کنند ، از جمله شخصیت های شناخته شده افسانه مانند سر لنسلوت و سر گالاهاد ، و همچنین قهرمانان کمتر شناخته شده مانند سر رابین و در جستجوی جام مقدس در حومه انگلستان حرکت می کنند. در طول راه ، آنها با اشرار مانند شوالیه هایی همچون، شوالیه سه سر ، قلعه ای که سربازان بی ادب فرانسوی اشغال کرده اند و خرگوش وحشی برخورد می کنند. این فیلم پر از لحظات کمدی و خنده دار است که می تواند تماشایش برایتان سرگرم کننده باشد.

فیلم Tommy Boy

انتخاب فیلم کریس فارلی که در دهه 90 بسیاری از کمدی های خوب را ساخته اصلا کار سختی نبود، اما این یکی باید از همه جذاب تر باشد. در آن ، تامی کالاهان ، فارغ التحصیل کالج ، به خانه باز می گردد و می بیند که باید به جای پدرش، مشاغل خانوادگی را نجات دهد. در سفرهای بین المللی او که با دوستش انجام می دهد ضربات مالی شدیدی می خورد و لحظات کمدی بسیار خنده داری را می افریند. هیچگاه روابط دوستانه فارلی و دوستش اسپید - مانند لورل و هاردی در اواخر قرن بیستم ، این دو برای همکاری با یکدیگر به دنیا آمده بودند.

Dumb and DumberDumb and Dumber

فیلم Dumb and Dumber

در این فیلم بسیار موفق که جیم کری یکی از بهترین اجراهای خود را ایفا می کند دو دوست که کمی احمق به نظر می رسند درگیر ماجراجویی می شوند که در نهایت آن ها را به دردسر می اندازد . وقتی لوید (کری) یک کیف را که توسط زنی پشت سر گذاشته بود ، رهگیری می کند ، به همراه دوستش هری (دنیلز) به یک راه غیرمجاز دشوار در سراسر کشور می روند ، به این امید که کیفش را پس بدهند ، اما ماجراجویی زمانی افزایش می یابد که محتویات چمدان مذکور را کشف کنند.

فیلم The ‘Burbs

دوستداران تام هنکس احتمالا این فیلم جذاب و بامزه از او را ندیده اند. ری پترسون که در حومه شهر زندگی می‌کند، هنگامی که یک خانواده جدید وارد محله زندگی‌شان می‌شود، به همراه همسایگان خود متوجه می‌شوند که این خانواده عضو یک فرقه شیطان پرستی هستند و پشت یک سری قتل‌های زنجیره‌ای قرار دارند.

فیلم National Lampoon’s Vacation

در سال 1979 ، یک کولاک آخرالزمانی جان هیوز را در خانه اش به دام انداخت. برای گذراندن زمان ، هیوز داستان کوتاهی درباره یک خانواده مدرن نوشت که در سفری به دیزنی لند رفتند و مشکلات زیادی را تجربه می کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون چوی چیس، بورلی دی آنجلو، ایموجین کوکا، رندی کواید، جون کندی، کریستی برنکلی، آنتونی مایکل هال، دینا بارون، میریام فلین، ادی براکن، برایان دویل-موری، جیمز کیچ، یوجین لوی، فرانک مک‌ری، جین کراکوسکی ایفای نقش کرده‌اند.

The Big LebowskiThe Big Lebowski

 

فیلم The Big Lebowski

«جف لبوفسکی» که با یک میلیونرِ هم‌نامِ خود اشتباه گرفته‌می‌شود، به دنبالِ این است تا زندگیِ تباه خود را سامان دهد، پس از دوستانش در باشگاه بولینگ می‌خواهد تا او را برای رسیدن به این مقصود یاری کنند. گذشته از شخصیت های بسیار عجیب و غریب و هزارتو های داستانی این فیلم نگاهی جدید به کمدی دارد و پر از شگفتی است. این فیلم تقریباً در صدر فهرست بهترین فیلم های جف بریجز قرار گرفت.

 

کلیک کنید: دانلود بهترین فیلم های کمدی کلاسیک



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

همیشه برای انتخاب یک فیلم مناسب به دنبال لیست بهترین فیلم های هر ژانر و یا فیلم های جایزه گرفته می رویم این در حالی است که بسیاری از فیلم هایی که در طول یک سال به نمایش عموم در می آیند بسیاری نادیده گرفته می شوند اما به راستی ارزش تماشا دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا فیلم های کمتر یدده شده ای که ارزش تماشا دارند را بررسی کنیم.

فیلم Bo Burnham: Inside

تعداد کمی از کمدین ها مهارت هنری مشابه برنهام را دارند که فیلم را در طول قرنطینه کرونا به تنهایی در سالن پذیرایی خود فیلمبرداری کرده است. ویژگی های این فیلم آهنگهای فراوان و طنازی خود برنهام است به آن شهرت یافته. اما این فیلم بیشتر برای بررسی این است که تنهایی با مغز انسان چه می کند. درون به طرز دردناکی خنده دار است ، اما گاهی اوقات ، مایل است بر درد به اندازه خنده دار تأکید کند.

The IrishmanThe Irishman

فیلم The Irishman

مارتین اسکورسیزی یکی از بزرگترین فیلمسازان زنده جهان است و مرد ایرلندی این را ثابت می کند. این فیلم ، با بازی رابرت دنیرو در نقش یک گانگستر که زندگی خود را وقف جنایت های سازمان یافته می کند پیش می رود. این فیلم دارای چرخش های حیرت انگیز جو پشی و آل پاچینو است و به نظر می رسد اوج فیلم های گانگستری است که سنگ بنای حرفه اسکورسیزی بوده اند.

Private LifePrivate Life

فیلم Private Life

تعداد زیادی فیلم تاریک و دلخراش در این لیست وجود دارد ، اما زندگی خصوصی ممکن است بی صدا ترین ویرانگر میان آن ها باشد. این فیلم پل جیاماتی و کاترین هان را به عنوان زوجی در نیویورک دنبال می کند که در تلاش برای بچه دار شدن هستند. پس از تلاش های متعدد و گران قیمت برای IVF ، آنها تصمیم می گیرند از جانشین استفاده کنند و در این زمان تلاش می کنند جلوی برهم خوردن زندگی و طلاق را بگیرند. زندگی خصوصی یک فیلم کوچک و صمیمی است که درباره دردهای طلب فرزند است و توسط دو بازیگر آن به زیبایی اجرا می شود ، زیرا آنها به این نقش هویت داده اند.

فیلم Marriage Story

فیلم با طلاق آغاز می شود و نبردهای حقوقی دو زوج را نشان می دهد که قصد جدایی از یکدیگر را دارند. آدام درایور و اسکارلت جوهانسون نقش زوج را در راه طلاق بازی می کنند و فیلم داستان جدایی آنها را شرح می دهد. این فیلم به زوج های جوان می آموزد که چگونه بدون دست و پا زدن های بیهوده برای هم ارزوی خوشبختی کنندو یکدیگر را از زندگی حذف کنند. آنها افرادی هستند که سعی می کنند زندگی خود را به دنبال رابطه ای که به پایان رسیده است تغییر دهند. بازی اسکارلت جوهانسون و ادام درایور در این فیلم بسیار شگفت انگیز و پر قدرت است.

فیلم Mudbound

فیلم در مورد دو مرد است که از جنگ جهانی دوم بازگشته اند و قرار است در مزرعه ای روستایی در شهر میسیسیپی کار کنند. در همین حال آن ها می بایست با مسائلی همچون نژاد پرستی و زندگی بعد از جنگ نیز مقابله نمایند.

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before

فیلم همه پسرهایی که قبلاً دوستشان داشتم فیلمی سنگین و جدی نیست، بلکه بسیار ارام و سرگرم کننده است. داستان فیلم شامل انتشار نامه های عاشقانه مخفیانه یک دختر درونگرا به پسر مورد علاقه اش است. این یک فیلم کمدی رمانتیک راجع چند نوجوان ات که به طور حتم لحظات خوشی برایتان رقم خواهد زد. این فیلم با اجرای ستاره ای از نوظهور همچون آ سنتینئو و لانا کاندور ، کارگردانی قابل توجهی نشانگر عشق نوجوانی و جوانی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم.

فیلم I’m Thinking of Ending Things

چارلی کافمن ابتدا به عنوان نویسنده و اکنون به عنوان کارگردان ، همیشه فیلم هایی ساخته است که هم تجربی و هم عمیقا شخصی هستند. او که توانسته است جایزه اسکار را برای فیلم های قبلی اش کسب کند در سال 2020 فیلم جدیدش را به نام در فکر پایان دادن به اوضاع هستم را منتشر کرد. در این فیلم کافمن بر رابطه بین دو شخصیت بازی شده توسط جسی باکلی و جسی پلمونز تمرکز می کند. همه چیز از آنجا خارج از کنترل می شود فیلم مسیری غیر قابل پیشبینی را می روند و سرنوشت افراد را گنگ می کند.

منبع:دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

همیشه برای انتخاب یک فیلم مناسب به دنبال لیست بهترین فیلم های هر ژانر و یا فیلم های جایزه گرفته می رویم این در حالی است که بسیاری از فیلم هایی که در طول یک سال به نمایش عموم در می آیند بسیاری نادیده گرفته می شوند اما به راستی ارزش تماشا دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا فیلم های کمتر یدده شده ای که ارزش تماشا دارند را بررسی کنیم.

فیلم Bo Burnham: Inside

تعداد کمی از کمدین ها مهارت هنری مشابه برنهام را دارند که فیلم را در طول قرنطینه کرونا به تنهایی در سالن پذیرایی خود فیلمبرداری کرده است. ویژگی های این فیلم آهنگهای فراوان و طنازی خود برنهام است به آن شهرت یافته. اما این فیلم بیشتر برای بررسی این است که تنهایی با مغز انسان چه می کند. درون به طرز دردناکی خنده دار است ، اما گاهی اوقات ، مایل است بر درد به اندازه خنده دار تأکید کند.

The IrishmanThe Irishman

فیلم The Irishman

مارتین اسکورسیزی یکی از بزرگترین فیلمسازان زنده جهان است و مرد ایرلندی این را ثابت می کند. این فیلم ، با بازی رابرت دنیرو در نقش یک گانگستر که زندگی خود را وقف جنایت های سازمان یافته می کند پیش می رود. این فیلم دارای چرخش های حیرت انگیز جو پشی و آل پاچینو است و به نظر می رسد اوج فیلم های گانگستری است که سنگ بنای حرفه اسکورسیزی بوده اند.

Private LifePrivate Life

فیلم Private Life

تعداد زیادی فیلم تاریک و دلخراش در این لیست وجود دارد ، اما زندگی خصوصی ممکن است بی صدا ترین ویرانگر میان آن ها باشد. این فیلم پل جیاماتی و کاترین هان را به عنوان زوجی در نیویورک دنبال می کند که در تلاش برای بچه دار شدن هستند. پس از تلاش های متعدد و گران قیمت برای IVF ، آنها تصمیم می گیرند از جانشین استفاده کنند و در این زمان تلاش می کنند جلوی برهم خوردن زندگی و طلاق را بگیرند. زندگی خصوصی یک فیلم کوچک و صمیمی است که درباره دردهای طلب فرزند است و توسط دو بازیگر آن به زیبایی اجرا می شود ، زیرا آنها به این نقش هویت داده اند.

فیلم Marriage Story

فیلم با طلاق آغاز می شود و نبردهای حقوقی دو زوج را نشان می دهد که قصد جدایی از یکدیگر را دارند. آدام درایور و اسکارلت جوهانسون نقش زوج را در راه طلاق بازی می کنند و فیلم داستان جدایی آنها را شرح می دهد. این فیلم به زوج های جوان می آموزد که چگونه بدون دست و پا زدن های بیهوده برای هم ارزوی خوشبختی کنندو یکدیگر را از زندگی حذف کنند. آنها افرادی هستند که سعی می کنند زندگی خود را به دنبال رابطه ای که به پایان رسیده است تغییر دهند. بازی اسکارلت جوهانسون و ادام درایور در این فیلم بسیار شگفت انگیز و پر قدرت است.

فیلم Mudbound

فیلم در مورد دو مرد است که از جنگ جهانی دوم بازگشته اند و قرار است در مزرعه ای روستایی در شهر میسیسیپی کار کنند. در همین حال آن ها می بایست با مسائلی همچون نژاد پرستی و زندگی بعد از جنگ نیز مقابله نمایند.

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before

فیلم همه پسرهایی که قبلاً دوستشان داشتم فیلمی سنگین و جدی نیست، بلکه بسیار ارام و سرگرم کننده است. داستان فیلم شامل انتشار نامه های عاشقانه مخفیانه یک دختر درونگرا به پسر مورد علاقه اش است. این یک فیلم کمدی رمانتیک راجع چند نوجوان ات که به طور حتم لحظات خوشی برایتان رقم خواهد زد. این فیلم با اجرای ستاره ای از نوظهور همچون آ سنتینئو و لانا کاندور ، کارگردانی قابل توجهی نشانگر عشق نوجوانی و جوانی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم.

فیلم I’m Thinking of Ending Things

چارلی کافمن ابتدا به عنوان نویسنده و اکنون به عنوان کارگردان ، همیشه فیلم هایی ساخته است که هم تجربی و هم عمیقا شخصی هستند. او که توانسته است جایزه اسکار را برای فیلم های قبلی اش کسب کند در سال 2020 فیلم جدیدش را به نام در فکر پایان دادن به اوضاع هستم را منتشر کرد. در این فیلم کافمن بر رابطه بین دو شخصیت بازی شده توسط جسی باکلی و جسی پلمونز تمرکز می کند. همه چیز از آنجا خارج از کنترل می شود فیلم مسیری غیر قابل پیشبینی را می روند و سرنوشت افراد را گنگ می کند.

منبع:دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

به طور حتم لذت تماشای فیلم یا انیمیشن کنار خانواده و زمانی که همه دور هم جمع هستند لذت دیگری دارد. بچه ها همیشه عاشق دنیای فراواقعی انیمیشنی هستند که پر از شادی و شور و هیجان است. گاهی بزرگسالان نیز به حال و هوای موجود در انیمیشن ها نیاز دارند تا بتوانند حس کودکی را در خود زنده کنند. برای اینکه بتوانید لحظاتی خوشی هنگام تماشای انیمیشن در کنار بچه ها داشته باشید ما در این مقاله اسامی چند انیمیشن محبوب را اورده ایم که برای بزرگسالان نیز تماشایشان واجب است.

Finding Nemo

در جستجوری نمو یک فیلم متحرک در مورد ماهی دلقک به نام نمو ( با صدا پیشگی الکساندر گولد) و پدر اش ، مارلین (با صدا پیشگی آلبرت بروکس) است. وقتی نمو در تلاش برای اثبات خود بسیار نزدیک به سطح شنا می کند و توسط یک غواص گرفتار می شود ، مارلین به دنبال او می رود. مارلین در سفر خود با یک ماهی صخره آبی به نام دوری (با صدای الن دجنرس) همراه است ، که حافظه ای بسیار کوتاه مدت دارد. این فیلم در سال 2003 اکران شد اما همچنان در صدر لیست فیلم های مورد علاقه کودکان و بزرگسالان قرار دارد. فیلم 1 ساعت و 40 دقیقه ای دارای درجه G است ، بنابراین برای کل خانواده سرگرم کننده و مناسب است.

Frozen

به دلیل محبوبیت فوق العاده فیلم چند سال پیش ، بسیاری از والدین ممکن است دیگر مایل به شنیدن کلمه Frozen نباشند. اما بچه ها در هر سنی عاشق این فیلم هستند. در این انیمیشن شخصیت‌های دیگر دیزنی (راپونزل، فلین رایدر (از گیسوکمند)، تیانا (از شاهدخت و قورباغه)، ارورا (از زیبای خفته)و سیندرلا (از سیندرلا) در لحظه‌های خیلی کوتاه حضور دارند. هنگامیکه ملکه السا تصادفاً با استفاده از نیروی سحرآمیز خود، خانه‌اش را در زمستانی ابدی فرو می‌برد، خواهر کوچکترش آنا با مردی از اهالی کوهستان، یک گوزن بازیگوش و یک آدم برفی همراه می‌شود تا شرایط آب و هوایی را تغییر دهد.. مدت زمان پخش این فیلم 1 ساعت و 49 دقیقه است و دارای رتبه PGاست.

Mulan

این انیمیشن در ابتدا در سال 1998 اکران شد و در حال حاضر اقتباس دیگری از فیلم در سال 2020 منتشر شده است. مولان یک زن جوان نترس است که برای نجات از پدر پیر خود به عنوان یک مرد برای نبرد با مهاجمان شمالی در چین تغییر شکل می دهد. این فیلم برای همه کودکان به خصوص دختران احساس غرور و شجاعت می افریند و والدین نیز داستان را دوست خواهند داشت. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 30 دقیقه است و درجه Gدارد (فیلم اکشن زنده به مدت دو ساعت اجرا می شود و دارای رتبه PG-13است).

 

Toy Story

اولین فیلم این مجموعه در سال 1995 اکران شد و به دلیل موفقیت آن ، اکنون سه دنباله از این انیمیشن وجود دارد. داستان اسباب بازی در دنیایی اتفاق می افتد که اسباب بازی ها زمانی زنده می شوند که انسان در آنجا نباشد. وقتی وندی (با صدای تام هنکس) و باز لایت یار (با صدای تیم آلن) وقتی اندی ، صاحب اسباب بازی ، برای هدیه تولد باز لایت (با صدای تیم آلن) که عروسکی جدید است را دریافت می کند ، عروسک کابوی قدیمی خود به نام وندی (با صدای تام هنکس) را می خواهد دور بیاندازد داستان ماجراجویی عروسک های قدیمی و جدید اندی شروع می شود. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 21 دقیقه است و درجه Gدارد ، اما در مجموع چهار فیلم در این مجموعه وجود دارد.

Hook

هوک داستانی درباره پیتر پن بزرگسال (رابین ویلیامز) و فرزندانش است که کاپیتان هوک (داستین هافمن) آنها را می رباید. این داستان پیتر را برای نجات فرزندان ربوده شده اش به نورلند می برد و در طول راه ، او خاطرات گذشته خود را به یاد می اورد. این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده است و داستانی کلاسیک است که کودکان در هر سنی و بزرگسالان را به طور یکسان سرگرم خواهد کرد. مدت زمان فیلم 141 دقیقه است و دارای رتبه PG است.

منبع: دانلود بهترین انیمیشن ها



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اگر نمی دانستید چه کسی به عنوان جذاب ترین مرد قرن بیستم انتخاب شد باید بدانید که او کسی نیست جز شان کانری. این بازیگر از اواسط دهه 1950 تا اوایل دهه 2000 با نمایش 93 فیلم سینمایی حیرت انگیز در IMDB فعالیت داشته است. شاید به خاطر لهجه منحصر به فرد اسکاتلندی او که سال ها است بازی هایش در ذهن مانده و شاید به خاطر چهره زیبا و منحصر به فردش اما تنها چیزی که ما به طور قطع می دانیم این است: جیمز باند کانری - برای اکثریت قریب به اتفاق - بهترین و به یاد ماندنی ترین نقش 007 تاریخ است.

ما در این مقاله به یادماندنی ترین اجراهای روی صفحه اورا یاد اوری کنیم. بله ، مطمئناً از جیمز باند نام برده خواهد شد ، اما ما همچنین فیلمهای بعدی که او به خوبی در ان ها بازی کرده است را بررسی خواهیم کرد.

فیلم From Russia With Love

در از روسیه با عشق نام دومین فیلم ۰۰۷ است که شان در آن ایفای نقش می کند. باند این بار باید با سازمان بدی که در اولین فیلم باند به آن اشاره شده بود مقابله کند: سازمانی به نام اسپکتر. این فیلم کلاسیک به عمق این سازمان شیطانی می رود و داستانی را روایت می کند که واقعاً کنجکاوی را برانگیخته است. نکته برجسته این فیلم نبرد بین کانری و هم بازیگرش رابرت شاو است که از همه صحنه های جنگی که سینمای 1960 قبلاً دیده بود ، تلخ تر و واقعی تر بود.

Finding ForresterFinding Forrester

فیلم Finding Forrester

در خلاصه داستان فیلم امده نویسنده ای به نام «فارستر» پس از بردن جایزه پولیتسر در چند دهه قبل دیگر کتابی ننوشته است. پسر شانزده ساله ای به نام «جمال» اشتیاقی نهفته برای نوشتن دارد. این دو، پس از آشنایی اولیه، یک دیگر را به نوشتن تشویق می کنند و به رغم تفاوت سن و پایگاه طبقاتی شان سعی می کنند یکدیگر را در نوشتن همیاری کنند. شان کانری نقشی ارام و درون گرا در فیلم دارد و باید گفت این فیلم در زمان پیری شان فیلم برداری شده است.

فیلم The Hunt For Red October

بر اساس رمان پرفروش تام کلنسی با همین نام ، این یک فیلم باشکوه درباره تنش های جنگ سرد در یک زیردریایی است. کاپیتان جدیدترین و پیشرفته ترین زیردریایی نیروی دریایی شوروی ، مارکو رامیوس (کانری) است که کشتی مخفیانه خود را به ماموریت می رساند ، فرماندهان خود را رها می کند و قصد دارد با افسران خود به ایالات متحده برود. شان کانری آخرین انتخاب برای بازی در این فیلم بود اما در لحظات اخر به گروه پیوست و توانست نقشی متفاوت ایفا کند.

فیلم Time Bandits

در خلاصه داستان فیلم امده «قادر متعال» (ریچارد سن) وظیفه ی «ترمیم» خلقت را به گروهی از کوتوله ها واگذار می کند. آنان نقشه ی کیهان را می دزدند، حفره های زمانش را مشخص می کنند و ناگهان از اتاق خواب «کوین» (وارناک) یک پسر بچه ی انگلیسی سر در می آورند.

The RockThe Rock

فیلم The Rock

کانری در این فیلم توانست استعداد های بازیگری خودش را به خوبی نشان دهد. در خلاصه داستان فیلم آمده گروهی از تفنگداران ارتش ایالات متحده به رهبری ژنرال هومل (اد هریس) برای رسیدن به اهداف و خواسته هایشان گروهی از بازدیدکنندگان آلکاتراز را در همانجا به گروگان میگیرند و تهدید میکنند که از سلاح های میکروبیولوژیکی بر علیه مردم استفاده خواهند کرد. در این بین پلیس قصد دارد با کمک دکتر گودسپید (کیج) و زندانی باسابقه ای چون میسون (کانری) که بارها از آلکاتراز فرار کرده، بتواند بر توطئه های آن ها فائق آید.

فیلم Indiana Jones And The Last Crusade

در سومین قسمت بسیار دوست داشتنی فیلم ماجراجویی ایندی و یکی از بهترین فیلمهای استیون اسپیلبرگ ، شان کانری نقشی متفاوت را ایفا می کند . با بازگشت به ریشه های خود ، ایندیانا جونز (هریسون فورد) متوجه می شود که پدرش (کانری) زنده و سرحال است اما در هنگام جستجوی جام مقدس توسط نازی ها اسیر شده است. حال ایندی باید پدرش را از مخمصه در بیاور و جام مقدس را از شر نازی ها حفظ کند.

فیلم Goldfinger

به گفته یان فریر امپایر ، گلدفینگر که از نظر منتقدان به عنوان بهترین فیلم جیمز باند تا کنون شناخته می شود . فیلم ۰۰۷: گلدفینگر سومین قسمت از مجموعه فیلم های جیمزباند است. این فیلم با اقتباس از رمانی با همین عنوان به قلم ایان فلمینگ ساخته شده و برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شده است. جیمزباند ماموریت می یابد تا با یک قاچاقچی بین المللی طلا به نام آدریک گلدفینگر مقابله کرده و مانع حمله او به ذخایر طلای کشور آمریکا شود .

The UntouchablesThe Untouchables

فیلم The Untouchables

تسخیرناپذیران، اثر برایان دی پالما است. بازیگرانی همچون رابرت دنیرو و شون کانری و کوین کاستنر در آن نفش آفرینی می‌کنند. این فیلم از دیدگاه بسیاری از منتقدان یکی از شاهکارهای دهه هشتاد میلادی است. از نقاط قوت این فیلم می‌توان به کارگردانی بی نظیر آن اشاره کرد. مامور فدرال، «الیوت نس» یک تیم کوچک تشکیل می دهد تا سردسته خلافکاران شیکاگو، «آل کاپون» را پای میز محاکمه بیاورد. به تصویر کشیدن شان کانری در این فیلم بسیار درخشان و خوب است.

اینجا: بهترین فیلم های شان کانری



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

جان کیوسک ، را احتمالا بیشتر برای بازی در اکثر فیلم های مهم دهه 80 و 90 میلادی میشناسید. او بازیگری موفق در تیپ سازی و شخصیت سازی است و کاری می کند تا به بازی اش عمق دهد. به راستی نمی توان انکار کرد که او یکی از بازیکنان اصلی تاریخ سینما بوده است ، به ویژه در دهه 80 و تا اواسط دهه 2000 .کیوسک بدون شک موفق ترین بازیگر در خانواده تئاتری خود است و خواهرش جوآن در رتبه دوم قرار دارد. در طول زندگی حرفه ای خود ، جان در گروه های تئاتری بی شماری ایفای نقش می کرد.

فیلم Love & Mercy

فیلمی در ژانر بیوگرافی و موزیکال است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم را که بیل پُلاد کارگردانی کرده درباره زندگی برایان ویلسون خواننده، نوازنده و مؤسس گروه موسیقی بیچ بویز است. فیلم، به صورت موازی دو بخش از زندگی ویلسون یکی در دهه ۱۹۶۰ و دیگری در دهه ۱۹۸۰ میلادی را روایت می‌کند. نام فیلم از یکی از ترانه‌های برایان ویلسون گرفته شده است.در آینده ، کیوسک نقش برایان ویلسون پیرتر و شکسته را بازی می کند ، از نظر روانی محدود است و تحت تاکتیک های بحث برانگیز درمانی 24 ساعته توسط دکتر بدنام یوجین لندی به دام افتاده است.

فیلم Grosse Pointe Blank

فیلمی جنایی و کمدی سیاه و سفید آمریکایی به کارگردانی جورج آرمیتاژ در سال 1997 و با بازی جان کوزاک ، مینی درایور ، آلن آرکین و دن آیکروید است. کوزاک نقش یک قاتل را بازی می کند که برای شرکت در مراسم تجدید دیدار دبیرستان به شهر خود بازمی گردد. این کمدی-اکشن-عاشقانه- برای طرفداران کیوسک و بینندگان معمولی بسیار عالی و برشی زیبا از یک ژانر فرعی ترکیبی است. در خلاصه داستان امده مارتین بلانک» یک مامور حرفه ای است، که برای یک ماموریت به حومه شهر دیترویت فرستاده می شود و بر حسب تصادف جشن تجدید دیدار دوران دبیرستان او نیز در همان مکان برگزار می شود.

فیلم Better Off Dead

این فیلم یک کمدی تاریک دهه 80 است که تماشایش در زمان حال همچنان خنده دار و جذاب است. لین مایر (جان کیوسک) مردی غمگین با خانواده ای بسیار عجیب است که نامزدش به تازگی از او جدا شده است. به همین دلیل ، او تصمیم می گیرد خود را بکشد ، که در آن تلاش ها به طور مداوم و تصادفی توسط دوستان و خانواده بی خیال او خنثی می شود. این کمدی سیاه ، اگرچه کمی احمقانه است ، اما بیانگر تخیل یک مرد جوان است.

فیلم Con Air

فیلمی در ژانر اکشن، جنایی، مهیج است. کارگردان فیلم هواپیمای محکومین، سایمون وست است. این فیلم در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شد. این فیلم در در سال ۱۹۹۸ در دو بخش بهترین صدابرداری و بهترین موسیقی اصلی نامزد جایزه اسکار شد. اگرچه نقش کیوسک در نقش مأمور وینس لارکین مهم تلقی نمی شود ، اما او به خوبی از پسش بر آمده.

فیلم Being John Malkovich

فیلمی کمدی درام و فانتزی است که در سال ۱۹۹۹ به کارگردانی اسپایک جونز و بر اساس فیلمنامهای از چارلی کافمن ساخته شد. این فیلم موفق شد در سه رشته ی بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه ی غیراقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن کاندیدای جایزه اسکار شود. «کریگ شوارتس» (کیوساک)، عروسک گردان خیابانی، با اصرار خانواده اش، در شرکت لستر به مدیریت «دکتر لستر» (بین) کاری می گیرد؛ شرکتی که در طبقه هفت و نیم یک برج اداری قرار دارد.

فیلم The Sure Thing

یک دانشجو بنام «والتر» تصمیم دارد به یک سفر جاده ای برای ملاقات با دوستش در کالیفورنیا که دختری جذاب است برود. بطور همزمان یک دانشجوی دیگر هم از دانشگاه والتر که دختری بنام «آلیسون» است‌ برای دیدن دوست پسرش به کالیفورنیا می رود. والتر و آلیسون در ابتدا از هم متنفرند، اما در طول سفر ماجراهایی پیش می آید که تنها مشکل: او باید در سراسر کشور با همکلاسی خود آلیسون (دافنه زونیگا) رانندگی کند و علایق او تغییر می کند. مانند همیشه کیوسک دوست داشتنی و باهوش است به همراه یک شوخ طبعی که به جذابیش افزوده.

فیلم The Thin Red Line

خط قرمز نازک یکی از بهترین فیلم های جنگی تمام دوران است ، شیوه ها و استراتژی های جنگی خاصی را که پیاده نظام ژاپنی در طول جنگ جزیره ای خود استفاده می کرد ، مورد بررسی قرار می دهد ، جایی که مرز بین اخلاق و پیروزی به خطر می افتد. یک سرباز آمریکایی (جیم کاویزل) در حال گذراندن وقت با مردم محلی یک جزیره کوچک در اقیانوس آرام جنوبی است ، دستگیر می شود و مجبور دوباره به جنگ بپردازد. در حالی که نقش جان کیوساک جزئی است اما توانست بسیار تاثیر گذار و دیدنی باشد.

اینجا: بهترین فیلم های جان کیوسک



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ما همیشه هنگام انتخاب یک فیلم مناسب سردرگم می شویم و همین موضوع باعث می شود که تماشای فیلم وسریال را به زمان دیگری موکول کنیم. فیلم هایی با امتیاز متوسط در واقع فیلم هایی هستند که دارای سطح کیفی مناسب به لحاظ داستان و کارگردانی هستند و به همین جهت می توانند هر بیننده ای را راضی نگه دارند. با ما همراه باشید تا ۱۰ فیلم با امتیاز متوسط را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم VAL 2021

فیلمی با محوریت زندگی روزمره وال کیلمر، بازیگری با فیلمهای پیش از این دیده نشده در طول 40 سال. وال داستان مرد افسانه ای است که نقش های افسانه ای مانند بتمن ، داک هالیدی از تامبستون ، جیم موریسون و آیس از تاپ گان را بازی کرد. ویل کیلمر که یک بازمانده از بازیگر های فراموش شده است هنوز در حال بهبودی از سرطان گلو است ، تصمیم گرفته است داستان خود را با یک دوربین به تصویر بکشد.

فیلم Borat Subsequent Moviefilm 2020

ساشا بارون کوهن بورات ۲ را در حالی ساخت که آمریکا و تمام دنیا در قرنطینه کرونایی به سر می برد. بورات با یک شرط از زندان در کشور خود قزاقستان آزاد می شود: بازگشت به آمریکا و بازخرید ابروی قزاقستان با دادن هدیه ای عالی به معاون رئیس جمهور. با کنار گذاشتن طرح داستانی متوسط ، این فیلم با کمک توتار (ماریا باکالوا) به یک فیلم خنده دار و کمدی تبدیل می شود.

فیلم One Child Nation 2019

این مستند دیدنی ناگفته‌ های مربوط به سیاست تک ‌فرزندی در کشور چین را آشکار ساخته .در اوج بحران جمعیت در چین در دهه 1980 ، سیاست تک فرزندی در چین وضع شد که حکم سختی را به مردم تحمیل کرد. این مستندی گیرا در مورد فساد سیاسی ، میهن پرستی در برابر اومانیسم است و این که یک نفر تا کجا می تواند از اطاعت یا انکار معمای اجباری خود پیش رود. این مستند شامل مصاحبه هایی درباره افرادی است که برای نجات کودکان درگیر ، قاچاق کودک را آغاز کرده اند ، پزشکانی که وظیفه "حذف" کودکان غیرقانونی را بر عهده داشته اند و اینکه چگونه تبلیغات سراسری بر همه آنها تأثیر گذاشته است.

فیلم Sound of Metal 2019

نقش آفرینی ریز احمد در این فیلم بسیار دیدنی و تماشایی است. صدا از فلز یک فیلم بسیار دراماتیک از مردی است که شنوایی خود را از دست می دهد و باید زندگی اش را با وضع جدید ادامه دهد. او پس از شنیدن اخبار ناراحت کننده ای مبنی بر بدتر شدن وضعیت او ، سعی می کند به شیوه های استفاده از مواد مخدر سنگین بر نگردد. برنده بهترین تدوین فیلم و بهترین تدوین صدا در اسکار امسال ، همچنین نامزد چندین جایزه دیگر از جمله بهترین تصویر شد.

فیلمManchester by the Sea 2016

منچستر کنار دریا با بازی های کیسی افلک ، میشل ویلیامز و لوکاس هجز ، تصویری خیره کننده از تراژدی از سقوط روح انسانی است. وقتی لی (کیسی افلک) می فهمد که برادرش مرده است و او را سرپرست برادرزاده نوجوانش پاتریک (لوکاس هجز) می کند ، او مجبور می شود شغل خود را رها کرده و به شهر خود برود و در آنجا با تمام آسیب های ناشی از آن روبرو شود.

فیلم The Big Sick

بیمار بزرگ بر اساس داستان عشق واقعی کمیل نانجیانی کمدین و امیلی وی گوردون ساخته شده است. داستان نانجیانی را دنبال می کند در حالی که او برای ایجاد یک حرفه در استندآپ تلاش می کند. با این حال ، این زوج با مخالفت والدینشان برا ادامه رابطه رو به رو می شوند.

فیلم Honey Boy

پسر عزیز ، فیلمی اجتماعی و غم‌انگیز محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آلما هارل می‌باشد. داستان حول‌محور یک بازیگر خردسال است که سال‌ها سعی می‌کند رابطه‌اش با پدر معتاد و قانون شکنش را بهبود بخشد ، اما این کار برایش کمی دشوار است

فیلم You Were Never Really Here

خواکین فینیکس در فیلم هیجان انگیز وحشتناک و تکان دهنده ای به نام "تو هرگز واقعاً اینجا نبودی" بازی می کند ، داستانی نگران کننده که با نگارش و کارگردانی لین رمزی. جو (ققنوس) یک جانباز جنگی است که در کشتن افراد تبحر دارد ، اما هنگام اجرای اخرین ماموریتش عمیقاً وارد فساد گسترده می شود ، با چالش های پیش بینی نشده روبرو می شود ، آسیب های جنگی او را تحریک می کند و باعث می شود او وارد چالشی بزرگ شود.

فیلم The Report

داستان این فیلم درباره‌ی کارمندی ایده‌آل به نام دنیل جونز می‌باشد که رئیس وی از او می‌خواهد درباره‌ی موضوعی مهم تحقیق کند. اما او خیلی زود پرده از اسرار تکان دهنده‌ای برمی‌دارد.

منبع: بهترین فیلم ها



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

متأسفانه از سال ۲۰۲۰ به خصوص برای دنیای سینما و تئاتر، به خوبی یاد نمی شود. هرچند همه این ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل کشور های مختلف بوده است . صنعت فیلم سازی مملو از خلاقانی است که برای ساخت فیلم زندگی می کنند و البته مدیرانی که دوست دارند از این طریق پول در بیاورند. با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های جنایی ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار دهیم. برای دانلود فیلم جدید به سایت مووینه مراجعه کنید.

۶) فیلم The Little Things  چیز های کوچک

دنزل واشنگتن در این فیلم در نقش یک معاون کلانتری که به عنون آخرین ماموریت اش باید پرده از قتلی بردارد که به نظر ساده نمی آید. رامی ملک در نقش کمک پلیس در این فیلم ظاهر می شود و به گونه ای مکمل دنزل واشنگتن است. جرارد لتو نیز در نقش مقتول و مظنون در این فیلم مهیج جنایی ایفای نقش می کند. نکته جالب توجه در این فیلم پرده برداری از رازهای گذشته پلیس ها است که ذهن بیننده را به شک می اندازد.

۵) فیلم Wrath of Man  خشم مردانه

به نظر می رسد گای ریچی پس از فیلم های درخشانی که ساخته بود یک فیلم جنایی هوشمندانه ساخته که مخاطبان آن را پسندیده اند.  کارگردان فیلم معروف Snatch ، جیسون استاتهام را در چهارمین پروژه خود انتخاب کرده است. اسکات ایستوود ، هولت مک کالانی ، جاش هارت نت ، جفری دونووان و پست مالون بقیه بازیگران مرد این فیلم هستند. ماموریت ، تعقیب و گریز ماشین ، انفجار همه این ها در این فیلم از گای ریچی به درخشان ترین حالت ممکن وجود دارند.

 

۴) فیلم nobody  هیچکس

در این فیلم جذاب باب اودرنیک بازیگر و کمدین ۵۸ ساله دقیقاً یک انتخاب غافل گیر کننده از طرف کارگردان مجموعه بوده است. به هر حال حداقل در آغاز کار. هنگامی که سارقین به خانه خانوادگی وی حمله می کنند و او هیچ کاری نمی کند، و تصمیم می گیرد که با آن ها مبارزه نکند ، دوستانش ، خانواده و همکارانش ، ناعادلانه ، او را مسخره می کنند. او یک مرد شکست خورده است تا این که خانه همسایگانش توسط همان خدمه هدف قرار می گیرد و این بار تصمیم به انتقام می گیرد. در اقدامی توطئه برانگیز با آنچه در تاریخچه خشونت دیوید کروننبرگ – و هر فیلم لیام نیسون از سال ۲۰۰۵ تاکنون – به نظر نمی رسد که بازیگر نقش مرد اصلی ما در واقع یک آدم کش حرفه ای بوده و به خوبی انتقام اش را از آن قاتلین می گیرد.

۳) فیلم No Time to Die   زمانی برای مردن نیست

این فیلم آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان جیمز باند است که احتمالا همین موضوع بر میزان تماشگران این فیلم تاثیر گذار خواهد بود. این فیلم در ابتدا قرار بود در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود ، از آن زمان چندین بار زمان انتشارش دستخوش تغییر شده است. اکنون به نظر می رسد تاریخ اکرانش کاملاً مشخص شده است و این فیلم یک اکتبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. در فیلم که طرفداران جیمز باند به شدت منتظر انتشارش هستند رامی ملک در نقش ضد قهرمان داستان حضور دارد.

 

۲) فیلم Killers of the Flower Moon  قاتلین ماه کامل

اقتباس مارتین اسکورسیزی  از کتاب “من تو را می شنوم که خانه هایت را رنگ می کنی” از چارلز برانت ، که سرانجام با عنوان “مرد ایرلندی” منتشر شد ، مدتها شایعه ، بحث ، هیاهو ، در پیش دشات. مارتین اسکورسیزی بزرگ هم اکنون پروژه جدیدش را در دست دارد که در سال ۲۰۲۱ منتشر می شود.

فیلمبرداری هنوز در دست اقدام است و ما می توانیم انتظار انتشار داشته باشیم در پایان سال  ۲۰۲۱ این فیلم منتشر شود. اسکورسیزی در درجه اول از دو ستاره بازیگری در کارنامه خود استفاده کرده است: رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو. در این فیلم هر دو را بازی خواهد کرد.

۱) فیلم The Many Saints of Newark  آمرزیدگان شهر نیوآرک

یک فیلم راجع به گروه تبهکار سوپرانو ها که سریالش سال های پیش به اتمام رسید. شاید وقتی صحبت از ژانر جنایی می شود خانواده سوپرانو ها اولین چیزی باشد که به ذهنمان می رسد. آیا نسخه فیلم آن می تواند به اندازه مجموعه تلویزیونی خوب باشد؟  امسال خواهیم فهمیدالبته با توجه به اینکه بازیگری که نقش تونی سوپرانو را بازی می کرد در سال ۲۰۱۳ درگذشت ، یعنی شش سال پس از پایان سریال، شبکه HBO ، هرگز این پروژه را ادامه نداد. اما به نظر می رسد که این فیلم یک پیش درآمد باشد و نقش اصلی فیلم را در دوره نوجوانی و جوانی ببینیم.

در حرکتی که نوید یک تداوم خوب را می دهد – نیازی به گفتن نیست که یک شکل بصری خوشایند باشد – نسخه جوان رئیس اوباش نیوجرسی ، سوپرانو ، توسط پسر جیمز گاندوفینی ، مایکل بازی می شود.

این فیلم اکشن قرار است در سال ۱۹۶۷ ، در جریان شورش های نیوآرک برگزار شود. دیوید چیس ، خالق این برنامه ، این فیلم را نوشته است ، بنابراین به نظر می رسد همه چیز به سریال وفادار باشد. “فیلم در آن زمان به تنش های سیاه پوستان و سفیدپوستان خواهد پرداخت و تونی سوپرانو بخشی از این کار خواهد بود ، اما به عنوان یک  نوجوان.”

منبع: بهترین فیلم های جنایی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

همیشه موضوع قاتلین زنجیره ای تکان دهنده، جذاب و هیجان انگیز است. شاید هرکسی نتواند سریال دکستر را به علت خشونت زیاد تماشا کند اما تعداد بسیار زیادی علاقه مند به این سریال وجود دارد که بعد از گذشت چندین سال همچنان دکستر برایشان جذاب ترین سریال ژانر جنایی بوده است.

خلاصه ای از داستان سریال DEXTER

دکستر یک قاتل زنجیره است که با پنهان کردن شخصیت اصلی اش توانسته در بخش خون شناسی پلیس آگاهی مشغول به کار شود. همین موضوع باعث شده تا دکستر خیلی راحت تر بتواند هم به پلیس کمک کند و هم دستش رو نشود. دکستر در کودکی شاهد به قتل رسیدن والدینش بوده و همین موضوع باعث یک نوع اختلال روانی حاد در او شده است.

فصل آخر سریال دکستر باید منتظر چه چیزی باشیم؟

دکستر یکی از پربیننده ترین سریال دهه اخیر بوده است و فصل ۹ که همان فصل آخر این سریال است در سال ۲۰۲۱ منتشر می شود . در فصل گذشته سریال دکستر نگاهی جدید به شخصیت پیچیده دکستر شد، اینکه او چقدر خانواده و خواهرش برایش اهمیت دارد اما آیا در فصل جدید این سریال دست او پس از این همه سال رو می شود و به گناه هایش اعتراف می کند؟ شما می توانید نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پیچیدگی شخصیت دکستر ناشی از چه چیزی است؟

دکستر فردی بسیار باهوش و زیرک است و همین باعث شده تا او هیچوقت گرفتار پلیس نشود و یا پلیس حتی به او شک هم نکند. یکی از نکات جالب در شخصیت او همین خونسردی وصف نشدنی است که دارد. پس از به قتل رسیدن والدینش او از درون فردی بی احساس شده اما همچنان خواهرش جزو نقطه ضعف های او به شمار می رود. خواهر دکستر که در همان بخش جنایی پلیس فعالیت دارد هرگز حتی تصور نمی کند که برادرش یک قاتل زنجیره ای باشد.

پدر خوانده دکستر یکی از عناصر مهم در داستان

پس از به قتل رسیدن والدین دکستر او توسط یک پلیس مهربان به فرزند خواندگی پذیرفته می شود. پدر خوانده او از همان کودکی متوجه رفتار های عجیب دکستر می شود و تمام تلاشش را می کند تا اورا از کشتن افراد باز دارد و به او پیشنهاد می دهد که به جای کشتن اتفاقی انسان ها، افراد شرور و خطرناک شهر را بکشد و این روح بیمارش را اینگونه راهنمایی کرد.  دکستر به حرف پدر خوانده اش عمل می کند و افرادی که از نظرش شرور و خطرناک و یا گناهکار هستند را به قتل می رساند. در تمام فصول این سریال ما پدر خوانده دکستر را به حالت فلش بک می بینیم که در تلاش است تا دکستر را به نوعی راهنمایی کند.

ازدواج دکستر و روابط خانوادگی

احتمالا همه ما قاتلین زنجیره ای افرادی سرخورده، منزوی و عجیب و غریب می دانیم. دکستر تمامی نشانه هایی که هر فرد از قاتلین زنجیره ای دارد را بهم میریزد. او یک فرد عادی از نظر تمام دوستان خانواده و آشنایانش است. با خانواده و همکارانش بسیار مهربان است و هویت شرورش را از چشم همه پنهان می کند.

کلام آخر:

اگر به موضوع قاتلین زنجیره ای و شخصیت های پیچیده روانی این افراد علاقه دارید، سریال دکستر به طور حتم یکی از محبوب ترین سریال ها در این زمینه است. از همه مهمتر سریال دکستر به ما می آموزد که قاتلین می توانند افراد بسیار عادی در جامعه باشند و یک زندگی عادی داشته باشند.

 

کلیک کنید: دانلود سریال دکستر



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

آیا از جهان و رویدادهای درون آن خسته شده اید؟ ما در اینجا لیستی از بهترین فیلم های حال خوب کن که در ژانر کمدی و عاشقانه هستند را برای شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید. ژانر عاشقانه و کمدی جزو محبوب ترین ژانر های فیلم برای تمام مردم است و با هر سن و سالی که هستید دیدن این فیلم ها خالی از لطف نیست.

فیلم Serendipity

سرندیپیتی یکی از فیلم های جذاب است که از تماشایش لذت خواهید برد . داستانی شیرین درباره سرنوشت و اعتماد است که میان دو زوج عاشق اتفاق می افتد. وقتی جاناتان تراگر (جان کیوسک) با توماس (کیت بکینسیل) هنگام خرید کریسمس ملاقات می کند ، بلافاصله به نظر می رسد که جهان آنها برای هم ساخته است. آنها که دل باخته یکدیگر شده اند تصمیمی عجیب می گیرد آن هم این است که به هم قول می دهند اگر بار دیگر در این شهر بزرگ اتفاقی یکدیگر را دیدند رابطه شان را جدی کنند. این فیلم با اعتقاد راسخ که "همه چیز با دلیلی اتفاق می افتد" ، یک داستان عاشقانه و جذاب را به نمایش می گذارد.

فیلم Moonstruck

این فیلم کمدی عاشقانه که نیکلاس کیج در آن نقش اصلی را ایفا می کند که به طور حتم یکی از بهترین آثار اوست. داستانی درباره سردرگمی ، عشق و کشف دوباره معنای آن است. یک بیوه زن ایتالیایی-آمریکایی به نام لورتا (شِر: خواننده معروف) عاشق برادر کوچکتر نامزدش می شود و داستان خنده دار و مسحورکننده ای در مورد اینکه چگونه ماه و ستارگان می توانند مردم را در برابر همه شرایط گرد هم آورد به وجود می آید. شر و کیج در این فیلم بسیار خوب ایفای نقش می کنند و لحظات کمدی و عاشقانه ای زیادی را ایجاد می کنند.

When Harry Met SallyWhen Harry Met Sally

فیلم When Harry Met Sally

کمدی عاشقانه خنده دار و کلاسیک ، (وقتی هری با سالی ملاقات کرد) یکی از اولین فیلم هایی است که در ژانر عاشقانه و کمدی ساخته شد. دو دانشجو فارغ التحصیل کالج و دوستان ، هری برنز (بیلی کریستال) و سالی آلبرایت (مگ رایان) با هم از شیکاگو به نیویورک می روند و در مورد مشکلاتشان با هم اختلاط می کنند. 10 سال بعد ، آنها دوباره در یک کافی شاپ یکدیگر را ملاقات می کنند ، جایی که به نظر می رسد احساسی بین آن دو شکل گرفته است.

فیلم Say Anything

دانش آموز دبیرستانی "لوید دابلر" تنها چیزی که می خواهد داشتن رابطه با "دایان کورت" باهوش و زیبا است."لوید" برای بدست آوردن قلب او در مقابل پدر محتاط او و قبل از رفتن به مدرسه ای در انگلستان اقدام می کند.. فیلمی به کارگردانی کامرون کرو است و بازیگری جان کیوسک و آیونی اسکای.

فیلم Bull Durham

یک بازی جذاب از کوین کاستنر که در نقش یک بازیکن بیس باس ایفای نقش می کند. با اجرای فوق العاده از کاستنر ، سوزان ساراندون و تیم رابینز. این فیلم با تمرکز بیشتر بر عشق و ورزش لحظات کمدی و عاشقانه زیادی دارد که شمارا برای مدتی سرحال می کند.

 

فیلم Groundhog Day

هنگامی که یک گزارشگر هواشناسی تلویزیونی برای پوشش مراسم سالانه روز Groundhogبه شهری سفر می کند ، متوجه می شود که زمان برای او در همان روز متوقف شده و باید خودش را از آن رها کند. بازی بیل مری بزرگ در این فیلم بسیار خوب و تاثیر گذار است.

The Big SickThe Big Sick

فیلم The Big Sick

بیمار بزرگ بر اساس داستان عشق واقعی کمیل نانجیانی کمدین و امیلی وی گوردون ساخته شده است. داستان فیلم زندگی نانجیانی را نشان می دهد که می خواهد خودش را به عنوان یک مسابقه استند اپ کمدی آماده کند. پس از درگیری با هکری به نام امیلی (زویی کازان) ، رابطه ای عاطفی میان انها شکل می گیرد. این زوج برای رسیدن به یکدیگر باید از موانع کمدی و جذابی عبور کنند که تماشایش به طور حتم لذت بخش است.

فیلم 10Things I Hate About You

این فیلم برگرفته شده از یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر به نام رام کردن زن سرکش می‌باشد که به شکل مدرن و در میان دانش آموزان دبیرستانی به اجرا در می‌آید. در یک دبیرستان سطح متوسط ​​سیاتل ، بیانکا (لاریسا اولینیک) دختری محبوب و زیبا است که میان دانش آموزان پسر بسیار طرفدار دارد. در این فیلم هیث لجر ایفای نقش می کند.

500Days of Summer
500Days of Summer

فیلم 500Days of Summer

فیلم در ساختار روایت پست مدرن غیرخطی ارائه شده‌است، بدین معنی که داستان به روزهای مختلف آشنایی و کارهای تام و سامر در ۵۰۰ روز ارتباطشان می‌پردازد؛ این خلاصه یک نسخه خطی از حوادث فیلم است. این فیلم غافلگیرکننده و به نوعی عجیب و غریب است که به طور حتم یک بار تماشایش می ارزد و حالتان را خوب می کند.

 

منبع:بهترین فیلم های کمدی عاشقانه



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

تا به شده فیلمی ببینید که شما را مجبور می کند به چیزی فکر کنید که قبلاً حتی تصورش را هم نکرده بودید؟ آیا از تماشای فیلم ترسناک غیر معمولی لرزه به جانتان افتاده؟ما رد اینجا لیستی از این دست فیلم ها داریم که مطمئنا برایتان جالب خواهد بود. فیلم هایی با طراحی صدای بی نظیر ، موسیقی متن شگفت انگیز ، زوایای مناسب دوربین ، نور کم و نیروی شر دهشتناک. یک داستان خوب و ترسناک می تواند یک تجربه عالی برای شما داشته باشد.

فیلم Velvet Buzzsaw

اره چرخی مخملی داستان تعدادی تابلو از یک نقاش ناشناس که به دست فردی کشف می شوند را روایت می کند، پس از پیدا شدن این تابلو ها نیرویی ماورایی شروع به انتقام گرفتن از کسانی می کند که دلال فروش آثار هنری هستند. در این فیلم شاهد بازیگری بسیار خوب و غافل گیر کننده ای هستیم که مارا متحیر می کند. این فیلم یک انتقام برای کسانی که تجارت هنری را بر کیفیت هنر ارج می نهند.

فیلم The Conjuring

در فیلم احضار به کارگردان جیمز ونز همه چیز به گونه واقعی ترسناک و خیره کننده است. داستان از دو محقق علوم ماوراء الطبیعه به نام های اد (پاتریک ویلسون) و لورن (ورا فارمیگا) شروع می شود که با افرادی عجیب و غریب رو به رو می شوند که شیطان و جن های خبیث روحشان را به تسخیر در آورده اند. سری فیلم های احضار بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند.

فیلم 1922

فیلمی برداشت شده از رمان استفان کینگ ، 1922 یک فیلم هیجان انگیر و واقعاً ترسناک است که توسط توماس جین باز نوشته شده است. داستان کشاورزی به نام ویلفرد جیمز که در سال 1922 زندگی می‌کرده و علاقه زیادی به مزرعه و کسب کارش داشته است. یک روز به دلیل مخالفت‌های همسرش اقدام به قتل او می‌کند و برای این کار از پسرش هم کمک می‌گیرد. آن ها پس یک قتل فجیع دچار عذاب ها و گرفتاری های بزرگی می شوند.

فیلم Pan’s Labyrinth

یک فیلم ترسناک افسانه ای از کارگردان گیلرمو دل تورو . هزارتوی پن احتمالاً ترسناک ترین فیلم در این لیست نیست ، اما به دلیل نوآوری ها و زبان جدیدی که آورده است بسیار مورد توجه بوده است. مادر اوفلیا (ایوانا باکوئرو) به تازگی با یک کاپیتان نظامی (روانی) ازدواج کرده است ، که آنها را مجبور می کند تا با او در روستایی زندگی کنند که در آن موجودات ماوراءالطبیعه وجود دارد.

فیلم Vampires vs. the Bronx

با ترکیب شگفت انگیز موفقیت آمیز کمدی در برابر وحشت ، خون آشام ها در مقابل برونکس یک فیلم ترسناک بسیار عالی است. گروهی از نوجوانان برای نجات محله خود از بحران فقر و جنایت دور هم جمع می شوند ، اما در این مسیر باید با خون آشام ها نیز بجنگند.

فیلم Hush

فیلم هیس، یک داستان هیجان انگیز با یک عالمه تعلیق است که به طور حتم می تواند تا مدت ها در خاطر شما بماند. یک نویسنده ناشنوا و لال تصمیم می گیرد در خانه ای در جنگل بهترین که مکانی آرام برای نوشتن است را برای مدتی سکونت انتخاب کند. پس از مدتی او با یک فرد روان پریش رو به رو می شود که قصد مزاحمت برایش را دارد.

فیلم CAM

این فیلم که با اجرای عالی مدلین بروئر و یک مفهوم جدید میان فیلم های ترسناک است. فیلم داستان شخصی به نام آلیس را به تصویر میکشد. او که یک کارگردان بلندپرواز است تصمیم میگیرد تا یک کپی از شخصیت خودش را خلق کند.

فیلم Sweetheart

فیلم عزیزم، با داشتن یک هیولای سینمایی جدید ، یک فیلم ترسناک است که با فیلمهای هیولایی کلاسیک بسیار متفاوت است. داستان فیلم درباره جوانیست که به جزیره ای میرود تا کمی استراحت کن اما چیزی نمیگذرد که متوجه مبشود به طور کامل در این جزیره تنها است و باید نیروهای شروری که هر شب به سراغ او می آیند مبارزه کند.

فیلم His House

یک فیلم ترسناک جدید که درباره بحران پناهندگان و نابرابری های نژادی حرف های زیادی برای گفتن دارد. خانه او یک تریلر روانشناختی است که شامل برخی از پیچ و خم های واقعاً غیرمنتظره به شیوه ای واقعاً ترسناک است. یک زوج از خانه خود در سودان جنوبی فرار می کنند تا بتوانند به عنوان پناهجو در انگلستان زندگی کنند ، لازم است در خانه ای به انتخاب دولت زندگی کنند که به طرز وحشتناکی آن خانه بلای جانشان می شود.

فیلم The Ring

فیلم حلقه اقتباسی آمریکایی از یک فیلم ترسناک ژاپنی است که طرح آن ارزش تکرار را دارد. داستان درباره ی یک فیلم ویدئویی است که محتوای آن یک سری عکس مبهم و تکه فیلم‌های آزاردهنده‌ای است. بعد از تماشای فیلم، تلفنی به بیننده می‌شود که در آن صدای دختری به بیننده می‌گوید: هفت روز دیگر خواهد مرد. دو دنباله بر این فیلم با عنوان‌های حلقه دو، در سال ۲۰۰۵ و حلقه‌ها در سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌است.

کلیک کنید: بهترین فیلم های ترسناک



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

آیا نیاز به استراحت و تماشای فیلم های ابرقهرمانی دارید؟ در اینجا لیستی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی برای تماشا وجود دارد. انتخاب بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران کار آسانی نیست و هر کسی از دوستداران دنیای مارول لیست مورد علاقه خودش را دارد.

در تدوین لیست بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران ، سعی کردم بینندگان در هر رده سنی که به سینمای ابرقهرمانی علاقه مند است را راضی نگه دارم. لیست اولیه من این بود که ددپول را در لیست قرار دهم تا زمانی که متوجه شدم یک نسل کامل از طرفداران فیلم هنوز به دلیل رتبه R آن اجازه تماشای فیلم را ندارند.

۱) فیلم Captain Marvel

این یک فیلم ابرقهرمانی با یک قهرمان زن بسیار جسور است. کاپیتان مارول ، با بازی بری لارسون ، یک جنگجوی است که در وسط یک نبرد بین کهکشانی بین اسکرال ها و افرادش گرفتار شده است. او در سال 1995 بر روی زمین فرود می آید. داستان فیلم با یک مقدمه آغاز می‌شود که طی آن دو گروه در فضا مشغول مبارزه با یکدیگر هستند. گروهی به نام «کِری» که علاقه‌مند به صلح و دوستی و مهرورزی هستند و گروه مقابلشان به نام «اسکرول‌ها» که مغز درست و حسابی ندارند و می‌خواهند همه چیز را نابود کنند. در این میان دختری در میان گروه کِری قرار دارد (بری لارسون) که هیچ چیز به جز چند تصویر مغشوش از گذشته اش به خاطر ندارد

۲) فیلم Thor: Ragnarok

فیلم ثور: رگنارک یک شاهکار در دنیای مارول است که تماشایش می تواند بسیار برای شما لذت بخش باشد. در سومین فیلم از سری ثور ، پسر اودین خود را در آن سوی جهان زندانی می کند و مجبور به زنده ماندن در مسابقه مرگبار قهرمانان در برابر حریفان مختلف از جمله دوستش ، هالک قدرتمند می شود. ثور باید آزادی خود را به دست آورد و خواهرش هلا را از نابودی آسگارد و مردمش باز دارد.

۳) فیلم Superman II

در حالی که فیلم اصلی سوپرمن راه را برای ابرقهرمانان روی صفحه بزرگ هموار کرد ، سوپرمن IIفیلم به مراتب بهتری از آب در آمد. اولین فیلم یک داستان عاشقانه و یک فیلم قوی از ابتدا تا انتها است. اشرار در سوپرمن II بسیار خطرناک تر هستند - سه جنایتکار از کریپتون که توسط پدر سوپرمن زندانی شده اند و همگی دارای قدرت مشابه مرد فولادی هستند - با بازی جین هکمن در نقش لوتر. این بار ، لوثر سعی می کند از سه بیگانه برای نابودی زمین به جای سلاح نظامی ربوده شده استفاده کند. داستان عاشقانه بین سوپرمن و لوئیس را وارد کنید ، سوپرمن قدرت خود را برای بودن با او کنار می گذارد ، و قدرت خود را به موقع برای نه تنها دو صحنه پایان عالی به دست می آورد ، جایی که مرد فولادی بار دیگر ثابت می کند که موجود برتر است.

۵) فیلم Iron Man

تونی استارک، یک نابغه و مهندس درگیر بی‌بندوباری است، کسی که شرکت استارک را از پدرش به ارث برده‌است به همراه دوست خود کلنل جیمز رودس برای نمایش موشک جدید خود با نام «جریکو» به مناطق جنگی در افغانستان سفر می‌کند. استارک در طی کمینی در راه به شدت زخمی شده و توسط گروهکی تروریستی با نام ده حلقه در غاری زندانی شده و گروگان گرفته می‌شود. یک آهنربای الکتریکی ساخته شده توسط یینسن، هم‌سلولی استارک، ترکش‌هایی که او را مجروح کرده‌اند را از قلب او دور نگه می‌دارد تا او زنده بماند. فرماندهٔ گروهک ده حلقه رازا به استارک پیشنهاد آزادی در برابر ساخت موشک جریکو برای گروهک می‌دهد، اما تونی و یینسن مطمئنند که رازا بر قول خود وفادار نخواهد ماند.

مرد آهنی تمام چیزی است که طرفداران کتاب های مصور در یک فیلم می خواهند ، و رابرت داونی جونیور در این نقش بسیار عالی عمل می کند.

۶) فیلم Captain America: The First Avenger

در فیلم Captain America: The First Avenger ، بینندگان شاهد تبدیل استیو راجرز از سرباز ضعیف آمریکایی به یک ابر انسان فوق العاده هستند. راجرز که به نمایشگاه فناوری‌های آینده به همراه دوست خود، گروهبان جیمز «باکی» بارنز می‌رود، دوباره تلاش می‌کند تا به ارتش بپیوندد. دکتر آبراهام ارسکین با شنیدن مکالمه راجرز با بارنز در مورد کمک او به جنگ، به راجرز این اجازه را می‌دهد تا به ارتش کمک کند. ارسکین او را به عنوان بخشی از آزمایش خود، ابر سرباز، استخدام می‌کند و سرهنگ چستر فیلیپس و پگی کارتر، مأمور بریتانیایی، او را می‌پذیرند. فیلیپس ارسکین را متقاعد می‌کند که راجرز فرد مناسبی برای این کار نیست، اما بعد که او را امتحان می‌کند متوجه می‌شود که راجرز آدم فداکاری است، شب قبل از درمان، ارسکین به راجرز می‌گوید که اشمیت روش ناقصی از نسخه را آزمایش کرده‌است و از عوارض دائمی آن رنج می‌برد.

۷) فیلم Batman

عنوان نخستین فیلم ابرقهرمانی از مجموعه فیلم‌های بتمن به کارگردانی تیم برتون محصول ۱۹۸۹ است که بر پایه شخصیت خیالی دی‌سی کامیکس به همین نام و دشمنش جوکر ساخته شده‌است. تاکنون ۳ دنباله برای آن ساخته شده است که به ترتیب عبارتند از: بازگشت بتمن، بتمن برای همیشه و بتمن و رابین. در این فیلم مایکل کیتون در نقش بروس وین/بتمن، جک نیکلسون در نقش جوکر، کیم بیسینگر در نقش ویکی ویل، مایکل گاف در نقش آلفرد پنی‌ورث و همچنین بیلی دی ویلیامز در نقش هاروی دنت ظاهر شدند. داستان این فیلم درباره بروس وین/بتمن، شوالیه شهر گاتهام است که مبارزه خود را علیه جرم‌وجنایت آغاز کرده‌است و در این میان اولین دشمن بزرگ او به دلقکی آدم‌کش به نام جوکر تبدیل می‌شود.

در فیلم ، یک دیوانه به نام "جوکر" کنترل دنیای زیرزمینی شهر گاتهام را در دست می گیرد و قصد دارد کل شهر را به ارتش زامبی ها تبدیل کند. بتمن باید از شهر محافظت کند و هویت خود را مخفی نگه دارد در حالی که سعی می کند منشاء این دشمن جدید اما آشنا را کشف کند. علاوه بر این ، او باید سیگار کشیدن را گرم ویکی والی دور از خطری که دائماً خود را در آن می بیند ، قرار دهد.

۸) فیلم Avengers: Endgame

چگونه می توانید یک جهان کامل از شخصیت های ابر قهرمانی را به هم پیوند داد و این فیلم به بهترین فیلم مارول تبدیل نشود. انتقام جویان: پایان بازی ، فیلمی که احتمالاً به اتفاق آرا در لیست پنج فیلم برتر بهترین فیلم ابرقهرمانی قرار گرفته است.

پس از وقایع ویرانگر انتقام جویان: جنگ بی نهایت و موفقیت تانوس ، جهان در حال ویرانی است. سه هفته بعد از آن که در جنگ ابدیت، نیمی از جمعیت دنیا به دست تانوس محو شدند، کارول دنورز/کاپیتان مارول، تونی استارک و نبیولا را که در فضا سرگردان شده‌اند نجات می‌دهد و آن‌ها را به زمین برمی‌گرداند. آن‌ها با انتقام‌جویان بازمانده دیدار می‌کنند. بروس بنر، استیو راجرز، راکت، ثور، ناتاشا رومانوف، جیمز رودز، کارول دنورز و نبیولا به فضا می‌روند و تانوس را در یک سیاره غیر مسکونی پیدا می‌کنند.

آخرین صحنه نبرد در Avengers: Endgame که شاهد ظهور دوباره همه قهرمانانی است که پس از "ضربه محکم و ناگهانی" برای مبارزه با تانوس و لژیونش به میدان می آیند.

۹) فیلم Captain America: Civil War.

در سال۱۹۹۱، باکی بارنز که توسط هایدرا شستشوی مغزی شده، به یک عملیات اعزام می‌شود و از یک اتومبیل سرم ابرسرباز را می‌دزدد. در زمان حاضر، حدوداً یک سال پس از نابودی اولتران در کشور سوکویا به دست انتقام‌جویان، آن‌ها به دنبال متوقف کردن راملو از دزدیدن یک سلاح بیوشیمیایی از آزمایشگاهی در لاگوس هستند. راملو برای کشتن کاپیتان آمریکا خودش را منفجر می‌کند، اما واندا مکسیموف انفجار را کنترل کرده و آن را به آسمان می‌برد که به ساختمان برخورد می‌کند و باعث کشته شدن چند فعال بشردوست واکاندایی می‌شود. این فیلم همچنین اولین باری بود که بسیاری از قهرمانان مارول را یک جا جمع کرد.

۱۰)فیلم The Dark Knight Rises

هر سه فیلم در سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان تقریباً به اندازه فیلم های ابرقهرمانی طرفداران مارول را هیجان زده کرد. هشت سال پس از مرگ هاروی دنت، با اجرای قانون دنت، تقریباً تمامی جرایم سازمان‌یافته ریشه‌کن شده‌است. جیمز گوردون که از نگفتن حقیقت احساس گناه می‌کند، جریان واقعی اتفاق‌افتاده به همراه استعفایش را در یک نامه می‌نویسد تا در سال‌روز مرگ هاروی دنت، آن را بخواند اما زمان را مناسب نمی‌بیند و تصمیم می‌گیرد این کار را نکند. بتمن هشت سال است ناپدید شده. بروس وین منزوی شده و به غیر از آلفرد کسی او را نمی‌بیند.

اینجا: بهترین فیلم های مارول



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ژانر فیلم های ورزشی به گونه ای عمیق حس میهن پرستی، جنگیدن تا پای جان و خصلت پهلوانی را در ما ایجاد می کنند. درفیلم های ورزشی، مردم می خواهند درد ها و شجاعت قهرمانان خود را از نزدیک تماشا کنند.

فیلم های ورزشی گاهی بر اساس زندگی واقعی ورزشکاران هستند و یا گاهی نویسندگان لحظاتی از زندگی این پهلوانان را با قصه ای تخیلی به نمایش می گذارند که هر دو برای مردم از جذابیت برخوردار است. با ما در این مقاله همراه باشید تا فیلم های ورزشی محبوب را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم Rudy

رودی که یکی از بهترین فیلم های ورزشی در مورد فوتبال آمریکایی در تمام دوران محسوب می شود. داستانی الهام بخش و غم انگیز است که حتی سنگ دل ترین طرفداران ژانر ورزش را نیز به گریه می اندازد. رودی (شان استین) نه از نظر مالی و نه تحصیلی به جایی نرسیده است. او با زندگی سخت خود دست و پنجه نرم می کند و در کارخانه فولاد کار می کند ، اما او هرگز از هدف اصلی خود برای کسب پذیرش و بازی فوتبال آمریکایی برای نوتردام چشم پوشی نمی کند و تمام تلاشش را می کند تا وارد آن تیم شود.

فیلم Miracle

معجزه ، یک فیلم ملودراماتیک جذاب و بر اساس یک داستان واقعی است. این احتمالاً بهترین فیلم در مورد ورزش هاکی است که تا کنون ساخته شده است. هرب بروکس (کورت راسل) یک تیم هاکی آمریکایی را گرد هم می آورد تا در المپیک زمستانی 1980 در نمایندگی جنگ سرد در اتحاد جماهیر شوروی ، که در آن زمان بهترین تیم جهان بود ، شرکت کند. این فیلم پر از بازیگران قوی ، کارگردانی باورنکردنی و فیلم نامه ای حرفه ای است ، روایت فوق العاده ای از یکی از میهن دوستانه ترین لحظات تاریخ ورزش ایالات متحده است.

فیلم Rocky

راکی به نویسندگی و بازیگری سیلوستر استالونه ، داستان بوکسوری است که تمام تلاشش را می کند تا در مسابقه ای پیروز شود . این فیلم در مدت زمان کوتاه به یکی از بهترین فیلم های مبارزه ای تمام دوران تبدیل شد. راکی بوکسور کمی شناخته شده و ساکن محلی فیلادلفیا است ، اما وقتی به طور تصادفی برای مبارزه با قهرمان سنگین وزن ، آپولو کرید (کارل ویدرز) انتخاب می شود ، باید از موانع جسمی و روحی عبور کند که به نظر خیلی سخت تر از آنچه که فکر می کرد بودند. این یک داستان الهام بخش از پیروزی یک ورزشکار در سخت ترین شرایط است.

فیلم The Replacements

اگرچه قرار دادن این فیلم در این لیست ممکن است مورد بحث و جدل زیادی قرار گیرد ، اما فیلم جایگزین ها یک داستان فوتبالی است که بر اساس اعتصاب 1987 ، یکی از عجیب ترین لحظات تاریخ فوتبال واشنگتن ، ساخته شده است. "نگهبانان" واشنگتن در اواخر فصل اعتصاب کردند و مربی خود جیمی مک گینتی (جین هکمن) را مجبور به جایگزینی کردند. همانطور که مک گینتی بازیکنان جدیدی را از سرتاسر هیئت انتخاب می کند ، این فیلم به یک کمدی با احساس خوب تبدیل می شود که می تواند تا مدت ها در خاطراتتان بماند.

فیلم Fat City

یکی از بهترین فیلم های جف بریجز که یک فیلم ورزشی جسورانه است. هنگامی که یک بوکسور مسن تر (استیسی کیچ) ، با یک بوکسور جوان جدید (بریجز) شروع به نبرد می کند با مشکلاتی رو به رو می شوند. این فیلم فراتر از یک فیلم ورزشی ساده است و با داستان جذابش توانسته روایت داستانی جذابی را به تماشاگر ارائه دهد.

فیلم Tin Cup

این فیلم با داشتن یک فیلمنامه هوشمندانه و بازیگران جذاب ، یک فیلم ورزشی درباره عشق ، غرور است. جام حلبی با داشتن یک فیلمنامه هوشمندانه و بازیگری قدرتمند یک فیلم ورزشی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. روی مک آووی (کاستنر) یک گلف باز با سابقه است که برای کسب درآمد به رانندگی مشغول است. اگر به دنبال دیدن کاستنر در یک اجرای عالی ، کمدی ، این یکی از بهترین گزینه ها است. این فیلم کلاسیک راجع به بازی گلف و فراز و نشیب های آن است.

فیلم Ford v Ferrari

فورد در برابر فراری تنها فیلم با محوریت مسابقه در لیست امروز ما ، سریع ، خشمگین ، متمرکز و واقعی است زیرا داستانی کمتر شناخته شده در تاریخ مسابقات اتومبیلرانی را نشان می دهد. طراح مشهور و موفق خودروی کارول شلبی (مت دیمون) و مایلز (کریستین بیل) با هم متحد می شوند تا یک ماشین مسابقه ای برای فورد بسازند که امیدوارند بتوانند از فراری را از دور مسابقات خارج کنند. با بازی های باورنکردنی و فیلمبرداری خلاق ، این فیلم می تواند لحظات سرگرم کننده ای برای شما ایجاد کند.

فیلم The Last Dance

یکی از بهترین مستندهای ورزشی تا به امروز ، داستان تلاش مایکل جردن و سایر بازکنان تیم شیکاگو بولز برای ششمین قهرمانی در مسابقات NBAاست. مجموعه‌ای که شامل تصاویری از فصل ۹۸–۱۹۹۷ ان‌بی‌اِی است که تا به حال دیده نشده‌است.

فیلم Field of Dreams

این فیلم روایتی دل انگیز از یک کشاورز آیووا است وارد ورزش بیس بال می شود. بر اساس رمان «جو بدون کفش» در سال 1982 ، که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است ، ما شاهد رویای مردی هستیم که به بهترین بازیکن بیس بال قرن تبدیل می شود.

کلیک کنید: بهترین فیلم های ورزشی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

دیزنی برای سال های متمادی توانسته مخاطبانش را هیجان زده و راغب به تماشای فیلم ها و انیمیشن هایش کند. از انیمیشن های کلاسیک و قدیمی که تواسنته در خاطرات همه ی ما جا باز کند تا انیمیشن های جدید که دریچه تازه ای از قصه گویی را به نمایش گذاشته اند . با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین انیمیشن های دیزنی را بررسی کنیم.

Aladdin

طبیعتاً علاءالدین یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین انیمیشن های کلاسیک دیزنی محسوب می شود و از جمله آثاری است که مخاطبان زیادی را عاشق خودش کرد. در حالی که می توان استدلال کرد که تنها دلیل خوب بودن این انیمیشن این بود که رابین ویلیامز صدای فوق العاده اش را در نقش جن به اجرا گذاشته است. علاءالدین با سحر و جادو ، مبارزه و شخصیت اصلی غنی ، چیزی فراتر از یک الماس است.

Tarzan

تارزان یکی دیگر از داستان های کلاسیک است که از طریق انیمیشن های باشکوه بیان می شود و توسط صدای آسمانی فیل کالینز به اجرا در آمده است. این فیلم همه عناصر یک اثر خوب دیزنی را دارد -ژانر اکشن ، حیواناتی که حرف می زنند، درگیری و یک خط داستانی جذاب. موسیقی متن فیلم بسیار تاثیر گذار و جذاب است به حدی که می توانید بار ها و بار ها ان را گوش دهید. خطوط فوق العاده و لحظات به یاد ماندنی بسیاری از اولین اثر وجود دارد که هنوز هم بعد از گذشت این سالها باعث خوشحالی و هیجان می شود.

Mulan

مولان در نوع خودش یکی از آثار متفاوت در دیزنی است ، این انیمیشن یکی از اولین آثاری بود که یک "شاهزاده خانم" دیزنی را به عنوان فردی جسور، پر قدرت و جنگجو نشان می داد که نشانه ای از شاهزاده خانوم های لوس و بیش از اندازه زیبای دیزنی نداشت. موسیقی متن فیلم شگفت انگیز است و بازی ادی مورفی در نقش همراه اژدها واقعاً عالی است. این داستان یک قهرمان زن است که با جنگیدن تمام دشمنان را کنار می زند و حق خودش را از زندگی می گیرد. در سال 2020 فیلمی از این انیمیشن ساخته شد که مورد استقبال طرفداران این انیمیشن قرار گرفت.

The Lion King

یک روایت داستانی تاثیر گذار و قوی که با موسیقی متن هانس زیمر که ای اثر را بسیار جاودانه کرده است . با شخصیت های دوست داشتنی حیوانات ، موضوعات پیچیده و موسیقی متن به یاد ماندنی از ذهن التون جان ، همه چیز را که می خواهید از یک فیلم دیزنی بخواهید دارد. فیلم اصلی به یکی از موفق ترین موزیکال های برادوی در تمام دوران تبدیل شده است.

Up

بالا یکی از غم انگیز ترین و دل انگیزترین فیلم های دیزنی در تمام دوران است. این فیلم پیکسار با نگاهی فوق احساسی نشان می دهد چیزی که تا ابد در قلب انسان جاودانه خواهد بود عشق است. خوشبختانه ، آنچه با تصویر از دست دادن و ناامیدی شروع می شود ، به سرعت به داستان هیجان انگیز و ماجراجویی و حتی طنز تبدیل می شود. مردی که با از دست دادن همسرش احساس می کند هیچ دلیلی برای ادامه زندگی ندارد با پسری ماجراجو رو به رو می شود که قصد کمک به آن پیر مرد دوست داشتنی را دارد. پیر مرد از کمک های پسر بچه امتناع می کند تا اینکه به صورت ناخواسته این پسر بچه نجات دهنده و شخصیت مکمل او می شود.

Big Hero6

بسیاری از آثار دیگر وجود دارد که من می توانم آنها را در فهرست قرار دهم ، اما چیزی در مورد این انیمیشن وجود دارد که درخشان و تاثیر گذار است. صداپردازی عالی دارد و کارکتر ها عالی است ، اما این داستان و محیط منحصر به فرد است که باعث می شود این انیمیشن به یک اثر بی نظیر تبدیل شود. داستان فیلم در شهری در آینده به نام سان‌فرانسوکیو -ترکیبی از فرهنگ و جغرافیا و معماری دنیای شرق و غرب- اتفاق می‌افتد. قهرمان داستان، نوجوانی به نام هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک، روزی به همراه برادر بزرگترش، تاداشی، به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی که در آزمایشگاه می‌بیند می‌شود.

Soul

روح یکی از جدیدترین فیلم های پیکسار است که مستقیماً در دیزنی پلاس اکران شده است و تقریباً آنطور که شایسته آن است مورد توجه قرار نگرفته است. در یک داستان زیبا درباره مردی که قبل از اتفاق مهم زندگی اش تصادف می کند و باید با مرگ مبارزه کند تا به زمین برگردد. هنگامی که او با روح جدیدی در طرف دیگر ملاقات می کند که از آمدن به زمین امتناع می کند ، متوجه می شود که از منظر کسی که هرگز زندگی نکرده است معنای واقعی زندگی را چیست. این انیمیشن بسیار جذاب توانست اسکار را برای خالق اش یعنی آقای پیت دکتور به همراه داشته باشد. در حالی که همه فیلم های دیزنی موضوعات پیچیده ای در مورد مرگ بیان می کنند ، این اولین فیلمی بود که به طور مستقیم بر معنای زندگی تمرکز کرد.

Tangled

شاید با خود فکر کرده باشید که "چرا Frozen در این لیست قرار ندارد؟" پاسخ به آن بسیار ساده: Tangled بهتر از Frozen است. ممکن است محبوبیت مشابه Frozen را نداشته باشد یا حتی موسیقی متن خوبی داشته باشد ، اما انیمیشن بسیار تاثیر گذاری است. این فیلم همانند مولان ، شاهزاده ای را نشان می داد که برای نجات مجبور نیست به شخص دیگری تکیه کند. علاوه بر این ، شاهزاده ای که برای نجات او آمده است در واقع یک دزد است که در عوض او را نجات می دهد.

منبع: بهترین فیلم های دیزنی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بازیگر ، خواننده و کمدین جیمی فاکس دارای استعداد های بی شماری است و به عنوان یک رنگین پوست توانسته خودش را به خوبی میان جامعه هالیوودی جا بیاندازد. این مرد 53 ساله در طول دوران حرفه ای خود به طور مداوم پیشرفت کرده است و به نظر می رسد هیچوقت قصد بازنشستگی ندارد. در این مقاله فیلم های او را مورد بررسی قرار می دهیم.

فیلم Horrible Bosses

در یک کمدی خنده دار و سرگرم کننده ، سه نفر از دوستان گرد هم می آیند تا دسیسه قتل رئیسان را که زندگی گروهشان را غیرقابل تحمل کرده است ، طراحی کنند. در جستجوی یک آدمکش برای "انجام این کار" ، دوستان (با بازی جیسون بتمن ، چارلی دی و جیسون سودیکیس) دین جونز (فاکس) را به عنوان قاتل بر می گزینند. شخصیت فاکس به پیش بردن داستان کمک می کند و شخصیت فوق العاده او به عنوان یک فرد قاتل با شخصیت کمدی به جذاب بودن فیلم کمک کرده است.

فیلم The Player’s Club

یک دانشجوی کالج LisaRaye McCoy با پسر عموی خود ، که رقصنده در یک باشگاه است ، به امید زندگی بهتر به شهر دیگری نقل مکان می کند. پس از تلاش برای تأمین هزینه های زندگی ، او در یک کلاب مشغول به کار می شود. . فیلمی با بودجه کم و بازی های شاهکاری که از فراموش نمی شوند.

فیلم Booty Call

در یکی از کمدی های سیاه فاکس ، او نقش راشون یک سیاه پوست مشکوک را ایفا می کند. راشون در تلاش برای بیرون آمدن از تنهایی تلاش می کند تا با کمک دوستش با دختران قرار ملاقات بگذارد اما این قرار ها لحظات کمیک و خنده داری را ایجاد می کنند که برای مخاطب سرگرم کننده است.

فیلم Sleepless

بر اساس تریلر فرانسوی شب بی خوابی ، فیلم بارا بو اودار کارگردان فیلم فاکس را به عنوان یک افسر پلیس باتجربه در لاس وگاس نشان می دهد که برای نجات پسر ربوده شده اش باید با گروه اوباش مبارزه کند. پلیس در نهایت به کشف فساد در این بخش می پردازد و آن را به برخورد غیرقانونی با اوباش متصل می کند.

فیلم Project Power

تقریباً 25 سال طول کشید ، اما خواننده ، بازیگر و کمدین سرانجام نقشی به عنوان یک ابرقهرمان (و یا شخص فوق العاده قدرتمند) بازی کرد. در نسخه اصلی Netflix، فاکس نقش پلیس را در نیواورلئان بازی می کند که باید با یک نوجوان فروشنده مواد مخدر و یک سرباز سابق همکاری کند تا از گسترش مواد مخدر که به مدت پنج دقیقه به مصرف کنندگان قدرت متفاوتی می دهد ، جلوگیری کند. با این حال ، این دارو همچنین تأثیر بالقوه کشنده ای بر روی اکثر افراد دارد.

فیلم Baby Driver

یک راننده جوان ، اما بسیار با استعداد است که سعی می کند از یک جنایت خلاص شده و با دوستش زندگی جدیدی را تشکل دهد درگیر ماجراجویی تازه ای می شود. راننده ای که به دلیل ظاهر جوان خود با لقب بچه مشهور شده است ، با اخاذی به عضویت در گروه سرقت در می آید. فاکس نقش یکی از گردن کلفت های گروه را ایفا می کند با شخصیت اصلی یعنی همان (بچه) درگیری دارد. این فیلم به سرعت به محبوب ترین فیلم های دهه تبدیل شد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.

فیلم Collateral

یک فیلم مهیج و نوآر بسیار تحسین شده به کارگردانی مایکل مان و بازی تام کروز و جیمی فاکس. داستان راننده تاکسی به نام مکس (با بازی فاکس) را روایت می کند که زندگی اش

با مشتری (تام کروز) که مخفیانه یک قاتل است در هم آمیخته می شود. پس از اینکه قاتل به مکس پول می دهد تا او را به چندین مکان برساند ، راننده تاکسی متوجه می شود که قصد واقعی وینسنت کشتن افراد مشخص شده در سراسر شهر است.جیمی فاکس به خوبی نقشش را در این فیلم بازی می کند.

فیلم Law Abiding Citizen

یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی گری گریی ایتالیایی. داستان مردی را روایت می کند که در برابر قاتلان خانواده اش و یک سیستم عدالت کیفری غافل از فساد ، رو به رو می شود. جرالد باتلر در نقش کلاید شلتون بازی می کند که سعی می کند عدالت را به نحو احسن به دست انجام دهد. وکیل نیک رایس (فاکس) سعی می کند طرح پیچیده شلتون را ملغی کند ، اما خود را درگیر شلتون می شود.

فیلم Django Unchained

، فاکس در نقش جانگو ، برده فراری در مأموریت کشتن صاحبان بردگان مزارع و نجات همسر آلمانی زبانش ، بازی می کند. در خلاصه داستان آمده دکتر «کینگ شولتز» که یک شکارچی جایزه‌بگیر است، برده‌ای سیاه پوست به نام «جنگو» را می خرد تا به او در به دام انداختن خلافکاران کمک کند، پس کشتن خلافکاران دکتر «کینگ شولتز» به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را که در چنگ یک مزرعه دار ثروتمند و بی رحم بنام «کلوین کندی» است را نجات دهد.

فیلم Ray

برخی بازیگران متولد شده اند تا نقش های نمادین خاصی را ایفا کنند. بازیگری فاکس به عنوان شخصیت اصلی ری چارلز دریک فیلم بیوگرافی تهیه شده توسط تیلور هکفورد نمونه ای عالی از این موضوع است. ری در یکی از برترین اجراهای حرفه ای فاکس ، زندگی و داستان موسیقی دان افسانه ای را از آغاز ، تا ستاره شدن او و همچنین تاثیری که بر کشور گذاشت ، پوشش می دهد. فاکس جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و دومین بازیگری بود که هر پنج جایزه اصلی بازیگر نقش اصلی را برای یک فیلم دریافت کرد.

اینجا: بهترین فیلم های جیمی فاکس



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

کریس همسورث ، این بازیگر استرالیایی ، احتمالاً بیشتر به خاطر نقشش در نقش ثور در دنیای مارول شناخته می شود . باور کنید یا نه ، همسورث در مجموعه ای از نقش ها از کمدی تا هیجان انگیز و درام و البته برخی دیگر از فیلم های علمی تخیلی بازی کرده است. تعداد بیشتری از فیلم ها در فیلمبرداری همسورث وجود دارد که البته همه آنها در این لیست گنجانده نشده اند. با این حال ، با توجه به اینکه رایج ترین نقش او در نقش ثور است و 7 مورد از بین 25 نقش سینمایی را شامل می شود که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

فیلم Strong۱۲

در کل این یک فیلم جنگی بسیار عالی با بازی خوب کریس همسورث است. بر اساس یک داستان واقعی و در عین حال باورنکردنی ، 12 نیروی ویژه اولین انتقام جویی برای حمله تروریستی 11 سپتامبر هستند. آنها که ملزم به پیوستن به نیروهای خود با اتحادهای شمالی افغانستان شده اند ، حمله ای غیرمحتمل و بی شمار را آغاز کردند تا مرکز قدرت طالبان در مزارشریف را بمباران کنند. هر چند کریس برای بازی در این نقش مورد نقد قرار گرفت زیرا نتوانسته بود به خوبی از بس ابعاد احساسی شخصیت بر بیاید.

فیلم Men in Black: International

این فیلم ماجراجویی سرگرم کننده و تا حدودی جذاب در قالب ژانر علمی تخیلی اصلی است. مردان سیاه پوش مدت زیادی است که با قسمت های متوالی اش دل همه طرفدارانش را برده است . همسورث در نقش مامور Hاست: مردی متاهل که دیالوگ های طنزآلود دارد. فیلمنامه لحظات خوبی از کمدی دارد و همسورث به خوبی از پس آن بر میاید. من می دانم که فیلم فقط در مورد شخصیت او نیست و او واقعاً شخصیت فرعی مامور ) M تسا تامپسون) است ، اما این فیلم فقط باعث می شود که بخواهم همسورث را در نقش بسیار متفاوتی ببینم.

فیلم Vacation

تعطیلات که تلاش برای ادامه فیلم های کلاسیک ملی لامپون دهه 80 است ، ماجراجویی خانوادگی است که می تواند لحظات خوشی برایتان فراهم کند. همسورث در فیلم نقش کوتاهی دارد - شاید 10 دقیقه از زمان نمایش – اما در همین مدت زمان کوتاه نقشش را برجسته و واقعی بازی می کند.

فیلم Extraction

فیلمی بسیار درخشان از همسورث که در آن گلشیفته فراهانی نیز ایفای نقش کرده است و در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس منتشر شد. وقتی مامور با نام تایلر راک برای نجات پسر یک مافیا زندانی به کار گرفته می شود تا اورا با خود به شهر دیگری ببرد اتفاقاتی اورا به چالش می کشد. همسورث در ابعاد احساسی نقشش خوب فرو می رود و روایت احساسی در تکامل شخصیت او فرصتی بسیار بهتر دیده شدن اش می کند. این فیلم در مدت کوتاهی به محبوب ترین فیلم سال ۲۰۲۰ تبدیل شد و توانست تعداد بی شماری مخاطب را در شبکه نتفلیکس جذب کند.

فیلم Rush

راش یک داستان مسابقه ای و بهترین فیلم ورزشی به کارگردانی ران هاوارد است. در دهه 70 ، جیمز هانت (کریس همسورث) و نیکی لائودا (دانیل برول) رقابت شدید خود را آغاز کردند و یکدیگر را به چالش می کشنانند. بازی در این فیلم فوق العاده است ، همسورث و هم برول در اجراهای مخالف و احساسی خود می درخشند ، اما برول کمی بیشتر. همسورث در این فیلم به خوبی نقشش را ایفا می کند و طرفدارانش را راضی نگه می دارد.

فیلم The Cabin in the Woods

گروهی از دوستان کالج تصمیم می گیرند برای تعطیلات به جنگل های تاریک بروند ، اما هنگامی که آنها مورد حمله نیروهای فراطبیعی قرار می گیرند ، ترس تمام وجودشان را می گیرد. بازیگران شخصیت های این فیلم عالی و واقعاً کمدی بودند ، با این حال ، آنها تقریباً بلافاصله از حرکات شخصیت اصلی خود دور شدند. نقش کرت (همسورث) یک کارشناس جامعه شناسی خوب و تحصیل کرده است در فیلم نقش فرد با روحیه را دارد که می خواهد به عنوان قهرمان جان همه را نجات دهد. همسورث ابعاد جدیدی از بازیگری خود را به نمایش می گذارد که برای مخاطب جذاب به نظر می رسد.

فیلم Bad Times at the El Royale

هفت غریبه به هتل وحشتناک و در عین حال متروک El Royaleدر مرز نوادا و کالیفرنیا می روند، همه به دلایل خاص خود ، که به شیوه ای هیجان انگیز و خونین آشکار خواهد شد. همسورث ، گرچه یکی از آن هفت غریبه نیست ، اما نقشی برجسته را ایفا می کند که هرگز انتظار نداریم در آن بدرخشد. در این نقش ، البته همسورث طبق معمول بسیار فریبنده است. اوقات بد در ال‌رویال در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ اکران شد. علی‌رغم شکست در گیشه با فروش ۳۱ میلیون دلار، فیلم به‌طور کلی با نظرات مثبت منتقدان همراه شد و در زمینه تیم بازیگری، فیلم‌نامه و کارگردانی ستایش شد. همچنین بعضی از منتقدان، زمان طولانی فیلم و ریتم کند آن را از جمله نقاط ضعف فیلم می دانند.

منبع: بهترین فیلم های کریس همسورث



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

کوین کاستنر ، آمریکایی هالیوود که برنده دو جایزه اسکار نیز شده است. احتمالا کوین کاسنر را از فیلم عاشقانه بادیگارد بیشتر بشناسید. او همچنین علاوه بر بازیگری در کارگردانی نیز تجربیاتی داشته است. در این مقاله قصد داریم فیلم های اورا مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم The Bodyguard

احتمالا ممکن است این فیلم را جزو فیلم های برجسته کاسنر ندانید اما تعداد بی شماری از فیلم دوستان کاسنر را با این فیلم عاشقانه می شناسند. راشل مارون (ویتنی هوستون) یک ستاره پاپ است که طرفداران متعصبی از طرفداران وسواسی و خطرناک را به خود جلب کرده است و او را مجبور به استخدام مامور سابق سرویس مخفی فرانک فارمر (کاستنر) به عنوان محافظ شخصی یا همان بادیگارد کرده است. در حالی که این فیلم به عنوان یک درام عاشقانه ملودراماتیک یک فیلم فوق العاده است ، برخی ان را فیلمی سطح پایین می دانند. ویتنی هیوستون و کوین کاسنر در این فیلم بسیار عاشقانه و احساسی بازی می کنند.

فیلم Tin Cup

جام حلبی با داشتن یک فیلمنامه هوشمندانه و بازیگری قدرتمند یک فیلم ورزشی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. روی مک آووی (کاستنر) یک گلف باز با سابقه است که برای کسب درآمد به رانندگی مشغول است. اگر به دنبال دیدن کاستنر در یک اجرای عالی ، کمدی ، این یکی از بهترین گزینه ها است. این فیلم کلاسیک راجع به بازی گلف و فراز و نشیب های آن است.

فیلم Silverado

سیلورادو سیلورادو؛ فیلمی وسترن کاندیدای 2 جایزه اسکار به کارگردانی لارنس کاسدان است. گروهی هفت تیرکش که خطرات زیادی را پشت سر گذاشته اند، وارد شهر سیلورادو می شوند جایی که بی عدالتی در آن بیداد میکند. نقشی که او در این فیلم دارد بسیار جالب توجه است و ابعاد شخصیتی پر چالشی دارد که کاسنر از پس ان به خوبی بر میاید.

فیلم A Perfect World

یکی از بهترین فیلمهای کارگردان/ستاره بازیگری کلینت ایستوود ، A Perfect World یک فیلم شگفت آور واقعی و دوست داشتنی است. بوچ هاینز (کاستنر) یک متهم است که با پسری که او را به عنوان گروگان گرفته است از مکانی دور می شود. اگرچه شوخی های دوستانه پدر و پسر آنها باعث می شود شما خلاف این را باور کنید. رئیس رد گارنت (کلینت ایستوود) مأمور یافتن و دستگیری هاینز شده است اما به نظر نمی رسد برای انجام این کار عجله داشته باشد. پیوند عاطفی بین پسر و هاینس در طول فیلم رفته رفته بیشتر می شود و در پایان جدا شدن آنان چالشی سخت برای هاینس می شود.

فیلم Dances with Wolves

رقصنده با گرگ ها فیلمی بسیار احساسی و حماسی به کارگردانی و بازیگری کوین کاسنر است. وقتی جان دانبار (کاستنر) یک ستوان جنگ داخلی است که در حسن خدمت متوجه آسیب های جنک به مردم می شود و تصمیم می گیرد زندگی خود را با قبیله ای از بومیان آمریکا ادامه دهد. در حالی که بازی در این فیلم عالی است ، او در اولین کارگردانی خود بسیار حرفه ای عمل می کند.

فیلم Bull Durham

کوین کاسنر در بهترین و صادقانه ترین عملکرد خود در نقش یک ورزشکار بیسبال بازی می کند. علاوه بر فیلم نامه هوشمندانه و کارگردانی خوب، اجرای کاستنر آنقدر خنده دار ، جذاب و صادقانه است که فراموش نشدنی ترین و بهترین فیلم او تا به امروز را رقم می زند.

کلیک کنید:بهترین فیلم های کوین کاسنر



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ممکن است شما او را به عنوان یک قاتل روان پریش ، یا یک شعبده باز فریب کار ، یا معتاد لاغر یا حتی شاید به عنوان یک پسر جوان بی گناه بشناسید ، اما احتمالاً او را به طور حتم بیشتر برای بازی اش در سری فیلم های بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان بشناسید. پاسخ هرچه باشد ، حق با شماست. ما در این مقاله ، بازیهای خارق العاده ی او را مرور می کنیم. همکاری او با بسیاری از بازیگران و کارگردانان مشهور فقط یک نکته برجسته در زندگی حرفه ای اش است که قطعاً برای تبدیل شدنش به یک بازیگر توانمند و حرفه ای تاثیر گذار بوده است . واکین فینیکس زمانی که اولین جایزه اسکارش را برنده شد از دو نفر به عنوان رقبای اصلی اش یاد کرد که همیشه نقش های اصلی بهترین فیلم ها به آنان پیشنهاد می شود، یکی از آنان کریستین بیل بود.

فیلم Equilibrium

این فیلم با یک موضوع علمی-تخیلی و اکشن که دارد بینندگان زیادی را در زمان اکران به سینما کشاند. در دنیای آینده که ، انسانها باید روزانه از داروها استفاده کنند تا احساساتشان را سرکوب کنند. کریستین بیل در نقش مامور ارشد جان پرستون ، به نام "روحانی" فعالیت می کند که وظیفه خود را پیدا کردن و از بین بردن شورشیان و هر چیزی که احساسات انسانی را برانگیزد می کند. فراتر از عملکرد فوق العاده او ، این اولین فیلمی است که ما می توانیم بیل را مانند بتمن ببینیم.

فیلم The Machinist

بیل در شدیدترین تحول فیزیکی خود نقش یک فرد لاغر مردنی و متوهم را بازی می کند. بیل به عنوان یک کارمند کارخانه صنعتی به نام Trevor Reznik ، بیش از یک سال است که به بی خوابی مبتلا شده است. هرچه روزها می گذرد ، او به سختی می تواند واقعیت و خیال را از هم متمایز کند. این فیلم به دلیل کاهش وزنی که بیل برای به تصویر کشیدن بی خوابی مزمن تجربه کرده مشهور است ، اما این فیلم روایت هیجان انگیزی دارد که باعث می شود مخاطب واقعیت ها را زیر سوال ببرد.

فیلم The Dark Knight

در دومین و موفق ترین قسمت این مجموعه ، شوالیه تاریکی به عنوان یک داستان تاریک شناخته می شود که در آن هیث لجر بزرگ به عنوان جوکر ایفای نقش می کند. بتمن ، ستوان جیم گوردون (گری اولدمن) و دادستان منطقه هاروی دنت (آرون اکهارت) به جنگ با شروران می پردازند. اگرچه عملکرد هیت لجر در کانون توجهات است ، اما بیل بهترین تلاش خود را می کند و شخصیت کاذب و آشفته بروس وین را به نمایش بگذارد. به طور حتم این بهترین فیلم نولان در سه گانه بتمن اش بوده است و یکی از شاهکار های تاریخ که آن را در صدر جدول فیلم های برتر IMDB قرار داد.

فیلم Vice

دیک چنی (بیل) از اعضای دیرین واشنگتن از سوی جورج دبلیو بوش (سام راکول) به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب شده. این فیلم در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ از سوی آناپورنا پیکچرز در آمریکا اکران شد.[۵]و توانست در گیشه فروش ۷۲ میلیون دلاری را داشته باشد. بیل گفته است که برای تبدیل شدن به این شخصیت بیش از 40 کیلو وزن اضافه کرده است ، تصمیمی که بعدا از آن اظهار پشیمانی کرد.

فیلم Ford v Ferrari

در فیلم Ford v Ferrari ، بیل چهره دیگری از خود نشان می دهد. کارول شلبی (مت دیمون) طراح اتومبیل و کن مایلز (کریستین بیل) راننده فقط چند مورد مشترک دارند: عشق آنها به اتومبیل و سرعت زیاد. هنگامی که آنها تصمیم می گیرند که انزو فراری و ماشین های خوب او را در مسابقه شکست دهند متحد می شوند و یک تیم تشکیل می دهند. بیل در به تصویر کشیدن مایلز بسیار تلاش کرد و توانست اثری فاخر مانند سایر کار هایش به جا بگذارد.

فیلم The Prestige

این فیلم بر اساس رمانی از کریستوفر پریست ساخته شده است . دو جادوگر تلاش می کنند تا بهترین کار خود را در جادوگری به نمایش بگذارند و به نوعی با هم رقابت کنند. با بازی درخشان کریستین بیل و هیو جکمن که هر دو در این فیلم شاهکار هستند. از آنجا که هر دو شخصیت دارای زمینه های تراژیک و تفرقه انگیز هستند ، بسیار دشوار است که یک شخصیت مورد علاقه را انتخاب کنید و حتی دشوارتر است که تشخیص دهیم قهرمان اصلی چه شخصیتی است.

فیلم American Psycho

در فیلم کمدی ترسناک و مهیج ُروانی آمریکایی ، ما شاهد یک نمایش وحشتناک احساسی از کریستین بیل هستیم که فراموش کردنش سخت است. پاتریک باتمن (بیل) یک بانکدار ثروتمند با همسری زیبا است. سرگرمی های او ، ورزش ، مراقبت از پوست ، شام های مجلل ، و برنامه ریزی و انجام قتل های شخصی است. وی که یکی از پیچیده ترین عملکردهای حرفه ای بیل است ، طیف وسیعی از احساسات انسانی را در مقیاسی اغراق آمیز به نمایش می گذارد. کریستین بیل جایی بین بغض ، انزجار ، شادی ، بی تفاوتی ، بی روح بودن و پریشانی در این بازی اش نشان می دهد.

کلیک کنید: بهترین فیلم های کریستین بیل



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بازیگر سری فیلم های گرگ و میش که با چهره جذاب دل همه دختران را می برد کسی نیست به جز رابرت پتینسون. گاهی اوقات بازیگرانی که به واسطه چهره جذابشان به ایفای نقش می پردازند از نظر مردم ادم های بی استعدادی هستند که تنها ظاهر خوبی دارند اما رابرت پتینسون در سال های اخیر ثابت کرد که بازیگر بسیار توانمند و شایسته ای است. پتینسون علی رغم انتقادهای شدیدی که درباره فیلم ها و بیشتر از آن در مورد عملکردش در ایفای نقش داشته است توانست نظر منتقدین را تغییر دهد. اگرچه به نظر می رسد واکنش ها متفاوت است ، اما بسیاری می گویند او نمیتواند یک بازیگر حرفه ای و خوب باشد! اما در سال های اخیر او بازی های فوق العاده ای را نمایش گذاشته و این موفقیت ها باعث جلب توجه کارگردانان و تهیه کنندگان مشهور شده است.

فیلم The Twilight Saga

گرگ و میش فیلمی بود که پتینسون با آن توانست به شهرت برسد. بلا سوان (کریستن استوارت) به تازگی همراه پدرش وارد شهری کوچک در واشنگتن می شود و در آنجا همکلاسی هایی پیدا می کند که کمی عجیب و غریب هستند. ادوارد کالن (رابرت پتینسون) با چهره رنگ پریده و سفید ، چشم سیاه و درون مرده اش یک خون آشام است که حالا عاشق دختر تازه وارد شده است. پتینسون برای بازی در این فیلم بسیار پشیمان است زیرا به تصور خودش این فیلم بازی و استعدادش را تحت الشعاع قرار داده است . برای سال های زیاد مردم تنها اورا به عنوان خون آشامی جذاب می شناختند

فیلم Harry Potter and the Goblet of Fire

طرفداران قدیمی و واقعی پتینسون را به بازی در یکی از سری فیلم های هری پاتر نیز می شناسند. سدریک دیگوری دانش آموز رویایی ، جذاب ، باهوشی است که این مسابقات به آن نیاز دارد ، اگرچه برخی از ابر طرفداران ممکن است استدلال کنند که هافلپاف هاوس جایی در چنین رویدادی ندارد.

فیلم Tenet

تنت یکی از شانش های بازیگری پتینسون بوده است زیرا فرصت او فرصت مشارکت در یکی از فیلم های کارگردانان بزرگ دنیا یعنی کریس نولان را داشت. این نقش شامل پیچش های روانشناختی متعددی است که مخاطبان را شگفت زده می کند. "قهرمان اصلی" (جان دیوید واشنگتن) و نیل (پتینسون) ، در مبارزه با تروریسم و ​​جنگی که ممکن است به معنای پایان جهان باشد مشارکت می کنند. پتینسون در یکی از متوسط ترین فیلم های نولان نقشش را به خوبی ایفا می کند هر چند در کل فیلم با موفقیت زیادی رو به رو نشد. با این حال به نظر می رسد این فیلم یک حرکت استراتژیک دیگر برای پتینسون است ، زیرا توانایی او در حضور در یک فیلم اکشن را نشان می دهد و بدون شک به او کمک می کند تا نقش خود را در فیلم "بتمن" حفظ کند.

فیلم Remember Me

در این فیلم ، تایلر هاوکینز (پاتینسون) پس از جدا شدن والدینش به دلیل خودکشی برادر بزرگترش به یک فرد عصابانی تبدیل می شود. همانطور که او و خواهر کوچکش سعی می کنند همه چیز را با هم حفظ کنند ، پدرش مثل همیشه غایب است. سخت کار می کرد در حالی که برای فرزندانش وقت نمی گذارد. پتینسون در این فیلم به خوبی نقشش را ایفا می کند.

فیلم The King

در یک نقش جدیدتر و جزئی ، پاتینسون فرصتی پیدا کرد تا شاخه های بازیگری خود را آزمایش کند و از چند طریق مختلف استعدادهای بازیگری خود را به مخاطب نشان دهد. در روایتی غم انگیز و خوب از صعود هنری پنجم به قدرت (تیموتی شلامت) ، پتینسون در مقابل او به عنوان شاهزاده فرانسوی دیوانه و روان پریش بازی می کند. بازی او در این فیلم چشم گیر و تماشایی بوده است. او با آزمایش لهجه شگفت آور فرانسوی ، شاهزاده انتقام جو و تشنه قدرت را با دقت به تصویر می کشد.

فیلم The Devil All the Time

در این مرحله از لیست ، مهم است که تکرار کنیم که رتبه بندی براساس عملکرد است و نه کیفیت فیلم. با در نظر گرفتن این موضوع ، این فیلم تاریک و کاملاً استثنایی است. برجسته ترین نکته در این فیلم بازی شخصیت های برجسته ، از جمله رابرت پتینسون است. "DELUSION!" جمله ای که بار ها از پتینسون آن را تکرار می کند. شخصیت پتینسون در این فیلم بدون شک شریرانه ترین و بی نظیرترین شخصیت وی است ، که پس از روزهای درخشان خون آشام انجام یک کار چشمگیر است.

برای این فیلم ، او لحنی ریز و تقریباً شرور را به کار گرفته است. اگرچه ممکن است تأثیر مخفیانه باشد ، اما انتخاب هایی که برای لهجه انجام داده شخصیت را بسیار قویتر کرده. با این کار ، او کار شگفت انگیزی را انجام می دهد که باعث می شود احساس نفرت زیادی به آن شخصیت کشیش داشته باشیم.

فیلم The Lighthouse

فانوس دریایی که یک فیلم "ترسناک" روانشناختانه و کاملاً انتزاعی است که پتینسون را به عنوان یک بازیگر حرفه ای و دراماتیک به مردم نشان می دهد. دو مرد به نام توماس (ویلم دافو و رابرت پتینسون) هر دو به عنوان نگهبان فانوس دریایی در یک جزیره جدا شده در نیوانگلند کار می کنند ، هر دو در تلاش برای حفظ عقل و درک واقعی خود هستند. اگرچه این فیلم به عنوان یک فیلم ژانر ترسناک طبقه بندی می شود ، اما این فقط به دلیل تنش ایجاد شده توسط فیلمبرداری ماهرانه ، موسیقی متن و بازی های مهیج بازیگران اصلی می تواند یک اثر درام فاخر نیز باشد.

فیلم Good Time

یک فیلم کاملاً بدیع ، مهیج و از برادران صفدی . اوقات خوش، به طور حتم یک فیلم خوب است که می تواند رفته رفته شما را هیجان زده کند. پتینسون در نقش کونی نیکاس ، یک مرد خودخواه است یک شب را برای نجات برادرش دست به هر کاری می زند زیرت کانی باعث شده که برادرش دستگیر شده و به بازداشتگاه منتقل شود. کارگردانی و بازیگردانی بی نظیر در ایجاد شخصیت متفاوت در پتینسون بی تاثیر نبوده است.

منبع: بهترین فیلم های رابرت پتینسون



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اسکار جایزه ای است که: در اکثر اوقات به فیلم های درام تعلق می گیرد و فیلم های کمدی به یک جنبه تاریک احتیاج دارند تا بتوانند این جایزه را تصاحب کنند. و اما اسکار 2021 با تاخیری چند ماه بالاخره در اردیبهشت 1400 به تاریخ شمسی برگزار شد و برندگان مشخص شدند. همانطور که در نامه رئیس آکادمی ذکر شد ، اسکار 2021 با وجود رعایت پروتکل و فاصله اجتماعی برای هنرمندان واکسن زده حضوری برگزار شد.

فیلم Sound of Metal

صدای فلز یکی از بهترین فیلم های آمازون در سال 2020 بود که و با بازی برجسته ریز احمد به یکی از فیلم های برتر سال تبدیل شد. فیلمی کاملاً دراماتیک از مردی است که در اثر از دست دادن شنوایی خود زندگی جدیدی را باید آغاز کند. او پس از شنیدن خبر ناراحت کننده ای مبنی بر اینکه وضعیت او فقط بدتر خواهد شد ، تلاش می کند سبک زندگی اش را تغییر دهد. این فیلم نامزدی اسکار را را برای ریز احمد ، نامزدی نقش مکمل را برای Paul Raci، نامزدی بهترین تدوین فیلم و بهترین فیلم نامه اورجینال را کسب کرد.

فیلم Ma Rainey’s Black Bottom

بر اساس نمایشنامه ای از آگوست ویلسون ، فیلم داستانی از زندگی "مادر سبک موسیقی بلوز" است که به همراه گروه موسیقی اش در تلاش بودند تا یک ساند ترک را ضبط کنند. فیلمی عمیق از زندگی سیاه پوستان در دوره ای که آمریکا با نادیده گرفتنشان سعی داشت نژادشان را از بین ببرد . چادویک بوزمن در این فیلم نامزد اسکار شد که البته نتوانست آن جایزه را کسب کند. چادویک بوزمن چند ماه قبل از مراسم اسکار و در اوایل سال 2020 به علت بیماری سرطان درگذشت.

فیلم The Father

یک داستان خیره کننده و تخیلی در مورد پیرمردی که به مرور زمان شروع به شک کردن به اطرافیانش می کند و در نهایت او دچار بیماری مهلک زوال عقل می شود. در اوایل فیلم ما پیرمردی 80 ساله را میبنیم که روز به روز سرکش تر می شود و از کمک های دخترش امتناع می کند . آنتونی هاپکینز و اولیویا کلمن هر دو برای بازی در این فیلم نامزد اسکار شدند و انتونی برای این نقش توانست دومین اسکار خود را کسب کند.

فیلم Mank

مانک که نامزد 10 جایزه اسکار شده است ، یک فیلم سینمایی با ابعاد تاریخی است. به هرمن جی (مانک) مانکیویچ (گری اولدمن) مهلت داده می شود تا فیلمنامه Citizen Kane ساخته اورسن ولز را به پایان برساند اما آن ها با مشکلاتی رو به رو می شوند. این فیلم با روشی که یادآور فیلم های کلاسیک ولز است ، فراتر از اهداف خود و یکی از بهترین فیلم های دیوید فینچر است. این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول ، بهترین بازیگر نقش مکمل ، بهترین کارگردانی ، بهترین امتیاز اصلی ، طراحی تولید ، صدا ، طراحی لباس ، فیلمبرداری و آرایش و مدل مو را در پی داشت .

فیلم Minari

لی ایزاک چونگ ، نویسنده و کارگردان فیلم بی سرنوشت ، داستان یک خانواده کره ای را روایت می کند که در تلاشند زندگی خود را در حومه ناشناخته و عجیب آرکانزاس بسازند. یک داستان زیبا و فاجعه بار ، میناری به ما نشان می دهد که یک خانواده مهاجر در کشور غزیبه چگونه باید زندگی خود را حفظ کند تا از هم نپاشد. این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول ، بهترین بازیگر نقش مکمل ، بهترین کارگردانی ، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین امتیاز اصلی شد و دو جایزه را کسب کرد.

فیلم The Trial of the Chicago7

محاکمه شیکاگو 7 ، به نویسند گی و کارگردانی آرون سورکین ، یک داستان سیاسی ، تاریخی درباره قدرت ، مقاومت و توطئه است. این فیلم داستان شیکاگو 7 ، گروهی از معترضین ضد جنگ ویتنام است که به دامن زدن به اغتشاشات و توطئه - و همچنین تعداد زیادی از اتهامات اضافی - متهم شدند و به محاکمه و تاریخ نویسی پرداختند. این فیلم که از شخصیت های جذابی برخوردار است ، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل ، بهترین تدوین فیلم ، بهترین فیلمبرداری ، بهترین آهنگ اصلی برای قطعه "صدای من را بشنو" ، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین تصویر شد.

فیلم Nomadland

یک درام تاثیر گذار و ارام راجع به حومه نشینان آمریکا. وقتی فرن (فرانسیس مک دورماند) خانه خود را از دست داد چندی بعد تصمیم می گیرد مانند یک کوچ نشین به دل جاده بزند ، هر جا که شب تمام می شود زندگی می کند و در طول راه با انسانهای جالبی ملاقات می کند. این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن ، بهترین فیلمنامه اقتباسی ، فیلمبرداری و تدوین و کارگردانی برای ژائو را به همراه داشت.

فیلم Another Round

یک فیلم اصیل ، خنده دار و بدیع از کارگردان باهوش دانمارکی یعنی توماس وینتربرگ . یک دور دیگر زندگی چند معلم میانسال را نشان می دهد که هر یک زندگی شان احساس کرختی و بی انگیزگی می کنند. این چهار معلم دبیرستان تصمیم می گیرند نظریه ای مشابه شیوه زندگی همینگوی را آزمایش کنند: یعنی در حین کار سطح الکل خون مشخصی را حفظ کنید. در روز های اول همه چیز خوب پیش می روند و آن ها با آشامیدن مشروبات الکی حس خوبی نسبت به خودشان پیدا می کنند اما به مرور زمان همه چیز تغییر می کند. این فیلم که نامزد بهترین فیلم بلند بین المللی (خارجی زبان) نیز شد و توانست برنده اسکار بهترین فیلم خارجی زبان بشود.

کلیک کنید: بهترین فیلم های سال 2021



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

برد پیت. وقتی نام او شنیده می شود ، سخت است که به فکر جذابیت ظاهری او و چهره زیبایش نباشید اما به راستی او در راستای خلق شخصیت های درون فیلم تلاش بسیار زیادی می کند و بازیگر بسیار توانمند و با استعدادی است. امروز ما در این مقاله در تلاشیم تا درباره پیشرفتهای زیادی که برد پیت در کارنامه سینمایی خود داشته است صحبت کنیم. خارج از چهره زیبا و بازیگری قابل توجه ، برد توانسته در 60 فیلم حضور پیدا کند که رقم قابل توجه ای است.

فیلم True Romance

با یک داستان کاملاً منحصر به فرد از کوئنتین تارانتینو که سرشار از چهره های آشنا است ، شاهد یک بازی بسیار خوب از برد پیت در این فیلم هستیم. علی رغم بازی های قابل توجه کریستوفر واکن ، گری اولدمن و دنیس هاپر برد پیت در این نقش خوب بازی می کند و کانون توجهات قرار می گیرد. علاوه بر اینکه یک شخصیت خنده دار و احتمالاً تعیین کننده داستان است .

فیلم Moneyball

در یکی از بهترین فیلم های بیس بال در تمام دوران ، Moneyballداستان واقعی مدیر یک باشگاه بیلی بین و برنامه دیوانه وار او را تعریف می کند که برای همیشه بیس بال را تغییر داد. تیم اوکلند Aدر شرایط سخت مالی قرار دارند و به همین دلیل بهترین بازیکنان خود را از دست داده است ، بیلی بین (برد پیت) از پیتر برند (جونا هیل) فارغ التحصیل اقتصاد کمک می گیرد برای جذب بازیکنان جدید استفاده می کند. آرون سورکین و استیون زایلیان ، نویسندگان ، به جز روایت مهم و صادقانه از یک واقعی در تاریخ بیس بال ، دیالوگ هارا را واضح و اصیل می بیان می کنند. توانایی برد در به تصویر کشیدن استرس و شهامت یک مربی و مدیر ورزشی بسیار قابل ستایش است.

فیلم Legends of the Fall

یک فیلم دراماتیک است که برد در ان به خوبی ایفای نقش کرده است. برد پیت در نقش تریستان ، یکی از سه برادر یک پدر تنها در اوایل دهه 1900 در بیابان مونتانا را بازی می کند. ما شاهد زندگی این برادران در خسارات سنگین ، عشق عمیق ، خیانت و جنگ هستیم. پیت یک عملکرد شگفت انگیز و دردناک را ارائه می دهد و همچنین به جذابیت داستان می افزاید. به عنوان شخصیت اصلی فیلم ، به نظر می رسد این نقش مخصوصاً برای پیت نوشته شده است ..

فیلم Snatch

اسنچ فیلمی به نویسندگی وکارگردانی گای ریچی که باید گفت یکی از معروف ترین و تحسین برانگیز ترین کار های او نیز است. پیت در نقش میکی بازی می کند ، اسمی که فقط به این دلیل می شناسید که ترکی (جیسون استاتهام) از آن زیاد از آن در فیلم استفاده می کند. لهجه کولی میکی بیش از حد بالا است و درک آن غیرممکن است. پیت با حفظ شخصیت و شکل فیزیکی ورزشکاری خود از فیلم Fight Club در سال قبل در این فیلم نقش بازی کرده. نکته جالب توجه اینجاست که او از آب نبات استفاده می کند و با هر بار در دهان قرار دادن آن مارا به یاد صحنه های فیلم فایت کلاپ می اندازد.

فیلم Troy

آوردن داستان جنگ تروا به صفحه نمایش کار ساده ای نیست ، اما مطمئناً کمک می کند تا استعدادهای کارگردان ولفگانگ پیترسن برای دیدن آن جلب شود. تروی داستانی از عشق ، جنگ ، خدایان و انسان ها ، حماسه ای است که شاید بیشتر آن را در افسانه های خوانده ایم باشد. نکته برجسته این فیلم چیست؟ برد پیت با بازی apex یکی از خدایان اشیل ایفای نقش می کند. برد برای ایفای این نقش در طول 6 ماه وزن خود را کم و تمرین بیان می کرد.

فیلم Once Upon a Time… In Hollywood

در فیلمی که قطعاً بهترین فیلم های کوئنتین تارانتینو نیست ، سرانجام برد پیت این شانس را پیدا می کند که به صورت کمدی با لئوناردو دی کاپریو همبازی شود. دو شخصیت به نام های ریک دالتون (دی کاپریو) و کلیف بوث (پیت) در سال 1969 جمع می شوند تا به طور اتفاقی حادثه ای بسیار دلخراش در هالیوود را به اتمام برسانند.. گرچه این فیلم به طور کل فیلمی خوش ساخت و عالی نیست اما برد پیت در نقش کلیف یک شخصیت باورنکردنی با چند دیالوگ عالی و طنز را ایفا می کند. برد برای بازی در این نقش توانست جایزه اسکار را بگیرد.

فیلم Fight Club

به احتمال زیاد تعیین کننده ترین نقش برای پیت ، Fight Club بود. منتقدان زیادی برای ایفای این نقش اورا تحسین کردند. بر اساس رمان چاک پالانیوک ، برخی از مردان جوان تصمیم می گیرند که بهترین راه برای حل مشکلات خود پیدا کنند و بالاخره یک باشگاه مشت زنی راه می اندازند که هرروز بر تعداد طرفدارانش افزوده می شود. عملکرد پیت در این فیلم به نوعی جذاب ، نفرت انگیز و وحشت آور است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های تاریخ و از جمله آثار فراموش نشدنی دیوید فینچر است.

فیلم seven

دیوید فینچر با یک فیلم بسیار جذاب و البته جنایی و تاریک چهره ای دیگر از برد پیت را به بینندگان نشان می دهد. برد پیت در نقش میلز بازی می کند ، یک کارگاه جوان که احتمالا رویاهای زیادی برای اینده کاری اش دارد. او و سامرست (مورگان فریمن) با ردیابی یک قاتل زنجیره ای که با هفت گناه مرگبار می خواهد 7 قتل را انجام دهد ، با وحشتی روبرو می شوند که هیچکس هرگز ندیده است. عملکرد پیت در این فیلم بسیار درخشان است و این فیلم را به یکی از فراموش نشدنی ترین آثار سینما تبدیل کرده است.

فیلم Monkeys 12

پیت برای بازی خود نامزدی اسکار و برنده گلدن گلوب را دریافت کرد. داستان فیلم در سال ۲۰۳۵ می گذرد که عده‌ای از دانشمندان برای یافتن راه حلی برای درمان این ویروس، زندانیان را به زمان گذشته می‌فرستند تا از نوع غیر جهش‌یافته ویروس‌ها اطلاعاتی را پیدا کنند. اما به اشتباه دانشمند مورد نظرشان را به یک یک اسایشگاه روانی می فرستند. برد در نقش یک بیمار روانی به بهترین نحو بازی می کند. او برای این بازی خود یک جایزه گلدن گلوب را کسب کرد.

منبع: بهترین فیلم های برد پیت



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بیل مری نامی است که در کمدی به طور گسترده ای شناخته شده است و مردم بیشتر اورا برای بازی در نقش های کمدی می شناسند ، بیل موری دهه هاست که برای خنداندن مردم در فیلم ها نقش های بسیار دوست داشتنی ای را ایفا کرده است. موری با آوردن ویژگی های منحصر به فرد خود به صفحه نمایش ، شخصیتی ساخته که به راحتی قابل کپی نیست. از میان نقش های فراوان وی در طول سال ها ، فیلم هایی که وی در آنها بازی می کند یا به این دلیل است که یک کارگردان خاص یا یک همکار تکرار شده با او رابطه زیادی برقرار می کند ، یا صرفاً به این دلیل است که نقشی که پیشنهاد شده توانایی های اورا به چالش کشیده است.

فیلم What About Bob?

فیلمی بسیار خنده دار و همزمان ناخوشایند است که وجه جالبی از بازیگری بیل مری را نشان می دهد. باب (موری) یک بیمار روانی وسواسی است که وابسته به روان درمانگر و جلسات منظم برنامه ریزی شده آنهاست ، اما وقتی دکتر لئو ماروین (ریچارد دریفوس) به تعطیلات می رود ، باب او را ردیابی می کند و زیرا نیاز به راهنمایی دارد. گفته می شود که موری و دریفوس در پشت صحنه به هیچ وجه با یکدیگر سازگاری نداشتند و همچنین تهیه کننده آن لورا زیسکین آتیش اختلاف بین این دو را زیاد می کرده است. علاوه بر درامی که می توان شخصیت های آنها را باورپذیرتر کرد ، این فیلم کاملاً کلاسیک در فهرست بیل موری قرار گرفت.

فیلم St. Vincent

فیلمی کمدی به کارگردانی تئودور ملفی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بیل مری، ملیسا مک‌کارتی، نائومی واتس و ترنس هاوارد اشاره کرد. داستان آن درباره ی مردی است که به‌طور ناخواسته پرستاری از پسری به اسم اولیور را به عهده می‌گیرد و همراه او ماجراهایی را رقم می‌زند.

فیلم The Life Aquatic with Steve Zissou

مطمئناً این فیلم عجیب ترین و جذاب ترین فیلمی است که بیل موری در ان ایفای نقش کرده است که کارگردانی وس اندرسون. وقتی استیو زیسو زیست شناس دریایی / مستندساز / ناخدای کشتی مربی خود را از دست می دهد ، شکار و کشتن این موجود را وظیفه خود می داند ، البته همه آن کاری که می خواهد بکند را به یک مستند تبدیل می کند. گرچه لزوماً این مورد را به لیست بهترین کمدی های عجیب و غریب و حتی به لیست بهترین فیلم های وس ​​اندرسون نمی شود اضافه کرد اما باید گفت بیل مری در این فیلم خارق العاده بازی می کند .

فیلم Stripes

وقتی جان (موری) در یک روز معمولی آپارتمان ، ماشین و معشوقه اش را از دست داد تصمیم می گیرد به ارتش بپیوندد. هارولد رامیس یک همکار طولانی مدت با بیل دارد و دوست نزدیک اوست به همین جهت ارتباط میان این دو اعتمادی که بهم دارند باعث شده تا نتیجه کار خوب از آب در بیاید. این فیلم از بهترین بازی های بیل موری که توصیه می کنیم حتما ان را تماشا کنید.

فیلم Rushmore

راشمور دومین فیلم محبوب وس اندرسون پس از موشک بطری است که مخاطبان را به سبک فیلم سازی منحصر به فرد علاقه مند کرد. ماکس فیشر (جیسون شوارتزمن) دبیرستانی جوان و بسیار جاه طلب است که شیفته یکی از معلمان خود یعنی رزماری کراس (اولیویا ویلیامز) شده است. ماکس در جستجوی توصیه های عاشقانه ، دوستی با پدر همکلاسی خود ، هرمان بلوم (موری) را آغاز می کند. این فیلم جذاب و خنده دار ، انقلابی در سبک وس اندرسون است

فیلم Lost in Translation

یک فیلم قابل ستایش و خوش ساخت از سوفیا فور کاپولا که یکی از برجسته ترین کار های او نیز به شمار می رود بیل مری نقشی متفاوت را ایفا می کند. باب هریس (موری) یک ستاره فیلم مسن است که وقتی در یک بار هتل با شارلوت (اسکارلت جوهانسون) ملاقات می کند و یک رفاقت صمیمانه میانشان شکل می گیرد. این درام در حالی که این دو شخصیت سعی در کشف احساسات خود دارند ، به طرز ماهرانه ای مضامین کمدی و عاشقانه را در بر می گیرد. یک فیلم عاشقانه تمام عیار که دارای مضامین کمدی نیز است.

منبع: بهترین فیلم های بیل مری



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

شناختن دنیای فیلم بدون دانستن نام استیون اسپیلبرگ و تماشای فیلم های او دشوار است. اسپیلبرگ ، کارگردان فیلم های کلاسیک بسیار معروفی مانند Jaws ، Indiana Jones و E.T، احتمالاً محبوب ترین و تأثیرگذارترین فیلمساز از طلوع سینمای معاصر آمریکا است. اسپیلبرگ متولد 1946 است، وی همیشه شیفته سینما و جادوی آن بود. استیون از کودکی در حال خلق فیلم های کوتاه و تصور طراحی های بزرگ برای ایده های خود بود. در سال 1969 ، وی با عقد قراردادی 7 ساله به عنوان مدیر پروژه سینمایی اولین شانس واقعی خود را بدست آورد و جوانترین مدیری بود که با یک شرکت بزرگ هالیوود قرارداد بست. اسپیلبرگ به دلیل فداکاری و سخت کوشی اش ، تنها 8 سال بعد با انتشار فیلم Jawsبه محبوبیت ملی رسید. اسپیلبرگ با بسیاری از بازیگران حرفه ای کار کرده است که باعث می شود فیلم او بسیار قدرتمندتر از سر گرفته شود ، برخی از آنها شامل جورج لوکاس ، ریچارد دریفوس ، کاتلین کندی ، تام هنکس ، هریسون فورد است.

اسپیلبرگ و جان ویلیامز (موسیقی دان) در مدت 40 سال در 27 فیلم با هم کار کرده اند ، اسپیلبرگ اظهار داشت که ویلیامز "به هر فیلمی که ساخته ایم ،" روح بخشیده است ". این دو همیشه برای ایجاد جادوی فیلم برای دهه ها با هم کار کرده اند و آثار جاویدانی ساخته اند.

فیلم Close Encounters of the Third Kind

این سومین فیلم اسپیلبرگ با الهام از آدم های فضایی است. وقتی روی نی (ریچارد دریفوس) شاهد به زمین نشستن یک بشقاب پرنده است متوجه می شود حالا آن ادم فضایی ها به دنبال او خانواده اش هستند. اسپیلبرگ مانند سایر کارگردانان زمان خود - جورج لوکاس ، جیمز کامرون ، ریدلی اسکات - آرزو داشت که تخیل کهکشانی خود را محقق کند و بتواند آن را به دیگران نشان دهد. نسخه های علمی-تخیلی این کارگردانان با فناوری محدود ، مفاهیم جادویی و مرموزی بودند که به سختی می توانستند به صفحه نمایش بیایند و به تخیل وسیع و طراحی های دقیق نیاز داشتند.

فیلم Saving Private Ryan

اسپیلبرگ ، به عنوان کارگردان خلاق و جاه طلبانه ، با نجات سرباز رایان فیلمی را ساخت که تا ابدیت در خاطرات می ماند. هنگامی که به کاپیتان جان میلر (تام هنکس) ماموریت داده می شود تا سربازی به نام رایان (که 3 برادرش در جنگ کشته شده بودند) مرخصی دهد و از ادامه جنگ عزل کند، اتفاقات بسیار زیادی برایش می افتد. فیلمی در مورد جنگ ، برادری و شکنندگی روح ، این یک تفسیر عالی در مورد تأثیر جنگ بر روی یک شخص است و اینکه او برای زنده ماندن چه خواهد کرد. این فیلم داستانی باورنکردنی است که براساس واقعیت ساخته شده و یکی از بهترین فیلم های جنگ در تمام دوران ها است.

فیلم Minority Report

تام کروز در نقش یک نیروی انتظامی است که در سال 2054 از یک فناوری پیچیده برای دیدن و جلوگیری از وقوع جرم استفاده می کند. در این زمان اسپیلبرگ تقریباً 20 از حضورش در هالیوود به عنوان یک کارگردان نابغه می گذشت، بنابراین این داستان علمی تخیلی با بودجه 100 میلیون دلاری اجازه استفاده از جلوه های ویژه بیشتری را داشت. به همین ترتیب ، جلوه های بصری به طرز حیرت انگیزی با جزییات و قوی کار شده بود. اگر شما هم از دیدن بدل کاری های تام کروز لذت کافی را می برید بهتر از این فیلم را تماشا کنید.

فیلم Catch Me If You Can

بر اساس سو استفاده ها و تقلب های واقعی فرانک ابیگنل جونیور این فیلم ساخته شده است. این فیلم یک درام جنایی است که جزئیات مربوط به اوایل زندگی و دلایل این شیطنت را بیان می کند. فرانک آباناله جونیور (لئوناردو دی کاپریو) نه پزشک ، خلبان و نه وکیل است ، اما باعث می شود چک های جعلی زیادی را جعل می کند و خودش را جای دکتر، خلبان و وکیل جا می زند. فیلمی سرگرم کننده و جذاب است که با بازی لئوناردو دیکاپریو خیلی باور پذیر تر می شود. با حضور کریستوفر واکن ، تام هنکس ، لئوناردو دی کاپریو و تعداد زیادی بازیگر زن جوان که نقش های متفاوتی در این فیلم ایفا کردند.

فیلم E.T. the Extra-Terrestrial

قبل از فیلم ETهیچکس بیگانگان را موجوداتی دوست داشتنی تصور نمی کرد اما بعد از این فیلم ورق برگشت و راه جدیدی برای نشان دادن آدم فضایی ها ایجاد شد. اسپیلبرگ و تیم او با استفاده از تأثیر عملی بازی های شگفت انگیز ، یک بیگانه جذاب و عجیب و غریب ایجاد کردند که "... فقط یک مادر می تواند آن را دوست داشته باشد." این فیلم با اجرای بازی هایی از هنری توماس و درو باریمور ، به یک فیلم کلاسیک خانوادگی تبدیل شد. جان ویلیامز برای اهنگسازی این فیلم برنده اسکار شد. اسپیلبرگ همیشه از پیشگامان میکس کردن ژانر بوده است ، اما این فیلم کلاسیک علمی تخیلی او را به کارگردان فراموش نشدنی در تاریخ تبدیل کرد.

فیلم Indiana Jones and the Last Crusade

پدر دکتر جونز در حین یافتن جام مقدس گم می شود و دکتر جونز متوجه می شود پدرش توسط نازی ها ربوده شده است. این سومین قسمت فیلم از ایندیانا جونز بوده است توسط اسپیلبرگ بزرگ ساخته شد. دکتر جونز بر سر دوراهی یافتن جام مقدس و زنده ماندن پدرش باید یکی را انتخاب کند. فیلم با پایانی بسیار عالی بیننده را شگفت زده می کند.

فیلم Jurassic Park

پارک ژوراسیک یکی دیگر از آثار کلاسیک بی نظیر در رزومه اسپیلبرگ ، یک ماجراجویی علمی-تخیلی است و یک ایده بسیار نو از دایناسور های منقرض شده است. وقتی یک میلیاردر با علاقه به دایناسورها یک پارک موضوعی جزیره مانند با دایناسورهای واقعی ایجاد می کند ، به نظر می رسد همه چیز خوب است تا زمانی که اتفاقی ناگوار می افتد و دایناسورها فرار کنند. اسپیلبرگ و تیمش با یادآوری آرواره ها و علی رغم دسترسی به آن ، تصمیم گرفتند این بار نیز مخاطب را در هیجان انگیز ترین حالت خود قرار دهند. بسیاری از کسانی که این فیلم را دیده اند ، هنوز هم تصویر ترسناک تی-رکس را که به پنجره جیپ خیره می شود ، به خاطر می آورد.

منبع: بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اگر بخواهید بزرگان سینمای کلاسیک هالیوود (به ویژه فیلم های ژانر وسترن) را ذکر کنید ، نام کلینت ایستوود یکی از اولین کسانی است که مطرح می شود. ایستوود ، یک بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان بسیار موفق  است با سبک منحصر به فردش فیلم های خوبی ساخته است. ایستوود قبل از کارنامه درخشان اش در سینما ، برای گذران زندگی به عنوان آتش نشان، چوب بر و مربی شنا فعالیت می کرده است. کلینت از سال 1955 به عنوان بازیگر فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و از آن زمان، 65 سال زندگی اش را صرف هنر و سینما کرده است. به عنوان کارگردان بدون نیاز به استوری بورد ، تمرین یا تغییر فیلمنامه ، در یک برداشت می تواند فیلم اش را بسازد.

فیلم Heartbreak Ridge

یک گروهبان دریایی به نام توماس ( با بازی ایستوود) مدت زیادی در نیروی دریایی بوده است ، بنابراین هنگامی که او درخواست می شود که دوباره به کار خود برگردد ، اما این درخواست کمی  متفاوت است زیرا از او میخواهند فرمانده یک جوخه بدنام و خربکار شود. از نظر کارگردانی ، این فیلم دقیقاً همان چیزی نیست که می توان از ایستوود انتظار داشت  و در فیلم نقطه ضعف هایی دیده می شود اما همچنان روایت داستانی بی نظیر در این فیلم باعث شده تا مخاطبان آن را دوست داشته باشند.

فیلم  Play Misty For Me

این فیلم اولین کارگردانی ایستوود محسوب می شود و ایستوود برای اولین بار به مردم نشان داد که می تواند در حوزه کارگردانی نیز یک نابغه تمام عیار باشد. دیو گارور (ایستوود) یک مجری برنامه رادیویی محبوب با صدای صاف و ابریشمی است که به طور منظم با شنوندگان ارتباط برقرار می کند و با ان ها حرف می زند. زمانی که یکی از مخاطبان با او ارتباط جدی برقرار می کند او متوجه می شود ، این زن از نظر روانی وسواسی است ، به سرعت به تهدیدی برای او تبدیل می شود. ایستوود با کارگردانی اش مخاطبان را در همه جا شگفت زده کرد و به خوبی ارتباط خشونت و تعلیق را در طول فیلم برقرار کرد.

فیلم The Mule

در آخرین فیلم ایستوود که  نقش اصلی و کارگردانی را بر عهده داشت ، او با روایت بی نظیر اش برای خلق روایتی همزمان پرتنش و از نظر احساسی فریبنده شهامت و استعدادش را به رخ مخاطب می کشد. ارل استون ، جانباز جنگ (ایستوود) یک عمر خود را در جستجوی راه های فرار از مراقبت های لازم برای خانواده اش گذرانده است ، و اکنون او با پرورش مرغ مادر و گرفتن جوایز برای آن سعی دارد تا دوباره به زندگی خودش را اثبات کند. از آنجا که این فقط حواس پرتی دیگر نسبت به مشکلات واقعی وی است ، خانواده اش عملاً از او ناامید می شوند.  او که حالا متوجه رفتار های زشت گذشته اش شده است ، در تلاش برای جبران هزینه های مالی با کسانی که به آنها ظلم کرده است ، با تهیه مواد مخدر تلاش می کند تا زندگی و فرزندانش را غنی کند. بر اساس داستان واقعی لئو شارپ ، کلینت تمام تلاش خود را می کند تا این داستان را با کارگردانی استادانه به یک نمایش جذاب و متفکرانه تبدیل می کند.

فیلم  Gran Torino

گران تورینو ، یکی از فیلمهای بزرگ وی از نظر روایت داستانی محسوب می شود.  والت کوالسکی (ایستوود) یک کهنه سرباز جنگ مالک یک اتوموبیل قدیمی بسیار جذاب است و همسایه های او از همان کشوری هستند که او سال ها پیش به جنگ با ان ها رفته بود. والت علاوه بر فرزندان بی رحم اش که می خواهند او را در خانه سالمندان اسکان دهند ، توسط همسایگان همونگ خود ، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. این فیلم برنده جوایزی از جمله جایزه سزار بهترین فیلم خارجی و جایزه دیوید دی دوناتلو بهترین فیلم خارجی شده‌است.

فیلم Million Dollar Baby

محبوب میلیون دلاری یک درام ورزشی با عمق غیر قابل تصور تراژدی است. مربی سالخورده و و بد اخلاق بوکس به نام فرانکی دان (ایستوود) باید زن جوانی به نام مگی فیتزجرالد (هیلاری سوانک) بریا یک مسابقه بوکس آماده کند. ایستوود در ابتدا تمایلی به آموزش او ندارد - تا حدودی به دلیل اینکه زن است اما بعد از مدتی او تصمیم به آموزش آن دختر می گیرد. با ادامه ماجرا ، متوجه می شویم که دان فردی است که در زندگی اش هیچ زنی به او آنقدر نزدیک و صمیمی نشده است و به همین دلیل رابطه اش با ان دختر ورزشکار هر روز عمیق تر می شود.

فیلم Unforgiven

فیلمی وسترن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود محصول سال ۱۹۹۲ و در کل بهترین فیلم وسترن و بهترین فیلم ایستوود است. داستان ما با یک روسپی آغاز می شود که توسط مردی بی رحم مورد حمله قرار می گیرد ، در نتیجه زخم های متعدد تیغه ای در صورت او ایجاد می شود. زنان میهمان خانه گریلی تمام پس انداز خود را برای تنبیه آن کابوی که این بلا را بر زن روسپی آورده روی هم میگذارند. بیل کوچیکه به عنوان کلانتر شهر بیگ ویسکی سعی دارد جلوی ورود آدم کشها را به شهر بگیرد.

مرجع فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ویل اسمیت از جمله بازیگران با استعداد هالیوودی است که علاوه بر هنرپیشگی در دوبلوری و خوانندگی فعالیت می کند. در اوایل کار بازیگری ، اسمیت با قدرت کمدی و جذابیت پسرانه خود مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. او هنگامی که فرصت بازیگری در فیلمهای بلند را پیدا کرد ، ثابت کرد که برای تبدیل شدن به یک هنرمند پیشگام هیچ چیز کم ندارد. امروز ، ویل اسمیت در رده بالای ستارگان فیلم مرد قرار دارد.

فیلم Men In Black

کمتر فیلمی باعث شده است که ارتباط انسان با بیگانگان به این اندازه سرگرم کننده و مهیج باشد. در این فیلم کمدی اکشن ، آژانسی که لباس سیاه می پوشند ، برای محافظت از زمین در برابر تهدیدات بیگانگان و جلوگیری از نگاه آنها به مردم ، کار می کنند. اسمیت در نقش مأمور جی بازی می کند ، یک پلیس خیابانی سابق و باهوش که به MIBمی پیوندد تا بتواند در مقابل بیگانگان بایستند.

فیلم Bad Boys

ویل اسمیت، مارتین لارنس دو مرد بامزه در هنگام مبارزه با جرم و جنایت در میامی بدنبال یک جفت افسر پلیس هستند. در خلاصه داستان فیلم آمده که دو کارآگاه پلیس وظیفه دارند از یک شاهد قتل محافظت کنند، در حالی که روی محموله هروئین دزدیده شده نیز تحقیق می‌کنند در این راه اتفاقات و حادثه‌های غیرمنتظره‌ای برای این دو پلیس رخ می‌دهد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم ازین فیلم قسمت های دیگری نیز برای آن ساخته شد.

فیلم Independence Day

اسمیت در این فیلم نقش سروان استیون هیلر خلبان نیروی هوایی را بازی می کند، که برای ماموریت نجات جهان از حمله به بیگانگان استخدام می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده ۲۰ سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد. انسان‌ها پس از شکست‌دادن بیگانگان در قسمت اول، از فناوری‌های آن‌ها استفاده کردند تا به پیشرفت‌های تکنولوژیکِ چشمگیری دست پیدا کنند و این مسئله باعث خشم بیگانگان شده است و آن‌ها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به زمین حمله می‌کنند.

فیلم I, Robot

سال 2035 است و ماشین های رباتیک که ایجاد کرده ایم قصد دارند بر زمین تسلط پیدا کنند. در این فیلم اکشن هیجان انگیز ، پلیسی که از ربات ها متنفر است (اسمیت) از یک ربات سرویس به دلیل احتمال ارتکاب جرمی تحقیق می کند و توطئه ای را کشف می کند که جان بشریت با آن تهدید می شود.

فیلم I Am Legend

بدنبال ویروسی که میلیاردها انسان را به کام مرگ کشانده ، یک ویروس شناس زنده مانده (اسمیت) که تلاش می کند درمانی برای بقای بشریت پیدا کند. ویل در این فیلم نیز بسیار خوش می درخشد و با صحنه هایی که حس خشونت، ویرانی، غم و تنهایی استعداد بازیگری اش را به رخ مخاطب می کشاند.

فیلم Ali

در این فیلم ویل اسمیت در نقش محمد علی کلی ایفای نقش می کند. این درام ورزشی که کارگردان آن مایکل مان است ده سال از زندگی این بوکسور را در فیلم به ما نشان می دهد. از پیروزی پر شور قهرمانی بر سانی لیستون تا کشف ایمان اسلامی ، تا رسیدن به رامبل معروف علی در جنگل علیه جورج فورمن. اگرچه فیلم در گیشه فروش خوبی نداشت اما اسمیت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم دریافت کرد.

فیلم The Pursuit Of Happyness

این داستان احساسی و دران، بر اساس زندگی حیرت انگیز کریس گاردنر ساخته شده است ، اسمیت و پسر هشت ساله اش یعنی جدن در این فیلم بازی می کنند. در اوایل دهه 80 میلادی کریس گاردنر تصمیم می گیرد تا پس اندازش را در بورس نیوریورک سرمایه گذاری کند. زندگی او تحت شعاع این کار قرار می گرد و زنش اورا در پی این اتفاق ترک می کند. حالا او و تنها پسرش جسورانه و در نهایت امیدواری به تلاش ادامه می دهند.

 

منبع: فیلم های هالیوودی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

دیوید لینچ ، یک استاد واقعی سینمای سورئالیسم است، او یک نقاش ، عکاس ، مجسمه ساز ، نویسنده ، طراح داخلی و نوازنده است. آثار او از اواسط دهه 80 تاریک ترین قسمت های روان انسان را به تصویر کشیده است- نقشی که کاملاً با مهربانی ذاتی شخصیت های او کنار هم قرار گرفته است. در اکثر کارهای لینچ مشترکات زیادی وجود دارد: تأکید بر رویاها ، قدردانی بصری از بافت و رنگهای غیر منتظره. با ما همراه باشید تا فیلم های دیوید لینچ را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم Inland Empire

امپراطوری درون، شلوغ ترین فیلم لینچ است. یک فیلم 3 ساعته و 17 دقیقه ای که مخاطبان با انبوهی از صحنه های بیشتر از هم گسیخته که به سختی به معنی داستان می رسند. بخشهایی از سریال خیره کننده "خرگوشها" لینچ به طور تصادفی در میان صحنه های لورا درن که ظاهراً ذهن خود را از دست داده معرفی می شوند. به طور حتم هر مخاطبی توانایی تماشا کردن فیلم های اینچنینی را ندارد. گفته می شود: اگر ژانر سورئال فیلم مورد علاقه شما است پس تماشای فیلم امپراطوری درون را از دست ندهید.

فیلم Elephant Man

مرد فیل نما مشهورترین فیلم لینچ است و 8 نامزدی جایزه اسکار را دارد و قطعاً از نظر عاطفی نسبت به دیگر آثار لینچ بسیار متفاوت است. اگرچه این فیلم کاوش عمیق و معنی دار غم و اندوه انسان است ، اما لینچ زمانی این فیلم را ساخت که توسط منتقدان زیادی مورد تمسخر قرار گرفته بود. بازیگری جان هرت و آنتونی هاپکینز فوق العاده است و استایل بصری (و طراحی گریم) بی نقص است.تماشای این فیلم به تمام افراد توصیه می شود حتی ان ها که به ژانر فیلم های لینچ علاقه ای ندارد زیرا بدون شک مرد فیل نما یکی خاص ترین فیلم تاریخ سینما است.

فیلم Twin Peaks: Fire Walk With Me

استان فیلم پیش‌درآمدی بر رویدادهای مجموعه تلویزیونی توئین پیکس است. همانطور که گفته شد ، این فیلم، یکی از تأثیرگذارترین و زیباترین فیلمهای لینچ است. مشکل این است که منسجم نیست، حتی برای برخی از کسانی که از از طرفداران دو آتیشه سریال تویین پیکس بودند.

فیلم Eraserhead

کله پاک کن؛ اولین فیلم بلند لینچ است و همانقدر بلند پروازانه و عجیب و غریب است که از یک نویسنده تازه کار انتظار دارید. در آن جک ننس در نقش پدری را بازی می کند که یک فرزند هیولایی دارد. اگرچه از بسیاری جهات ، کله پاک کن همچنان به عنوان خالصترین تقطیر از مضامین و نقشهای اصلی لینچ باقی مانده است ، اما جلوه های بصری دیوانه کننده و تصاویر سورئال بی نهایت بیمار گونه آن هر مخاطبی را راغب به ادامه تماشا نمی کند. شاید هیچ فیلمی تا به حال احساس محبوس شدن در یک کابوس را به دقت کله پاک کن به ما نداده باشد - اما این دقیقاً همان چیزی نیست که اکثر مخاطبان می خواهند. فیلمی ترسناک و کابوس وارد که شمارا به دنیایی رویا گونه وارد می کند.

فیلم Lost Highway

اتوبان گمشده با استفاده از نشانه های زیبایی شناختی از آثار کلاسیک فیلم نوآر مانند Kiss Me Deadly ، با زوجی آغاز می شود که ویدیویی از خوابیدن در آستانه خانه خود را کشف می کنند و به سرعت به یک کابوس آخرالزمانی و تعویض بدن تبدیل می شوند. لینچ گرچه از نظر فنی یک کار بی نظیر است ، اما عناصر ترسناک را در داستان گنجانده است ، به ویژه در یک صحنه "تماس از داخل خانه می آید" که بدون هیچ زحمتی انجام می شود. بیل پولمن شخصیت چشم باز این داستان عجیب است - اگرچه سه چهارم از طول فیلم عبور می کند ، اما او به طرز مرموزی از سلول زندان محو می شود. یک بار دیگر: انتظار نداشته باشید که یک تجزیه و تحلیل منسجم به طور ناگهانی ظاهر شود و اتفاقات ناخوشایند فیلم را توضیح دهد ، بهتر است فقط اجازه دهید تصاویر از روی شما شسته شوند تا اینکه امیدوار باشید همه در یک روایت منطقی جمع شوند.

فیلم Mulholland Drive

جاده ماللهند یک معمای عجیب و غریب است. بازیگران اصلی هر کدام از شخصیت ها یا نقش های مختلف را بازی می کنند ، بدون هشدار و توضیحی نام و هویت خود را عوض می کنند ، انگار در خواب هستند. نائومی واتس و لورا هارینگ هر یک گویا یکی هستند و حداقل تصوری که یم خواهند از خودشان داشته باشند. یکی از فلسفی ترین فیلم ها راجع به دنیای از هم گسیخته بازیگران هالیوود که هر یک مجبورند برای ادامه مسیر بازیگری خودشان و شخصیتان را پنهان کنند و چیزی باشند که مخاطبان از آنان انتظار دارند.

فیلم Blue Velvet

از محدود فیلم های لینچ که تعادلی میان سورئال و واقعیت دارد. مخمل آبی نیز یکی از پر مهنا ترین فیلم های لینچ است که هر کسی با یک بار تماشا می تواند به آن معنا دست پیدا کند. داستان این فیلم، دربارهٔ پسر جوانی به اسم جفری (کایل مک لاکلن) است که در زمینی یک گوش بریده شده پیدا می‌کند؛ این آغاز ماجرای عجیبی است که او در آن درگیر می‌شود.

منبع: دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

 

کونگ فو یک هنر رزمی باستانی چینی است که از بدو تولد در قرن 2 یکی از ورزش های محبوب مردم شد. وقتی مردم "فیلم هایی با قهرمانان کونگ فو کار" را می بینند ، احتمالاً انتظار دارند یک فیلم خشونت آمیز و اکشن تماشا کنند. کونگ فو در واقع یک سبک از هنرهای رزمی است ، اما از یک تعریف فراتر می رود و همچنین به سبک زندگی ای که فرد انتخاب می کند نیز گره می خورد.

فیلم های مبارزه ای کونگ فو که قدمت آن به دهه 1920 بازمی گردد ، یکی از جنبه های اساسی فیلم سازی مدرن بوده است. شما می توانید آن را در بسیاری از فیلم ها تا به امروز ببینید ، که باعث تحریک سینماگران ، تدوینگران صدا و کارگردانان و طراحان می شود تا از سبک های کلاسیک که مناسب می دانند استفاده کنند. یکی از مشهورترین آنها کوئنتین تارانتینو است که مستقیماً از فیلمهای کلاسیک کونگ فو به عنوان الهام خود برای ساخت فیلم استفاده می کند.

فیلم 1999 The Matrix

این دقیقاً همان فیلمی نیست که انتظار دارید در این لیست ببینید ، اما یک دلیل وجود دارد که ما آن را در این لیست قرار داده ایم آن هم اشارات درون داستان و وارد شدن کیانو ریورز به صحنه مبارزه برای مبارزه است. این فیلم آمیزه‌ای از ژانر اکشن، هنرهای رزمی و دارای یک فیلم‌نامه چندلایه است که یک جامعه پادآرمان‌شهر در آینده را به تصویر می‌کشد، که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی ساختگی به نام «ماتریکس» رخ می‌دهد، که به دست ماشین آلات هوشمند برای غلبه بر جمعیت انسان‌ها، شبیه‌سازی شده‌است.

فیلم 2000 Crouching Tiger, Hidden Dragon

این اولین فیلم در لیست ما که از حرکات رزمی کونگ فو استفاده می کند. یک زن جوان و اشرافی به نام جن Ziyi Zhang برای فرار از ازدواج اجباری و ظلم ستم هایی که در جامعه اش رخ می دهد دست به کار های بزرگی می زند. در همین حال ، یک شمشیرباز بسیار ماهر و آموزش دیده به نام یو (میشل یوه) سعی می کند به او کمک کند. دیدن این فیلم از نظر احساسی بسیار شدید و زیباست. همه صحنه های به طرز شگفت انگیزی از طریق کارگردانی آنگ لی و فیلمبرداری پیتر پاو در تضاد با زیبایی و تاریکی زندگی هستند. این فیلم یکی از تحسین برانگیزترین فیلم های خارجی در زمان خود بود که موفق به کسب چهار اسکار و جذب تماشاگران بی شمار در سراسر جهان شد.

فیلم 2002 Hero

در خلاصه داستان فیلم امده چین، قرن سوم قبل از میلاد. یک مرد به نام (لی)، پس از کشتن سه تن از دشمنان امپراتور – آسمان (ین)، شمشیر شکسته (چیو- وای) و «برف پرنده» (مان- یوک) – به حضور امپراتور چین (مینگ) شرف یاب می شود. اما امپراتور گزارش «مرد» را باور نمی کند و می گوید هدف اصلی او کشتن امپراتور است.

فیلم 1994 The Legend of the Drunken Master

با قدم گذاشتن در سبک دیگری از فیلم های کونگ فو ، افسانه استاد مست در بازی رقص سرگرم کننده ، عجیب و غریب ، خنده دار و همچنین استادانه است. وونگ فی هونگ (جکی چان) یک استاد هنرهای رزمی بسیار ماهر است ، اما هنگامی که یک باند اراذل و اوباش برای سرقت مصنوعات و عمل به بی عدالتی به شهر می آیند ، باید تصمیم بگیرد که به وصیت های صلح طلبانه پدرش عمل کند یا یک فرد اوباش باشد . سکانس های مبارزه در طول فیلم اگرچه خنده دار و کمی مبتدیانه هستند ، اما برای اخلاق شخصیت بسیار ضروری هستند و اهمیتی را که تعادل در زندگی همه دارد نشان می دهند. این فیلم - از نظر فنی دنباله ای بر فیلم مست مستر چان در سال 1978 است

فیلم kill bill: vol2

تارنتینو یکی از استادانه ترین موقعیت ها و مبارزات کونگ فو را با فیلم بیل را بکش به نمایش گذاشت. او با ارجاعات بسیار واضح به فیلم های بروس لی و حتی رنگ لباس او کمی حس نوستالژی را نیز در میان هواداران هنر های رزمی به نمایش گذاشت. در خلاصه داستان فیلم امده عروس آدم کش به راهش برای انتقام گیری از رئیس سابقش «بیل»، ادامه میدهد. دو عضو باقی مانده از گروهی که چهار سال پیش به او خیانت کردند، هدف های جدید او هستند.

فیلم Kung Fu Hustle

جنب و جوش کونگ فو تنها فیلمی در این لیست است که به ردیف کمدی می رسد ، تصویری کارتونی خنده دار و خیالی از ژانر فیلم های رزمی است. در شانگهای 1940 ، یک گروه عجیب و غریب در یک مجتمع باید از خودشان دفاع کنند. ادای احترام به بروس لی در چند صحنه در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود: وقتی زن صاحبخانه بین رئیس و دستیار او نشسته‌است، با رئیس روبرو می‌شود و از حرکاتی که بروس لی در حالی که با رئیس جنایی در فیلم بازگشت اژدها روبرو بود تقلید می‌کند.

 

کلیک کنید: مووینه



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ژانر علمی تخیلی یکی از محبوب ترین ژانر ها میان مردم است. فیلم هایی که هر ساله در سینما اکران می شوند به طور خاص به ژانر های محبوب مردم تمرکز دارند و به همین علت است که ما هر سال فیلم های بیشماری در ژانر علمی تخیلی تولید می شوند. با ما همراه باشید تا ۱۰ فیلم علمی تخیلی را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم Project A-Ko

سالها پس از فرود یک شهاب سنگ غول پیکر بر روی زمین و کشته شدن میلیون ها انسان ، یک نوجوان فوق العاده قوی به نام A-Ko با همکلاسی اش می جنگد. جنگ آنها با یک سفینه فضایی قطع می شود که می خواهد A-Koرا به عنوان یک شاهزاده خانم گمشده یک تمدن بیگانه ، در میان یک حمله سازمان یافته دولت علیه ارتش فرازمینی ، بازیابی کند. این فیلم دقیقاً به همان اندازه جذاب است که طرح داستان به نظر می رسد و صحنه های جنگی این انیمیشن نیز بسیار خوب است.

فیلم City of Lost Children

اگرچه ژان پیر ژونه بیشتر به عنوان خالق فیلم عجیب و غریب همچون امیلی شناخته می شود ، اما باید گفت این کارگردان محبوب در زانر علمی تخیلی نیز فیلم های جذاب زیادی ساخته است. شهر کودکان گمشده احتمالاً بزرگترین فعالیت او است، با تهیه کنندگی جان پل گولتیه و موسیقی توسط آنجلو بادالامنتی. در خلاصه داستان فیلم آمده : دانشمندی بنام «کرنک» که قدرت رویاپردازی ندارد، سعی می کند با دزدیدن رویاهای کودکان، از پیر شدن خودش جلوگیری کند.

فیلم Beyond the Black Rainbow

آخرین فیلم پانوس کوزماتوس که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در خلاصه داستان فیلم آمده النا با وجود اینکه تحت تاثیر شدید آرام بخش قرار دارد، تلاش می کند تا راه خود را از شهر عجیب و وحشتناکی به خارج پیدا کند. گفتن اینکه در این فیلم دقیقاً در هر لحظه چه اتفاقی می افتد دشوار است ، اما فیلم به یک هلال کابوس می رسد که مطمئناً به همان اندازه خاطره انگیز و غیر قابل توصیف است. اثری از نبوغ سورئال با زیبایی شناسی منسجم که شمارا به وجد می آورد.

فیلم Paprika

فیلمهای Satoshi Kon نتیجه منطقی فلسفه پست مدرن است که توسط ژان بودریار و ژان فرانسوا خلق شده بودند. این کارگردان ژاپنی در آخرین فیلم بلند خود به چگونگی گره خوردن رویاهای ما با تکنولوژی پرداخت. در آینده نزدیک ، قهرمان مشهور فیلم با استفاده از سخت افزار تازه ایجاد شده در ناخودآگاه یک مجرم فرو می رود اما خود را گیج میان واقعیت پیدا می کند. همانطور که پاپریکا ریشه واقعی این جرایم سایبری خطرناک را کشف می کند ، خط جدا کننده واقعیت و خیال به طور مبهم تری در می آید.

فیلم Demon Seed

در این اقتباس از رمان دین کوونتز به همین نام ، کارگردان دونالد کمل در مورد سیاست به کار بردن هوش مصنوعی داستانی جالب را روایت می کند. هنگامی که یک ابر رایانه احساساتی سعی می کند تا یک انسان را دوباره متولد کند ماجراهایی برای او رخ می دهد. داستان فیلم دانشمندی ابر کامپیوتری ارگانیک به نام "پروتئوس" را می سازد. پس از مدتی او به انسانها و بخصوص همسر سازنده اش علاقه مند می شود.

فیلم World on a Wire

راینر ورنر فاسبیندر مفاهیم فلسفی واقعیت مجازی را به بهترین شکل نشان می دهند. این نمایش تقریباً 4 ساعته که در ابتدا به عنوان یک مینی سریال تلویزیونی پخش می شد و بعداً به عنوان یک نمایش تئاتر به آمریکا وارد شد ، پیامدهای شبیه سازی فناوری را دنبال می کند.

فیلم The Lure

در این فیلم موزیکال علمی-تخیلی و ترسناک ، یک جفت خواهر پری دریایی جهش یافته در ساحل یک کلوپ شبانه لهستانی دهه 1980 به ساحل می آیند. در حالی که یکی به دنبال عشق زندگی اش می گردد خواهر دیگر طعمه انسان ها قرار می گیرد.

 

کلیک کنید: دانلود فیلم علمی تخیلی



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بیوه سیاه ، یکی از فیلم های سینمایی مارول که احتمالا با این شخصیت در فیلم های avengers آشنایی دارید. در این فیلم پیش درآمد، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف ، قهرمان بیوه سیاه را بازی می کند . در این فیلم که پیش در آمد شخصیت بیوه سیاه است، اسکارلت جوهانسون تحت تعقیب نیروی های شر قرار می گیرد.

کارگردان: کیت شورتلند

نوشته شده توسط: اریک پیرسون

بازیگران: اسکارلت جوهانسون ، فلورنس پیو ، دیوید هاربر

دیزنی پلاس سرویس پخش فیلمی است که حق پخش و تولید استودیویی فیلم را دارد. این پلتفرم که در سال 2019 راه اندازی شده است ، مکانی برای طرفداران است که می توانند محتوای دیزنی ، مارول و جنگ ستارگان را در گذشته و حال پخش کنند ، از آثار کلاسیک محبوب تا تولیدات انحصاری دیزنی پلاس مانند The Mandalorian و Loki محتوای جدید نیز به طور مداوم به کاتالوگ اضافه می شود و حتی مشترکین می توانند به محض ورود به سینماها با دسترسی برتر دیزنی ، فیلم های منتخب را تماشا کنند.

بیوه سیاه پس از وقایع Captain America: War Civil اتفاق می افتد و اسکارلت جوهانسون در نقش خود به عنوان مأمورS.H.I.E.L.D. که تبدیل به شخصیت انتقام جویانه ، ناتاشا رومانوف شد ، دوباره ایفای نقش می کند. این فیلم توسط کیت شورتلند با فیلمنامه ای به نویسندگی اریک پیرسون کارگردانی شده است که فیلمنامه Thor: Ragnarok را نیز نوشت و همچنین در فیلم های دیگر مارول از جمله Ant-Man ، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز کار کرده است. در بیوه سیاه ، ناتاشا رومانوف باید با یک نیروی خصمانه روبرو شود که با گذشته خود ارتباط دارد و قصد دارد او را سرنگون کند. این توطئه بیوه سیاه را مجبور می کند با تصمیماتی که قبل از انتقام جویی گرفته ، مقابله کند.

منبع: دانلود فیلم black widow



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

کارگردان و نویسنده فیلم های فوق العاده همچون تایتانیک و آواتار ، کسی نیست جز جیمز کامرون. او همیشه راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان دارد و همزمان رویاهای خودش را در فیلم به وجود می آورد. جیمز کمرون باهوش و بسیار خلاق است و به خاطر خلق فیلم های کلاسیک و پرفروش مانند تایتانیک ، ترمیناتور ، آواتار و بیگانگان مشهور است. همانطور که همه ما می دانیم ، این نوع فیلم ها برای نسل های بعدی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشتند.

فیلم Piranha II: The Spawning

در خلاصه داستان فیلم آمده یک جزیره کارائیب، تمرکز برای یک سری از حملات اسرار آمیز پیرانا است. آن Kimbrough در حال بررسی مرگ یکی از همراهان پسرش پس از یک سفر غواصی، به مأموریت با تایلر شرمن تعطیل می شود، تنها برای کشف اینکه ماهی بال دارد و می تواند پرواز کند. اما مدیر هتل حاضر به تماس از ماهی سالانه ماهی سرخ شده در ساحل، با عواقب اجتناب ناپذیر . برخلاف فیلم قبلی ، این شکارچیان بیش از حد هیجانی بزرگ ، باهوش هستند و بله ، آنها می توانند پرواز کنند. متأسفانه ابرقدرت های منسوب به ماهی های شیطانی تنها چیزی است که با فیلم قبلی متفاوت است. ازین فیلم به عنوان کار های متوسط جیمز کمرون یاد می شود.

فیلم The Abyss

فیلم Abyssکه یک فیلم کاملاً مهیج و احساسی است ، یک درام علمی-تخیلی کلاسیک است که به دلایل زیادی در زمان خود بلند پروازانه بود. تیمی از مهندسان و نظامیان وظیفه دارند تحقیقات عمیق دریایی را در مورد یک زیردریایی هسته ای غرق شده انجام دهند ، علت آن کاملاً محرمانه و مرموز است. این دومین بار بود که کامرون ترکیبی موضوعی از درام عاشقانه ، انسان در برابر ماشین و هیجان علمی-تخیلی را با موفقیت برای مخاطبان خود به کار می گرفت. در روند ساخت محدودیت های زیادی وجود داشت که باعث شد بودجه 33 میلیون دلاری در نهایت 10 میلیون دلار بیشتر شود.

فیلم True Lies

دروغ های واقعی یک کمدی اکشن ، رمانتیک است که به دلیل بازی های بسیار خوب و جنبه های دیگر که کامرون به صحنه می آورد ، یک فیلم محبوب میان مردم شده است. یک مأمور مخفی ضد تروریستی بدخواه باید سلاح های هسته ای را که به صورت قاچاق وارد خاک آمریکا می شود پیگری کند.

فیلم Avatar

روند نوشتن و تولید فیلم نه تنها بسیار گسترده بود ، بلکه گران قیمت هم بود. در ابتدا برای انتشار در سال 1999 برنامه ریزی شده بود ، اما تکنولوژی برای رویای کامرون کاملاً آماده نبود و بنابراین بودجه 400 میلیون دلاری را خواستار شد. از آنجا که هیچ استودیویی پروژه بزرگ آن را تأمین نمی کرد - علی رغم شهرت کامرون به عنوان یک فیلمساز - وی مجبور شد تقریباً ده سال صبر کند و تا این پروژه بودجه عظیم 237 میلیون دلاری را به خود اختصاص بدهد.

فیلم The Terminator

کامرون در اولین فیلم خود با بازی آرنولد شوارتزنگر ، قهرمان بدن سازی را هدف قرار داد اما قطعاً او اولین گزینه نبود. یک سرباز انسان (مایکل بین) که از سال 2029 به سال 1984 فرستاده شد ، تلاش می کند از سارا کانر (لیندا همیلتون) جوان که کلید نجات انسان را به دنیا می آورد محافظت کند. کمرون ریسک بزرگی کرد و آرنولد را به عنوان بازیگر نقش اصلی اش در فیلم انتخاب کرد که البته جواب داد و فیلم به بهترین نحو مورد استقبال عموم قرار گرفت.

فیلم Aliens

هنگامی که افسر ریپلی (سیگورنی ویور) 50 سال پس از زنده ماندن آسیب زننده از زنومورف از خواب پرید ، متوجه شد که انسان ها وجود آنها را کشف کرده اند و می خواهند با کمک او در مورد آنها تحقیق کنند. ریپلی ، با دیدن کارهای وحشتناک که فقط یکی از این موجودات می تواند انجام دهد ، پیشنهاد می کند جهنم گونه ها را بمباران کنید تا از شر آنها خلاص شوید. اگر فیلم اول را دیده باشید ، در این سناریو کاملاً طرف ریپلی هستید اما قطعا نمی توانید منتظر بمانید تا ببینید این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.

فیلم Titanic

به جرات یکی از بزرگترین و بهترین پروژه های سینمایی جهان تایتانیک است. در این فیلم بسیار پر آوازه لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت ایفای نقش کرده اند. این فیلم در پس داستان عاشقانه شکاف های عمیق طبقاتی را به خوبی نشان می دهد. لئونادرو دیکاپریو در نقش جوانی پر شور نقاش که در لحظه زندگی می کند عاشق دختری ثرورتمند می شود که در همان مدت کوتاهی که کنار هم هستند بهترین لحظات را رقم می زنند.

 

منبع: دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در زندگی حرفه ای دیوید فینچر ، همکاران ، اعضای بازیگران و همکارانش او را فردی خوش زبان ، دقیق ، سر سخت توصیف کرده اند . با این حال ، آنها همچنین او را به عنوان یک دوست فوق العاده مهربان و شوخ طبع نیز معرفی می کنند. به جرات دیوید فینچر یکی از نوابغ کارگردانی جهان است که تماشای فیلم هایش درس فیلم سازی است. اگر درباره فیلم های دیوید فینچر اطلاعات زیادی ندارید ، باید بدانید که آنها نه تنها از لحاظ نور تاریک هستند بلکه از لحاظ مضمون و طرح نیز تاریک و سیاه هستند.

فیلم The Game1997

اگر به دنبال یک تریلر اکشن هستید این یک فیلم عالی برای تماشاست. پر از پیچ و تاب های داستانی بی انتها . The Game یک فیلم هیجان انگیز با پایان بیش از حد شگفت انگیز است. همانطور که قبلاً اشاره شد ، دیوید فینچر عاشق پیچ و تابهای زیاد برای داستان خود است و این فیلم آن عنصر را به سطح جدیدی می رساند. مسلم است که فینچر این فیلمنامه را خودش ننوشته است ، اما کارگردانی آن را انتخاب به طور کل بر عهده داشته است. این فیلم کاملاً سرگرم کننده است و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که قصد انجام آن را دارد: مخاطب را هیجان زده می کند و فریب می دهد.

فیلم Panic Room2002

پنیک روم یکی دیگر ازفیلم کلاسیک های فینچر است اما شاید کمتر مورد توجه هوادارن او قرار گرفته باشد. اگرچه فینچر همیشه به داشتن استعداد بالا در فیلم های هیجان انگیز مشهور بوده است در این فیلم نتوانسته به قدرت همیشگی اش دست پیدا کند. در این فیلم جودی فاستر ، فارست ویتاکر ، جرد لتو و دویت یوآکام ایفای نقش می کنند. تماشای این فیلم کمی شبیه به مرور حرکت یک فیلم هیجان انگیز است. توجه فینچر به جزئیات در این فیلم خیره کننده است. کریتسین استوارت نیز نقش کودکی را ایفا می کند که به همراه جودی فاستر نقش مادر و دختری را بازی می کنند که در یک زیر زمین گیر می افتند.

فیلم The Curious Case of Benjamin Button2008

یکی از فیلم های بحث برانگیز فینچر مورد اسثنایی بنجامین باتن بوده است. بنجامین زمانی که متولد می شود ساعت به عقب بر می گردد و یک کودک با چهره پیر متولد می شود که به مرور زمان از ان حالت پیری در می آید و بزرگ و بزرگ تر می شود و در زمان مرگ او دارای چهره کودک است.

فیلم Mank The Girl with the Dragon Tattoo2011

فینچر که یک سال پس از فیلم شبکه اجتماعی ، با فیلم دختری با خالکوبی اژدها به دنیای وارد شد. قبل از تماشای این فیلم باید دانست که دارای صحنه های بسیار آزار دهنده و خشن است. نکته برجسته این فیلم داستان منحصر به فرد و بازیگران باورنکردنی آن است. در خلاصه داستان فیلم آمده مکایل بلومکویست با بازی "دنیل کریگ" روزنامه نگاری است که از طرف مردی ثروتمند مامور می شود تا خواهرزاده ای را که 40 سال پیش ناپدید شده پیدا کند. در این راه دختری به نام لیزبث سلاندر با بازی "رونی مارا" که هکر کامپیوتر است به او کمک می کند و این دو هرچه بیشتر در این پروند جلو می روند به اطلاعات باورنکردنی دست پیدا می کنند.

فیلم The Social Network 2010

نگاه اجتماعی خود را به یک داستان معروف از تاریخ اخیر معطوف کرد ، شبکه اجتماعی درامی است که نحوه به وجود آمدن Facebook را آشکار می کند. آرون سورکین ، فیلمنامه نویس ، فیلمنامه این فیلم را از نظر فنی بر اساس "میلیاردرهای تصادفی" از بن مزریچ نوشت ، اما او اظهار داشت که قبل از انتشار کتاب تقریباً 80 صفحه نوشته بود. فیلمنامه سورکین همان چیزی است که واقعاً فینچر را به خود جلب کرده و توجه او را به مهمترین داستانهای نسل جدید جلب کرده است.

فیلم Fight Club 1999

یکی از دیوانه کننده ترین فیلم های فینچر باشگاه مشت زنی است. این فیلم با تم عجیب غزیب خودش هر ادمی را مجذوب می کند. در این فیلم برد پیت نقشی متفاوت را ایفا می کند. در خلاصه داستان فیلم آمده است که راوی (نورتن)، جوانی پریشان حال پی می برد که به کمک مشت بازی با دست های برهنه، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و «تایلر دردن» (پیت) که به دوستانی صمیمی تبدیل شده اند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند. در حالی که افراد دیگری هم به باشگاه شان می پیوندند، محفل شان به رغم آن که رازی است بین شرکت کننده هایش، شهرت و محبوبیت یک باشگاه زیرزمینی را پیدا می کند.

فیلم ۲۰۱۴ Gone Girl

دختر گمشده ممکن است وجه زنانه فیلم Fight Club باشد. یک فیلم تغریبا فمینیستی که نشان می دهد آزار ها و ندید گرفتن های یک مرد با همسرش چقدر می تواند ذهن اورا مشوش کند. هر دو شخصیت اصلی به روش خاص خود پیچ ​​خورده اند ، اما مفاهیم بسیار جالبی را به بیننده معرفی می کنند ، یکی از این مفاهیم این است که جهان می تواند در کارمای خودش ضربه فنی کند. این فیلم در مورد مردیست که همسرش را در پنجمین سالگرد ازدواجشان گم می کند اما تمام انگشت ها بسمت او نشانه می رود بطوریکه لقب قاتل زنان به وی داده می شود.

فیلم SEVEN 1995

ماجراهای قاتلین زنجیره اس همیشه برای فینچر جذاب بوده است زیرا فیلم زودیاک قاتل زنجیره ای را نیز ساخته است. قاتلی روان پریش براساس هفت گناه کبیره در طول مدت زمانی کوتاه دست به قتل هایی می زند. کارگاهان این ماجرای مخوف پس از مدتی متوجه می شوند که این قاتل افرادی که دارای گناهی همچون یکی از گناهان کبیره هستند را به طرز وحشتناکی می کشد. پایان بندی این فیلم یکی از دیوانه کننده ترین و هیجان انگیز ترین پایان بندی های تاریخ سینما است.

مرجع فیلم های جدید



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

مارول تقریباً برای تمام سال 2021 با سریال های بی نظیری که از شبکه دیزنی + خود منتشر می کند طرفداران را راضی نگه داشته است ، سریال هایی همچونواندا ویژن ، فالکون و سرباز زمستانی و البته لوکی. دنیای مارول با کارکتر های جذاب خودش همیشه توانسته بر تعداد بی شمار طرفدارانش اضافه کند و صنعت خودش را در سطح اول نگه دارد.

فیلم Avengers: Age of Ultron

تونی استارک روی یک پروژه برای حفظ صلح کار می کند، اما اوضاع از کنترلش خارج می شود و اکنون گروه انتقام جویان باید آلترون، ساخته ی دست استارک را، از رسیدن به اهداف شرورانه اش باز دارند .

فیلم The Incredible Hulk

بروس بنر دانشمندی است که در برابر پرتو های گاما قرار گرفته است و هنگام بالا رفتن آدرنالین خونش به موجود سبز غول پیکری تبدیل می شود که کسی جلودار وی نیست . او می کوشد تا خود را درمان کند تا این که از جانب ارتش آمریکا به سرکردگی ژنرال راس موجودی دیگر از امیل پولانسکی افسر ارشد نیروی دریا انگلستان ساخته میشود .

فیلم Thor

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۱۱، بر پایه شخصیت ثور از مارول کامیکس است. این فیلم را مارول استودیوز تولید کرده و توسط پارامونت پیکچرز توزیع شده‌است. این چهارمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم را کنت برانا کارگردانی کرده و نویسندگی بر عهدهٔ تیم اشلی میلر و زک استنتز به دن پاین بوده‌است. در ثور، کریس همسورث در نقش ثور، در کنار ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکاشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز ایفای نقش می‌کنند.

فیلم Iron Man2

مخترع میلیاردر، «تونی استارک» که اکنون تمام دنیا از زندگی دوگانه او بعنوان «مرد آهنی» خبر دارند، از طرف دولت تحت فشار قرار می گیرد تا تکنلوژی ای که بدست آورده را به ارتش بدهد. استارک که نمی خواهد به این راحتی اختراعش را در اختیار دیگران بگذارد، تصمیم می گیرد به همراه دوستانش در مقابل دشمنانی قدرتمند بایستد.

فیلم Doctor Strange

یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی دریکسون همراه با سی. رابرت کرگیل و جان اسپیتز است که بر اساس شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور انتشارات شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است.

فیلم Black Widow

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۲۱ است که بر پایهی شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهی مارول استودیوز بوده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.

منبع: بهترین فلیم های مارول



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سینما توانایی فوق العاده ای دارد تا درک و فهم انسان ها را ارتقا دهند و کمک کند تا بتوانیم سبک زندگی، نوع دیدگاه و فرهنگ کشور های مختلف را بیشتر بشناسیم. در هیچ کجا این مسئله بیشتر از فیلمهای غیر انگلیسی زبان مشهود نیست. یک قرن است که سینما به ما کمک می کند تا نگاهی اجمالی به زندگی در کشورهایی داشته باشیم که ممکن است هرگز در آن ها پا نگذاریم. در حالی که هالیوود هنوز بر گیشه فروش تسلط دارد ، اما فیلم ها و سریالی های غیر انگلیسی طرفداران بیشماری دارند. در این مقاله تلاش کرده ایم تا فیلم های غیر انگلیسی زبان که در دنیای سینما غوغایی به پا کردند را به شما معرفی کنیم.

فیلم Roma

یکی از بهترین فیلم های آقاسی آلفونسو کوارون در نقش کارگردان که تصاویری از مکزیک قدیم را به ما نشان می دهد . فیلمی سیاه و سفید که معطوف به کودکان بورژوازی نیست که نماینده فیلمبردار-نویسنده-کارگردان و خواهر و برادرش هستند که چندین دهه پیش در مکزیکو سیتی بزرگ شده اند ، اما بیشتر از زن بومی (یالیتزا آپاریسیو) که از آن ها مراقبت می کند. حتی به طور کامل به او متمرکز نشده است ، شاید بیشتر به ترکیبات کلاسیک آن از مکانی متمرکز شده است که دیگر به روشی که کوارون از آن یاد می کند وجود ندارد. دوربین در توالی بین صفحه ای متمرکز می شود. زیبایی و روایت اصلی فیلم ، نشان دهنده کشور مکزیک است که مدتهاست از دست رفته است و به ان تجاوز شده اما مردم به کمک یکدیگر آن را نگه داشتند. نتیجه تلاش های آلفونسو کوارون یک فیلم منحصر به فرد است ، تجربه ای که چیزی را که از دست رفته است بازآفرینی می کند و تاثیری فوق العاده بر جا می گذارد. این فیلم با روایتی بسیار روان و آهسته تمام ان چیزی که کارگردان می خواهد را به ما می فهماند و در پایان لحظات احساسی را برای ما فراهم می کند.

فیلم Pan’s Labyrinth

یکی از تخیلی ترین فیلم های قرن بیست و یکم ، داستان اسپانیایی گیلرمو دل تورو است که یک اثر هنری تمام عیار است. داستان به طور همزمان یک حماسه جنگی و یک افسانه را دنبال می کند و سفر یک دختر جوان در دنیای ماورایی برای نجات جان مادرش ، در اواسط جنگ داخلی اسپانیا ، دنبال می کند. هزارتوی پن با فیلمبرداری بی نظیر و شخصیت پردازی کم نظیر گیلرمو و دل تورو یکی از شاخص ترین فیلم های علمی تخیلی محسوب می شود. دل تورو با این شاهکار عجیب و غریب موقعیت خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین و با استعدادترین کارگردانان این نسل اثبات کرد.

فیلم Burning

لی چانگ دونگ یک داستان قدیمی بسیار کوتاه از رمان نویس ژاپنی یعنی هاروکی موراکامی را به یک فیلم کاملاً کره ای مبدل کرد. چانگ دونگ اما به داستان اصلی هاروکی وفادار می ماند. لی جونگ سو نویسنده جوانی مشتاق است که کار سخت خود را رها می کند و به مزرعه پدر زندانی اش می رود (خط داستانی که فیلم از داستان کوتاه ویلیام فاکنر "سوزاندن انبار" گرفته است ، و پس از آن به داستان موراکامی می رسد). جونگ سو با یکی از آشنایان دوران کودکی خود به نام شین هه می (جونگ-سئو جون) روبرو می شود ، که ظاهراً او فقط یک بار در کودکی با او گفتگو داشته است. به هر حال ، هائمی همه بزرگ شده اند و ادعا می کنند که جراحی پلاستیک کرده اند. او و جونگ سو با هم ارتباط برقرار می کنند و اتفاقات عجیبی برایشان رخ می دهد.

فیلم Atlantics

در حومه شهر داکار، کارگرانی که ماه هاست حقوق نگرفته اند به امید آینده ای بهتر تصمیم می گیرند که از طریق اقیانوس، کشور را ترک کنند. در میان آنها مردی به نام «سلیمان» است که عاشق دختری به نام «ادا» است.

فیلم Five Deadly Venoms

این همان چیزی است که در مورد کونگ فو و سینمای هنرهای رزمی می خواهیم ببینیم. داستان پنج زهر (با نام مستعار پنج زهر کشنده) اولین فیلم Venom Mobاست. اسامی این گروه با نام های زیر است: کورکردن هزارپا (لو فنگ) ، نیرنگ مار (وی پی) ، ضربات سوزان عقرب (سان چیان) ، آکروبات های مارمولک کوو چوی و) لو مانگ) ، به همراه قهرمان با نام مستعار "زهر ترکیبی" ، یانگ تیه (چیانگ شنگ) ، که در همه سبک ها تازه کار است.

فیلم A Separation جدایی نادر از سیمین

یکی از بهترین آثار اصغر فرهادی که نگاهی جدید و عمیق به سینمای ایران داشته است. در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی و شهاب حسینی در نقش های اصلی ایفای نقش می کنند. این فیلم اولین اسکار را برای ایران به همراه داشت و جزو محبوب ترین فیلم های ایرانی از نظر مخاطبان و منتقدان نیز است. «سیمین» می خواهد به همراه همسرش «نادر» و دخترش «ترمه» از ایران برود و همه مقدمات این کار را فراهم کرده. اما «نادر» نمی خواهد پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می برد تنها رها کند. این اختلافات باعث می شود «سیمین» از دادگاه درخواست طلاق کند.

فیلم Parasite

خانواده‌ای که تمامی اعضای آن بیکار هستند، برای امرار معاش در پارک‌های مجلل و پرزرق و برق رفت و آمد می‌کنند و جعبه پیتزا درست می کنند به یک باره زندگی شان دچار تغییر و تحولات فراوانی می شود. زمانی که پسر خانواده به خانه ای اعیانی می رود تا به دختر آن خانواده زبان تدریس کند زندگی اش به کل عوض می شود. بونگ جون هو برای این فیلم 3 اسکار دریافت کرد. این فیلم بر داستان غم انگیز اختلاف طبقاتی که در آسیا بیشتر از کشور های دیگر مشهود است تمرکز کرده است.

 

کلیک کنید: بهترین فیلم های غیر انگلیسی زبان



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در دوران شلوغ و پر دغدغه ای که همه ما در آن زندگی می کنیم خنده بهترین دارو است. امسال سال خوبی برای اکران فیلم های کمدی جذاب است و قرار است فیلم های فوق العاده جذاب تری نیز به اکران در بیایند که در ماه های گذشته باید منتظر آن ها باشیم. ما در این مقاله تعدادی از فیلم های کمدی جذابی سال ۲۰۲۱ را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

انیمیشن Luca

لوکا یک انیمیشن کمدی فوق العاده لذت بخش با تم ایتالیایی است. لوکا که یک فیلم انیمیشن مناسب برای کل خانواده است و داستان پسری به همین نام را در یک ماجراجویی متوجه می شود در دوزیست است و میتواند در دل دریا و بر روی زمین زندگی کند. او با دوستش آلبرتو ، همراه می شود و از دل دریا که همیشه فکر میکرده تنها جای او آنجا است به قلب شهر می رود و متوجه دنیای خوش رنگ و لعاب بیرون دریا می شود. این انیمیشن به ما نشان می دهد که معنی رفاقت، عشق و خارج شدن از چهارچوب های زندگی چگونه است. این انیمیشن در ماه خرداد 1400 به اکران در آمد.

فیلم Space Jam2

از نظر فنی Space Jam: A New Legacy ، این فیلم فرمت مشابه قسمت اول را دنبال می کند ، اما به جای ورزشکار محبوب MJ ، لبرون جیمز وارد کار می شود تا راه خود را در دنیای Bugs Bunny و دوستانش ادامه دهد. زمان اکران مشخص نیست.

فیلم The King's Man

فیلم کینگزمن 2021 ، داستان این فیلم درباره‌ی مردی می‌باشد که باید در مقابل گروهی از افراد ظالم و مغزهای متفکر از خلافکاران بایستد ، آنها سعی دارند یک جنگ را طراحی کنند که به واسطه‌ی آن میلیون‌ها نفر از مردم از بین می‌روند و جنگ همه جا را فرا می‌گیرد . The King's Man به ما نشان می دهد که چگونه سازمان جاسوسی شکل گرفته است. زمان اکران مشخص نیست.

انیمیشن The Boss Baby: Family Business

بچه رئیس یکی از انیمیشن های جذاب دهه اخیر است که به تازگی قسمت جدیدی از آن به انتشار در آمده است. این انیمیشن در تیر ماه 1400 اکران شد.

فیلم Ghostbusters: Afterlife

داستان در مورد نقل مکان خانواده ای به یک مکان جدید است که در آنجا با ارواحی روبه رو می شوند که با پدربزرگشان در ارتباط است و از اینجاست که این خانواده چیزهای زیادی در مورد خود خواهند دانست . در این فیل چهره های آشنایی ایفای نقش همچون کری کوون و فین ولفهارد ایفای نقش می کنند.

فیلم West Side Story

بازسازی پر زرق و برق استیون اسپیلبرگ از یک فیلم موزیکال کلاسیک قدیمی، سرانجام زمستان ۱۴۰۰ به نمایش در خواهد آمد. داستان عشق ممنوع و رقابت بین جت ها و کوسه ها ، دو باند خیابانی نوجوان با پیشینه های قومی مختلف را بررسی می کند.

انیمیشن Vivo

چه کسی می خواهد ببیند لین-مانوئل میراندا در حال خواندن به جای یک حیوان کینجاجو است؟ اولین اجرای آهنگهای کاملاً جدید از لین-مانوئل میراندا ، مخاطبان را با یک ماجراجویی حماسی به مکانهای زیبا و پر جنب و جوش می برد که قبلاً در انیمیشن دیده نشده است.

کلیک کنید: معرفی فیلم کمدی ها 2021 برای انفجار شادی که به آن نیاز داریم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اکثر افراد برای اینکه در انتخاب فیلم مورد نظرشان مشکل دارند کمتر فیلم می بینند!! هر سال تعداد بی شماری از فیلم و سریال گرفته تا مستند و فیلم کوتاه ساخته می شود که هر کدام در ژانر خودشان بی نظیرند اما کدام یک را می توان برای تماشا انتخاب کرد؟! همه انتخاب ها می توانند گیج کننده باشند زیرا ما از محتوای آن فیلم اطلاعات کافی نداریم و نمیدانیم با علاقه مندی ما جور در میاید یا خیر!

در ماه ژانویه ، نتفلیکس اعلام کرد که هر هفته یک فیلم با حضور ستاره های هالیوودیرا منتشر خواهد کرد و تا پایان سال 2021 ما باید منتظر اکران فیلم های شگفت انگیزی باشیم. دسه بندی فیلم ها نیز کاملا تقسیم بندی شده به ژانر های متفاوتی همچون معمایی ، عاشقانه ، کمدی ، ترسناک و غیره است. به علاوه تمام ستاره هایی که اسطوره بازیگری هستند ، از لئوناردو دی کاپریو و زندایا گرفته تا اریک آندره ، اوکتاویا اسپنسر در این فیلم های امسال حضور دارند.

فیلم Moxie

یک فیلم کمدی با بازی آمی پویلر ستاره کمدی هالیوود. داستان فیلم دختری 16 ساله را نشان می دهد که با الهام گرفتن از گذشته مادرش که در مدرسه یک شورشگر بوده می خواهد قوانین و رفتارهای تابو شده در دبیرستانش را بهم بریزد و در مدرسه اش که در مرکز تگزاس قرار دارد بچه ها و مدیران مدرسه را به چالش بکشد.

فیلم Yes Day

جنیفر گارنر در این کمدی خانوادگی نقش مادری را بازی می کند که به همراه همسرش تصمیم می گیرند یک روز را به عنوان رو "بله" گویی اعلام کنند. در این روز به همه کارهایی که بچه هایشان می خواهند باید پاسخ بله دهند – این فیلم کمدی می تواند اوقات خوشی برای شما ایجاد کند.

فیلم Bad Trip

دو دوست که تولید محتوای طنز با دوربین مخفی انجام می دهند زندگی شان دچار مشکلاتی می شود و خودشان در بند اتفاقات ناگوار طنز گونه قرار می گیرد. خط داستانی فیلم براساس اتفاقات است و اکثر شوخی ها گفتاری نیستند و بر اساس موقعیت به وجود می آیند.

فیلم Madame Claude

مادام کلود بر اساس یک داستان واقعی و در دهه 1960 اتفاق می افتد ، زندگی زنی را که مشهورترین فا*شه خانه در پاریس را اداره می کرد ، دنبال می کند. قدرت و نفوذ جامعه مادام کلود تزلزل ناپذیر است ، تا اینکه یک زن جوان ثروتمند امپراتوری اورا را تهدید می کند.

فیلم Thunder Force

اکتاویا اسپنسر و ملیسا مک کارتی در کمدی اکشن پیش رو به کارگردانی بن فالکون نقش ابرقهرمان نمادین را ایفا می کنند. در دنیایی که مردم در میان ابرشهرها زندگی می کنند ، اسپنسر و مک کارتی بهترین دوست دوران کودکی یکدیگر هستند که وقتی یکی از آنها فرمولی برای ابرقدرت ها به افراد عادی می دهد ، به نیرویی بعید در برابر شر تبدیل می شوند.

فیلم The Woman in the Window

فیلم زنی در پنچره که به نظر می رسد از فیلم پنجره عقبی آلفرد هیچاک الهام گرفته است، فیلمی در ژانر جنایی، معمایی است . امی آدامز نقش دکتر آنا فاکس ، یک روانشناس کودک آگورافوبیک را دارد که با همسایه خود جین (جولیان مور) دوست است. وقتی جین مفقود می شود ، آنا مظنون است که در خانه آن طرف خیابان اتفاق خیلی خطرناکی رخ داده است – اما پلیس ها به او اعتمادی نمی کنند زیرا او دارای اختلال روانی است و حرف هایش می تواند ساخته ذهنش باشد.

فیلم Army of the Dead

کارگردان فیلم Zack Snyder’s Army of the Dead یک فیلم در مورد زامبی ها ساخته است ، که در آن گروهی از ماجراجویان در وسط شیوع یک ویروس که انسان ها را به زامبی تبدیل می کند قصد سرقت از کازینوی لاس وگاس را دارند. در این فیلم دیو باوتیستا بازی می شود ، تیگ نوتارو به عنوان یک خلبان هلیکوپتر هاردکور ظاهر می شود و کاملاً دیوانه وار به نظر می رسد.

فیلم AWAKE

یک رویداد مرموز تمام توانایی بشریت را برای خوابیدن از بین می برد. اما جیل (جینا رودریگز) ، یک سرباز سابق با گذشته ای فرسوده ، ممکن است کلید نجات بشریت را داشته باشد: دخترش تنها فردی است که می تواند بخوابد.

منبع:  معرفی 8 فیلم سال 2021 که ارزش تماشا دارند



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سال 2021 با مجموعه ای کامل از فیلم های داستانی برداشت شده از زندگی واقعی (یا حداقل الهام گرفته شده) وارد شده است. در اواخر امسال ، ما شاهد اکران فیلم های ژانر بیوگرافی هستیم که زندگی برخی از با نفوذترین هنرمندان موسیقی را شرح می دهد. جنیفر هادسون در نقش آرتا فرانکلین ایفای نقش می کند و یک فیلم زندگی نامه از زندگی الویس به کارگردانی باز لورمن قرار است اکران شود. اما قسمت جالب یک داستان واقعی ناشناخته بودن آن ها است. برای مثال فیلم Nomadland را در نظر بگیرید که آمریکایی های کوچ نشین واقعی را برای بیان داستان های خود به نمایش کشانده است.

فیلم The United States vs Billie Holiday

آندرا دی در اقتباسی به کارگردانی لی دانیلز از زندگی بیلی هالید بازی می کند. این روایت زندگی دشوار او را شرح می دهد ، خصوصاً در مورد حمایت او از حقوق مدنی و استفاده بیش از حد مواد مخدر که زندگی شخصی اورا دچار مشکلات فراوان کرد.

 

فیلم Respect

بخشی از آرزوهای آرتا فرانکلین در اواخر زندگی اش این بود از زندگی او فیلمی ساخته شود و حالا این فیلم با بازی ، جنیفر هادسون قرار است به نمایش در آید. هادسون امیدوارم است بتواند در نقش این اسطوره موسیقی به خوبی ایفای نقش کند تا روح فرانکلین در آرامش باشد. و با توجه به اینکه خوده آرتا فرانکلین قبل از مرگش در مراحل اولیه برنامه ریزی ساخت این فیلم حضور داشته است ، مطمئناً فیلمی است که نباید آن را از دست بدهیم. این فیلم مرداد ماه 1400 اکران می شود.

 

فیلم The Last Duel

این فیلم آینده ریدلی اسکات ، بن افلک و مت دیمون را نه تنها در صفحه نمایش ، بلکه در دنیای واقعی متحول می کند. این فیلم همچنین با بازی جودی کومر و آدام درایور روایت تاریخی را در مورد مردی دنبال می کند که پس از ادعای همسر وی برای تجاوز دوست شوهرش ، بهترین دوست خود را با یک دوئل به چالش می کشد. همچنین این دوئل آخرین دوئل در فرانسه پیش از اعلام رسمی غیر قانونی بودن آنها است.

 

فیلم House of Gucci

در این فیلم بازیگرانی همچون آل پاچینو ، سلما هایک، لیدی گاگا و جارد لتو ایفای نقش می کنند. داستان چگونگی نقشه کشیدن پاتریزیا رجیانی ، همسر سابق مائوریتزیو گوچی ، برای کشتن همسرش ، نوه طراح مشهور لباس گوچی است.

 

فیلم King Lear

داستان کلاسیک شکسپیر درباره یک پادشاه پیر که پادشاهی خود را تقسیم می کند تا سه دخترش را اداره کند ، اما در مورد محبت های آنها گمراه می شود و به تبعید رانده می شود.

 

منبع: بهترین فیلم های 2021 با داستان واقعی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد