نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سال ۲۰۲۰ یکی از مهمترین سال ها برای فیلم های تاریخی، زندگی نامه ای است. کارگردانان بزرگی همچون دیوید فینچر و آرون سورکین در این سال فیلم های شگفت انگیز تاریخی را راهی سینما و سرویس های vod کردند که بینندگان را متحیر کرده است. فیلم های تاریخی، زندگی نامه ای می توانند مهمترین اتفاقات را برای ما به صورت جدیدی بازسازی کنند و مارا از آن اتفاقات مهم که در سال های پیش افتاده است آگاه کنند. با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جهان تاریخ اکران و در پی آن تعطیلی کلیه سینماها، اکران بعضی از فیلم های مهم تاریخی به تعویق افتاد اما ما در این لیست در تلاشیم تا اسامی و خلاصه ای از بهترین فیلم های تاریخی ۲۰۲۰ که تاریخ را بازسازی کرده اند را برایتان فراهم کنیم.برای تماشا یا دانلود فیلم های تاریخی می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

۱۱) The Glorias      گلوریا

بازیگران: جولیان مور ، آلیشیا ویکاندر ، ژانل مونا

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:  گلوریا استاین زندگی جالب و قابل توجهی داشته است که نقش آن را در این فیلم جولیان مور بازیگر بی نظیر آمریکایی بازی می کند. داستان روایت تأثیرگذاری دوران کودکی “گلوریا استاین” نماد فمینیست جهان بر زندگی وی به عنوان نویسنده ، فعال سیاسی و سازمان دهنده انجمن های دفاع از حقوق زنان در سراسر جهان. او یک زندگی پیچیده ای  داشته است که تنها با وجود تلاش های شجاعانه ای اش توانست از آن ها بر بیاید.

11 فیلم تاریخی در سال 2020 که اتفاقات مهم تاریخ را بازسازی کردند

۱۰) Tesla       تسلا

بازیگران: ایتان هاوک، ایو هوسون

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: درام تاریخی شامل برخی از عناصر اختراع ناب است: شاید اینطور اتفاق افتاده است؟ شاید او اینطور گفته است؟ کتاب زندگی نامه مایکل آلمریدا از مخترع صربستانی-آمریکایی نیکولا تسلا (۱۸۵۶ – ۱۹۴۳) ، در مورد این فرایند توضیحات جالبی داده است. ایتان هاوک ، که ۲۰ سال پیش در مجموعه کارگردان معاصر نیویورک هملت نیز بازی کرده است ، بازی خوبی نداشته است.این فیلم تعامل‌های ناخوشایند تسلا با مخترع همکار خود یعنی توماس ادیسون و جورج وستینگهاوس را نشان می‌دهد. درکنار این، موضوع دیگری که این فیلم مورد بررسی قرار می‌دهد، ارتباطی است که تسلا با غول مالی آن زمان یعنی جی. پی. مورگان دارد. تسلا پس از بیگانگی سرمایه گذاران ثروتمند خود و در نتیجه تلاش برای به دست آوردن بودجه برای تحقق چشم اندازهای بزرگ خود، در فقر درگذشت.

شما می توانید فیلم تسلا را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Tesla 2020

 

۹) Radioactive       رادیو اکتیو

بازیگران: رزاموند پایک ، یوت فوئر ، میرجام نواک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: کارگردان ایرانی ، مرجانه ساتراپی درامی خسته کننده و حمایت کننده ساخته است که لطمه بزرگی به موضوع جذاب و غیر قابل انکارش می زند. رادیو اکتیو یک فیلم عاشقانه بیوگرافی در مورد زندگی و تأثیر ماری کوری دانشمند دو بار برنده جایزه نوبل است. او و همسرش پیر که در اواخر قرن بیستم راهی برای درک فرآیندهای اتمی بودند. کوری ها اصطلاح “تابش” را در راه کشف عناصر جدید ایجاد کردند. کارگردان ایرانی ، مرجانه ساتراپی فیلم را از کتاب لورن ردنیس ، “رادیواکتیو: ماری و پیر کوری: قصه ای از عشق و سقوط” اقتباس کرده است. این فیلم با اجرای یک حذفی از بازیگر بریتانیایی رزاموند پایک بسیار ساخته شده. او به اندازه کافی خوب است تا بر مشکلات گام بردن ، اما شخصیت های فرعی پرداخت نشده و موسیقی فیلم را به سطحی متوسط آورده اند.

 

۸) Misbehaviour      بدرفتاری

بازیگران: کیرا نایتلی ، گوگو مباتا-راو ، جسی باکلی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان فیلم بدرفتاری، روایت گر زنان شجاع در سال ۱۹۷۰ انگلستان است که با شعار”ما زیبا نیستیم ، زشت نیستیم ، عصبانی هستیم.” در تلاش بودند تا از رفتارها و نگاهای جنسیتی با زنان مقابله کنند و مسابقه دختر شایسته جهان را بر هم بزنند. طرفداران تبلیغاتی آنها این  حرکت تاریخی زنان مبارز انگلیسی را به سراسر جهان مخابره کردند. باب هوپ استاد تشریفات بود و از اینکه خود را مرکز آتش خشم فمینیسم میدید متحیر بود. جنجال های ژئوپلیتیکی دیگر به ویژه مورد توجه فعالان ضد آپارتاید قرار گرفت (اجازه دادن به رقابت آفریقای جنوبی به منزله تأیید رژیم نژادپرست بود). برای پیچیدگی بیشتر اوضاع و شکستن سنتهای مجلل ضمن تقویت شکاف نژادی ، دو زن از آفریقای جنوبی ، یک سفیدپوست و یک سیاه پوست انتخاب شدند (دومی با نام “آفریقای جنوبی”). حتی عجیب تر ، برنده ، جنیفر هاستن ، از گرنادا بود (اولین زن سیاه پوستی که برنده مسابقه شد) و اولین نایب قهرمانی “آفریقای جنوبی” ، پرل یاسن ، نامبرده بود. نکته قابل توجه در این فیلم نوع نگرش زنان در آن سال ها و تأثیر بی نهایت زیادشان بر نسل های آینده بود، شاید اگر این زنان مصرانه با به خطر انداختن جانشان مقابل این نوع مسائل نمی ایستادند همچنان مورد آزار و تحقیر مردان دیگر بودند.

شما می توانید فیلم بدرفتاری را به صورت رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Misbehaviour 2020c

11 فیلم تاریخی در سال 2020 که اتفاقات مهم تاریخ را بازسازی کردند

۷) Resistance       مقاومت

بازیگران: جسی آیزنبرگ ، کلمنس پوسی ، ماتیاس شوایوفر

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:فیلمی خوش ساخت و جذاب ، اما با بار کلیشه ، در مورد زندگی مارل مارسو افسانه تقلید و استند آپ کمدی در مقاومت فرانسه. او به هزاران کودک و بزرگسال یهودی کمک کرد تا از فرانسه تحت اشغال نازی ها فرار کنند. این یک داستان بسیار جالب راجع به جنگ است که همچنان بازار خوبی برای آنها وجود دارد و مخاطبان زیادی را می تواند به سینما بکشاند. تصور می شود که این اقدام در هنگام بازگشت به صفوف سربازان آمریکایی که تازه فرانسه را آزاد کرده اند ، داستان را به یکی از شگفت انگیزترین قهرمانان غیرنظامی آن کشور ، توسط ژنرال پاتون (شخصیتی معروف برای اد هریس) به صورت فلاش بک روایت می شود. جسی آیزنبرگ در نقش مارسو ، ابرقهرمان جوان که از استعداد خود برای کمدی و تقلید استفاده می کند تا قلب یتیمان یهودی در فرانسه را تحت تاثیر قرار دهد، در آخر آن ها را از اسارت در میاورد.

 

۶) The Outpost      پاسگاه

بازیگران: اسکات ایستوود ، کالب لندری جونز ، اورلاندو بلوم

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک تیم کوچک از سربازان آمریکایی با صدها جنگجوی طالبان در افغانستان می جنگند. در حالی که ده ها فیلم سعی در بازسازی وحشت غیرقابل تصور جنگ هستند، The Outpost بیشتر از همه به هم متصل می شود ، بیشتر به مهارت فنی لوری و بازیگران جوانی که می تواند فیلم را واقع گرایانه تر جلوه دهند. به طور خاص ، اسکات ایستوود و کالب لندری جونز بهترین کار حرفه خود را در این فیلم انجام می دهند. فقط با نگاهی به نقشه جغرافیایی پاسگاه کمدش در افغانستان در سال ۲۰۰۶ ، متوجه می شویم که چگونه این جنگیدن برای زنده ماندن یک نگرانی روزمره بوده است. لوری و فیلمبردار وی ، لورنزو سناتوره ، در آغاز “پاسگاه” به تماشاگران فیلم پیگیری می دهند که نشان می دهد اساساً این پایگاه واقعی در بدترین نقطه ممکن ، در مرکز یک دره عمیق چگونه بوده است. نیروهای طالبان همیشه دیدگاه مسلط بر آن داشتند و می توانستند در پشته های زیادی که از آن پنهان شوند و مستقیماً به پاسگاه شلیک کنند.

شما می توانید فیلم پاسگاه را به صورت رایگان در مووینه دانلود و تماشا کنید:دانلود فیلم The Outpost 2020

 

The Eight Hundred(5      هشتصد

بازیگران: این هوانگ ، ژانگ ژوئن

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم محصول کشور چین است. در سال ۱۹۳۷ ، هشتصد سرباز چینی در محاصره یک انبار در وسط میدان نبرد شانگهای توسط ژاپنی ها محاسره می شوند. انتشار داخلی این حماسه جنگ پر زرق و برق چین سال گذشته به دلیل آنچه مجله تجاری ورایتی “دلایل سیاسی ” توصیف کرد ، به تأخیر افتاد. تصور می شود این فیلم با به تصویر کشیدن بیش از حد مثبت افسران ارتش رقیب کومینتانگ در جریان جنگ چین و ژاپن ، از طرف کمونیست ها مورد انتقاد قرار گرفته شده است. با این حال ، برای یک فرد خارجی ، هشتصد سرباز قهرمان چینی که از انبار سیهانگ در نبرد برای شانگهای دفاع می کنند ، مانند یک نمونه از وطن پرستی به نظر می رسد. مانند دانکرک برای انگلیسی ها ، این حادثه در اینجا به عنوان یک شکست افتخارآمیز تلقی می شود ، لحظه ای برای غرور ملی.

 

۴) Hamilton      همیلتون

بازیگران: لین-مانوئل میراندا ، فیلیپا سو ، لزلی اودوم جونیور

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: همیلتون؛ فیلمی تئاترگونه موزیکال درام به کارگردانی توماس کیل است. داستان نگاهی دارد به زندگی الکساندر همیلتون. در سال ۲۰۲۰ ، دیزنی + برای هر کسی که نتواند بلیط نمایش برادوی معروف به “همیلتون” را بگیرد ، کار شگفت انگیزی می کند. تمام ۱۶۰ دقیقه آن ، شامل یک وقفه بسیار کوتاه و برخی سانسورهای جزئی همانند یک نمایش بی نظیر تئاتری است. دقت زیادی برای ساخت این فیلم تا حد امکان سینمایی شده است. فیلمبرداری ، تدوین و کارگردانی همچنین چیزی را به وجود می آورد که در تئاتر ریچارد راجرز نتوانستید به دست بیاورید: نزدیکی که به شما امکان می دهد احساسات را در چهره بازیگران مشاهده کنید. کارگردان توماس کیل (که همچنین تهیه کنندگی صحنه را نیز بر عهده داشت) نماها را معطوف به نماهای نزدیک می کند تا بتواند احساسات و انرژی بازگران نمایش را به خوبی به ما نمایش دهد.

11 فیلم تاریخی در سال 2020 که اتفاقات مهم تاریخ را بازسازی کردند

۳) Greyhound     سگ تازی

بازیگران: تام هنکس ، الیزابت شو ، استفان گراهام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:تام هنکس یک اعجوبه بازیگری است که در اکثر فیلم ها لباس نظامی یا نیمه نظامی شخصیت به تن کرده و شخصیت محبوبی را برای مردم ساخته است. وی نقش کاپیتان کشتی کانتینر در فیلم Captain Phillipst و خلبان قهرمان هواپیمایی در فیلم Sully بازی کرده است. اکنون او در این ماجراجویی جنگ جهانی دوم به سبک قدیمی ، نقش ارنست کراوز فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده را بازی می کند که باید یک محموله مهم را از آمریکا به بندر لیور پول ببرد که در میان را با مشکل رو به رو می شود و تنها با صبر و امیدواری و استفاده از تجربه اش می تواند از پس این مشکل برآید.

شما می توانید فیلم سگ تازی را به صورت رایگان در مووینه دانلود و تماشا کنید:دانلود فیلم Greyhound 2020

 

۲) The Trial of the Chicago7      دادگاه شیکاگو ۷

بازیگران: الکس شارپ ، ادی ردماین ، ساکا بارون کوهن

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم دادگاه شیکاگو اثری فاخر از  آرون سورکین است که به خوبی توانسته با شخصیت پردازی هایش نظرمان را به تکرار اتفاقاتی که در سال های گذشته افتاده و اکنون هم در حال رخ دادن است جلب کند. فیلم بازخورد های زیادی داشته است و با ژانری درام، هیجان انگیز خود به یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است. در بخش های اولیه فیلم ما با ضرب آهنگ بسیار تندی صحنه هایی از اتفاقات واقعی که در سال ۱۹۶۵ رخ داد و برش آن با شروع داستان فیلم را میبینم که بسیار در قدم اول جذاب است. شعار “کل دنیا حواسش به ما هست!” شعاری نمادین از جنبش اعتراضی دهه ۶۰بارها در” دادگاه شیکاگو ۷ “ساخته آرون سورکین گفته می شود. زمان اکران فیلم به عنوان قوانینی علیه جنبش های اعتراضی در ایالات متحده مورد توجه قرار گرفته و در زمان یکی مهمترین انتخابات در تاریخ این کشور نمیتواند تصادفی باشد. سورکین و نتفلیکس ، به طرز هوشمندانه ای زمان اکران فیلم را با در نظر گرفتن اتفاقاتی که طی چند ماه اخیر افتاده بود قبل از آخرین مناظره انتخاباتی قرار دادند . هدف این است که جرقه گفتگو در مورد اینکه چقدر ما از ناآرامی های ۱۹۶۸ و محاکمه بعدی در شیکاگو برای افرادی که به توطئه برای ایجاد خشونت در خیابان ها متهم شده اند ، اطلاع داریم، بسیار هوشمندانه است. و این یک داستان از گروهک های اعتراضی، با اجراهای عالی که برای فضای موجود در همان قاب فشار می آورند. وزن موضوع همراه با کیفیت بازیگری در اینجا برای برخی از افراد بیش از اندازه جذاب خواهد بود، و احتمالا در میان بازیگران افرادی بتوانند نامزد اسکار شوند. سورکین دقیقاً می داند در هر شرایطی چه باید بگویند و چه کاری انجام دهند، حتی در صورت ابراز تردید با اصطلاحات و واژگان کاملاً مناسب داستانی مانند اختراع فیس بوک در “شبکه اجتماعی” یا حتی تولد اپل را زیر سوال می برد. در مورد “استیو جابز” ، اما جنبش اعتراضی و تلاش دولت برای سرکوب آن باید دقیق تر از این باشد به نظر می رسد.

شما می توانید فیلم دادگاه شیکاگو ۷ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020

11 فیلم تاریخی در سال 2020 که اتفاقات مهم تاریخ را بازسازی کردند

Mank(1      مانک

بازیگران: لیلی کالینز ، توپنس میدلتون ، گری اولدمن

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان نویسنده ای به اسم هرمان منکوویکز و پروسه ساخت فیلم “همشهری کین” به کارگردانی ارسون ولز. کارگردان این اثر که تعداد زیادی از فیلم بازان منتظر اکران آن هستند دیوید فینچر بزرگ است. باید گفت منتقدان در اکران اولیه فیلم امتیاز فوق العاده ۹٫۳ را به این فیلم داده اند.

 

۱۱ فیلم تاریخی در سال ۲۰۲۰ که اتفاقات مهم تاریخی را بازسازی کردند



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سریال ها همیشه محبوبیت بسیار زیاد تری نسبت به فیلم های سینمایی دارند. ما برای شما در این لیست بهترین سریال های تاریخ که در شبکه های مختلف جهانی طرفداران بی شماری داشته اند را آورده ایم. ممکن است در ایران سریال هایی که با اصول اخلاقی و نگاه جامعه ی شرقی نزدیک تر باشد محبوبیت بیشتری پیدا کنند، همانند سریال های ترکی و یا سریال های کره ای اما بدون شک سریال های آمریکایی سردمدار بهترین سریال های تاریخ هستند.

 

۴۹) Oz

ژانر:جنایی، درام، هیجان انگیز

تاریخ انتشار :۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳

Oz یک سریال درام تلویزیونی آمریکایی است که در جولای ۱۹۹۷ اکران شد. این داستان از فعالیت های روزمره یک زندان بسیار غیرمعمول است، زندانی به نام “زمرد شهر” که ساکنان مجرمانه با دقت مدیریت می شوند. Oz  توسط شبکه برتر داستان سریال به فرار زندانی ها مربوط نیست و بیشتر به اتفاقات داخل زندان و ارتباط پرداخته میشه. این زندان با دیگر زندانها فرق داره چراکه دارای یک قسمتی است بنام E-city که در این محوطه زندانیان آزادند ولی هر حرکت آنها توسط نگهبان ها کنترل میشه.HBO تولید شد و برای شش فصل اجرا شد و آخرین قسمت آن در فوریه ۲۰۰۳ پخش شد.

 

۴۸) Fargo

ژانر:جنایی، درام، هیجان انگیز

تاریخ انتشار:۲۰۱۴ تا اکنون

فارگو یک مجموعه تلویزیونی درام کمدی-جنایی سیاه است. از لورن مالو (بیلی باب تورتون) پیروی می کند ، که با عبور از بمیدجی ، مینه سوتا ، با سونیت ، خشونت و فریب خود بر جامعه تأثیر می گذارد. این سریال در ۱۵ آوریل ۲۰۱۴ اکران شد و به مدت سه فصل پخش شد. یک فصل دیگر در مرحله تولید است اما به دلیل بیماری همه گیری ویروس کرونا به تأخیر می افتد.

 

۴۷) Only Fools and Horses

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۸۱ تا ۲۰۰۳

مورد بعدی در لیست بهترین سریال های تلوزیونی در همه زمان ها به نام فقط احمق ها و اسب ها است. یک کمدی کلاسیک در مورد دو برادر به نام‌های “دل بوی” و “رادنی تراتر” که با فروختن اجناس دست دوم، زندگی خود را می‌گذارند و فکر می‌کنن تا سال آینده میلیونر می‌شوند. به طور خلاصه ، این مجموعه Trotters ، یک خانواده جنوب شرقی لندن از بازرگانان بازار و فروشندگان چرخ را دنبال می کند، زیرا آنها برای به دست آوردن ثروت خود هر کاری را که می توانند انجام می دهند.

 

۴۶) Fleabag

ژانر:کمدی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹

Fleabag یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام انگلیسی است که فعالیت های روزمره یک زن جوان روحیه آزاد ، گیج و عصبانی را در لندن دنبال می کند. این سریال در ژوئیه ۲۰۱۶ شروع شد تا اینکه در آوریل ۲۰۱۹ به پایان رسید. فیلم‌ها و سریال‌های زیادی تا به حال اقبال خود را در ارائه‌ی داستانی با محوریت زن مدرن در لباس ضد قهرمان آزموده‌اند، اما حداقل در چند سال اخیر کمتر اثری دیده می‌شود که توانسته باشد این کار را به درستی انجام دهد و یک «دختر بد» غیر کلیشه‌ای درست و حسابی به بینندگان عرضه کند اما در این سریال به خوبی این شخصیت پرداخته شده است.

 

۴۵) Stranger Things

ژانر:درام، فانتزی،ترسناک

تاریخ انتشار:۲۰۱۶ تا اکنون

Stranger Things یک مجموعه درام و ترسناک علمی-تخیلی آمریکایی است که برای اولین بار در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ در نتفلیکس پخش شد. فصل اول نمایش ها بر تحقیقات در مورد ناپدید شدن یک پسر جوان و اتفاقات عجیب در شهر و اطراف شهری است که در آن واقع شده است: هاوکینز ، ایندیانا. همچنین ، یک دختر جوان از ناکجا آباد ظاهر می شود که دارای برخی توانایی های غیرمعمول روانپزشکی است. Stranger Things به مدت سه فصل و در مجموع بیست و پنج قسمت پخش شد.

۴۴) Roots

ژانر:بیوگرافی، درام، تاریخی

تاریخ انتشار:۲۰۱۶

Roots بازسازی مینی سریال سال  با همین نام که در سال ۱۹۹۷ است.هر دو مجموعه بر اساس رمانی از الکس هیلی ساخته شده که در سال ۱۹۷۶ منتشر شده‌ است. نام کامل رمان هیلی (ریشه‌ها : حماسه یک خانواده آمریکایی) است.در خلاصه داستان این سریال آمده است که کانتا کینته ی جوان ، ساکن قبیله ای در گامبیا ، در جوانی توسط بازرگانان برده ربوده می شود و به همراه عده‌ ای دیگر در بدترین وضعیت با کشتی‌ های تجاری به آمریکا منتقل و به فروش می‌ رسد. او در آمریکا محتمل رنج های بسیاری می شود. اولین بار در تاریخ ۳۰ مه ۲۰۱۶ پخش شد و شرح وقایع زندگی یک مرد آفریقایی است که به عنوان برده در ایالات متحده آمریکا فروخته شد. Roots  برای یک فصل و در مجموع چهار قسمت اجرا شد.

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ]

۴۳) Sons of Anarchy

ژانر:جنایی، درام، هیجان انگیز

تاریخ انتشار:۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴

پسران آنارشی به انگلیسی: Sons of Anarchy یک سریال تلویزیونی جنایی آمریکایی در سال ۲۰۰۸ است که زندگی روزمره یک باشگاه موتور سیکلت غیرقانونی را که در شهر خیالی دره مرکزی کالیفرنیا واقع شده است دنبال می کند. این سریال در ۳ سپتامبر ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و در هفت فصل با مجموع ۹۲ قسمت پخش شد. سریال از لحاظ کیفی در سطح مطلوبی قرار دارد. این نکته به این معنی است که سازندگان سریال و کارگردان‌های هرقسمت به خوبی از عهده‌ی وظیفه خود برآمده‌اند و با به تصویر کشیدن و کنارهم قرار دادن اتفاقات مختلف به نحوی خوب تجربه‌ی خیلی خوبی برای ببیندگان فراهم می‌کنند و در عین حال پیوستگی میان قسمت‌های سریال و حتی فصل‌ها، به صورت بسیار خوبی حفظ شده است.

 

۴۲) ۲۴

ژانر:اکشن، جنایی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰

۲۴ یک مجموعه تلویزیونی درام اکشن آمریکایی است که عملیات جک بائر ، مدیرField را برای واحد ضد تروریستی لس آنجلس دنبال می کند. بائر برای نجات ملت خود از تهدید نهایی باید توطئه های تروریستی را کشف کند و یکبار برای همیشه به آنها پایان دهد. ۲۴ در ۶ نوامبر ۲۰۰۱ به نمایش در آمد و در ۱۹ قست در ۸ فصل پخش شد.

 

۴۱) Frasier

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۹۳ تا ۲۰۰۴

مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی Frasier زندگی روحانیون روانپزشک Fraiser Crane را پس از بازگشت به زادگاهش سیاتل ، واشنگتن ، دنبال می کند تا زندگی جدیدی را به عنوان یک شخصیت رادیویی بسازد. سریال Frasier توسط دیوید آنجل در سال ۱۹۹۳ ساخته شد و در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید این سریال موفقیت های زیادی بدست آورد.

 

۴۰) Six Feet Under

ژانر:کمدی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵

شش فوت زیر زمین برای اولین بار درشبکه HBO در ایالات متحده در ۳ ژوئن ۲۰۰۱ به نمایش در آمد. این مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی زندگی و فعالیتهای روزمره خانواده فیشر را که صاحب یک خانه تدفین در لس آنجلس هستند ، دنبال می کند. ۶ فوت زیر زمین فاصله ۲ متریست که تابوت زیر زمین قرار می گیرد. بر خلاف اسم سریال که اشاره به مرگ دارد ، مضمون آن بیشتر به حسی که روی زمین باقی می ماند بر میگردد. این سریال در طول پنج فصل شصت و سه قسمت پخش شد.

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)

۳۹) ER

ژانر:درام، عاشقانه

تاریخ انتشار:۱۹۹۴ تا ۲۰۰۹

ER یک مجموعه تلویزیونی درام پزشکی آمریکایی است که برای اولین بار در ۱۹ سپتامبر ۱۹۹۴ در NBC پخش شد. این نمایش پزشکان و کارکنان اتاق اورژانس ER بیمارستان عمومی شهرستان شیکاگو ، ایلینوی را دنبال می کند.هر قسمت داستان یک روز دیگر را در شبکه احساس می‌کند، از هیجان به دنیوی، و شادی به قلب. حرکات موزون، خطوط نمودار به‌هم‌پیوسته، و rollercoastering عاطفی برای تلاش برای به تصویر کشیدن دقیق محیط پر استرس یافت‌شده در آنجا به کار می‌رود. ER در طول ۱۵ فصل برای ۳۳۱ قسمت پخش شد.

۳۸) Blackadder

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۸۲ تا ۱۹۸۳

Blackadder یک مجموعه تلویزیونی مستند بریتانیایی شبه-تاریخی است که از سال ۱۹۸۳-۱۹۸۹ پخش می شد. هر مجموعه در دوره تاریخی خود بود و پیروان شیطان بلکادر (روآن اتکینسون) و شریک زندگی او در جرم ، بالدریک (تونی رابینسون) بود. جنگ جهانی اول از ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ به بررسی سیاست های پشت پرده، اهداف و عملیات های این جنگ و همچنین نوع شروع و خاتمه جنگ میپردازد. پخش تصاویر مستند و واقعی از جنگ جهانی اول از جذابیت های این مجموعه است. برای ۲۴ قسمت در چهار مجموعه اجرا شد.

۳۷) The Shield

ژانر:جنایی، درام،هیجان انگیز

تاریخ انتشار:۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸

درام جنایی آمریکایی ، The Shield ، فعالیت های بخش جدیدی از اداره پلیس لس آنجلس را دنبال می کند ، که برای کنترل و حفظ صلح در منطقه خیالی فارمینگتون ایجاد شده است ، که دارای سابقه بد قاچاق مواد مخدر ، فحشا و باند است. ین سریال داستان کارآگاهی به نام ویک مکی رو روایت میکنه که گروه ضربتی ۴ نفره رو فرماندهی میکند. اولین بار شیلد در ۱۲ مارس ۲۰۰۲ اکران شد و در هفت فصل ۸۸ قسمت پخش شد.

 

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)

۳۶The Walking Dead

ژانر: درام، ترسناک،هیجان انگیز

تاریخ انتشار:۲۰۱۰ تا اکنون

این مجموعه تلویزیونی ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی بر اساس مجموعه کتاب های مصور توسط رابرت کرکمن ، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شد. این سریال در مورد گروهی از بازماندگان است که سعی دارند با فرار از دست زامبی ها زنده بمانند در حالی که به طور مداوم توسط زامبی های گوشتخوار شکار می شوند ،زامبی هایی معروف به “واکر”. مردگان در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ اکران شد و در طول ۱۰ فصل ۱۴۶ قسمت پخش شد.

۳۵) NYPD Blue

ژانر:جنایی، درام، معمایی

تاریخ انتشار:۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵

NYPD Blue یک مجموعه تلویزیونی درام رویایی پلیس آمریکا است که منعکس کننده مبارزات تیم خیالی پانزدهمین کارآگاه حوزه در منهتن است. این سریال در ابتدا از شبکه ABC پخش شد و از سپتامبر ۱۹۹۳ تا مارس. NYPD Blue تحسین منتقدان زیادی را دریافت کرد و تحسین هایی را در جهت به تصویر کشیدن واقع گرایانه زندگی حرفه ای و شخصی بازیگران بود.

 

۳۴) Orange Is the New Black

ژانر:کمدی، جنایی، درام

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹

Orange Is the New Black یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است. این براساس خاطرات نویسنده این پروژه پایپر کرمان است. داستان سریال، درباره یک زن ۳۰ ساله به نام پیپر چاپمن میباشد که بدلیل جابجایی پول به مدت یک دهه برای دوست مواد فروشش، به مدت ۱۵ ماه زندان محکوم شده است این نمایش تلویزیونی در ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۳ در Netflix آغاز به کار کرد و در ادامه به پربیننده ترین سریال اصلی Netflix تبدیل شد.

۳۳) Better Call Saul

ژانر:جنایی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۱۵ تا اکنون

Better Call Saul یک سریال درام جنایی تلویزیونی در آمریکاست و پیش درآمد و اسپین آف سریال Breaking Bad است. این نمایش زندگی جیمی مک گیل ، وکیل متهم را دنبال می کند که با شخصیت “ساول گودمن” خود را به یک مجرم برای استخدام تبدیل می کند. این نمایش در ۸ فوریه ۲۰۱۵ در AMC آغاز به کار کرد و تا به امروز به مدت ۵ فصل اجرا شد و فصل ششم آن در سال ۲۰۲۱ پخش می شود.

 

۳۲)۳۰rock

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳

بهترین نمایش تلویزیونی بعدی مجموعه طنز آمیز آمریکایی ، ۳۰ راک است. این نمایش وقایع پشت صحنه یک نمایش کمدی اسکچ زنده داستانی را دنبال می کند و نام خود را از ۳۰ Rockefeller Plaza در شهر نیویورک گرفته است. این سریال در ۱۱ اکتبر ۲۰۰۶ اکران شد و در مجموع ۱۳۸ قسمت در هفت فصل پخش شد.

 

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)

۳۱) Sherlock

ژانر: جنایی، درام، معمایی

تاریخ انتشار:۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷

شرلوک یک سریال تلویزیونی جنایی در انگلیس است که بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون بازی می کند. این فیلم براساس داستان های پلیسی شرلوک هلمز ساخته سر آرتور کانن دویل ساخته شده است و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ در چهار مجموعه سه بخشی اجرا شده است. شرلوک جوایز متعددی به دست آورد و به دلیل نویسندگی ، بازیگری و کارگردانی مورد تحسین قرار گرفت.

 

۳۰) Parks and Recreation

ژانر: کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰

سی امین برنامه تلویزیونی برتر همه زمان ها ، سریال پارکها و تفریح ​​است. طنز سیاسی آمریکایی درباره کارهای مسخره آمیز مقامات عمومی شهر ایندیانا است زیرا آنها تلاش می کنند شهر را تمیز کنند و آن را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنند. این نمایش در ۹ آوریل ۲۰۰۹ در NBC پخش شد و ۱۲۵ قسمت در هفت فصل اجرا شد و در فوریه ۲۰۱۵ به پایان رسید.

 

۲۹) Curb Your Enthusiasm

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۰ تا اکنون

Curb Your Enthusiasm یک سریال تلویزیونی کمدی آمریکایی است که برای اولین بار در HBO در ۱۵ اکتبر سال ۲۰۰۰ پخش شد. داستان نویسنده و تهیه کننده نیمه بازنشسته تلویزیونی ، لری دیوید ، را دنبال می کند ، او با دوستان و کاملا غریبه های خود در سراسر لس آنجلس به انواع مشکلات دچار می شود. این نمایش در طول ۱۰ فصل برای ۱۰۰ قسمت اجرا شد و چندین جایزه از جمله جایزه گلدن گلوب ۲۰۰۲ برای بهترین مجموعه تلویزیونی را از آن خود کرد.

 

۳۰) Parks and Recreation

ژانر: کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰

سی امین برنامه تلویزیونی برتر همه زمان ها ، سریال پارکها و تفریح ​​است. طنز سیاسی آمریکایی درباره کارهای مسخره آمیز مقامات عمومی شهر ایندیانا است زیرا آنها تلاش می کنند شهر را تمیز کنند و آن را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنند. این نمایش در ۹ آوریل ۲۰۰۹ در NBC پخش شد و ۱۲۵ قسمت در هفت فصل اجرا شد و در فوریه ۲۰۱۵ به پایان رسید.

 

۲۹) Curb Your Enthusiasm

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۰ تا اکنون

Curb Your Enthusiasm یک سریال تلویزیونی کمدی آمریکایی است که برای اولین بار در HBO در ۱۵ اکتبر سال ۲۰۰۰ پخش شد. داستان نویسنده و تهیه کننده نیمه بازنشسته تلویزیونی ، لری دیوید ، را دنبال می کند ، او با دوستان و کاملا غریبه های خود در سراسر لس آنجلس به انواع مشکلات دچار می شود. این نمایش در طول ۱۰ فصل برای ۱۰۰ قسمت اجرا شد و چندین جایزه از جمله جایزه گلدن گلوب ۲۰۰۲ برای بهترین مجموعه تلویزیونی را از آن خود کرد.

 

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)

۲۶) Peaky Blinders

ژانر:جنایی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۱۳ تا اکنون

Peaky Blinders بیست و ششمین سریال تلویزیونی برتر در تمام ادوار است. درام جنایی که در شهر بیرمنگام ، انگلیس اتفاق می افتد و داستان پیروان خانواده گنگستری شلبی پس از جنگ جهانی اول را دنبال می کند. این سریال در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۳ به نمایش در آمد و در ۵ فصل ۳۰ قسمت پخش شد.

 

۲۵) The X-Files

ژانر:جنایی، درام، معمایی

تاریخ انتشار:۱۹۹۳ تا ۲۰۱۸

X Files یک مجموعه تلویزیونی درام علمی-تخیلی آمریکایی است که حول عوامل ویژه FBI فاکس مولدر و دانا اسکالی می چرخد ​​در حالی که آنها راجع به یک سری پرونده های حل نشده ، معروف به X-Files کار می کنند. داستان سریال The X-Files قرار نیست نگاهی صرفا سطحی به حوادث ماورایی داشته باشد و عوامل فیلم دست در دست یکدیگر سطحی از ماجراجویی را خلق کرده‌اند که حتی بینندگان حرفه‌ای سریال‌های تلویزیونی هم به تماشای آن در ابعاد اپیزودیک عادت ندارند. این نمایش از ۱۰ سپتامبر ۱۹۹۳ تا ۱۹ مه ۲۰۰۲ پخش شد و در ۹ فصل ۲۰۲ قسمت به نمایش در آمد.

۲۴) Arrested Development

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۳ تا اکنون

سریال Arrested Development محصول مشترک دو شبکه معروف یعنی فاکس و نتفلیکس است. پخش این سریال از سال ۲۰۰۳ میلادی آغاز شده است و تا همین سال ۲۰۱۹ نیز ادامه داشته است. داستان این سریال کمدی و زیبا ماجرای مردی جوان به نام مایکل را روایت می کند که به تازگی همسر خودش را از دست داده است و باید خودش به تنهایی از پسر ۱۳ ساله اش مراقبت و نگهداری کند که این کار برای هر فردی دشوار است. این نمایش در زمان اکران با استقبال منتقدان روبرو شد و شش جایزه Emmy و یک جایزه Golden Globe را کسب کرد.

 

۲۳) Deadwood

ژانر: جنایی، درام،تاریخی

تاریخ انتشار:۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶

Deadwood یک مجموعه تلویزیونی غربی آمریکایی است که در دهه ۱۸۷۰ در Deadwood ، داکوتای جنوبی قرار دارد و خیزش شهرها از یک اردوگاه به یک شهر دیگر را به تصویر می کشد. اولین نمایش این سریال در ۲۱ مارس ۲۰۰۴ انجام شد و در سه فصل و ۳۶ قسمت پخش شد. Deadwood با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد و به عنوان یکی از بزرگترین سریال های تلویزیونی در تمام دوران شناخته می شود.

 

۲۲) Friends

ژانر:کمدی، عاشقانه

تاریخ انتشار:۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴

مجموعه تلویزیونی آمریکایی Friends ، زندگی شش دوست ۲۰ تا ۳۰ ساله خود را هنگام زندگی در منهتن ، شهر نیویورک دنبال می کند. این نمایش در ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ در NBC پخش شد و در طی ۱۰ فصل بسیار موفق برگزار شد.سریال دوستان در هر فصل مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند ، جوایز بی شماری را از آن خود کردند و به یکی از محبوب ترین نمایش های تلویزیونی در تمام دوران تبدیل شدند. اگر یک بار سریال دوستان را مشاهده کنید دچار امید و انرژی خاصی می شوید که به طور حتم میواهید چند بار دیگر نیز این سریال را مشاهده کنید.

 

۲۱) Band of Brothers

ژانر:اکشن، درام، تاریخی

تاریخ انتشار:۲۰۰۱

Band of Brothers در مورد تاریخچه گردان ۲ ، هنگ ۵۰۶ پیاده نظام چترباز ، از لشکر ۱۰۱ هوابرد ، شرکت “آسان” است.سریال جوخه برادران، که بر اساس داستان واقعی ساخته شده اند، داستان گروهی از نیروهای ویژه و چترباز آمریکایی را روایت میکند که در جریان جنگ جهانی دوم، در آمریکا و انگلستان آموزش های لازم را فرا می گیرند تا راهی میدان نبرد شوند. ولی در هر قسمت، اتفاقات غیرمنتظره و هیجان انگیزی به وقوع می پیوندد که همه شان را از جنگ متنفر میکند. این پیشرفت آنها در مبارزات از آموزش پرش در ایالات متحده تا اقدامات قابل توجه در اروپا ، تا پایان جنگ جهانی دوم است. این سریال در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در HBO به نمایش در آمد و در همان سال برای “بهترین مینی سریال” جایزه امی و گلدن گلوب را از آن خود کرد.

 

۲۰) Fawlty Towers

ژانر: کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹

فاولتی تاورز یک طنز تلویزیونی در انگلیس است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ از شبکه BBC2 پخش شد. این سریال در یک هتل خیالی به نام Fawlty Towers ، در شهر ساحلی Torquay در “Riviera انگلیس” واقع شده است. در این مجموعه چهار آدم داستان زن و شوهر صاحب هتل، سرآشپز و یک خدمتکار هستند. “جان کلیز” در نقش “بزول فولتی” مردی عصبی و اغلب گستاخ است، “پرونلا اسکیلز” در نقش همسر او، “سیبل فولتی” زنی است آرمانگرا و ریاست طلب. دو سری از شش اپیزود تولید شد و این نمایش توسط هیئت متخصصان طنز که توسط رادیو تایمز جمع آوری شده بود ، به عنوان بزرگترین کمدی تلویزیونی بریتانیا شناخته شد.

 

۱۹) South Park

ژانر:انیمیشن، کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۹۷ تا اکنون

این کمدی انیمیشن آمریکایی زندگی چهار پسر به نام  استن مارش ، کایل بروفلوسکی ، اریک کارتمن و کنی مک کورمیک را دنبال می کند ، زیرا آنها در شهر اصلی خود در کلرادو هیچ چیز خوبی ندارند. این سریال در ۱۳ آگوست ۱۹۹۷ آغاز به کار کرد و در ۲۳ فصل ۳۰۷ قسمت پخش شد. South Park برنده جوایز بی شماری شد و به عنوان دهمین کارتون عالی تلویزیون در تمام زمانها توسط راهنمای تلویزیون قرار گرفت.

۱۸) Battlestar Galactica

ژانر:اکشن،ماجراجویی، درام

تاریخ انتشار:۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹

سریال تلویزیونی علمی تخیلی نظامی ۲۰۰۴ ، Battlestar Galactica در اکتبر ۲۰۰۴ برای اولین بار به نمایش درآمد. این مجموعه در گروهی از سیارات ، موسوم به دوازده مستعمره ، در یک سیستم ستاره ای دور افتاده قرار دارد. پس از حمله مستعمره ، خدمه ای برای محافظت از آخرین انسان تشکیل شدند. Battlestar Galactica 76 قسمت را طی چهار فصل طی کرد و مورد تحسین منتقدین از مهمترین نشریات قرار گرفت.

 

۱۷) All in the Family

ژانر:کمدی، درام

تاریخ انتشار:۱۹۷۱ تا ۱۹۷۹

هفدهمین سریال تلویزیونی در تمام دوران ها ، طنز آمریکایی ، همه در خانواده است. این سریال زندگی پدری از طبقه کارگر که در تلاش برای تأمین هزینه زندگی خانواده اش  است را دنبال می کند و درگیری های زندگی روزمره آنها را به صورت مستند روایت می شود. همه اعضای خانواده در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۱ برای اولین بار پخش شد و در ۹ فصل ۲۰۵ قسمت پخش شد.

۱۶) Boardwalk Empire

ژانر:جنایی، درام، تاریخی

تاریخ: ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴

Boardwalk Empire یک سریال درام جنایی آمریکایی است که در آتلانتیک سیتی ، نیوجرسی واقع شده است. این زندگی Enoch “Nucky” Thompson را هنگام تلاش برای کنترل و دویدن دنبال می کند. آتلانتیک سیتی در دوران ممنوعیت دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰٫ این نمایش مورد تحسین منتقدان گسترده ای قرار گرفت و ستایش ها نسبت به سبک بصری و مبانی شخصیت های تاریخی مورد توجه قرار گرفت. Empire Boardwalk Empire چندین جایزه از جمله جایزه گلدن گلوب برای “بهترین سریال تلویزیونی-درام” در سال ۲۰۱۱ دریافت کرد.

 

۱۵) Twin Peaks

ژانر:جنایی، درام،معمایی

تاریخ انتشار:۱۹۹۰ تا ۱۹۹۱

Twin Peaks یک سریال درام ترسناک مرموز آمریکایی است که اولین بار در ۸ آوریل ۱۹۹۰ در ABC پخش شد. این داستان به دنبال تحقیق در مورد قتل ملکه ای به نام، لورا پالمر در شهر خیالی Twin Peaks است. نماینده ویژه FBI ، دیل کوپر ، تحقیقات را آغاز می کند و در طول مسیر با پیچ و خم های هیجان انگیزی مواجه می شود. این نمایش در ۴۸ قسمت در سه فصل نمایش داده شد و چهارده نامزدی جشنواره های معتبر را برای آن در پی داشت.

 

۱۴) The West Wing

ژانر:درام

تاریخ انتشار:۱۹۹۹ تا ۲۰۰۶

بال غربی The Wing Wingیک سریال درام سیاسی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۹ و در غرب کاخ سفید در زمان دولت دموکراتیک جوزیا بارتلت اتفاق می افتد. هر کدام ازین افراد نقش مهمی را در بازی قدرت واشنگتن بازی میکنند. در این سریال مخاطب کاراکترهای این سریال را از میان اتفاقات سیاسی و فردی زیادی دنبال میکند تا اینکه متوجه میشود. این سریال به عنوان یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران ها به حساب می آید. این سریال جوایز بسیاری از جمله سه جایزه گلدن گلوب و ۲۶ جایزه امی را از آن خود کرده است.

 

۱۳) Doctor Who

ژانر:ماجرجویی، درام، خانوادگی

تاریخ انتشار:۲۰۰۵ تا اکنون

با حضور در رتبه سیزده در لیست بهترین برنامه های تلویزیونی در همه زمان ها ، سریال تلویزیونی علمی تخیلی بریتانیا ، Doctor Who است. سریال دکتر هو، داستان فردی به نام دکتر  را روایت میکند که از نژاد اربابان زمان است و از سیاره ای گالیفری به زمین آمده است. دکتر با وسیله ی ماشین زمانش، توانسته است در زمان سفر کند و به سباره زمین بیاید تا ماموریتی سری را به انجام برساند. ولی او برای رسیدن به هدفش باید با موجودات ترسناک و عجیب زیادی مبارزه کند..این نمایش به عنوان یکی از استثنایی ترین برنامه های تلویزیونی بریتانیا شناخته می شود و جوایز بی شماری از صنعت را از آن خود کرد ، مانند جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا در سال ۲۰۰۶ برای بهترین سریال درام.

 

۱۲) Star Trek: The Original Series

ژانر:اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

تاریخ انتشار:۱۹۶۶ تا ۱۹۶۹

Star Trek: The Original Series یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که ماجراهای Starship USS Enterprise و همه خدمه آن را دنبال می کند. هدف این شرکت جستجو و کشف دنیای جدید ، زندگی و تمدن های عجیب و غریب و ” رفتن به جایی است که هیچ کس قبلاً نرفته است”این مجموعه در طول سه فصل در مجموع ۷۹ قسمت پخش شد.

 

49 سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ] (2)

۱۱) The Office

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳

آفیس یک سریال تلویزیونی مستند بریتانیایی است که توسط Gervais و Stephen Merchant ساخته ، نوشته و کارگردانی شده است. این نمایش زندگی روزمره چندین کارمند دفتر را که در یک شرکت ساختگی کاغذ ، ورنهام هاگ کار می کنند ، بررسی می کند. آفیس در مجموع ۱۴ قسمت از دو فصل به نمایش در آمد و به یکی از موفق ترین سریال های کمدی بریتانیا تبدیل شد.

۱۰) dark

ژانر:جنایی، درام، معمایی

 تاریخ انتشار:۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰

سریال دارک dark طی سه فصل۲۶ قسمتی از سال ۲۰۱۷ آغاز و سال ۲۰۲۰ به پایان رسید. اولین سریال محصول آلمان که به صورت اختصاصی از شبکه Netflix  منتشر شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: دو کودک در یک شهر کوچک در آلمان گم می شوند و چهار خانواده به دنبال یافتنشان هستند. بعد از این اتفاق روابط از هم گسسته و زندگی دوگانه ی اعضای این خانواده ها و همچنین گذشته ی گناه آلود این شهر بر ملا می گردد. اکسپلور اینستاگرام، دایرکت، گروه های واتساپ، تلگرام و سایت های خبری معتبر پر شده از صحنه ها و دیالوگ هایی از  سریال dark اما چرا؟ انگاری هر کسی این سریال رو میبینه میخواد یه جوری معرفیش کنه تا بقیه هم اونو ببینن. اما وقتی نقد و بررسی هارو میخونه به چند تا نکته جالب میرسی که اول از همه مشتاق میشی فصل اول رو خیلی زود دانلود کنی و در اولین فرصت ببینی چون تقریبا ۹۰ درصد افراد با هم اتفاق نظر دارن که فصل اول این سریال حرف های جالبی برای گفتن داره و میتونه ذهنتو تا مدت ها درگیر کنه. اما نکته مهم اینه که توی فصل اول منتظر دیدن یک سریال هیجان انگیز و فراطبیعی هستی که قرار جلوه های ویژه فیلم برداریش زیاد باشه، منظورم فیلم برداری استودیویی هالیوودی هست، اما توی این سریال و به خصوص فصل اول اصلا از این خبرا نیست و دقیقا همون لحظه میفهمی که محتوا فیلم و به ظاهر سادگی اش چقدر هیجان رو بیشتر میکنه چون واقع گرایانه تر دیده میشه. استفاده از عنصر سفر در زمان، فیزیک کوانتوم، جهان موازی و تناسخ به شکلی غیر قابل پیشبینی باعث شده این سریال محبوبیت زیادی پیدا کنه و شاید به همین خاطر باشه که تعداد زیادی از افراد تمایل دارن این فیلم رو یه جوری به شما معرفی کنن تا شما هم اون رو ببینید.

۹) Lost

ژانر:ماجرجویی، درام، فانتزی

تاریخ انتشار:۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰

گمشده یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی در سال ۲۰۰۴ است که شامل ۱۲۱ قسمت در شش فصل است. این سریال داستان گروهی از بازماندگان یک سانحه هوایی را دنبال می کند که پس از سقوط هواپیمای خود در یک جزیره مرموز اقیانوس آرام جنوبی گیر کرده اند. این سریال شامل عناصر داستان علمی و ماورا طبیعی است. از دست منتقدان به طور منظم به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تلویزیونی در همه زمانها تعریف و تمجید می شود و جوایز بی شماری را از جمله گلدن گلوب و جایزه تلوزیونی بریتانیا از آن خود کرده است.

 

۸) Seinfeld

ژانر:کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۸۹ تا ۱۹۹۸

سریال تلویزیونی کمدی آمریکایی ، Seinfeld ، در ۵ جولای ۱۹۸۹ در NBC پخش شد و در طول ۹ فصل ۱۸۰ قسمت پخش شد و در ماه مه ۱۹۹۸ پایان یافت. این سریال در مورد یک نسخه خیالی از جری Seinfeld ، یکی از سازندگان سریال است و زندگی شخصی او را به عنوان زندگی در Manhattan’s Upper West Side دنبال می کند. Seinfeld به طور گسترده ای به عنوان یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین سریال های تلویزیونی در همه زمان ها شناخته می شود.

۷) The Simpsons

ژانر:انیمیشن، کمدی

تاریخ انتشار:۱۹۸۹ تا اکنون

کمدی انیمیشن آمریکایی زندگی طبقه کارگر را در شهر خیالی اسپرینگفیلد به تصویر می کشد به نام خانواده سیمپسون که نمادی از فرهنگ و جامعه آمریکایی هستند. سیمپسونها در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ شروع به کار کردند و از آن زمان ۶۸۴ قسمت را پخش کرده اند و آن را به طولانی ترین کمدی آمریکایی در تمام دوران تبدیل کرده اند. ماجرای پیشبینی های تاریخی سیپسون ها یکی از خبرهای داغ رسانه ها است.

۶) The Twilight Zone

ژانر:درام، فانتزی، ترسناک

تاریخ انتشار:۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴

The Twilight Zone یک مجموعه تلویزیونی گلچین آمریکایی است که از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ از شبکه CBS پخش می شد. در هر قسمت ، شخصیت ها می بینند که با حوادث ناراحت کننده ای روبرو می شوند ، که به عنوان ورود به “منطقه گرگ و میش” توصیف می شود. هر قسمت اغلب یک پایان غافلگیرکننده و اخلاقی دارد و عبارت “منطقه گرگ و میش” از این سریال الهام گرفته شده است. این مجموعه در طول ۵ فصل برای ۱۵۶ قسمت اجرا شد و در سال ۱۹۶۳ برنده گلدن گلوب و در ۱۹۶۰ و ۱۹۶۱ جایزه امی شد.

 

۵) Mad Men

ژانر:درام

تاریخ انتشار:۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵

مجموعه درام آمریکایی از Don Draper ، مدیر خلاق در استرلینگ کوپر ، آژانس تبلیغاتی در خیابان Madison در منهتن ، شهر نیویورک را به تصویر می کشد و دوستان و همکاران حرفه ای او را در طول دهه ۱۹۶۰٫ پس از انتشار این سریال ، Mad Men مورد تحسین منتقدان گسترده ای قرار گرفت و به دلیل نویسندگی ، کارگردانی ، سبک بصری ، بازیگری و اصالت تاریخی مورد تحسین قرار گرفت.

 

۴) Game of Thrones

ژانر:اکشن، ماجرجویی،درام

تاریخ انتشار:۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹

بازی تاج و تخت یکی از موفق ترین سریال های درام فانتزی آمریکایی در تمام دوران ها است. این نمایش اقتباسی سری رمان های فانتزی جورج آر مارتین است و دارای چندین طرح و روایت داستانی است. منتقدان این سریال را به خاطر شخصیت های پیچیده ، داستان ، بازیگری ، ارزش های تولیدش تحسین می کردند و بیشترین جوایز امی را به این سریال اختصاص دادند که در مجموع ۵۸ عنوان به آن اختصاص داده شد.

 

۳) Breaking Bad

ژانر:جنایی، درام، مهیج

تاریخ انتشار:۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳

مجموعه درام جنایی نئو وسترن آمریکایی شامل ۶۲ قسمت در طول پنج فصل است و زندگی والتر وایت ، معلم شیمی دبیرستان را دنبال می کند – که فروشنده داروی مت آمفتامین شد ، او این کار به امید تأمین آینده مالی خانواده اش پس از تشخیص سرطان خطرناکی که گریبانش را گرفته بود انجام داد. بریکینگ بد جوایز بی شماری را به دست آورد و اغلب به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران ها شناخته می شود.

 

۲) The Wire

ژانر:جنایی، درام، مهیج

تاریخ انتشار:۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸

مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی ، The Wire ، شامل ۶۰ قسمت در پنج فصل است و صحنه مواد مخدر بالتیمور را از طریق چشم انتظامی و فروشندگان مواد مخدر دنبال می کند. The Wire برنده جوایز مختلف صنعت از جمله جایزه انجمن کارگردانان آمریکا ، جایزه TCA ، جایزه انجمن نویسندگان آمریکا برای تلویزیون: سریال های دراماتیک و بسیاری از موارد دیگر است.

 

۱) The Sopranos

ژانر:جنایی، درام

تاریخ انتشار:۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷

این مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی به زندگی تونی سوپرانو ، اوباش ایتالیایی-آمریکایی ساکن نیوجرسی می پردازد ، زیرا او سعی دارد با حفظ زندگی خانوادگی ، سازمان جنایتکار خود را رهبری کند. سوپرانوها از ۱۰ ژانویه ۱۹۹۹ در HBO به نمایش درآمدند و برای شش فصل در مجموع ۸۶ قسمت پخش شدند. این سریال برنده چندین جایزه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران ها شناخته می شود که دارای ۲۱ جایزه امی و پنج گلدن گلوب است.

 

و در نهایت برای نتیجه گیری ۴۹ سریال برتر دنیا

سریال ها همیشه محبوبیت بسیار زیاد تری نسبت به فیلم های سینمایی دارند. ما برای شما در این لیست بهترین سریال های تاریخ که در شبکه های مختلف جهانی طرفداران بی شماری داشته اند را آورده ایم. ممکن است در ایران سریال هایی که با اصول اخلاقی و نگاه جامعه ی شرقی نزدیک تر باشد محبوبیت بیشتری پیدا کنند، همانند سریال های ترکی و یا سریال های کره ای اما بدون شک سریال های آمریکایی سردمدار بهترین سریال های تاریخ هستند.

 

۴۹ سریال برتر تاریخ + [ لینک دانلود و تریلر ]



:: برچسب‌ها: دانلود سریال ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

نیاز به فرار از دنیای اطرافتان دارید؟ بهترین فیلم های تخیلی ۲۰۲۰ برای کمک به فرار شما اینجا معرفی می شوند. با حضور در دنیاهای خیالی است که مردم می توانند با حیوانات صحبت کنند یا آب و هوا را کنترل کنند.چه چیزی برای فرار از واقعیت های تلخ زندگی بهتر از دیدن فیلم های فانتزی است. اما کدام فیلم های فانتزی از سال ۲۰۲۰ بهترین هستند؟ با ما در این بخش از مقالات مووینه همراه باشید. با توجه به دوران همه گیری ویروس کرونا بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم این است از خانه بیرون نرویم و به تماشای بهترین فیلم های امسال بنشینیم.

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۱۲) The Witches      جادوگران

بازیگران: آن هاتاوی ، اوکتاویا اسپنسر ، استنلی توچی

Imdb: 5.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:رابرت زمیکس کارگردان آثار معروفی همچون فارست گامپ و پرواز که توانستند نامزدی جایزه اسکار را برای او به همراه داشت باشند، حالا با فیلم جدید خود به نام جادوگران مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است. در این فیلم ستارگانی همچون آن هاتوی، اوکتاویا اسپنسر بازی می کنند. این فیلم داستان پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که در سال ۱۹۶۷ به همراه مادربزرگش به شهر دورافتاده‌ای در آلاباما نقل مکان می‌کند. پسرک و مادربزرگش در آنجا خود را در مقابل جادوگرانی به رهبری جادوگر اعظم می‌بینند که می‌خواهد بچه‌های شهر را به موش تبدیل کند. گیلرمو دل تورو نویسنده و کارگردان مکزیکی تبار یکی از ایده یابان فیلم نامه بوده است. فیلم نامه بینندگان را با واقعیت اساسی داستان که در زیر می آید آشنا می کند: “جادوگران واقعی هستند!” او در این فیلم سعی دارد نشان دهد که جادوگرانی که ما در فیلم های علمی تخیلی با چهر های عجیب و غریب به یاد داریم وجود ندارد و در عوض جادوگرانی وجود دارند که چهره عمومی شان همانند دیگران است اما در باطن چیز دیگری هستند. آنها در حقیقت سایه های این دنیا را محکم می کنند و از هیچ چیز دیگری به جز کودکان متنفر نیستند. هدف آنها از بین بردن هرچه بیشتر بچه ها است، و راوی ما این را می داند زیرا او شخصاً با شخص جادوگر بزرگ بزرگ برخورد شخصی داشته و قصد دارد در مورد آن به شما بگوید.

شما می توانید فیلم جادوگران را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Witches 2020

 

۱۱) Artemis Fowl        آرتمیس فول

بازیگران: فردیا شاو ، لارا مک دانل ، جاش گاد

Imdb:4.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:آرتمیس نوجوان ۱۲ ساله‌ نابغه‌ای است که به همراه محافظ شخصی‌اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمینی اجنه را گروگان می‌گیرد و در ازای آزادی او یک تن شمش طلا از اجنه که از دست انسان‌ها پنهان و به زیر زمین پناه برده‌اند می‌خواهد. او در طی زندگی خود ناچارا مجبور می‌شود تا به نبردی قدرتمند و حیله گرانه‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند. این فیلم اقتباسی از پرفروش ترینمجموعه کتاب YA نوشته نویسنده ایرلندی Eoin Colfer است.

َما می توانید فیلم آرتمیس فول راب ه صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Artemis Fowl 2020

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۱۰) Gretel & Hansel: A Grim Fairy Tale         گرتل و هنسل

بازیگران: سوفیا لیلیس ، ساموئل لیکی ، آلیس کریج

Imdb:5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:این یک فیلم عجیب و غریب و جذاب از نظر بصری است که سعی دارد برخی از آن فضای قدیمی وهم آور البته بیشتر از یک فیلم ترسناک سنتی یک افسانه تاریک است ، اما در عین حال قطعه ای بی صدا و جذاب و به طرز شگفت آور بی نظیری از سینما را نشان دهد. یک دختر جوان (سوفیا لیلیس) برادر کوچک خود (ساموئل لیکی) را در جستجوی ناامیدانه غذا و کار به داخل چوبی تیره هدایت می کند، اما آن ها در این راه با فضای وهم آلود و ترسناک رو به رو می شوند.

 

۹) The Wolf of Snow Hollow        گرگ برف تو خالی

بازیگران: جیم کامینگز ، ریکی لیندوم ، رابرت فورستر

Imdb:6.2

جیم کامینگز فیلم نامه نویس و کارگردان و البته بازیگر فیلم گرگ برف تو خالی است که به نظر می رسد این فیلم نسخه تکامل یافته داستان فیلم کوتاه اش به نام “جاده تند” ۲۰۱۶ است. جیم کامینگز با نگاهی دقیق تر به شخصیت های داستان فیلم کوتاه اش یک روایت کاملا خارق العاده و غیر قابل انتظار را در فیلم گرگ برف تو خالی ایجاد کرده است. فراتر از یک فیلم ترسناک جیم تواسنته است استاندارد های ژانر کمدی را در این فیلم ترسناک بگنجاند و یک روند متعادل واقع گرایانه را در فیلم نامه خود نگه دارد. به نظر می رسد جیم کامینگ یک استعداد نوظهور در میان کارگردانان آمریکایی است که باید در ادامه شاهد درخشش این جوان با استعداد بود. پی جی (جیمی تاترو) و نامزدش برایان (آنی همیلتون) یک کلبه کوچک در میان کوه های سراسر برفی اجاره می کنند. پس از برخورد خشن با برخی از افراد محلی آن ها در این کلبه اوقات ناخوشی را دارند در عین حال که پی جی قصد دارد به نامزدش پیشنهاد ازدواج بدهد و این موضوع برنامه ریزی های اورا بهم ریخته است. با دانستن اینکه این یک فیلم گرگینه ای است، این صحنه های اولیه احساس سکانس آغازین فیلم “جیغ” را دارند زیرا کامینگز با این واقعیت بازی می کند که بینندگان از وقوع اتفاقات وحشتناکی آگاه هستند. داستان از جایی شروع می شود که پی جی زمانی مناسب را پیدا می کند تا از نامزدش خواستگاری کند اما در این حین او توسط یک موجود عجیب تکه تکه می شود.

شما می توانید فیلم گرگ برف توخالی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Wolf of Snow Hollow 2020

 

۸) Magic Camp         اردو جادویی

بازیگران: آدام دیوین ، جفری تامبور ، جیلیان جیکوبز

Imdb: 6.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:کمدی کمپ تابستانی مارک واترز یک فیلم کاملا هیجان انگیز نیست ، اما به نظر می رسد که حرف های زیادی در عین حال برای گفتن دارد و استقبال مخاطبان زیادی را در پی داشته است. فشار و کشش مداوم بین شخصیت ها جذاب است مثلا آدام دیوین و تئو جوان (ناتانیل لوگان مک اینتایر) وجفری تامبور به عنوان مدیر حواس پرت اردوگاه  در یک شعاع قرار می گیرند که روایت داستان را سرگرم کننده تر می کند.

۷) Black Is King      سیاه پادشاه است

بازیگران: آونگ آده-چول ، ایزاک آدوی

Imdb:5.5

بیانسه خواننده معروف آمریکایی در سال ۲۰۲۰ توانست یک فیلم فانتزی ماجراجویی را با روایتی متفاوت به بازار عرضه کند. یک پادشاه جوان آفریقایی هنگام رفتن به سفر “از طریق خیانت ، عشق و هویت شخصی” به سفری می رود که در آن بتواند روح خود را احیا کند.  این داستان توسط سیاه پوستان امروزی روایت می شود.

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۶) Dolittle       دولیتل

بازیگران: رابرت داونی جونیور ، آنتونیو باندراس ، مایکل شین

Imdb:5.6

یک فیلم کمدی ماجراجویی فانتزی و کمدی آمریکایی به کارگردانی استفان گاغان است که براساس کتاب هیو لوفتینگ ساخته شده است. یک پزشک (رابرت داونی جونیور) در می یابد که می تواند با حیوانات صحبت کند  و سپس می تواند حیوانات زیادی را به خود جذب کند.

 

۵) The Secret Garden       باغچه اسرار آمیز

بازیگران: دیکسی اگرریککس ، ریچارد هانسل ، دیوید وری

Imdb:5.5

۲۷ سال از آخرین اقتباس رمان کلاسیک انگلیسی “باغ مخفی” ساخته فرانسیس هاجسون برنت می گذرد که در سال ۱۹۱۱ منتشر نشده است. اکثر فیلم های اقتباس شده از این رمان ، نهایت تعریف و تمجیدی کوتاه داشته اند و آن شگفتی را برای بیننده ایجاد نمی کنند .مارک موندن ، کارگردان و جک تورن ، فیلمنامه نویس (“هوانوردان” و “مواد تاریک او”) سعی داشته اند که داستان اصلی رمان وفادار بمانند و اما خلاقیت چندانی را خرج نداده اند. وفادار به ریشه در داستان خود مانند تکرار قابل احترام فیلم اقتباس شده درسال ۱۹۹۳ دانست که با استقبال زیادی رو به رو شد. روایت داستان در این فیلم “باغ مخفی” به گونه ای است که به کودکان و نوجوانان می گوید دنیای تنهایی و انزوا را از خودتان دور کنید و تخیلاتتان را قوی کنید تا بتوانید در زندگی موفق باشید.

شما می توانید فیلم باغچه اسرار آمیز را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید: دانلود فیلم The Secret Garden 2020

 

۴) The One and Only Ivan        ایوان منحصر به فرد

بازیگران: سام راکول ، برایان کرانستون ، فیلیپا سو

Imdb:6.7

فیلم ایوان منحصر به فرد محصول کمپانی دیزنی آمریکا است و کارگردانی آن را نیز تئا شاروک انجام داده است. صدا پیشه های شخصیت های کارتونی این فیلم را نیز بازیگران مشهوری همچون آنجلینا جولی، سم راکول و هلن میرن اجرا کرده اند. نکته جالب توجه در این فیلم داستان کاملا واقعی آن است که برداشت شده از زندگی گوریلی به نام ایوان است که توسط فردی از آفریقا به آمریکا آورده می شود و خصوصیت جالب این گوریل مهارت در نقاشی کشیدن وی بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملاً تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم ایوان منحصر به فرد به صورت کاملا رایگان:دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020

 

۳) Weathering with You    فرزند آب و هوا

بازیگران: کوتارو دایگو ، ناناموری ، اجون اوگوری

Imdb:7.5

یک فیلم فانتزی عاشقانه متحرک ژاپنی به کارگردانی Makoto Shinkai در سال ۲۰۲۰ است. پسر تازه دبیرستانی ، هوداکا موریشیما (کوتارو دایگو) به توکیو فرار می کند و با دختری یتیم (نانا موری) دوست می شود که به نظر می رسد می تواند هوا را دستکاری کند.

 

۲) The Old Guard        سرباز کهنه کار

بازیگران: چارلیز ترون ، کی کی لاین ، ماتیاس شوئنارتز ، مروان کنزاری

Imdb:6.6

شارلیز ترون گویا تمام تجربه هایش را پس از جنگیدن در بیابان آخرالزمانی در فیلم مکس دیوانه، وارد فیلم بادیگارد کهنه کار کرده است. ما در این فیلم تقریبا با همان شخصیتی که ترون در فیلم مکس دیوانه بازی کرد رو به رو می شویم، موهای کوتاه و مقاوت در برابر دشمنان مرد. در حالی که نقطه ضعف های گسترده ای از داستان ، جنگل جاودانگی Highlander را با یک روایت تکاور نجات نظامی ترکیب می کند، کارگردان Gina Prince-Bythewood یک روایت احساسی حیرت انگیز و به همراه صحنه های اکشن جذاب  به ارمغان می آورد. تیراندازی در این مبارزات می تواند کمی از نظر تعداد باشد زیاد باشد اما این مورد جزو نقاط ضعف فیلم نیستند.

شما می توانید فیلم بادیگارد کهنه کار را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The Old Guard 2020

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است (2)

۱) Onward       به پیش

بازیگران:تام هالند ، کریس پرات ، جولیا لویی-دریفوس

Imdb:7.4

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است. قسمت هیجان انگیز کشف رفتارهای جادویی است که فیلم برای مخاطبان در نظر گرفته است. این پروژه همچنین برای دان اسکانلون ، نویسنده و کارگردان یک پروژه شخصی است ، زیرا به موضوع از دست دادن والدین می پردازد. متأسفانه اسکانلون پدرش را در سنین جوانی از دست داد ، اما او با این انیمیشن و امیدوار است فیلمی بسازد که بینندگان جوان را قادر می سازد همه چیز را در مورد مرگ بپذیرند و با غم آن کنار آیند.

 شما می توانید انیمیشن به پیش را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Onward 2020

۱۲ فیلم فانتزی در سال ۲۰۲۰ که تماشایشان واجب است



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سریال های تلویزیونی از مهمترین برنامه هایی هستند که مخاطبانان بسیار بیشتری نسبت به فیلم های سینمای و برنامه های تصویری دیگر دارند اما چرا؟ سریال ها میتوانند مانند عضوی از زندگی یک انسان باشند چرا که گاها پیش می آید در طول یک سریال حتی سرنوشت بازیگران آن برای یک فرد بسیار اهمیت پیدا می کند. سریال های تلویزیونی مخاطبان را با خودشان همراه می کنند و جزوی از خاطرات زندگی شان می شوند.

ما در دوره ای هستیم که تلویزیون بیش از هر زمان دیگری ضروری است  و خوشبختانه این هم زمانی در تاریخ بشر است که بیش از هر زمان دیگری به تلویزیون و تکنولوژی های دیگر همچون تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ میتوانند که در هر زمان و مکانی که ما بخواهیم ارتباط مارا با شبکه ها و رسانه ها دیگر فراهم کند دسترسی داریم. با وجود بسیاری از ساعت های خالی در خانه، مترو، اتوبوس و پارک ما می توانیم در هر ساعت فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنیم. اگر به دنبال سریال جدید و با محتوای عالی هستید ، با ما در این بخش از مقالات مووینه همراه باشید.

10 سریال در سال 2020 که بینندگانشان را غافلگیر کردند

Devs(10    توسعه دهندگان

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر:درام، معمایی، علمی تخیلی

مینی سری جدید الکس گارلند بر روی لیلی چان با بازی سونیا میزونو متمرکز است که مهندس یک غول فناوری محاسبات کوانتومی خیالی به نام Amaya است. هنگامی که نامزد او به نام سرگئی ناپدید می شود ، او درگیر یک طرح جاسوسی شرکتی و فناوری می شود که اساساً مفاهیم وجودی انسان را تغییر می دهد. این یک طرح چالش برانگیز است، که برای طرفداران سایر کارهای گارلند مانند نابودی و Ex Machina نباید تعجب آور باشد.

Upload(9      بارگزاری

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر:کمدی، معمایی، علمی تخیلی

شبکه آمازون با انتشار این سریال توانست نگاه های زیادی را به خودش جلب کند مجموعه تلویزیونی که تقاطع بشریت و فناوری را بررسی می کند. در لاصه داستان سریال آمده مردی پس از مرگ زودرس خود در یک تصادف رانندگی مشکوک، بر روی یک شبکه ابر بارگذاری می شود. “بارگذاری” وی توسط دوست دختر ثروتمندش حمایت می شود – زنی خودشیفته و با رفتار های دردناک که به نظر می رسد فاقد ذات انسانیتی است. آنچه که این مجموعه و روابط آنها در آن تکامل می یابد ، یک نگاه پیچیده است که انسان چگونه می خواهد نسبت به مرگ خودش و اطرافیانش احساسی خدا گونه داشته باشد .سریالی با ژانری کمدی ، معمایی و علمی تخیلی که می تواند تا مدت ها ذهن شمارا درگیر خودش کند.

شما می توانید سریال بارگزاری را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود سریال Upload

Raised by Wolves(8       بزرگ شده توسط گرگ ها

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر:درام، فانتزی، علمی تخیلی

داستان این سریال از این قرار است که در یک سیاره واقعی زمانی که انسان ها پس از نابودی زمین به آن رجوع می آورند با جهانی بیگانه و خصمانه روبرو هستند.سیستم عامل ها احساسات و رویا دارند. تهدید برای زایمان اجباری همیشه وجود دارد: یک مدل آندروید قاتل برای محافظت از آخرین جنین های زنده مانده بشریت دوباره برنامه ریزی می شود. ریدلی اسکات، کارگردان مجموعه فیلم Alien به‌عنوان تهیه‌کننده و همچنین کارگردان ۲ قسمت اول حضور داشته است که حتی نام وی باعث می‌شود تا سطح انتظارات ما بالاتر برود. همچنین آرون گوزیکوفسکی، نویسنده فیلمنامه فیلم Prisoners، به‌عنوان شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال Raised By Wolves حضور دارد و حالا سؤال اصلی اینجا است که این سریال علمی تخیلی تا چه اندازه توانسته انتظارات را برآورده کند.

10 سریال در سال 2020 که بینندگانشان را غافلگیر کردند

Ratchet(7     رچت

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر:جنایی، درام، معمایی

رچد؛ سریالی در سبک تریلر روان‌شناختی درام و پیش درآمد فیلم دیوانه از قفس پرید است. وقتی میلدرد راچ (سارا پالسون) برای جستجوی کار به بیمارستان دولتی لوسیا می رسد ، قصد دارد تا رفتار خاصی با بیماران روانی آنجا داشته باشد. بیمارستان دولتی لوسیا نوعی عمارت قدیمی است که دارای کاغذ دیواری گلدار ، پنجره های عکس و گلدان های شکستنی تر از آنچه از پناهندگی انتظار دارید ، است. پرستاران  لباس های فیروزه روشن استفاده می کنند. هرچند نوشتن بد باعث طراحی عالی تولید می شود. طراحی جالب توجه مطب دکتر هانوفر ، مدیر ارشد تاسیسات می شود بسیار خاص است و به نوع روانشناختی فیلم کمک بزرگی کرده است.

 

Normal People(6   مردم معمولی

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر:درام، عاشقانه

سریال مردم معمولی Normal Peopleیک درامِ عاشقانه به کارگردانی Lenny Abrahamson و Hettie Macdonald می باشد که در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۲۰ از شبکه BBC Three منتشر شده است. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر Sally Rooney می باشد. از جمله بازیگران این سریال می توان به Daisy Edgar-Jones در نقش ماریان  Marianne و Paul Mescal در نقش کانل Connell اشاره کرد. داستان فیلم راجع به رابطه عاطفی میان دو دختر و پسر جوان است که در دو خانواده که سطح اجتماعی و مالی متفاوتی دارند زندگی می کنند.مادر پسر خدمتکار خانواده متمول دختر است و داستان تضاد طبقاتی و عشق میان این دو را نشان می دهد.

10 سریال در سال 2020 که بینندگانشان را غافلگیر کردند

The Undoing(5     باطل کردن

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر: درام، هیجان انگیز

گریس و جاناتان به عنوان یک درمانگر و یک انکولوژیست اطفال ، در یک شهر بزرگ زندگی می کنند. به نظر نمی رسد که کار زیاد به ازدواج سعادتمندانه ، روابط زناشویی و فرزندپروری آسان فرزندشان هنری (نوح ژوپ) خدشه وارد کند. گریس اما با گم شدن شدن شوهرش دچار یک شوک بزرگ می شود او حالا باید در حین هضم این اتفاق زندگی خودش و پسرش را از نابودی نجات دهد. این سریال به ما نشان می دهد تا چه میزان داشتن تعادل می تواند یک خانواده را از نابودی نجات دهد.

 

I Know This Much Is True(4     من می دانم که این درست است

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر: درام

این مجموعه شش اپیزودی با مدت زمان یک ساعت است ، مملو از غم ، اندوه ، و یک آزمایش واقعی در مورد روح انسان ، اما از بهترین قصه ها و بازی های سال ۲۰۲۰ است. مارک روفالو در این درام HBO بازی بسیار خوبی داشته است. او نقش دوقلوهای یکسان را بازی می کند ، که ممکن است دو برابر یک نقش به نظر برسد ، اما این دو شخصیت نمی توانند تفاوت بیشتری داشته باشند. به دنبال دومینیک و توماس ، دومنیک وظیفه غیرممکن است که به مدیریت اسکیزوفرنی پارانوئید برادرش کمک کند. اما در حالی که وضعیت توماس همچنان غیرقابل کنترل است ، دومنیک در بیمارستان توماس به رازهایی پی می برد که وی را در موقعیت نامطلوبی قرار می دهد.

 

The Outsider(3   غریبه

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر:جنایی، درام، فانتزی

اقتباس از رمان The Outsider ساخته استیون کینگ در سال ۲۰۱۸ یکی از اولین “درام معتبر” سال است. مینی سریال HBO با بازی بن مندلسون و سینتیا اریوو مانند یک تحقیق استاندارد در مورد قتل وحشتناک یک پسر جوان آغاز می شود. اما این استفان کینگ است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. این مجموعه عناصر مافوق طبیعی را معرفی می کند که تحقیقات را به پایان می رساند و افراد نزدیک به جنایت را بیش از هر زمان دیگری سردرگم می کند. فراتر از یک نقشه ترسناک ، عملکرد مندلسون و اریوو در سطح بعدی قرار دارند و برای این دوره از جوایز پیش رو ، شانس بالایی دارند.

 

The Queen’s Gambit(2  گامبی وزیر

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر: درام

این سریال حول محور زندگی دختر جوان یتیم، ساکت و بی روح به نام بث هارمون می گردد که پس از کشف استعدادش در اولین بازی شطرنجش، تبدیل به یکی از بهترین شطرنج بازان تاریخ می شود.اقتباس نتفلیکس از رمان سال ۱۹۸۳ والتر توویس توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند. این مینی سریال دنباله ای باورنکردنی از یتیم بث هارمون است که قصد دارد بهترین بازیکن شطرنج جهان شود.

10 سریال در سال 2020 که بینندگانشان را غافلگیر کردند

Paranormal(1  ماوراء الطبیعه

سال انتشار:۲۰۲۰

ژانر:درام، فانتزی،ترسناک

موضوع سریال ماورایی پارانرمال در دهه ۱۹۶۰ میلادی اتفاق می افتد؛ جایی که یک شخصیت برجسته علوم ماورای طبیعی به نام دکتر رفعت ابراهیم با اتفاقات و حوادثی غیر قابل توصیف روبرو می شود. تعجب آور نیست اگر بدانید نمایش هایی که شامل ارواح و سایر دنیای ماورا الطبیعه می شوند حداقل کمی شوخ طبعی در مورد آنها می تواند وجود داشته باشد. تعقیب ارواح موضوعی سنگین است ، بنابراین نمایش این فیلم فانتزی ترسناک برای افراد علاقه مند به این موضوع می تواند بسیار جالب باشد. Paranormal ، سریال هیجان انگیز جدید منتشر شده از شبکه نتفلیکس که به زبان عربی و از کشور مصر است.

 

۱۰ سریال در سال ۲۰۲۰ که بینندگانشان را غافلگیر کردند



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

طی چندین سال گذشته، دیزنی توانسته است با انیمیشن های بی نظیرش حتی مخاطبان بزرگسال را نیز طرفدار خود کند گرچه این کاملاً قابل درک است زیرا این استودیو فیلم های انیمیشن بسیار خوبی را ارائه می دهد که کمپین های بازاریابی قدرتمندی در پشت سر خود دارند. امسال شاهد نمونه های بسیار خوبی از انیمیشن هستیم که می توانید در کنار فرزندان کوچک و بزرگ خانواده تماشا کنید و لذت ببرید.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و تعطیلی سینما ها تهیه کنندگان فیلم ها به اجبار تاریخ اکرانشان را یک سال با تأخیر مواجه کردند و یا آن ها را در بخش VOD  به نمایش قرار دادند. برای تماشا یا دانلود انیمیشن می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

Superman: Red Son (۱۵      سوپرمن: پسر قرمز

مارک میلر  یکی از جالب ترین مفاهیم موجود راجع به سوپرمن را به نمایش می گذارد. داستان میراث این شخصیت را دوباره تصور می کند و می پرسد اگر نماد آمریکایی به جای مزرعه ای در کانزاس در اتحاد جماهیر شوروی پرورش می یافت چه اتفاقی می افتاد. این اوج کلی داستان است و اگر در این فضا سوپر من حضور دارد به معنای آن است که قصد نجات دادن افراد بی گناه در ان سرزمین را دارد. اگر آخرین نسخه لایو اکشن DC از قهرمان برای شما بیش از حد فاشیستی است، شاید این برداشت سوسیالیستی بتواند برای شما جذاب باشد.

 

Extinct (۱۴       منقرض شده

Cinesite کمپانی سازنده انیمیشن خانواده آدامز است که با آن تجربه توانست خودش را به دنیا معرفی کند اما اکنون جدیدترین ساخته اش را به نام منقرض شده ها قرار است به نمایش بگذارد. ایده این انیمیشن اصیل تر خواهد بود و دارای استعدادهای چشمگیری است که در قالب کارگردانان دیوید سیلورمن و ریموند اس. پرسی ، به همراه نویسندگان جوئل اچ کوهن ، راب لازبنیک و جان فرینک قرار است وارد بازار شود. این نام ها به دلیل کار در سیمپسونها برای برخی از طرفداران انیمیشن آشنا خواهند بود اما به طور حتم آنان با این انیمیشن می توانند خودشان را بیشتر به دنیا معرفی کنند. داستان از دو موجودی عجیب استکه به مرور زمان به شانگهای می روند ، جایی که می فهمند گونه های آنها دیگر وجود ندارد. متعاقباً این امر منجر به سفر موجودات به گذشته می شود تا از آنچه باعث انقراض آنها شده جلوگیری کند.

The Croods2(13      غارنشینان

در سال ۲۰۱۳ ، جهان به اولین خانواده دوران ماقبل تاریخ ، The Croods معرفی شد. کمدی نامزد جایزه اسکار در مورد قبیله ای که با تغییر دنیای آنها مخاطبان جهانی را مجذوب خود می کند ، اهمیت بی انتهای خانواده را به ما یادآوری می کند. در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، انیمیشن DreamWorks شما را به یک ماجراجویی کاملاً جدید دعوت می کند که در گذشته با THE CROODS 2  بازی می کند. ستاره های بازگشت نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن و کلارک دوک از لسلی مان و پیتر دینکلج به تیم انیمیشن اضافه شدند. همانند قسمت اول این انیمیشن این خانواده در تلاش اند تا از غار خود بیرون بیایند و با مشکلاتی که در بیرون از غار دارند مقابله کنند

شما می توانید انیمیشن غار نشینان را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Croods: A New Age 2020

Justice League Dark: Apokolips War  (۱۲       جنگ آپوکلیپس

 

این دنباله برای فیلم بسیار لذت بخش ۲۰۱۷ شاهد قهرمانی قهرمانان در برابر تهدید جدید خواهیم بود ، اما جزئیات طرح در حال حاضر به جلیقه نزدیک هستند. این شایعه حاکی از آن است که داستان خدایی جدید را درگیر خواهد کرد و انتظار می رود تایتان نیز در آن حضور پیدا کنند. باید گفت این انیمیشن اردیبهشت سال ۹۹ به نمایش عموم در آمد و با استقبال زیادی رو به رو شد.

 

Wish Dragon(11       آرزو اژدها

درباره ی جوانی می باشد که بزرگترین آرزویش داشتن یک اژدها می باشد و برای رسیدن به آن هرکاری می کند.آرزو اژدها با بازی کنستانس وو و جان چو در مورد پسر جوانی است که با یک اژدها عروسکی دوست می شود و آرزو می کند که آن اژدها واقعی شود. داستان در چین معاصر اتفاق می افتد، آن هم به دلیل اینکه کمپانی سونی قصد دارد طیف متنوعی از داستان ها را بیان کند که فرهنگ های مختلف از سراسر جهان را در بر می گیرد. امیدوارم این اولین فیلم موفق باشد که از این ابتکار تحسین برانگیز بین المللی ناشی می شود.

 

Scoob! (۱۰      اسکوب

داستان اسکوب! نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر Scooby و Shaggy برای اولین بار ملاقات کردند و چگونه آنها با کارآگاهان جوان Fred ، Velma و Daphne پیوستند و گروه Mystery Inc را تشکیل دادند. در حال حاضر ، با صدها مورد حل شده و ماجراهای مشترک ، Scooby و باند با بزرگترین ، چالش برانگیزترین رمز و راز خود روبرو شده اند: نقشه ای برای رها کردن سگ شبح خطرناک. در حالی که برای متوقف کردن این  dogpocalypse جهانی مسابقه می دهند ، این باند در می یابد که Scooby دارای میراثی مخفی و سرنوشتی حماسی است، بیش از آنچه کسی تصور می کرد

 

Bob’s Burgers: The Movie (۹      باب برگر: فیلم سینمایی

مانند سیمپسونها ،سریال انیمیشن کمدی Bob’s Burgers در حال رسیدن به شهرت جهانی است. و در حالی که این فیلم قصد دارد به برخی از سوالات بزرگی که سالهاست هواداران از می خواهند بدانند(مانند اینکه لوئیز چگونه اسم حیوان دست اموزش را به دست آورد) ، لورن بوچارد ، خالق آن نیز می خواهد علاقه مندان این انیمیشن را با یک ورژن سینمایی غافل گیر کند.

 

The Spongebob Movie: Sponge on the Run(8       باب اسفنجی

یک ورژن سینمایی از انیمیشن جذاب باب اسفنجی که برای منتقدین و بعضی کشور ها به نمایش در امده اما در آمریکا هنوز اکران نشده است. بعضی اوقات تغییر خوب است و تا زمانی که داستان آن شوخ طبعی را حفظ کند اما به نظر می رسد طرفداران باب اسنفجی از این ورژن سینمایی و تغییر سبکش نسبت به سریال کوتاه تلویزیونی رضایت نداشته اند.در این داستان باب باید تا قبل از اینکه خیلی دیر شده، همراه با پاتریک به یک ماموریت نجات رفته و گری را از شر آدم‌های بد نجات دهند. آن‌ها نقشه‌ی حساب شده‌ای را برای مبارزه با پوزیدون می‌کشند و با همراهی یکدیگر به مرحله‌ی نهایی این نقشه می‌رسند. در این فیلم‌های شخصیت‌های محبوب دنیای باب اسفنجی را خواهیم دید. شخصیت‌هایی که او در زمان کودکی در کمپ ملاقات کرده بود و حال در یک لحظه جادویی به همدیگر متصل شده‌اند. لحظه‌ای جادویی در این سری رقم خواهد خورد و آن‌هم رسیدن به معنای دوستی است. دوستی که پاتریک و باب اسفنجی آن را دوباره تعریف خواهند کرد.

 

Connected (۷      متصل

این فیلم به کارگردانی Mike Rianda و Jeff Rowe ساخته شده است و دارای استعدادهای جدیدی در ساخت انیمیشن است که همین موضوع می تواند نوید بخش آینده درخشان انیمیشن سازی باشد. داستان فوق العاده سرگرم کننده ای نیز به نظر می رسد. میچلز در مقابل ماشین ها یک خانواده ناکارآمد را دنبال می کند که وقتی تصمیم می گیرد بشریت را از یک اتفاق آگاه کند با اتفاقات جالب و ماجراجویانه ای رو به رو می شود. کیتی میچل که به تازگی در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شده است به همراه خانواده اش به سمت دانشگاه در حرکت هستند که با قیام و حمله ربات ها مواجه می شوند حال انها علاوه بر اینکه باید جان سالم به در ببرند باید برای نجات جهان نیز تلاش کنند.

 

Soul(6       روح

“روح” به کارگردانی برنده جایزه اسکار، پیت داکتر، کارگردانی مشترک کمپ پاورز و تهیه کنندگی نامزد جایزه اسکار، دانا موری، جو گاردنر ساخته شده. داستان یک معلم گروه مدرسه راهنمایی را معرفی می کند که علاقه واقعی اش به موسیقی جاز است. پس زمینه شهر بزرگ مکان مناسبی برای تنظیم داستان آمیخته با موسیقی جاز است. در این فیلم ، درست زمانی که جو فکر می کند رویایش ممکن است رسیده باشد ، یک قدم غیر منتظره او را به مکانی خارق العاده می فرستد که مجبور می شود دوباره به معنای واقعی روح داشتن فکر کند. همان جایی است که او ملاقات می کند و در نهایت با ۲۲ تیم همکاری می کند ، روحی که فکر نمی کند زندگی روی زمین تنها چیزی است که برایش شکسته است. جیمی فاکس صدای خود را به جو وام می دهد ، در حالی که تینا فی صداهای ۲۲ را دارد. در این فیلم صدای فیلیشیا راشاد ، اهمیر کوئستلوو تامپسون و دیوید دیگز نیز وجود دارد.

 

Raya and the Last Dragon(5      رایا و آخرین اژدها

رایا و آخرین اژدها در دنیایی جادویی به نام کوماندرا اتفاق می افتد و یک جنگجو را دنبال می کند که برای ردیابی آخرین اژدها در این کشور به راه می افتد. این فیلم توسط آدل لیم نوشته شده است ، که نویسنده چند انیمیشن پر طرفدار بوده است. کاسی استیل و اوکوافینا نیز به ترتیب شخصیت های جنگجو و اژدها را صدا پیشگی می کنند.

 

The Willoughbys (۴       ویلوبی ها

این انیمیشن کمدی که از رمان لوئیس لوری به همین نام اقتباس شده است. ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما…ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما…ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما در این راه به مشکلاتی برمی خورند.

 

Over the Moon (۳       روی ماه

روی ماه قبل از پخش در VOD در اواخر سال در چین به نمایش در می آید و بعد از آن به صورت عمومی به نمایش در آمد. این انیمیشن داستان دختری به نام فی فی را دنبال می کند که از طریق والدینش با چانگ ای ، الهه ی چینی روی ماه آشنا می شود. پس از درگذشت مادرش فی فی در تلاش است تا وجود چانگ ای را اثبات کند و به همین منظور یک سفینه ی فضایی می سازد که به اندازه ی کافی قدرتمند است تا او را به ماه برساند و با این شخصیت افسانه ای ملاقات کند.

 

Wolfwalkers (۲        ولف واکر

داستان این انیمیشن درباره‌ی یک جوان شکارچی که شاگرد پدرش است ، می‌باشد. او به همراه پدرش برای کمک کردن به از بین بردن آخرین گروه از گرگ‌ها به ایرلند سفر می‌کند ، اما وقتی که با دختری آزاده از قبلیه‌ای مرموز دوست می‌شود که شایعه شده در شب تبدیل به گرگ می‌شود ، همه چیز تغییر می‌کند . این فیلم دختر یک شکارچی را دنبال می کند که به ایرلند می آید تا گرگ های کشور را از بین ببرد ، اما فقط وقتی تغییر کند که می فهمد که آنها خیلی بد نیستند.

 

Onward(1      به پیش

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است. قسمت هیجان انگیز کشف رفتارهای جادویی است که فیلم برای مخاطبان در نظر گرفته است. این پروژه همچنین برای دان اسکانلون ، نویسنده و کارگردان یک پروژه شخصی است ، زیرا به موضوع از دست دادن والدین می پردازد. متأسفانه اسکانلون پدرش را در سنین جوانی از دست داد ، اما او با این انیمیشن و امیدوار است فیلمی بسازد که بینندگان جوان را قادر می سازد همه چیز را در مورد مرگ بپذیرند و با غم آن کنار آیند.

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

تنها فیلم هایی که امسال به نظر خیلی بیشتر از بقیه ژانر ها جلب توجه کرده اند فیلم های ژانر جنایی هستند که به نظر می رسد نمونه های بی نظیری باشند. هر چند ویروس کرونا برنامه های اکران تعداد زیادی از فیلم های جذاب سال ۲۰۲۰ را به تعویق انداخت اما باز هم تعداد فیلم های اکران شده خوب این سال می تواند امید وار کننده باشد. برای تماشا یا دانلود فیلم های جنایی می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

The Gentlemen(9       آقایان

فیلم آقایان با موفقیت زیادی میان منتقدین و گیشه روبرو شد. این فیلم را می توان تا حد زیادی بازگشت فیلم “گای ریچی در ساخت فیلم های خوب” در نظر گرفت. این فیلم به همان اندازه که خنده دار است، بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. فیلم آقایانThe Gentlemen روایتگر زندگی میکی پیرسون، یکی از بزرگرترین خلافکاران بریتانیا را به تصویر می کشد. میکی پیرسون باند بسیار قوی و بزرگی را رهبری می کند. همین موضوع موجب می شود که برنامه ها، پاپوش ها، توطئه ها و خیانت هایی علیه او انجام شود. با فیلم های گای ریچی ، به نوعی این تصور را به شما دست می دهد که او در تعطیلات نهایی بچه ها مشغول به کار است ، آنها را می نویسد. در این فیلم گای ریچی از بازیگران محبوبش مانند جیسون استاتهام ، استیون گراهام ، رابرت داونی جونیور هنری کاویل ، جود لاو ، ادریس البا ، تام هاردی استفاده نکرده است. در عوض ، متیو مک کاناهی ، چارلی هونام ، هنری گلدینگ ، کالین فارل و هیو گرانت را به کار گرفته است. شخصیت مک کاناهی در نقش یک خلافکار بزرگ را دنبال می کند در حالی که او سعی می کند از امپراتوری مواد مخدری که برای خود در لندن ساخته است حفاظت کند. آقایان از جمله بهترین فیلم های منتشر شده در سال ۲۰۲۰ است که توانسته نظر مخاطبان زیادی را جلب کند.

 

The Last Thing He Wanted(8      آخرین چیزی که او می خواست

دیز ریز کارگردان Mudbound بازیگرانی همچون آن هاتاوی ، ویلم دافو ، بن افلک ، روزی پرز و توبی جونز را در اختیار دارد برای  اقتباس از تریلر سیاسی Joan Didion’s1996. داستان فیلم راجع به دنبال روزنامه نگاری به نام النا مک ماهون است که تصمیم می گیرد در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۸۴ آمریکا به منظور بررسی کامل رسوایی نسبتاً مشکوک مواد مخدر برای ایجاد دسیسه های از پیش برنامه ریزی شده اقدام کند. در این فیلم انتظار یک قصه درام ، اقدامات جنایت آمیز و دسیسه های سیاسی فراوان را داشته باشید.

 

The Rhythm Section(7      بخش ریتم

بخش ریتم یک فیلم مهیج اکشن انگلیسی-آمریکایی به کارگردانی رید مورانو است که براساس رمان مارک برنل ساخته شده است. یک زن (بلیک لایولی) به دنبال انتقام از کسانی است که یک سانحه هواپیمایی را که منجر به کشته شدن خانواده اش شده بود، تنظیم کردند. این فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است، که انتظار داشتیم که در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شود اما نشد. رید مورانو و بلیک لایلی ، کارگردان Handmaid’s Tale ، برنده جایزه Emmy ، برای اقتباس از رمانی به همین نام توسط مارک برنل ، نویسنده بریتانیایی ، همکاری کرده اند  رمانی که روایتگر کشته شدن خانواده یک زن در یک حادثه هواپیما است. افسردگی شخصیت اصلی به خشم تبدیل ممی شود ، زمانی که او متوجه می شود نیروها و افرادی مقصر این “حادثه” هستند.

 

No Time to Die(6      زمانی برای مردن نیست

تا به امروز هیجان زیادی پیرامون انتخاب بازیگران ، مکان های فیلمبرداری ، طرح ، موضوعات و پیش پرده های پنجمین و آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند وجود داشته است. فیلم زمانی برای مردن نیست بار ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا به اکرانش به تعویق افتاده است اما طبق اخرین اخبار قرار است در ماه مارچ سال ۲۰۲۱ در نهایت به اکران در آید. جیمز باند در خوش گذرانی است که به زودی در می یابد که یک شرور قدیمی با بازی رامی ملک پشت همه این مسائل است. تعقیب و گریز ماشین ، دعوا ، انفجار و هر چیز دیگری که ما از یک فیلم جیمز باند انتظار داریم در این فیلم وجود دارد. فیلم زمانی برای مردن نیست آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان مأمور ۰۰۷ را نمایش خواهد داد  همچنین اعضای دیگر لیا سیدوکس ، بن ویشاو ، نائومی هریس ، رالف فاینس و کریستوف والتز ، به همراه رامی مالک ، آنا د آرماس و لشانه لینچ دیگر بازیگران این فیلم هستند. بیلی آیلیش خواننده ۱۸ ساله آمریکایی آهنگ پایانی این فیلم را اجرا کرده است.

Tenet(5      انگاشته

وقتی کریستوفر نولان فیلم جدیدی می سازد ، توجه تمام جهان به آخرین ساخته اش خواه ناخواه جلب می شود. تابستان ۲۰۲۰ بیایید ، همه نگاهها به اکران فیلم Tenet جدیدترین نگاه او خواهد بود. نولان با بودجه بسیار هنگفتی فیلم انگاشته را ساخته است.هزینه ای حدود ۲۲۵ میلیون پوند به عنوان بودجه که انتظارات زیادی را بالا برد. رابرت پتینسون ، جان دیوید واشنگتن و الیزابت دبیکی بازیگران این فیلم عجیب هستند و افرادی مانند آرون تیلور-جانسون ، کلمنس پوسی و سر کنت برانا از آنها حمایت می کنند. کریستوفر نولان از جمله خلاق ترین کارگردانان تاریخ معاصر است، فیلم های او تنها برای یک قشر از مخاطبان نیست، بلکه با مهارت بسیار بالایی توانسته تمام افراد جامعه را مشتاق به دیدن فیلم هایش کند. نولان طی ۱۰ سال گذشته توانسته محبوب ترین فیلم های تاریخ را بسازد که هر کدام از آن ها جایگاه بسیار بالایی درلیست برترین فیلم های تاریخ سینما داشته اند. اما فیلم تنت یا انگاشته آن انتظاری که ما از شاهکار های همیشگی نولان داشته ایم را برآورده نمی کند. اگر میگویم فیلم تنت سطح متوسطی دارد، تنها نولان را با خودش مقایسه کرده ایم زیرا او جزو محدود کارگردانانی است که با حفظ استاندار های بالای خود توانسته همواره طرفدارانش را راضی نگه دارد. همانند فیلم های گذشته نولان فیلم انگاشته یا تنت با بودجه بسیار بالایی ساخته شده است و چیزی که می تواند مخاطبان را مجذوب کند صحنه های خارق العاده ای است که بدون استفاده از جلوه های ویژه فیلم برداری شده اند، به طور مثال در این فیلم به صورت کاملا واقعی یک هواپیما سوزانده شده است!! از جمله نقطه ضعف های فیلم جدید نولان خط داستانی شلوغ و زیادی پیچیده است که مانند فیلم های گذشته او یعنی تلقین و میان ستاره ای نمی تواند مارا درگیر خود کند.

The devil all the time(4      شیطان تمام وقت

فیلم همیشه شیطان یا شیطان تمام وقت فیلمی در ژانر درام، جنایی، هیجان انگیز است که به طور حتم یکی از بهترین فیلم های منتشر در سال ۲۰۲۰ است و میتواند با روایت داستانی فوق العاده اش تا مدت ها ذهن شمارا درگیر کند. اقتباس آنتونیو کامپوس از فیلم   The Devil All the Timاز دونالد ری پلوک یک درام بلندپروازانه است با شخصیت های پیچیده و روایت جذاب که در ۱۶ سپتامبر از شبکه نتفلیکس به نمایش در آمد. در لحظات اولیه فیلم ممکن است متوجه موضوع اصلی داستان نشوید اما به قدری نوع روایت قصه می تواند شمارا درگیر کند که حتی یک لحظه گذر زمان را احساس نکنید. عناصری که در فیلم شیطان تمام وقت کنار هم قرار گرفته اند و به مراتب به هم ارتباط پیدا می کنند بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند و این نشان دهنده فیلم نامه بسیار پر قدرتی که برداران کامپوس آن را نوشته اند.

 

Cherry(۳      گیلاس

فیلم چری جدیدترین فیلم جو و آنتونی روسو است که پس از کارگردانی اونجرز که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان نیز شده است، تصمیم گرفته‌اند تا فیلمی متفاوت را در خارج از دنیای ابرقهرمانی، مارول تولید کنند. تام هالند نقش نیکو واکر ، سربازی را دارد که با PTSD و اعتیاد به مواد افیونی از عراق به آمریکا برمی گردد. او به فردی شرور تبدیل شده که شروع به سرقت از بانک ها می کند.
 

The Woman in the Window(۲      زنی در پنجره

این اقتباس از کتاب بسیار موفقیت آمیز A J Finn که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. اما اکران های آزمایشی اولیه فیلم از کارگردان جو رایت باعث شد مخاطبان طرفدار این کتاب را کمی نارحت کرده است. نگران نباشید ، این فیلم آنقدر که طرفداران دو آتیشه این کتاب می گویند بد نیست. این داستان می تواند مارا به یاد فیلم پنجره عقبی از اسطوره سینما یعنی آقای آلفرد هیچکاک بیاندازد اما به طور حتم موضوع فیلم متفاوت خواهد بود. رنی در پنجره که اکنون برای اکران بهاری در سال آینده برنامه ریزی شده است ، از یک روانشناس که هنگام جاسوسی از همسایگان خود شاهد یک جنایت وحشتناک است. حتی اگر اینطور نباشد – چه کسی اهمیتی می دهد؟ امی آدامز می تواند در هر نقشی عالی بازی کند و فیلم را به حدی که بیننده انتظار دارد جذاب کند. جولیان مور و گری اولدمن که بازیگران این فیلم هستند که به خوبی می توانند هیجان مارا برای دیدن این فیلم بیشتر کنند.

 

Death on the Nile(1       مردن بر روی نیل

هرکول پوآرو هنگام تعطیلات در روی کشتی که از رود نیل می گذرد ، باید درباره قتل یک وارث جوان تحقیق کند. فیلمی درخشان ، سرگرم کننده و بسیار بیادماندنی است. همانطور که در انتهای تلاش قبلی وعده داده شده بود ، در اکتبر سال ۲۰۲۰ فیلم اکران شود اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا باز هم به تعویق افتاد . فیلم  براساس رمان آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته خواهد شد و به روزرسانی فیلم ۱۹۷۸ پیتر اوستینوف خواهد بود. گردهم آمدن برای تشکیل گروهی که مسیو پوآرو باید از این زمان قاتلی را انتخاب کند شامل آنت بنینگ ، آرمی هامر ، گال گادوت ، لتیتیا رایت ، سوفی اوکوندو، تام باتمن ، سحر فرانسوی ، جنیفر ساندرز و راسل برند است.

۹ فیلم جنایی در سال ۲۰۲۰ که نباید از دست دهید



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

وقت آن است که کلاه کارآگاه خود را به سر بگذارید و  بهترین فیلم های رازآلود سال ۲۰۲۰ را تماشا کنید. این فیلم های می توانند ذهن شمارا تا مدت ها درگیر کنند . فیلم های مرموز گاهی اوقات می توانند مخاطب را با معماهای پیچیده ای که می بافند از دست بدهند زیرا ذهن همه تماشاگران آمادگی پیچیدگی بیش از حد را ندارد و ممکن است ادامه فیلم را مشاهده نکنند. اما برترین فیلمهای معمایی امسال که ما آن ها را در لیست خود قرار داده ایم استاندارد های سینمایی را دارند و در نوع خودشان  عالی هستند!

در سال ۲۰۲۰ قرار بود لیست باورنکردنی از فیلم های معمایی با بودجه زیاد به سینماها اعلام شود. از فیلم های سینمایی گرفته تا انیمیشن های دلهره آور، سپس همه گیری ویروس کرونا آغاز شد و در حالی که برخی از تهیه کنندگان فیلم تصمیم گرفتند آثار خود را مستقیماً به سرویس پخش VOD دیزنی + یا نت فلیکس عرضه کنند ، اما عده ای هم تصمیم گرفتند فیلم های خود را تا سال ۲۰۲۱ در حالت تعلیق نگه دارند.به همین دلیل در این بخش از مقالات مووینه اشاره ای به آن فیلم ها نمیکنیم. برای دانلود فیلم های معمایی به سایت مووینه مراجعه کنید.

 

Gretel & Hansel(19     گرتل و هنسل

بازیگران: سوفیا لیلیس ، ساموئل لیکی ، آلیس کریج

Imdb:5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: ­­مشهور است که محبوب ترین افسانه های ما قبل از اینکه مادر غاز و والت دیزنی از آن دست بگیرند کاملاً تاریک تر شروع شده اند و این یک فیلم عجیب و غریب و جذاب از نظر بصری است که سعی دارد برخی از آن فضای قدیمی وهم آور را احیا کند. البته این فیلم بیشتر از یک فیلم ترسناک سنتی یک افسانه تاریک است، اما در عین حال قطعه ای بی صدا و جذاب و به طرز شگفت آور بی نظیری از سینما را نشان دهد.

 

 

Relic(18      یادگاری

بازیگران: امیلی مورتیمر ، رابین نوین ، بلا هیتکوت

Imdb:5.9

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این یک واقعیت غم انگیز از زندگی است که در نهایت بیشتر ما مجبور خواهیم شد با یکی از اعضای خانواده که توانایی های ذهنی رو به زوال(آلزایمر) دارد مبارزه کنیم. این فیلم در مورد پیرزنی است که برای چند روز مفقود می شود و شیوه های برخورد دختر و نوه اش با این واقعه مرموز است.

شما می توانید فیلم یادگاری را در مووینه به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Relic 2020

 

Black Box(17     جعبه سیاه

بازیگران: مامودو آتیه ، فیلیسیا راشد ، آماندا کریستین

Imdb:6.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در “جعبه سیاه” نولان (مامودو آتیه) پس از از دست دادن همسرش در یک تصادف اتومبیل که او را نیز به کما برد ، هنوز هم دچار فراموشی است. اما بدتر از آن رویاهایش است که هر روز بیشتر به کابوس تبدیل می شوند. دوست شخصیت اصلی داستان به نام گری سعی دارد تا به نولان راه های درمان نشان دهد و اورا مجاب می کند تا به روانشناس مراجعه کند. نولان در این دوره بالینی که می گذارند می تواند خاطراتش را بازسازی کند و منشا کابوس هایش را کشف کند.

 

Rebecca(16     ربکا

بازیگران: لیلی جیمز ، آرمی چکش ، کریستین اسکات توماس

Imdb:6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در سال ۱۹۳۹ ، آلفرد هیچکاک به هالیوود آمد. استاد تعلیق انگلیسی تجارت خود را در کالیفرنیای آفتابی انجام می داد و ربکا ، اولین فیلم آمریکایی او ، اولین و تنها اسکار او را به دست آورد. علی رغم تحسین ، هیچکاک از ربکا متنفر بود ، زیرا این اولین برخورد او با سانسورگران آمریکایی و کد تولید ناخوشایند آنها بود ، که تطبیق دقیق کتاب دافنه موریر که بر اساس آن بنا شده بود. تا کنون از فیلم ربکا بار های برداشت های سینمایی شده است اما این فیلم کلاسیک در سال ۲۰۲۰ جدید ترین نوع از این فیلم را ارئه دهد. در خلاصه داستان فیلم آمده یک جوان تازه عروس به املاک خانوادگیشوهرش در ساحل بادی انگلیس می رسد و در آنجا روح شوهرش قصد آزارش را پیدا می کند و اوقات خوش زندگی را بر ربکا تلخ می کند.

 

The Turning(15   چرخش

بازیگران: مکنزی دیویس ، فین ولفهارد ، شاهزاده بروکلین

Imdb: 3.8

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: چرخشبه انگلیسی: The Turning یک فیلم ترسناک و فوق العاده آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی فلوریا سیگیسموندی است که براساس رمان نوبت پیچ توسط هنری جیمز ساخته شده است. یک زن جوان (مکنزی دیویس) برای پرستار بچه های دو یتیم آشفته ، فلورا (بروکلین پرنس) و مایلز (فین ولفهارد) استخدام شده است ، به سرعت متوجه می شود که هر دو بچه در خانه به سر می برند و ممکن است خانه از رازهای تاریکی برخوردار باشد.

 

Spenser Confidential(14    اعتماد به نفس اسپنسر

بازیگران: مارک والبرگ ، وینستون دوک ، آلن آرکین

Imdb:6.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک فیلم اسرارآمیز آمریکایی است که به کارگردانی پیتر برگ که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و براساس رمان سرزمین عجایب ساخته آس اتکینز و شخصیت اسپنسر ساخته رابرت بی پارکر ساخته شده است. اسپنسر (مارک والبرگ) که یک جنایتکار سابق است ، به دنیای جنایتکار بوستون برمی گردد ، جایی که او توطئه ای را کشف می کند.

 

 

 

Brahms: The Boy II(13     برامس: پسر دوم

بازیگران: کیتی هولمز ، کریستوفر کنوی ، اووین یومن

Imdb:4.6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: برامس: پسر دوم یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی ویلیام برنت بل ، ادامه فیلم ۲۰۱۶ است. خانواده ای جوان به عمارت هیلشایر نقل مکان می کنند که پسر کوچک پسر عروسک چینی پیدا می کند و با برامس دوست می شود.

 

Inheritance(12     وراثت

بازیگران: لیلی کالینز ، سایمون پگ ، کونی نیلسن

Imdb:5.5

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وراثت یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی ون استین است. آرچر مونرو (پاتریک واربرتون) پس از فوت ، دخترش ، لورن (لیلی کالینز) را ترک می کند و یک پاکت حاوی کلید یک پناهگاه که یک غریبه مرموز را اسیر نگه داشته شده  که آن فرد اسرار خانوادگی شان را می داند به او می دهد.

شما می توانید فیلم وراثت را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Inheritance 2020

 

The Grudge(11     کینه

بازیگران: تارا وست وود ، جونکو بیلی ، دیوید لارنس براون

Imdb:4.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک فیلم ترسناک و خارق العاده آمریکایی در سال ۲۰۲۰ و یک ریبوت از The Grudge و دومین بازسازی فیلم ژاپنی Ju-on: The Grudge است. زنی (آندره ریزبورو) برای نجات پسرش از نفرین انتقام جویانه ای که در خانه ای خالی در محله آنها حضور دارند تلاش می کند.

 

The Rhythm Section(10     بخشی از ریتم

بازیگران: بلیک لایولی ، ریچارد ترمز ، الی کورتیس

Imdb:5.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بخش ریتم یک فیلم مهیج اکشن انگلیسی-آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی رید مورانو است که براساس رمان مارک برنل ساخته شده است. یک زن (بلیک لایولی) به دنبال انتقام از کسانی است که یک سانحه هواپیمایی را که منجر به کشته شدن خانواده اش شده بود ، تنظیم کردند.

 

Blow the Man Down(9     منفجر کردن

بازیگران: دیوید کوفین ، دیوید پریدمور ، آدام ولف مایرسون

Imdb:6.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک کمدی تاریک آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی بریجیت ساوج کول و دانیل کرودی است. دو خواهر (سوفی لوو و مورگان سیلور) تلاش می کنند تا با یک مرد خطرناک یک درگیری وحشتناک را بپوشانند ، اما برای پنهان کردن جرم خود ، خواهران باید برای حل این جنایت به سرزمین زادگاه خود بروند و در آنجا تاریک ترین اسرار شهرشان را کشف می کنند.

 

Dangerous Lies(8   دروغ خطرناک

بازیگران: نیک پورچا ، جو کوستا ، کامیلا مندز

Imdb:5.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: دروغ های خطرناک فیلمی مهیج محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی مایکل اسکات است. کتی فرانکلین (کامیلا مندس) و همسرش آدام کتنر (جسی تی اوشر) ، هنگامی که در یک طرح جنایی قرار می گیرند از پیرمردی که به نظر می رسد افرادی به دنبال از بین بردن او هستند محافظت می کنند.

 

 

 

Lost Girls(7    دختر گمشده

بازیگران: امی رایان ، توماسین مک کنزی ، گابریل بیرن

Imdb:6.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: دختران گمشده یک فیلم مرموز درام آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی لیز گاربوس است. ماری گیلبرت (امی رایان) بی امان ماموران اجرای قانون را به جستجوی دختر گمشده خود سوق می دهد و در این روند، الگویی از پرونده های حل نشده را نشان می دهد که به قاتل سریالی لانگ آیلند اشاره دارد.

 

Vivarium(6   ویواریوم

بازیگران: ایموژن پوتز ، دانیل رایان ، مولی مک کان

Imdb:5.8

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: ویواریوم یک فیلم مرموز علمی-تخیلی به کارگردانی لورکان فینگان در سال ۲۰۲۰ است. یک زن و شوهر جوان (جسی آیزنبرگ و ایموژن پوتس) در حالی که بدنبال خانه ای عالی هستند ، خود را در محله ای مرموز مانند هزارتوی گرفتار می کنند.

 

 

You Should Have Left(5    تو باید چپ کنی

بازیگران: کوین بیکن ، آماندا سیفرید ، اوری تیو اسکس

Imdb :5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:تو باید چپ کنی یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دیوید کوپ است. تئو کانروی (کوین بیکن) و خانواده اش خانه ای را برای تعطیلات رزرو می کنند که اتفاقاً مورد هجوم عوامل ناشناخته ای قرار می گیرد و سلامت عقل آنها را از بین می برد.

 

Antebellum(4   پس از جنگل

بازیگران: ژانل مونا ، اریک لنگ ، جنا مالون

Imdb:5.6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: جسورانه، جذاب و از نظر فنی خیره کننده، این داستان ترسناک با صحنه های  مشابه فیلم ۱۲ سال بردگی شروع می شود اما بعد به یک اپیزود بسیار تاریک از منطقه گرگ و میش تبدیل می شود، و سپس به آرامی یک فیلم ترسناکی می شود که می تواند شمارا متحیر کند. در خلاصه داستان فیلم آنتبلوم آمده Antebellum 2020 یک فیلم ترسناک راز آلود و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی و نویسندگی جرارد بوش و کریستوفر رنز است. ستارگانی چون جانل مونی، اریک لانگ، جنا مالون، جک هیوستون، کیرسی کلمنس و گابوری سیدبی در این فیلم ایفای نقش می کنند. در طول فیلم ما تعلیق های زادی می بینیم که باعث می شود با شوق بیشتری به ادامه فیلم بنشینیم. سرنوشت بازیگران به گونه ای شگفت انگیز تغییر می کند و دیالوگ ها و بسط های داستانی کاملا به موقع گفته می شوند و این فیلم را بسیار پر ارزش کرده اند. نکته جالب توجه پرمخاطب بودن این فیلم در سطح جهانی است و تنها علت آن خوش ساخت بودن و داشتن استاندارد های حرفه ای فیلم سازی است که دارد.

شما می توانید فیلم پیش از جنگل را در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Antebellum 2020

 

The Invisible Man(3   مرد نامرئی

بازیگران: الیزابت ماس ​​، الیور جکسون کوهن ، هریت دایر

Imdb:7.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان کلاسیک H.G. Wells بازسازی مدرنی به دست می آورد که به نوعی از همه مشکلات گریبانگیر فیلم های مشابه پرده برمیدارد. الیزابت ماس ​​در نقش یک زن که قصد فرار از دوست پسر متخلفش را دارد، برای اینکه بداند تحت تعقیب است یا نه کار فوق العاده ای انجام می دهد. مرد نامرئی، یکی از بهترین فیلم های ترسناک “استودیویی” در سال های اخیر است.

 

Palm Springs(2   نخل بهاری

بازیگران: اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی.کی. سیمونز

Imdb:7.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: سارا (میلیوتی) و نایلز (سامبرگ) که در یک عروسی با هم آشنا شدند، در یک حلقه زمانی بی نهایت گرفتار شده اند و محکوم به زندگی کردن در یک روز و اتفاقات تکراری می شوند. نایلز که مدتی گیر افتاده است، به نظر می رسد کهاز این روند رضایت دارد سعی می کند زمانش را به گونه ای سپری کند که از این روند تکراری خلاص شود ، اما سارا مصمم است که راهی برای نجات از این چرخه پیدا کند. این واقعاً فیلم میلیوتی است و او نمی ترسد خودش را درون آن بیندازد کارگردان How I Met Your Mother و ۳۰ Rock توانسته فیلمی جذاب در ژانر کمدی بسازد. بعلاوه: گیر کردن شخصیت های اصلی فیلم در یک چرخه بی پایان تکرار بسیار شبیه به روز های قرنطینه در دوره پاندمی کرونا است.

 

 

Bacurau(1  باکوراو

بازیگران: باربارا کولن ، توماس آکوئینو ، سیلورو پریرا

Imdb:7.5

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وقتی یک فیلم داستان جامعه ای را می گوید که برای مبارزه با مهاجمان خارجی به هم پیوسته اند ، عکس ها ، لحظات و قهرمانان خاصی وجود دارد که می خواهید ببینید. خونریزی ، انتقام جویی و عدالت همه در باکورائو جای گرفته است ، یک ژانر تب و تاب و شبه دیستوپی با محوریت یک شهر خیالی برزیل در منطقه شمال غربی این کشور ، اما این فیلم نمایش های کاتاریک آن را به شیوه ای مبتکرانه و گیج کننده انجام می دهد. سرانجام ، فیلم مانند یک آتشفشان منفجر می شود ، انفجارهای عصبی سبک و عصبانیت صحیح که همه جا پرواز می کنند.در فیلم باکوراو هم توهم بصری و هم مرکزیت اخلاقی ، به همان اندازه هیجان زده و الهام بخش است.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اگر نمی دانید به چه کسی اعتماد کنید تا در آخر یک فیلم خوب ببینید با ما در این بخش از مقالات مووینه همراه باشد. با توجه به اینکه برخی از فیلم ها روزهای اکران خود را جابجا می کنند و برخی دیگر به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا فیلم ها را به صورت VOD  منتشر می کنند ممکن است این لیست در آینده به روز رسانی شود. باید گفت امسال، سال عجیب و غریب برای صنعت فیلم سازی است. اما ما هنوز هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را در جریان فیلم های پربازدید و جذاب که نمی توانید از دست بدهید قرار دهیم.

از فیلم های ترسناک گرفته تا فیلم های خانوادگی و کمدی، مواردی در این لیست وجود دارد تا بتواند بنا به علاقه شما فیلمی را معرفی کند. این لیست بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ است.

 

معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۰

 

 

۱۸) The Vast of Night   گسترده شب

تاریخ انتشار: ۲۹ مه

بازیگران: سیرا مک کورمیک ، جیک هوروویتس ، گیل کروناوئر ، بروس دیویس

ژانر:معمایی، درام،علمی تخیلی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: از ویژگی های مهم این فیلم ساخت آن با بودجه بسیار کم است و همین فیلم را جزو با کیفیت ترین های با مظمون بشقاب پرنده و افراد ماوراالطبیعه کرده است که با بودجه کم ساخته می شوند. اندرو پترسون کارگردان و نویسندگان فیلم داستان مجموعه ۱۹۵۰ در نیومکزیکو را با چند روایت بسیار گرانبها شامل دو مورد اصلی بازسازی می کنند، شخصیت ها، دیجی جنجالی اورت (هوروویتس) و اپراتور تابلوی برق جوان فی (مک کورمیک) هستند. دوربین فیلمبرداری آکروباتیک را دستکاری می کند و اجازه می دهد طراحی صدا کنترل شود ، این ماده ریتم طبیعی تری پیدا می کند و از صمیمیت خفیف درام رادیویی به سبک قدیمی استفاده می کند. گسترده شب یک فیلم بسیار مهیج برای آخر هفته است.

 

۱۷) Bad Boys For Life   پسران بد

تاریخ انتشار: ۱۷ ژانویه

بازیگران: ویل اسمیت ، مارتین لارنس ، ونسا هاجنز ، پائولا نئوز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در حالی که ۲۰۲۰ سال خوبی برای فیلم های اکشن نبوده است ، Bad Boys for Life باید بزرگترین شگفتی باشد. با توجه به سابقه طولانی تولید، تاریخ اکران ژانویه ، و رفتن کارگردان سریال  Michael Bay   همچنان پسران بد یکی از شاخص ترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ است. اسمیت و لارنس به راحتی در نقش هایی ظاهر شدند که باعث شده آنها نمادهای فیلم های اکشن در دهه ۹۰ باشند و نویسندگان راهی برای به روزرسانی زیبایی ظاهری جذاب و فوق العاده سریال برای دوره امتیازات پیدا کنند. Bad Boys For Life یک فیلم ملایم تر و ضعیف تر از فیلم قبلی خود است و علاقه چندانی به لحظه های ابتذال ندارد. از مهمترین صحنه های فیلم، انفجار و تعقیب و گریز ماشین در خیابان های میامی است که به خوبی کارگردانی و صحنه پردازی شده اند.

 

 ۱۶) Palm Springs    پالم اسپرینگ

تاریخ انتشار: ۱۰ جولای

بازیگران:اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی کی سیمونز ، کامیلا مندز

ژانر:کمدی، فانتزی،معمایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در ماجرای بیماری همه گیر کرونا، زمانی که بسیاری از زندگی ها در حلقه های تکرار مربوط به قرنطینه گیر کرده است ، کمدی Palm Springs تولید شده در جزیره تنهایی شاید متفاوت از زمان اکران آن در Sundance در اوایل سال شوخی در مورد همین مورد باشد. فیلمنامه هوشمندانه اندی سیارا ، در نوع اگزیستانسیالیسم با استفاده از نظریه کوانتومی این سوال را پیش می آورد که اگر یک روز همیشه برای شما تکرار شود چه اتفاقی می افتد. به همان روشی که تام کروز مجبور بود در Edge of Tomorrow با بیگانگان بجنگد ، این دو باید یک عروسی را بارها و بارها تجربه کنند و برای فرار از جهنم تکرار خودشان را آماده کنند. یک فیلم کمدی جذاب که نتیجه گیری فوق العاده ای دارد.

شما می توانید فیلم پالم اسپرینگ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Palm Springs 2020

 

 

۱۵) The Way Back    راه بازگشته

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران، بن افلک، مایل واتکینز ، جانینا گاوانکار

ژانر:درام، ورزشی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: راه بازگشت؛ فیلمی ورزشی درام به کارگردانی گاوین اوکانر و بازی بن افلک است. یکی از پدیده‌های سابق بسکتبال دبیرستان، با گذشته‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. او بزودی با یک فرصت مربیگری مواجه می‌شود تا راهی برای رستگاری پیدا کند. روایت دست نخورده از یک تیم کلافه که با هدایت یک مربی بدقلق به موفقیت خود دست می یابد و با تمام مهارت تیم های رقیب را می برد. ترفند نهایی فیلم ورزشی را به شما معرفی می کند که باعث می شود شما فکر کنید رستگاری این شخصیت اجتناب ناپذیر نیست. هر پیروزی یک نبرد است حتی اگر از نتایج آن اطلاع داشته باشید.

 

۱۴) The Assistant    دستیار

تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه

بازیگران: جولیا گارنر ، متیو مکفادین ، ​​کریستین فروزت ، ماکنزی لی

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در فیلم دستیار ، یک زن جوان که به تازگی فارغ التحصیل شده و وارد یک شرکت تولید فیلم می شود. فرهنگ سیستمی بی تفاوتی و بی رحمی که غالباً در مورد یک سو استفاده کننده سریال قدرتمند است، زیر ذره بین قرار می گیرد. ما هرگز نام رئیس مستبد را در داستان نمی آموزیم و ماهیت دقیق جنایات او هرگز به طور کامل مشخص نمی شود. این فیلم وظایف و حقارت های وی را در طول یک روز پیگیری می کند: او کپی می کند ، سفرهای هوایی را هماهنگ می کند ، سفارشات ناهار را بر می دارد ، به تماس های تلفنی پاسخ می دهد و لکه های مشکوک روی کاناپه را پاک می کند. در یک لحظه ، زن جوانی از آیداهو پشت میز پذیرش حاضر می شود، ادعا می کند که برای شروع به عنوان دستیار جدید به آنجا منتقل شده و به راحتی در اتاق هتلی گران قیمت ساکن می شود و ماجراهایی را به وجود می اورد.

 

 

 

۱۳) Bad Education     تحصیلات بد

تاریخ انتشار: ۲۵ آوریل

بازیگران: هیو جکمن ، آلیسون جنی ، ری رومانو ، جرالدین ویسواناتان

ژانر:بیوگرافی، کمدی، جنایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم آموزش بد بر اساس داستان واقعی بزرگترین اختلاس یک مدرسه دولتی در تاریخ آمریکا ساخته شده. مدیر محبوب در یک منطقه ثروتمند وقتی دستیار سرپرست وی پم گلوکین (آلیسون جنی) گرفتار بی پولی می شود به اعضای خانواده اجازه می دهد با استفاده از کارت های اعتباری مدرسه هزینه شخصی را بپردازند و از آنجا دردسر های شروع می شود. با استفاده از خبرنگار روزنامه دبیرستان به عنوان جایگزین مخاطب (جرالدین ویسواناتان) ، فیلمنامه جزئیات اصلی زندگی فرانک را برای بخشهای زیادی نشان می دهد، این فرصتی به هیو جکمن بود تا با بازی بی نظیر خودش به تدریج لایه های جدیدی از پیچیدگی عاطفی و فساد اخلاقی آن مدیر را به تصویر بکشد.

شما می توانید فیلم تحصیلات بد را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Bad Education 2019

 

 

۱۲) I’m Thinking of Ending Things    در پی پایانم

تاریخ انتشار: ۴ سپتامبر

بازیگران: جسی پلمنز ، جسی باکلی ، تونی کولت ، دیوید تئولیس

ژانر:درام، هیجان انگیز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم در پی پایانم از نابغه سینمای آمریکا یعنی آقای چارلی کافمن است که در ژانر درام هیجان انگیز ساخته شده است. هر موقع امضای چارلی کافمن را بر یک فیلم میبینیم باید منتظر یک شاهکار جدید باشیم، آقای کافمن طی ۱۰ سال گذشته فیلم های متفاوت و جذابی ساخته است و برای فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک اسکار بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی را نیز از آن خود کرد. اگر با سینمای چارلی کافمن آشنایی داشته باشید میتوانید بدون آن که بدانید کارگردان فیلم در پی پایانم کیست حدس بزنید فیلم کار آقای کافمن است زیرا او امضای خودش را در تمام کار هایش دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده، دختر جوانی که نسبت به رابطه با نامزدش پُر از شک و تردید و بدگمانی است اما تصمیم میگیرد که با او سفری به مزرعه ی دنج خانوادگی شان داشته باشد. در آنجا اتفاقات مهمی می افتند که باعث میشوند او به نامزدش، خودش، تمام چیزهایی که تا به حال میدانسته و باورهایش شک کند.

شما می توانید فیلم در پی پایانم را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم I’m Thinking of Ending Things 2020

 

 

۱۱) Sorry We Missed You    متأسفیم جا ماندی

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران: کریس هیتچن ، دبی هانی وود ، ریز استون ، کتی پروکتور

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم داستان خانواده‌ای است که تلاش می‌کنند تا در زندگی امروزی در انگلستان دوام بیاورند. متأسفیم که ما برای شما دلتنگ شدیم ، آخرین درام اجتماعی طبقه کارگر از کن لوچ ، فیلمساز ۸۳ ساله انگلیسی است.این فیلم زوج های متاهل ریکی (کریس هیتچن) و ابی (دبی هانی وود) را دنبال می کند که آنها سعی می کنند دو بچه خود را تربیت کنند ، خانه محقر خود را در نیوکاسل نگه دارند. همانطور که رئیس سلطه گر ریکی در ابتدای فیلم به او گفت ، او “کارمند” نیست. نه ، او صاحب مشاغل کوچک خود و پیمانکار مستقلی است. لوچ خنده های تاریک و پوچی را در زبان پیچیده ، به ویژه شیوه مدیریت برای فروش شرایط بد کار به عنوان نوعی توانمند سازی ، پیدا می کند ، اما او لطافت و صمیمیتی را که حتی در مشاغل بسیار سخت رخ می دهد ، ثبت می کند.

 

۱۰) The Nest     لانه

تاریخ انتشار: ۱۸ سپتامبر

بازیگران: جود لاو ، کری کون ، چارلی شاتول ، اوونا روشه

ژانر:درام، رمانتیک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: زندگی یک کارآفرین و خانواده‌ی آمریکایی‌اش پس از نقل‌مکان به عمارتی انگلیسی در خارج از شهر ، شکل پیچیده‌ای به خود می‌گیردد.در اوایل فیلم The Nest مجموعه ای از وعده های شکسته و تمایل به نجات یک رابطه از طریق تغییر شدید اشاره دارد. این زوج با فرزندانشان از آمریکا به لندن نقل مکان می کنند تا روری بتواند از پس درآمد مالی بالایی برآید: دهه ۸۰ است و مقررات در بازارهای انگلیس در حال انجام شدن است. اما این طرح کارایی ندارد و به زودی روری در حال صرف هزینه هایی است که نیازی به حفظ سبک زندگی آلیسون ندارد و حتی لزوماً آن را نمی خواهد. ریسک مالی بی پروا او احتیاط طبیعی او را تغذیه می کند ، که آرام آرام به کینه و عصبانیت تبدیل می شود.

 

 

۹) Shirley     شرلی

تاریخ انتشار: ۵ ژوئن

بازیگران: الیزابت ماس ​​، مایکل استولبرگ ، اودسا یانگ ، لوگان لرمن

ژانر:بیوگرافی،درام،هیجان انگیز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در دهه ۱۹۶۰ ورمونت ، شرلی جکسون و همسرش برای اینکه شرلی بتواند رمان جدیدش را شروع کند سفری را آغاز می کنند. آنها نمی دانند که زمان گذراندن  آنها بر بزرگترین کار جکسون تأثیرگذار است. بازی های تأثیر گذار این فیلم بر مهیج بودن آن تأثیر بسزایی دارد. نیمی از زندگی نامه یک نویسنده مشهور و جنجالی و نیمی از هیجان روانشناختی تاریک درباره ماهیت وابستگی مشترک و پرستش قهرمان. ماس در نقش نویسنده ترسناک شرلی جکسون بازی می کند، که به وضوح بسیار با استعداد است اما جامعه گریز است. به عبارت دیگر، او یک فرد افسرده است که برای دیگران خطر آفرین می شود.

 

 

۸) The Devil All the Time    همیشه شیطان

تاریخ انتشار:۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰

بازیگران: رابرت پتینسون، دونالد ری پولاک ، بیل اسکارسگارد ، تام هالند

ژانر:هیجان انگیز،جنایی، درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:فیلم همیشه شیطان یا شیطان تمام وقت فیلمی در ژانر درام، جنایی، هیجان انگیز است که به طور حتم یکی از بهترین فیلم های منتشر در سال ۲۰۲۰ است و میتواند با روایت داستانی فوق العاده اش تا مدت ها ذهن شمارا درگیر کند. اقتباس آنتونیو کامپوس از فیلم همیشه شیطان از دونالد ری پلوک یک درام بلندپروازانه است با شخصیت های پیچیده و روایت جذاب که در ۱۶ سپتامبر از شبکه نتفلیکس به نمایش در آمد. در لحظات اولیه فیلم ممکن است متوجه موضوع اصلی داستان نشوید اما به قدری نوع روایت قصه می تواند شمارا درگیر کند که حتی یک لحظه گذر زمان را احساس نکنید. عناصری که در فیلم شیطان تمام وقت کنار هم قرار گرفته اند و به مراتب به هم ارتباط پیدا می کنند بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند و این نشان دهنده فیلم نامه بسیار پر قدرتی که برداران کامپوس آن را نوشته اند.

شما می توانید فیلم همیشه شیطان را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Devil All the Time 2020

 

 

۷) Color Out of Space    رنگ های خارج از فضا

تاریخ انتشار: ۲۴ ژانویه

بازیگران: نیکولاس کیج ، جولی ریچاردسون ، مادلین آرتور ، برندان میر

 ژانر:ترسناک، معمایی، علمی تخیلی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: مدت زیادی است که ما اقتباس خوب از لابرافت را نداشته ایم و در اینجا یکی از نمونه های جذاب اقتباس از آن فیلم را میبینیم. این فیلم در مورد یک خانواده به ظاهر طبیعی آمریکایی است که خود را آلوده به یک شهاب سنگ می داند. ریچارد استنلی کارگردان و همکارانش موفق می شوند از بهترین جنبه های داستان تاریک لاوکرفت استفاده کنند و در عین حال جلوه های جدید بسیار خوبی به فیلم نامه اضافه کنند. برای نوع خاصی از علاقه مندان به فیلم ، هر فیلمی که نیکلاس کیج چندین بار کلمه “آلپاکاس” را بگوید ارزش جستجوی آن را دارد.

 

 

۶) She Dies Tomorrow     او فردا میمیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ جولای

بازیگران: کیت لین شیل ، جین آدامز ، کنتاکر آدلی ، کریس مسینا

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این یکی از آن فیلم های ترسناک، مبهم و عجیب است که به همان اندازه که برای طرح واقعی می پردازد، وقت خود را صرف خلق و خو، رنگ و تنظیم اثر می کند. این ضربه ای به این فیلم جذاب نیست، اما لازم به ذکر است که این فیلم بسیار نامتعارف است. داستان در مورد زنی است که متقاعد می شود فردا می میرد و چگونه ذهنیت آزار دهنده وی باعث آلودگی دوستان و اعضای خانواده اش می شود.چراغهای متحرک و تغییر رنگی که در نقاط حیاتی در او می میرد فردا چشمک می زند یک تغییر روانی است که توسط هیچ یک از شخصیت ها به طور کامل قابل توضیح یا بیان نیست. همه آنها می دانند که چیزی اشتباه است – مرگ اجتناب ناپذیری به زودی در حال نزدیک شدن است – اما آنها نمی توانند دقیقاً نامی برای آن بگذارند یا دیگران را وادار به همدردی با اضطراب خود کنند تا زمانی که واکنش گسترش یابد.

 

 

۵) The Invisible Man   مرد نامرئی

تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه

بازیگران: الیزابت ماس ​​، الدیس هاج ، استورم رید

کارگردان: لی وانل

ژانر:علمی تخیلی،معمایی،ترسناک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان کلاسیک H.G. Wells بازسازی مدرنی به دست می آورد که به نوعی از همه مشکلات گریبانگیر فیلم های مشابه پرده برمیدارد. الیزابت ماس ​​در نقش یک زن که قصد فرار از دوست پسر متخلفش را دارد، برای اینکه بداند تحت تعقیب است یا نه کار فوق العاده ای انجام می دهد. مرد نامرئی، یکی از بهترین فیلم های ترسناک “استودیویی” در سال های اخیر است.

 

 

 

Da5 BLOOD (4      پنج همخون

تاریخ انتشار: ۱۲ ژوئن

بازیگران: دلروی لیندو ، جاناتان میجرز ، کلارک پیترز ، نورم لوئیس

ژانر:درام، جنگی،ماجراجویی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم محصول نتفلیکس به کارگردانی اسپایک لی ، داستان پنج پزشک جنگ ویتنام است که برای یافتن بقایای رهبر خود (و گنج طلا) به شهر هوشی مین باز می گردند. اسپاک لی از آنها برای برجسته کردن یک نقطه مشترک دیگر استفاده می کند: مخالفت شدید آنها با جنگ ویتنام. لی یکی از معدود کارگردانانی است که اظهار نظر گدار را قبول می کند که “برای نقد یک فیلم ، شما باید فیلم دیگری بسازید.” در اینجا انتقاداتی وجود دارد ، به ویژه فیلم هایی مانند “بته های سبز” ، “رمبو” و “گمشده در عمل” ، با یک شخصیت که در مورد چگونگی بازگشت سربازان به ویتنام برای “پیروزی در جنگ” که گویی اسپایک لی با هر نقد از یک فیلمش سراغ یک روایت مشابه اما با تغییرات جزیی رفته است.

 

 

۳) Never Rarely Sometimes Always    هرگز، به ندرت، گاهی، همیشه

تاریخ انتشار: ۱۳ مارس

بازیگران: سیدنی فلانیگان ، تالیا ریدر ، تئودور پلرین ، رایان اگولد

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: پایانه اتوبوس بندر آفیس زمینه خوبی برای نمایش و انتظار در تصویر قدرتمند الیزا هیتمن از یک نوجوان در حال سفر از پنسیلوانیا به نیویورک برای سقط جنین فراهم می کند. او در مورد بارداری یا سفر خود به والدینش نمی گوید. پسر عمویش Skylar تالیا رایدر او را در این راه حمات می کند. هنوز هم این دو زیاد صحبت نمی کنند. چشمگیرترین تصویر فیلم نشان می دهد این دو در یک لحظه از آسیب پذیری مشترک دست به دست هم داده اند، و در اینجا یک لحظه احساسی عمیق را می بینم. هیتمن بعنوان یک فیلمساز بیشترین علاقه را به رفتار و ژست دارد و با همان سخت گیری دقیق که اجازه می دهد لحظات شاعرانه در مکان های غیر منتظره ظهور کند ، به داستان خود نزدیک می شود.

 

 

Bacurau(۲     باکوراو

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران: سونیا براگا ، اودو کی یر ، باربارا کولن ، توماس آکوئینو

ژانر:ماجراجویی، ترسناک،معمایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وقتی یک فیلم داستان جامعه ای را می گوید که برای مبارزه با مهاجمان خارجی به هم پیوسته اند ، عکس ها ، لحظات و قهرمانان خاصی وجود دارد که می خواهید ببینید. خونریزی ، انتقام جویی و عدالت همه در باکورائو جای گرفته است ، یک ژانر تب و تاب و شبه دیستوپی با محوریت یک شهر خیالی برزیل در منطقه شمال غربی این کشور ، اما این فیلم نمایش های کاتاریک آن را به شیوه ای مبتکرانه و گیج کننده انجام می دهد. سرانجام ، فیلم مانند یک آتشفشان منفجر می شود ، انفجارهای عصبی سبک و عصبانیت صحیح که همه جا پرواز می کنند.در فیلم باکوراو هم توهم بصری و هم مرکزیت اخلاقی ، به همان اندازه هیجان زده و الهام بخش است

 

۱) First Cow     اولین گاو

تاریخ انتشار:۶ مارچ ۲۰۲۰

بازیگران: جان ماگارو ، اوریون لی ، رنه اوبرژونویس ، توبی جونز

 ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: اولین گاو ، داستان تحریک آمیز و عاقلانه کلی ریچاردت درباره زندگی در مرزها ، با کشف دو اسکلت در جنگل آغاز می شود. یک زن جوان بی نام (Alia Shawkat از دستگیری توسعه دهنده) و سگش – که تکرار این جفت انسان و سگ است در مرکز داستان جاده ای در شمال غربی اقیانوس آرام امروزی بر روی استخوان ها قرار می گیرند. سپس به زمانی باز می گردیم که قلمرو اورگان بسیار کمتر توسعه یافته بود ، یک دوره فرصت های خطرناک و بهره برداری بی نظیر ، و کوکی (جان ماگارو) ، یک آشپز بی ادب و بی ادعا را برای تیمی از خزندگان بی قاعده دیدار می کنیم. سرانجام ، او با کینگ لو (Orion Lee) سرگردان ، یک مهاجر چینی که ادعا می کند از برخی روس ها فرار می کند، دوست می شود. این دو در یک فرصت برای به دست آوردن پول لج می کنند: یک مالک ثروتمند (توبی جونز) اولین گاو را به منطقه می آورد.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از این باشد  که شما راحت ترین لباس های تان را بپوشید ، غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید، در کاناپه فرو بروید و آماده دیدن فیلمی شوید که احساس شمارا درگیر خودش کند. چیزی در مورد یک فیلم عاشقانه خوب (یا بد) وجود دارد که لذت ایده آل تماشای آن را ایجاد می کند. در فیلم های رمانتیک، جهانی دلچسب را میبینیم که در ان “روابط جعلی” به روابط واقعی تبدیل می شوند یک نوع کاتارسیس را در ما ایجاد می کنند.

فیلم های عاشقانه می تواند مارا به مکان هایی که میخواهیم ببرد و تصاویری از لحظات عاشقانه را که می خواهیم داشته باشیم به ما می دهد و به ما کمک می کند تا در تمام آن داستان های عاشقانه یاد خاطراتمان بیوفتیم. به دلیل حوادث اخیر مربوط به ویروس کرونا ، برخی از تاریخ اکران فیلم ها تا سال ۲۰۲۱ به تعلیق افتاده اند که ما در این لیست نامی از آن ها نمیبریم. برای دانلود فیلم های عاشقانه به سایت مووینه مراجعه کنید.

 

۱۳) Then Came You   سپس تو آمدی

بازیگران:کریگ فرگوسن ، فورد کیرنان ، کتی لی گیفورد

 IMDB :  ۵٫۳

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بیوه ای تنها قصد دارد با خاکستر همسرش به دور دنیا سفر کند ، اما اولین توقفش در مسیر سفر زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد و مسیر زندگی اش تغییر می یابد.هیچ کدام از ما نمیدانیم سرنوشت برای ما چه برنامه هایی دارد، در این فیلم ما شاهد این داستان می شویم که گاهی قدرت سرنوشت از قدرت تصمیم گیری ما بزرگ تر است.

شما می توانید فیلم سپس تو آمدی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Then Came You 2020

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The Photograph (12      عکس

بازیگران: عیسی راه ، لاکیث استنفیلد ، شانت آدامز

 IMDB: ۵.۹

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: هنگامی که کریستینا ایامز (شانته آدامز) عکاس مشهور به طور غیرمنتظره ای درگذشت ، دخترش مای (ایسا را) دلشکسته و در جستجوی پاسخ است. مای یک عکس قدیمی را در صندوق امانات مادرش پیدا می کند و سعی می کند گذشته مادرش را احیا کند. در طول راه ، او با مایکل (لیکیت استنفیلد) ، روزنامه نگار روبرو می شود و هر دو سعی می کنند رمز و راز کریستینا را حل کنند که در این حین عاشق یکدیگر می شوند. در این روایت یک جنبه A و B وجود دارد: دیدار اصلی بین عاشقان مدرن مایکل و مای و انفجار نوستالژیک گذشته بین کریستینا و آیزاک. این دو داستان زمان نمایش در کل فیلم را به عنوان آهنگ های موازی به اشتراک می گذارند که در نهایت یک حلقه کامل ایجاد می کنند. این دو داستان همچنین با تلاقی صفات و موقعیت ها از یک نقطه به زمان دیگر ، شباهت های بین نسل ها را سنجیده اند.

 

۲Hearts (11       دو قلب

بازیگران: رادا میچل ، جیکوب الوردی ، آدان کانتو

 IMDB: ۶.۶

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم روایت دو زوج در دهه های مختلف و مکانهای مختلف و مشکلاتی که زوج های جوان با آن دست و پنجه نرم می کنند را به تصویر می کشد. دو داستان عاشقانه گنگ موازی در دهه های مختلف است با هم روایت می شود. اما همه اینها باعث می شود که آنها با هم ادغام شوند و فیلم در عرض ۱۰ دقیقه دست خود را رو می کند و داستان اصلی آن را فاش می کند. لازم نیست که به این زوج ها نگاهی بیندازید ، دو نفر را کنار هم قرار دهید و دریابید که معنای آن چیست، زیرا باید در انتها پیوند های میان آن هارا درک کنید و به یک نتیجه گیری برسید.. “۲ قلب” بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده. پیام بزرگ این است: حتی ویرانگرترین ضربه ها در زندگی نیز بخشی از برنامه خداست.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The Lovebirds (10       مرغ عشق ها

بازیگران: عیسی راه ، کومایل نانجیانی ، پل اسپارکس

 IMDB: ۶.۱

چرا فیلم ارزش تماشا دارد: عیسی ری و کومایل نانجیانی ، نقش زوجی را بازی می کنند که به طور غیر منتظره خود را گرفتار یک جنایت می کنند. در حالی که هر دوی آنها سعی می کنند برای پاک کردن نام خود پرونده را حل کنند ، به یک وضعیت کاملا وحشتناک و قابل پیش بینی می رسند.  واقعیت این است که این دو شخصاً کاستار هستند و به تنهایی خنده دار هستند ، به این معنی است که این فیلم می تواند لحظات شاد فراوانی را برایتان رقم بزند.

 

Stargirl ( 9      دختر ستاره ای

بازیگران: گریس وندروال،گراهام ورچر

 IMDB: ۶.۲

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بر اساس کتاب ۲۰۰۰ نوشته جری اسپینلی، این فیلم در مورد یک پسر ساکت و یک دختر نوجوان است که توسط دیزنی پلاس ساخته شده است. هنگامی که لئو بورلاک (گراهام ورچر) با Stargirl گریس وندرو وال ملاقات می کند، روح جادوی او را شیفته خود می کند و می فهمد که او ممکن است منشا یک سری اتفاقات مثبت در زندگی او باشد.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Chemical Hearts (8      قلب های شیمیایی

بازیگران: لیلی رینهارت ، آستین آبرامز ، سارا جونز

 IMDB: ۶.۲

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: براساس رمان قلبهای شیمیایی ما از کریستال ساترلند ، این یک فیلم عاشقانه است که ممکن است اشک شمارا در بیاورد. وقتی هنری پیج (آبرامز) با دانشجوی جدید گریس تاون (رینهارت) آشنا می شود ، شروع به ساخت فیلم می کند. او نمی داند که او رازی را پنهان کرده است که می تواند همه چیز را تغییر دهد.

 

The Half of It (7      نیمی از آن

بازیگران: لیا لوئیس ، دانیل دیمر ، الکسیس لمیر

IMDB: ۶.۹

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم نیمی از آن The Half of It درباره زندگی یک دانش آموز خجالیت درونگرا چینی-آمریکایی به نام الی است که ساکن منطقه شمال غربی پسیفیک است. او تصمیم می گیرد که نامه عاشقانه ای برای دوستش بنویسد و این آغاز یک ماجرای عاشقانه در روز های نوجوانی است. الی ممکن است بی گناه به نظر برسد اما آنقدر باهوش است که می تواند یک تجارت پر رونق برای نوشتن مقاله برای پول نقد ایجاد کند. این امر همچنین به وی امکان می دهد تا از آپارتمان تنگ و مشترکی که با پدر بیوه خود (کولین چو) ، مهندسی که شب ها را ساکت می گذراند و برای بهبود زبان انگلیسی خود فیلم های کلاسیک مانند “کازابلانکا” را تماشا می کند ، کمک کند.

 

To All the Boys: P.S. I Still Love You (6       به همه پسران:من هنوز تورا دوست دارم

بازیگران: لانا کندور ، نوح سنتینئو ، جردن فیشر

 IMDB: ۶.۰

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان این فیلم غم‌انگیز و اجتماعی درباره‌ی لارا جین و پیتر می‌باشد که به تازگی وارد رابطه‌ی رسمی شده‌اند ، اما در این میان یکی از دوستان قدیمی جین وارد زندگی‌اش می‌شود و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این یک فیلم جذاب به تهیه کنندگی شبکه نتفلیکس است که قسمت دوم از سری اول این مجموعه محسوب می شود.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The High Note (5       نت بالا

بازیگران: داکوتا جانسون ، تریسی الیس راس ، کلوین هریسون جونیور

IMDB: ۶.۳

چرا فیلم ارزش تماشا دارد:تریسی الیس راس در نقش گریس دیویس ، خواننده فوق ستاره ای بازی می کند که طی یک دهه گذشته موسیقی جدیدی منتشر نکرده است. دستیار فقیر او ، مگی (داکوتا جانسون) ، آرزو دارد که یک تهیه کننده موسیقی شود ، اما او بیش از حد مشغول اجرای کارهای Grace’s است تا هدف خود را دنبال کند. مجموعه ای از وقایع سرنوشت ساز (و اندکی عاشقانه) مگی را در مسیر تحقق رویاهایش رهنمون می کند.

 

I Still Believe (4       من هنوز ایمان دارم

بازیگران: بریت رابرتسون ، ناتان پارسونز

 IMDB: ۶.۵

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: نقش محبوب ریوردیل ،جرمی کمپ را در این بیوگرافی بازی می کند. شرح این سفر خواننده با همسرش ملیسا لین هنینگ (بریت رابرتسون) است که درست قبل از ازدواج با سرطان تخمدان باید دست و پنجه نرم کند. کارگردانان اندرو اروین و جون اروین ، فیلمسازان خواهر و برادری که در مجموع از آنها به عنوان برادران اروین نام برده می شود ، در توازن منظم شامل درام و اعتلای روحانی در تلاش های قبلی مانند “بچه اکتبر” ، “وودلاون” که در گیشه موفق بوده اند. من فقط می توانم تصور کنم. ” در اینجا ، آنها قدرت عاطفی را – ابتدا با ظرافت ، و سپس به تدریج با تهاجمی تر – با سناریوی سبک “داستان عاشقانه” تقویت می کنند که بیشتر مبتنی بر وقایع زندگی واقعی است.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Emma (3      اما

بازیگران: آنیا تیلور-جوی ، جانی فلین ، میا گوت

IMDB: ۶.۷

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و یک پایان خوش اخلاقی دارد بدون اینکه قهرمان اشتباه خود را برای رفتارهای (اغلب وحشتناکش) رها کند. در کنار آنیا تیلور-جوی ، چند بازیگر بسیار بی نظیر دیگر قرار دارند که شاید کمتر با آنان آشنایی داشته باشیم اما در این فیلم بسیار بازی خوبی دارند.در در سال ۱۸۰۰ در انگلستان زنی جوان است که به معنای واقعی خوب است اما اما کمی خودخواه است و در زندگی احساسی دوستانش دخالت می کند و در زندگی آنان جاسوسی کند. این فیلم می تواند اوقات خوشی را در زمان همه گیری ویروس کرونا و اجبار برای در خانه ماندن برای شما به همراه داشته باشد.

 

Looks That Kill (2       چهره کشنده

بازیگران: براندون فلین ، جولیا گلدانی تلس ، کی هونگ لی

 IMDB: ۶.۴

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان در مورد پسر جذابی است که اتفاقاتی برایش رخ می دهد. اولین کارگردانی کلن مور ، نویسنده / کارگردان ، به نظر می رسد نتیجه خوبی داشته است پسری نوجوان با چنان زیبایی نادر که مردمی اگر به او نگاه کنند، می میرند. وقتی همه پزشکان و پرستارانی که در حال تولد وی هستند این اتفاق برایشان می افتد، والدینش می فهمند که این یک کودک غیرمعمول است. آنها می توانند به او نگاه کنند ، اما هیچ کس دیگری نمی تواند. در این میان او عاشق فردی می شود که از نزدیک شدن به او می ترسد.

شما می توانید فیلم چهره کشنده را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Looks That Kill 2020

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Palm Springs (1      نخل بهاری

بازیگران: اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی.کی. سیمونز

 IMDB: ۷.۴

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: م سارا (میلیوتی) و نایلز (سامبرگ) که در یک عروسی با هم آشنا شدند، در یک حلقه زمانی بی نهایت گرفتار شده اند و محکوم به زندگی کردن در یک روز و اتفاقات تکراری می شوند. نایلز که مدتی گیر افتاده است، به نظر می رسد که از این روند رضایت دارد سعی می کند زمانش را به گونه ای سپری کند که از این روند تکراری خلاص شود ، اما سارا مصمم است که راهی برای نجات از این چرخه پیدا کند. این واقعاً فیلم میلیوتی است و او نمی ترسد خودش را درون آن بیندازد کارگردان How I Met Your Mother و ۳۰ Rock توانسته فیلمی جذاب در ژانر کمدی بسازد. بعلاوه: گیر کردن شخصیت های اصلی فیلم در یک چرخه بی پایان تکرار بسیار شبیه به روز های قرنطینه در دوره پاندمی کرونا است.

شما می توانید فیلم نخل بهاری را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Palm Springs 2020



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

یادتان هست وقتی بچه بودیم و از تعداد انگشت شماری فیلم خانوادگی که هر سال اکران می شد ، هیجان زده می شدیم؟ این روزها اما هر ماه تعداد زیادی فیلم در ژانر خانوادگی به بازار می آید که می تواند ابزار سرگرمی را برای خانواده ها فراهم کند.

در سال ۲۰۲۰ قرار بود لیست باورنکردنی از فیلم های خانوادگی با بودجه زیاد به سینماها اعلام شود. از فیلم های سینمایی اکشن گرفته تا انیمیشن های دلهره آور، سپس همه گیری ویروس کرونا آغاز شد و در حالی که برخی از تهیه کنندگان فیلم تصمیم گرفتند آثار خود را مستقیماً به سرویس پخش VOD دیزنی + یا نت فلیکس عرضه کنند ، اما عده ای هم تصمیم گرفتند فیلم های خود را تا سال ۲۰۲۱ در حالت تعلیق نگه دارند.

پاپ کورن ها را آماده کنید، در اینجا لیست جذابی از فیلم های در ژانر خانوادگی را برایتان فراهم کرده ایم که می توانید در کنار خانواده خود به تماشا آن ها بنشینید. برای تماشا یا دانلود فیلم های خانوادگی می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

The Secret Garden(16  باغ مخفی

تاریخ انتشار:۷ اگوست ۲۰۲۰

بازیگران: دیکسی اگرریککس ، ریچارد هانسل ، دیوید وری

۲۷ سال از آخرین اقتباس رمان کلاسیک انگلیسی “باغ مخفی” ساخته فرانسیس هاجسون برنت می گذرد که در سال ۱۹۱۱ منتشر نشده است. اکثر فیلم های اقتباس شده از این رمان ، نهایت تعریف و تمجیدی کوتاه داشته اند و آن شگفتی را برای بیننده ایجاد نمی کنند .مارک موندن ، کارگردان و جک تورن ، فیلمنامه نویس (“هوانوردان” و “مواد تاریک او”) سعی داشته اند که داستان اصلی رمان وفادار بمانند و اما خلاقیت چندانی را خرج نداده اند. وفادار به ریشه در داستان خود مانند تکرار قابل احترام فیلم اقتباس شده درسال ۱۹۹۳ دانست که با استقبال زیادی رو به رو شد. روایت داستان در این فیلم “باغ مخفی” به گونه ای است که به کودکان و نوجوانان می گوید دنیای تنهایی و انزوا را از خودتان دور کنید و تخیلاتتان را قوی کنید تا بتوانید در زندگی موفق باشید.

شما می توانید فیلم باغ مخفی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Secret Garden 2020

The Sleepover(15  خواب آلود

تاریخ انتشار:۲۱ آگوست ۲۰۲۰

بازیگران: سدی استنلی ، ماکسول سیمکینز ، کری سیچینو

فرزندان یک جوان بعد از اینکه متوجه می‌شوند او یک کلاهبردار سابقه دار است، سعی می‌کنند شخصا او را از مخمصه نجات دهند. فیلم یک ماجراجویی برای نوجوانانی است طی یک تجربه شگفت انگیز والدینشان را از دردسر ها نجات می دهند. کاوش درمورد پیچیدگیهای روابط شخصی هنگام تعریف مجدد اصطلاحات ، زمینه مناسبی است. انجام این کار از طریق ژانر جاسوسی می تواند بینشی راجع به اینکه ما واقعاً چه کسی هستیم و چه زمانی نقش بازی می کنیم به مخاطب دهد. اما “خواب آلود” به سختی نقش جدیدی را که مارگوت پس از زندگی جنایتکارانه خود به عهده می گیرد تصور می کند ، در حالی که نقش قبلی او بسیار کلیشه ای و غیر اختصاصی است.

 

 

The War with Grandpa(14  جنگ با پدر بزرگ

تاریخ انتشار:۹ اکتبر ۲۰۲۰

بازیگران: رابرت دنیرو ، اوما تورمن ، راب ریگل

این سوالی بود که بارها و بارها هنگام تماشای “جنگ با پدربزرگ” از خودم پرسیدم ، یک کمدی جذاب که در آن رابرت دنیرو ، اوما تورمن ، کریستوفر واکن ، چیچ مارین و جین سیمور که همگی از اسطوره های بازیگری آمریکا هستند چگونه در یک فیلم کمدی خانوادگی در کنار هم جمع شده اند. هیچ کدام از آن ها به لحاظ مالی مشکلی ندارد به طور حتم اما به نظر می رسد داستان جذاب این پدر بزرگ و نوه برایشان جذاب بوده است که مجاب به بازی در این فیلم شده اند. داستان فیلم ازین قرار است که پسر بچه ای مجبور می شود اتاقش را با پدر بزرگش شریک شود اما با این پدر بزرگ دچار اختلاف می شود.

شما می توانید فیلم جنگ با پدر بزرگ را به صورت رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم The War with Grandpa 2020

 

Mulan(13   مولان

تاریخ انتشار:۴ سپتامبر ۲۰۲۰

بازیگران: دونی ین ، لیگون

زمانی که امپراطور چین حکمی صادر می کند که برای دفاع از کشور در برابر مهاجمان شمالی ، یک نفر به ازای هر خانواده باید در ارتش شاهنشاهی خدمت کند ، هوآ مولان ، دختر ارشد یک جنگجوی شریف، وارد عمل می شود تا جای پدر بیمار خود را بگیرد.او که هوآ جون است ، با نقاب زدن به عنوان یک مرد ، در هر مرحله آزمایش می شود و باید قدرت درونی او را مهار کند و از توانایی های واقعی او استقبال کند. این یک سفر حماسی است که او را به یک جنگجوی شریف تبدیل می کند و احترام یک ملت قدرشناس و یک پدر را برای او به ارمغان می آورد. مولان بازیگران مشهور بین المللی را در اختیار دارد که شامل: ییفی لیو در نقش مولان ؛ دونی ین به عنوان فرمانده تونگ. جیسون اسکات لی در نقش بوری خان ؛ یوسون آن به عنوان چنگ ؛ با گونگ لی به عنوان ژیانانگ و جت لی به عنوان امپراطور.

شما می توانید فیلم مولان را به صورت رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Mulan 2020

Onward(12  به پیش

تاریخ انتشار: ۶ مارس ۲۰۲۰

صدا پیشگان: تام هالند ، کریس پرات ، جولیا لویی-دریفوس

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است.

شما می توانید فیلم به پیش را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Onward 2020

 

 

Artemis Fowl(11   آرتمیس فول

تاریخ انتشار:۱۲ ژانویه ۲۰۲۰

بازیگران: فردیا شاو ، لارا مک دانل ، جاش گاد

“آرتمیس فاول” به کارگردانی کنت براناگ و بر اساس کتاب محبوب اوین کولفر ، پیرو نابغه ۱۲ ساله آرتمیس فاول ، از نوادگان طیف وسیعی از طراحان جنایی ، به دنبال ماجراجویی می رود که خود را در یک نبرد قدرت و حیله گری علیه یک نژاد قدرتمند و پنهان از جن که ممکن است علت ناپدید شدن پدرش باشد قرار می دهد. در این فیلم فردیا شاو ، لارا مک دانل ، تامارا اسمارت ، نونزو آنوزی ، جاش گاد و جودی دنچ بازی می کنند. جودی هافلوند و کنت برانا با آنگوس مور گوردون و متیو جنکینز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور داشته اند.

شما می توانید فیلم آرتمیس فول را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Artemis Fowl 2020

 

 

Scoob!(10   اسکوب

تاریخ انتشار:۱۵ می ۲۰۲۰

صدا پیشگان: ویل فورته ، مارک والبرگ ، جیسون آیزاکز

داستان اسکوب! نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر Scooby و Shaggy برای اولین بار ملاقات کردند و چگونه آنها با کارآگاهان جوان Fred ، Velma و Daphne پیوستند و گروه Mystery Inc را تشکیل دادند. در حال حاضر ، با صدها مورد حل شده و ماجراهای مشترک ، Scooby و باند با بزرگترین ، چالش برانگیزترین رمز و راز خود روبرو شده اند: نقشه ای برای رها کردن سگ شبح خطرناک. در حالی که برای متوقف کردن این  dogpocalypse جهانی مسابقه می دهند ، این باند در می یابد که Scooby دارای میراثی مخفی و سرنوشتی حماسی است، بیش از آنچه کسی تصور می کرد.

شما می توانید فیلم اسکوب را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Scoob 2020

 

Trolls World Tour(9  تور جهانی ترول

تاریخ انتشار:۱۰ آوریل ۲۰۲۰

صدا پیشگان: آنا کندریک ، جاستین تیمبرلیک ، راشل بلوم

انیمیشن تور جهانی ترول ها (Trolls World Tour) ملکه پوپی و برنچ با دیدن دنیای متفاوت ترول های دیگر و نوع زندگی آن ها بسیار شگف زده می شوند.زمانی که یک خطر بزرگ دنیای همه ترول ها را تهدید می کند، پوپی و برنچ و دوستان آن ها دوباره آماده جنگیدن می شوند. اما این بار بین ترول ها ترس و اضطراب زیادی وجود دارد. آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک در تور جهانی Trolls بازگشتند، یک دنباله تمام ستاره محبوب موسیقی از همین انیمیشن در سال ۲۰۱۶ است. در یک ماجراجویی که آنها را فراتر از آنچه قبلاً می شناختند، خواهد بردPoppy کندریک  و Branch تیمبرلیک کشف می کنند که آنها فقط یکی از شش قبیله مختلف Trolls هستند که در شش سرزمین مختلف پراکنده شده اند و به شش نوع موسیقی مختلف اختصاص داده شده اند: Funk ،Country ،Techno ،Classical ،Pop و Rock.

شما می توانید فیلم تور جهانی ترول را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020

 

The One and Only Ivan(8  ایوان منحصر به فرد

تاریخ انتشار:۲۱ آگوست ۲۰۲۰

بازیگران: سام راکول ، برایان کرانستون ، فیلیپا سو

فیلم ایوان منحصر به فرد محصول کمپانی دیزنی آمریکا است و کارگردانی آن را نیز تئا شاروک انجام داده است. صدا پیشه های شخصیت های کارتونی این فیلم را نیز بازیگران مشهوری همچون آنجلینا جولی، سم راکول و هلن میرن اجرا کرده اند. نکته جالب توجه در این فیلم داستان کاملا واقعی آن است که برداشت شده از زندگی گوریلی به نام ایوان است که توسط فردی از آفریقا به آمریکا آورده می شود و خصوصیت جالب این گوریل مهارت در نقاشی کشیدن وی بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملاً تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.

شما می توانید فیلم ایوان منحصر به فرد را به صورت مستقیم در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020

Soul(7  روح

تاریخ انتشار:۲۵ دسامبر ۲۰۲۰

صدا پیشگان: جیمی فاکس ، تینا فی ، گراهام نورتون

“روح” به کارگردانی برنده جایزه اسکار، پیت داکتر، کارگردانی مشترک کمپ پاورز و تهیه کنندگی نامزد جایزه اسکار، دانا موری، جو گاردنر ساخته شده. داستان یک معلم گروه مدرسه راهنمایی را معرفی می کند که علاقه واقعی اش به موسیقی جاز است. پس زمینه شهر بزرگ مکان مناسبی برای تنظیم داستان آمیخته با موسیقی جاز است. در این فیلم ، درست زمانی که جو فکر می کند رویایش ممکن است رسیده باشد ، یک قدم غیر منتظره او را به مکانی خارق العاده می فرستد که مجبور می شود دوباره به معنای واقعی روح داشتن فکر کند. همان جایی است که او ملاقات می کند و در نهایت با ۲۲ تیم همکاری می کند ، روحی که فکر نمی کند زندگی روی زمین تنها چیزی است که برایش شکسته است. جیمی فاکس صدای خود را به جو وام می دهد ، در حالی که تینا فی صداهای ۲۲ را دارد. در این فیلم صدای فیلیشیا راشاد ، اهمیر کوئستلوو تامپسون و دیوید دیگز نیز وجود دارد.

 

 

Jungle Cruise(6  گشت و گذار در جنگل

تاریخ انتشار:۳۰ جولای ۲۰۲۱( اکران این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعلیق افتاد)

بازیگران: دواین جانسون ، امیلی بلانت ، جسی پلمنز

با الهام از سواری معروف پارک تفریحی دیزنی لند ، یک سفر پر از ماجراجویی درجنگل آمازون با بازی دواین جانسون به عنوان ناخدای قایق کاریزماتیک رودخانه و امیلی بلانت به عنوان یک کاوشگر مصمم در یک ماموریت تحقیقاتی است. همچنین در این فیلم ادگار رامیرز ، جک وایتهال ، به همراه جسی پلمونز و پل جیاماتی بازی می کنند. Jaume Collet-Serra کارگردان این فیلم است و جان دیویس ، جان فاکس ، دواین جانسون ، هیرام گارسیا ، دنی گارسیا و بو فلین تهیه کنندگان آن هستند و داگ مریفیلد به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

Sonic the Hedgehog(5  سونیک خارپشت

تاریخ انتشار:۱۴ فوریه ۲۰۲۰

بازیگران: بن شوارتز ، جیمز مارسدن ، جیم کری

قهرمان اصلی، یک خارپشت آبی رنگ انسان‌انگار است که قادر به دویدن سرعتی بیش از سرعت صوت است. از بازیگران فیلم میتوان به جیم کری اشاره کرد که در نقش شرور دکتر روباتنیک حضور دارد. یک مامور پلیس محلی به نام تام واچوفسکی به همراه سونیک سعی دارند تا از سلطه دکتر روباتنیک بر جهان جلوگیری کنندقهرمان اصلی، یک خارپشت آبی رنگ انسان‌انگار است که قادر به دویدن سرعتی بیش از سرعت صوت است. از بازیگران فیلم میتوان به جیم کری اشاره کرد که در نقش شرور دکتر روباتنیک حضور دارد. یک مامور پلیس محلی به نام تام واچوفسکی به همراه سونیک سعی دارند تا از سلطه دکتر روباتنیک بر جهان جلوگیری کنند.

 

 

My Spy(4  جاسوس من

تاریخ انتشار:۲۶ ژانویه ۲۰۲۰

بازیگران: دیو باوتیستا ، کلوئی کلمن ، پاریسا فیتز-هنلی

در ابتدا قرار بود “جاسوس من” در اواسط ماه مارس افتتاح شود اما در ۲۶ ژانویه به اکران درآمد و در دسترس خانواده ها قرار گرفت. جاسوس من فیلمی است که از آن لذت خواهید برد ، البته به صورت پراکنده. فیلم کارگردان پیتر سگال  و توسط اریش و جان هوبر نوشته شده که  یک ترکیب جذاب از آب در آمده. یک مامور جاسوس، خودش را در موقعیتی می‌یابد که باید خانواده یک بچه زبر و زرنگ را زیر نظر بگیرد. دیدن این فیلم را در کنار خانواده از دست ندهید.

شما می توانید فیلم جاسوس من را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم My Spy 2020

Magic Camp(3   کمپ جادویی

تاریخ انتشار:۱۴ آگوست۲۰۲۰

بازیگران: آدام دیوین ، جفری تامبور ، جیلیان جیکوبز

کمدی کمپ تابستانی مارک واترز یک فیلم کاملا هیجان انگیز نیست ، اما به نظر می رسد که حرف های زیادی در عین حال برای گفتن دارد و استقبال مخاطبان زیادی را در پی داشته است. فشار و کشش مداوم بین شخصیت ها جذاب است مثلا آدام دیوین و تئو جوان (ناتانیل لوگان مک اینتایر) وجفری تامبور به عنوان مدیر حواس پرت اردوگاه  در یک شعاع قرار می گیرند که روایت داستان را سرگرم کننده تر می کند.

 

 

The Call of the Wild(2   آوای وحش

تاریخ انتشار:۲۱ فوریه ۲۰۲۰

بازیگران: هریسون فورد ، عمر سی ، کارا گی

یک حیوان خانگی بزرگ ، احمقانه ، شلخته سنت برنارد ، بنام باک ، مجبور به سخت گیری می شود و جنگجوی بازمانده درونی خود را پیدا می کند ، زیرا در اوایل قرن ۲۰ آمریکای شمالی توسط دزدگیرهای شیطانی به بردگی فروخته شد. او در یک تیم سورتمه سواری در یک مسابقه جذاب قرار می گیرد. در ابتدا باک با چالش های زیادی رو به رو می شود که این همین داستان را جذاب تر می کند. اما باک در نهایت متوجه می شود برنده شدن و گرفتن مدال طلا هیچ ارزشی در مقابل آزادی ندارد.

 

The Croods: A New Age(1   غارنشینان ۲

تاریخ انتشار:۲۵ نوامبر ۲۰۲۰

صدا پیشگان: رایان رینولدز ، نیکلاس کیج ، اما استون

در سال ۲۰۱۳ ، جهان به اولین خانواده دوران ماقبل تاریخ ، The Croods معرفی شد. کمدی نامزد جایزه اسکار در مورد قبیله ای که با تغییر دنیای آنها مخاطبان جهانی را مجذوب خود می کند ، اهمیت بی انتهای خانواده را به ما یادآوری می کند. در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، انیمیشن DreamWorks شما را به یک ماجراجویی کاملاً جدید دعوت می کند که در گذشته با THE CROODS 2  بازی می کند. ستاره های بازگشت نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن و کلارک دوک از لسلی مان و پیتر دینکلج به تیم انیمیشن اضافه شدند. همانند قسمت اول این انیمیشن این خانواده در تلاش اند تا از غار خود بیرون بیایند و با مشکلاتی که در بیرون از غار دارند مقابله کنند.

شما می توانید فیلم غارنشینان۲ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Croods: A New Age 2020



:: برچسب‌ها: فیلم , فیلم سینمایی , دانلود فیلم , دانلود بهترین فیلم های 2020 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()