۱۵ فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در ویکی پدیا نوشته شده نیکلاس کیج تقریباً در ۱۰۴ فیلم حضور داشته است و سایت IMDB در سال ۲۰۱۹ شش ستاره به او تعلق گرفت. به راحتی می توان گفت که این مرد به مقام افسانه زنده رسیده است و زیرا هم در در داخل کشور آمریکا فردی شناخته شده است و هم در کشوری همچون ایران به دلیل بازی های به یادماندنی در فیلم FACE OFF  که در شبکه های تلوزیونی صداو سیما به بخش رسید و استقبال عموم بینندگان را در پی داشت. از فیلم های اکشن تا کمدی و درام نیکولاس کیج توانسته است جوایز متعددی را برای خود بدست بیاورد.

Ghost Rider 2007   روح سوار

هنگامی که Ghost Rider در سال ۲۰۰۷ منتشر شد ، یک منقد برای نیویورک تایمز نوشت ، “آیا جهان آماده یک بازی فوق العاده از نیکلاس کیج است؟” پاسخ : ما آماده به دنیا آمده ایم. Ghost Rider جزو لیست بهترین فیلم های Nicolas Cage است، زیرا تجسم شخصیتی که او در فیلم ساخته برای همیشه در مغز ما می ماند. بسیاری از طرفداران کمیک بوک از این اقتباس ناامید شده اند اما این فیلم با اقبال بسیار زیاد عمومی قرار گرفت و بازدیدکنندگانش قرار گرفت.

15 فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان

The Wicker Man 2006   مرد حصیری

بازسازی فیلم The Wicker Man با بازی نیکلاس کیج در سال ۲۰۰۶ یک فیلم تماشایی است ، به این معنی است که شما باید آن را تماشا کنید .ما نسخه اصلی را نیز توصیه می کنیم. داستان فیلم درباره کلانتری است که درباره ناپدید شدن یک دختر جوان در جزیره ای مرموز تحقیق می کند، تا راز بزرگ جزیره را کشف کند.

 

Snake Eyes 1998   چشمان مار

نیکولاس کیج با شکوه ، پرانرژی ، غیرقابل کنترل در این فیلم حضور پیدا کرد و طرفدارانش را در همان ابتدای کارش غافل گیر کرد. کیج در نقش کارآگاه شیک به نام ریک سانتورو بازی می کند که خود را در میان یک طرح ترور می یابد و مصمم است که مصران آن را پیدا کند. کیج به فیلم غیرقابل انعطاف پذیری تنش زیادی می بخشد و برداشتی آیکوناکلاستیک می دهد. بدون او ، این فیلم قطعا به هیچ کجا نمیرسید.

 

Wild at Heart1990  قلب  وحشی

Wild at Heart هرگز به اندازه کلاسیک های مذهبی دیگر دیوید لینچ مانند Twin Peaks و Blue Velvet اعتباری کسب نکرد ، اما بازی نیکولاس کیج در این فیلم بسیار درخشان است! کیج در فیلم Wild at Heart ، نقش ملوان را بازی می کند، پسری که پس از کشتن یک مرد برای دفاع از خود ، زندان می شود. اما حدود ۲ سال و ۱۸ روز بعد که آزاد می شود «لولا» با این که مادرش «ماری یتا» (لد) ملاقات آن دو را ممنوع کرده، به دیدنش می رود. عشاق از شهر می روند و به سوی ایالت نیو اورلیانز به راه می افتند. کیج یک بازیگر عالی برای کارناوال کابوس گونه لینچ است.

15 فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان

Bangkok Dangerous 2008   بانکوک خطرناک

جان ویک را تصور کنید اما با بازی نیکلاس کیج که در تایلند قرار دارد. اما او بر خلاف قواعد کارش، از طرفی جوانی به نام «کنگ» (یامنارم) را زیر پر و بال خود می گیرد و از طرف دیگر به دختری کر و لال به نام «فون» (یانگ) علاقه مندی می شود که در یک داروخانه کار می کند. این فیلم است برخلاف دیگر فیلم های برنده جایزه نیکولاس کیج ، این فیلم ۸ درصد از فیلم Rotten Tomatoes را به خود اختصاص داد.

 

Adaptation 2002  اقتباس

با توجه به نکته جدی تر، نیکلاس کیج برای فیلم کمدی درام اقتباس از چارلی کافمن ، فیلمنامه نویس نابغه آمریکایی – فیلمی را بازی می کند که مردم آن را دوست دارند یا از آن متنفرند. همچنین این فیلم به کارگردانی اسپایک جونز و بازی مرلین استریپ به یکی از بهترین فیلم های سینما تبدیل شده است. فیلم از سکانس فیلم‌برداری فیلم جان مالکوویچ بودن ۱۹۹۹ شروع می‌شود که در آن «چارلی کافمن» (نیکولاس کیج) افسرده مهلت کمی برای تحویل فیلم‌نامه اقتباسی دزد ارکیده به شرکت کلمبیا پیکچرز دارد.

 

The Family Man2000  مرد خانواده

جک مردی بسیار موفق در یک شرکت مالی معتبر است. او درمی‌یابد که سیزده سال پیش می‌توانست در زندگی تصمیم متفاوتی بگیرد. تماشای بازی کیج در نقش یک دلال پر قدرت وال استریت که جادویی جو معمولی را که با وجود داشتن یک خانواده متوجه می شود اگر دسزده سال پیش با دختر مورد علاقه اش در دانشگاه ازدواج می کرد خوشبخت تر می بود. کیج در بازی در یک شخصیت گیج و ناراحت کننده عالی است.

15 فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان

Face/Off 1997   تغییر چهره

در این فیلم ستاره ای همچون جان تراولتا در کنار نیکلاس کیج بازی می کند که همین موضوع بر جذابیت های فیلم تاثیر زیادی داشته است. برای جراحی پلاستیک که در آن یک تروریست (تراولتا) و مامور اف بی آی (کیج) تحت عمل جراحی قرار می گیرند تا چهره هر یک از چهره های آنها را شبیه دیگری کند. این ساده ترین راه برای بیان آن است ، اما فیلم یک طرح کاملاً عجیب جذاب است و دارای امتیاز Rotten Tomatoes 92٪ است.

 

National Treasure  ۲۰۰۴    گنجینه ملی

این بهترین فیلم در همه زمان ها است، هیچکس نمی تواند این شاهکار را ببیند و متحیر نشود ، ترکیبی کامل از ژانر اکشن و ماجراجویی. نیکولاس کیج واقعاً عاملی را اضافه می کند که هیچ بازیگر دیگری قادر به حمل این فیلم از یک فیلم خوب به یک فیلم کلاسیک . کیج نقش بن گیتس ، مورخ و شکارچی گنج از نوع ایندیانا جونز را بازی می کند ، زیرا او از آثار تاریخی بی ارزش در برابر سرقت محافظت می کند  و استعداد او این سریال را از سایر مجموعه های شکار گنج متمایز می کند. کیج با این فیلم محبوب دیزنی ، به شهرت زیادی رسید.

 

Raising Arizona  ۱۹۸۷   بزرگ کردن آریزونا

کیج در این فیلم نشان داد در فیلم های کمدی نیز به خوبی فیلم های درام و اکشن می تواند بازی کند. یک فیلم به کارگردانی برادران کوهن (کارگردان آثار معروفی به The Big Lebowski ، Fargo ، هیچ جایی برای پیرمردها و ای برادر که در آن هستی) ام آی مجرم سابق و ادوینا پلیس سابق با هم ازدواج می کنند.اما متوجه می شوند که نمی توانند بچه دار شوند.آنها که از داشتن بچه ناامید شده اند تصمیم می گیرند یکی از پنج قلوهای سرمایه دار بزرگ نیتن آریزونا را بدزدند .این فیلم تقریباً به اندازه خود کیج عجیب است و همین باعث می شود اوقات خوبی را تجربه کنید.

15 فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان

Leaving Las Vegas 1995    ترک لاس وگاس

بدون شک یکی از بهترین نقش هایی که نیکولاس کیج ایفا کرده است ، ترک لاس وگاس است فیلمی درباره اعتیاد ، انسانیت و عشق است. خلاصه داستان: بن سندرسون (کیج) فیلمنامه نویس هالیوودی است که همه چیز را از دست می دهد و به لاس وگاس می رود تا خودش را کمی سرگرم کند، او در آنجا با زنی بنام «سرا» آشنا می شود که همانند خودش مشکلاتی دارد. علی رغم تاریکی شدید ، تماشای فیلم ترک لاس وگاس از آنجا که به رسمیت شناختن نیکولاس کیج به عنوان یک بازیگر واقعی و حرفه ای ، ضروری است و اثبات می کند که می تواند روان رنجوری بازیگوشانه در نقش های قبلی را کنار بگذارد و یک شخصیت جدی را با مسائل جدی انجام دهد. چه جالبتر ، فیلم ۱۹۹۵ اقتباسی از یک کتاب با بودجه کم بود که کیج را برای بازیگری برنده اسکار کرد.

 

The Rock 1996  صخره

نیکولاس کیج حتی در میان همبازیان شان کانری و اد هریس در فیلم هیجان انگیز، اکشن و ماجراجویی The Rock نیز مورد توجه قرار گرفته است. گروهی از تفنگداران ارتش ایالات متحده به رهبری ژنرال هومل (اد هریس) برای رسیدن به اهداف و خواسته هایشان گروهی از بازدیدکنندگان آلکاتراز را در همانجا به گروگان میگیرند و تهدید میکنند که از سلاح های میکروبیولوژیکی بر علیه مردم استفاده خواهند کرد. در یک کلام: عالی است یک فیلم اکشن عالی که بسیار سرگرم کننده است. کانری و هریس در این فیلم خوب هستند ، اما کیج شما را غافل گیر می کند.

 

Moonstruck 1987   لورتا کاستورینی

یک جوان ۲۳ ساله با بازی نیکلاس کیج پس از بازی در این فیلم عاشقانه کمدی به یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوودی تبدیل شد. “لورتا کاستورینی” کتاب داری اهل نیویورک وقتی عاشق برادر مردی می شود که قرار است با او ازدواج کند خود را در موقعیتی سخت می بیند. کیج نقش فردی از طبقه کارگر را بازی می کند که بسیار باهوش و با استعداد و البته جذاب برای یک خانوم است.

 

Gone in 60 seconds 2000    سرقت در ۶۰ ثانیه

کیج در این فیلم به عنوان سارق بازنشسته بازی می کند ، که باید طی چند روز یک دزدگیر ماشین عظیم را بر عهده بگیرد تا برادر کوچک خود را از کشته شدن توسط یک جانی نجات دهد و برای اینکه برادرش آزاد شود باید یک ماشین گران قیمت را بدزدد. یک فیلم اکشن جنایی حیرت انگیز که در سال اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه شد. فیلمنامه به کیج این امکان می دهد ۹۵ درصد از استعداد های خاص خودش را بروز دهد. سرقت در ۶۰ ثانیه از آن دست فیلم های اکشن بود که کیج را به علاقه مندان این ژانر بیشتر شناساند.

15 فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان

Con Air 1997  هوایی

نیکولاس کیج ستاره ژانر هیجان انگیز و اکشن با بازی در نقش کامرون پو ، مجرم سابقه دار است که با آزادی مشروط از زندان آزاد می شود و می خواهد به دیدن همسر و دخترشش برود. برای رسیدن به آنها ، او باید سوار هواپیمای پر از زندانیان ابرمکس شود که قصد کودتا علیه نگهبانان را دارند و قصد فرار به مکزیک را دارند. کیج با یک بازیگر ستاره ای همراه است که شامل جان مالکوویچ ، دیو چاپل و استیو بوسمی است که همچنان در کنار آن ها می درخشد.

۱۵ فیلم برتر نیکولاس کیج، منتخب بینندگان





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: