در زندگی، جنگ یکی از بدترین و بیرحمانه ترین اتفاقات است اما فیلم های جنگی همیشه با استقبال مخاطبان همراه شده اند، در این ژانر از فیلم : تعلیق ، تکامل شخصیت ، جلوه های بصری ، کاتارسیس و شخصیت های قهرمانان ملی برای مخاطب از جذابیت های زیادی برخوردار است. آخرین فیلم جنگی که با استقبال بی نظیر مخاطبان رو به رو شد، فیلم 1917 به کارگردانی سام مندس بود که با روایت ساده داستانی تبدیل به یکی بهترین فیلم های این ژانر شد.

هدف از ایجاد این لیست، آشنایی شما فیلم دوستان عزیز با محبوب ترین فیلم های جنگی سال ۲۰۲۰ است که البته ممکن تا پایان سال ۲۰۲۰ با وجود اکران فیلم های جنگی جدید تر این لیست بروز رسانی شود. با ما در بخش از مقالات مووینه همراه باشید.

Ghosts of War

تاریخ انتشار: 17 جولای 2020

بازیگران: برنتون توایتس ، کایل گالنر ، آلن ریچسون

فیلم جنگ ارواح در طول آخرین روزهای جنگ جهانی دوم رخ می دهد، زمانی که پنج سرباز آمریکایی دستور دارند تا یک قلعه فرانسوی را که قبلا توسط نازی ها اشغال شده بود حفظ کنند. اما آن ها در این قلعه با دشمنی فوق طبیعی و وحشتناک تر از دشمنان واقعی رو به رو می شوند که باعث جنون آن ها می شود. در این فیلم شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که برای سربازان در طول جنگ رخ می دهد، گاه همه این اتفاقات تنها از طرف دشمن نیست بلکه از اتفاقات طبیعی یا فراطبیعی است.

The Last Full Measure

 

تاریخ انتشار:24 ژانویه 2020

بازیگران: سباستین استن ، آلیسون سودول ، آشر مایلز فالیکا

این فیلم داستان واقعی دریافت کننده مدال افتخار نیروی هوایی، ویلیام اچ پیتسنبرگر است که جان بیش از شصت نفر را در سال 1966 نجات داد. این فیلم 34 سال پس از مرگ ویلیام اچ پیتسنبرگر ساخته شد و روایت گر زندگی این سرباز پرافتخار جنگ است. پیتسنبرگر که در یکی از خونین ترین مأموریت های جنگ ویتنام کشته شد ، جان بسیاری را نجات داد اما آنچه را که خانواده اش و افرادی که نجات داده و با آنها خدمت می کرد ، جایزه کمتری دریافت کرد. او مسئول رسیدگی به مجروحین جنگ و رساندنشان به بیمارستان با هلی کوپتر بوده است تا اینکه مخزن داروی خود را از دست داد. پیتسنبرگر پس از کمک به مجروحان روی زمین ، از دستور بازگشت به هواپیمای خود سرپیچی می کند و تصمیم می گیرد سرنوشت خود را با درگیری برای کمک به سربازان مجروح که نمیتوانند حرکت کنند تغییر دهد.

Da5 Bloods

تاریخ انتشار:12 جون 2020

بازیگران: دلروی لیندو ، جاناتان میجرز ، کلارک پیترز

این فیلم محصول نتفلیکس به کارگردانی اسپایک لی ، داستان پنج پزشک جنگ ویتنام است که برای یافتن بقایای رهبر خود (و گنج طلا) به شهر هوشی مین باز می گردند. اسپاک لی از آنها برای برجسته کردن یک نقطه مشترک دیگر استفاده می کند: مخالفت شدید آنها با جنگ ویتنام. لی یکی از معدود کارگردانانی است که اظهار نظر گدار را قبول می کند که "برای نقد یک فیلم ، شما باید فیلم دیگری بسازید." در اینجا انتقاداتی وجود دارد ، به ویژه فیلم هایی مانند "بته های سبز" ، "رمبو" و "گمشده در عمل" ، با یك شخصیت كه در مورد چگونگی بازگشت سربازان به ویتنام برای "پیروزی در جنگ" روایت می شود.

Shadow in the Cloud

تاریخ انتشار:17 اکتبر 2020

بازیگران: کلوئه گریس مورتز ، نیک رابینسون ، تیلور جان اسمیت

یک خلبان زن جنگ جهانی دوم که با اسناد کاملاً محرمانه در یک قلعه پرواز B-17 در حال سفر است ، در پرواز با حضور شیطانی روبرو می شود. "سایه در ابر" در سال 1943 اتفاق می افتد ، در همان سال که روالد دال Gremlins را منتشر کرد و برادران وارنر Hare Raising ، کاریکاتوری مری ملودی را منتشر کرد که در آن Bugs Bunny تلاش می کند تا یک آفت کوچک را از بین نبرد. هواپیما را به زمین وارد کنید. این فیلم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و می تواند در لحظاتی نفس شمارا در سینه حبس کند. برخی از فیلم ها خواستار تعلیق اجباری ناباوری هستند و انتظار دارند مخاطبان چیزهای معقول، احتمالی یا حتی ممکن را کنار بگذارند. "سایه در ابر" ساخته رزان لیانگ می تواند کاری کند تا شما موارد نامعقولش را هم باور کنید و از آن لذت ببرید.

Resistance

تاریخ انتشار:27 مارچ 2020

بازیگران: جسی آیزنبرگ ، کلمنس پوسی ، ماتیاس شوایوفر

فیلمی خوش ساخت و جذاب ، اما با بار کلیشه ، در مورد زندگی مارل مارسو افسانه تقلید در مقاومت فرانسه. او به هزاران کودک و بزرگسال یهودی کمک کرد تا از فرانسه تحت اشغال نازی ها فرار کنند. این یک داستان بسیار جالب راجع به جنگ است که همچنان بازار خوبی برای آنها وجود دارد و مخاطبان زیادی را می تواند به سینما بکشاند. تصور می شود که این اقدام در هنگام بازگشت به صفوف سربازان آمریکایی که تازه فرانسه را آزاد کرده اند ، داستان را به یکی از شگفت انگیزترین قهرمانان غیرنظامی آن کشور ، توسط ژنرال پاتون (شخصیتی معروف برای اد هریس) به صورت فلاش بک روایت می شود. جسی آیزنبرگ در نقش مارسو ، ابرقهرمان جوان که از استعداد خود برای کمدی و تقلید استفاده می کند تا قلب یتیمان یهودی در فرانسه را تحت تاثیر قرار دهد، در آخر آن ها را از اسارت در میاورد.

The Outpost

تاریخ انتشار:3 جولای 2020

بازیگران: اسکات ایستوود ، کالب لندری جونز ، اورلاندو بلوم

یک تیم کوچک از سربازان آمریکایی با صدها جنگجوی طالبان در افغانستان می جنگند. در حالی که ده ها فیلم سعی در بازسازی وحشت غیرقابل تصور جنگ هستند، The Outpost بیشتر از همه به هم متصل می شود ، بیشتر به مهارت فنی لوری و بازیگران جوانی که می تواند فیلم را واقع گرایانه تر جلوه دهند. به طور خاص ، اسکات ایستوود و کالب لندری جونز بهترین کار حرفه خود را در این فیلم انجام می دهند. فقط با نگاهی به نقشه جغرافیایی پاسگاه کمدش در افغانستان در سال 2006 ، متوجه می شویم که چگونه این جنگیدن برای زنده ماندن یک نگرانی روزمره بوده است. لوری و فیلمبردار وی ، لورنزو سناتوره ، در آغاز "پاسگاه" به تماشاگران فیلم پیگیری می دهند که نشان می دهد اساساً این پایگاه واقعی در بدترین نقطه ممکن ، در مرکز یک دره عمیق چگونه بوده است. نیروهای طالبان همیشه دیدگاه مسلط بر آن داشتند و می توانستند در پشته های زیادی که از آن پنهان شوند و مستقیماً به پاسگاه شلیک کنند.

The Eight Hundred(5

تاریخ انتشار:28 آگوست 2020

بازیگران: این هوانگ ، ژانگ ژوئن

این فیلم محصول کشور چین است. در سال 1937 ، هشتصد سرباز چینی در محاصره یک انبار در وسط میدان نبرد شانگهای توسط ژاپنی ها محاسره می شوند. انتشار داخلی این حماسه جنگ پر زرق و برق چین سال گذشته به دلیل آنچه مجله تجاری ورایتی "دلایل سیاسی " توصیف کرد ، به تأخیر افتاد. تصور می شود این فیلم با به تصویر کشیدن بیش از حد مثبت افسران ارتش رقیب کومینتانگ در جریان جنگ چین و ژاپن ، از طرف کمونیست ها مورد انتقاد قرار گرفته شده است. با این حال ، برای یک فرد خارجی ، هشتصد سرباز قهرمان چینی که از انبار سیهانگ در نبرد برای شانگهای دفاع می کنند ، مانند یک نمونه از وطن پرستی به نظر می رسد. مانند دانکرک برای انگلیسی ها ، این حادثه در اینجا به عنوان یک شکست افتخارآمیز تلقی می شود ، لحظه ای برای غرور ملی.

Summerland

تاریخ انتشار:31 جولای 2020

بازیگران: جما آرترتون ، گوگو مباتا-راو ، پنه لوپه ویلتون

در طول جنگ جهانی دوم، یک زن انگلیسی Gemma Arterton پس از آنکه ابتدا تصمیم می گیرد برای برای یک سفر آماده شود اتفاقاتی می افتد که مجبور می شود سفرش را به تعویق بیاندازد. این یک فیلم دوست داشتنی و بسیار امیدوار کننده از دوران جنگ است. اولین فیلم سینمایی نویسنده / کارگردان جسیکا سواله ، برنده جایزه اولیویه است . سامرلند فقط ماده مقوی مورد نیاز ما را در مواقع آشفتگی فراهم می کند. روایتی از عشق گمشده و یافت شده ، که با ذکاوت و جذابیت روایت می شود ، تعادل چشمگیری بین حیله گر و احساسات را حفظ می کند ، و فرمولهای جریان اصلی را به آرامی برانداز می کند، زیرا به مرور مارا به گذشته شخصیت ها می برد و لحظات احساسی گذشته را با واقعیت های آینده به صورت متناوب نشان می دهد.

Greyhound

تاریخ انتشار:10 جولای 2020

بازیگران: تام هنکس ، الیزابت شو ، استفان گراهام

تام هنکس یک اعجوبه بازیگری است که در اکثر فیلم ها لباس نظامي يا نيمه نظامي شخصيت به تن کرده و شخصیت محبوبي را برای مردم ساخته است. وی نقش کاپیتان کشتی کانتینر در فیلم Captain Phillipst و خلبان قهرمان هواپیمایی در فیلم Sully بازی کرده است. اکنون او در این ماجراجویی جنگ جهانی دوم به سبک قدیمی ، نقش ارنست کراوز فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده را بازی می کند که باید یک محموله مهم را از آمریکا به بندر لیور پول ببرد که در میان را با مشکل رو به رو می شود و تنها با صبر و امیدواری و استفاده از تجربه اش می تواند از پس این مشکل برآید.

The Windermere Children

تاریخ انتشار: 5 آپریل 2020

بازیگران: توماس کرچمن ، رومولا گارای ، آیین گلن

این داستان فجیع و سرانجام بازخریدکننده پیوندهایی است که این کودکان با یکدیگر می بندند و این که چگونه دوستی های ایجاد شده در ویندرمر به یک حلقه نجات برای یک آینده پربار تبدیل شده است. لحظات پرقدرت فیلم The Windermere Childrenدر چند دقیقه آخر اتفاق می افتد که درام متوقف می شود و بازیگران نوجوان لهستانی با بازی بازماندگان هولوکاست که پس از جنگ به انگلیس آورده شدند ، ناگهان توسط خود بازماندگان جایگزین می شوند.این داستانی در مورد بقا و بهبودی از آسیب های غیر قابل تصور جنگ بوده است ، بنابراین دیدن این مردان در حال لبخند ، رشد ، نتیجه ای خوش بینانه و غیر منتظره را ارائه می دهد.

Behind the Line: Escape to Dunkirk

تاریخ انتشار:18 آگوست 2020

بازیگران: سام گیتینز ، جو ایگان ، جنیفر مارتین

گروهی از سربازان انگلیسی که از آلمان در حال عقب نشینی به سمت دانکرک در جنگ جهانی دوم هستند ، اسیر می شوند. یک بوکسور مشهور انگلیسی در حالی که برای فرار تلاش می کند ، در رینگ مجبور به مبارزه با یک بوکسور آلمانی با استعداد می شود.

منبع:بهترین فیلم های جنگی ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]