بهترین فیلم های عاشقانه در سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از این باشد  که شما راحت ترین لباس های تان را بپوشید ، غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید، در کاناپه فرو بروید و آماده دیدن فیلمی شوید که احساس شمارا درگیر خودش کند. چیزی در مورد یک فیلم عاشقانه خوب (یا بد) وجود دارد که لذت ایده آل تماشای آن را ایجاد می کند. در فیلم های رمانتیک، جهانی دلچسب را میبینیم که در ان “روابط جعلی” به روابط واقعی تبدیل می شوند یک نوع کاتارسیس را در ما ایجاد می کنند.

فیلم های عاشقانه می تواند مارا به مکان هایی که میخواهیم ببرد و تصاویری از لحظات عاشقانه را که می خواهیم داشته باشیم به ما می دهد و به ما کمک می کند تا در تمام آن داستان های عاشقانه یاد خاطراتمان بیوفتیم. به دلیل حوادث اخیر مربوط به ویروس کرونا ، برخی از تاریخ اکران فیلم ها تا سال ۲۰۲۱ به تعلیق افتاده اند که ما در این لیست نامی از آن ها نمیبریم. برای دانلود فیلم های عاشقانه به سایت مووینه مراجعه کنید.

 

۱۳) Then Came You   سپس تو آمدی

بازیگران:کریگ فرگوسن ، فورد کیرنان ، کتی لی گیفورد

 IMDB :  ۵٫۳

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بیوه ای تنها قصد دارد با خاکستر همسرش به دور دنیا سفر کند ، اما اولین توقفش در مسیر سفر زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد و مسیر زندگی اش تغییر می یابد.هیچ کدام از ما نمیدانیم سرنوشت برای ما چه برنامه هایی دارد، در این فیلم ما شاهد این داستان می شویم که گاهی قدرت سرنوشت از قدرت تصمیم گیری ما بزرگ تر است.

شما می توانید فیلم سپس تو آمدی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Then Came You 2020

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The Photograph (12      عکس

بازیگران: عیسی راه ، لاکیث استنفیلد ، شانت آدامز

 IMDB: ۵.۹

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: هنگامی که کریستینا ایامز (شانته آدامز) عکاس مشهور به طور غیرمنتظره ای درگذشت ، دخترش مای (ایسا را) دلشکسته و در جستجوی پاسخ است. مای یک عکس قدیمی را در صندوق امانات مادرش پیدا می کند و سعی می کند گذشته مادرش را احیا کند. در طول راه ، او با مایکل (لیکیت استنفیلد) ، روزنامه نگار روبرو می شود و هر دو سعی می کنند رمز و راز کریستینا را حل کنند که در این حین عاشق یکدیگر می شوند. در این روایت یک جنبه A و B وجود دارد: دیدار اصلی بین عاشقان مدرن مایکل و مای و انفجار نوستالژیک گذشته بین کریستینا و آیزاک. این دو داستان زمان نمایش در کل فیلم را به عنوان آهنگ های موازی به اشتراک می گذارند که در نهایت یک حلقه کامل ایجاد می کنند. این دو داستان همچنین با تلاقی صفات و موقعیت ها از یک نقطه به زمان دیگر ، شباهت های بین نسل ها را سنجیده اند.

 

۲Hearts (11       دو قلب

بازیگران: رادا میچل ، جیکوب الوردی ، آدان کانتو

 IMDB: ۶.۶

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم روایت دو زوج در دهه های مختلف و مکانهای مختلف و مشکلاتی که زوج های جوان با آن دست و پنجه نرم می کنند را به تصویر می کشد. دو داستان عاشقانه گنگ موازی در دهه های مختلف است با هم روایت می شود. اما همه اینها باعث می شود که آنها با هم ادغام شوند و فیلم در عرض ۱۰ دقیقه دست خود را رو می کند و داستان اصلی آن را فاش می کند. لازم نیست که به این زوج ها نگاهی بیندازید ، دو نفر را کنار هم قرار دهید و دریابید که معنای آن چیست، زیرا باید در انتها پیوند های میان آن هارا درک کنید و به یک نتیجه گیری برسید.. “۲ قلب” بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده. پیام بزرگ این است: حتی ویرانگرترین ضربه ها در زندگی نیز بخشی از برنامه خداست.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The Lovebirds (10       مرغ عشق ها

بازیگران: عیسی راه ، کومایل نانجیانی ، پل اسپارکس

 IMDB: ۶.۱

چرا فیلم ارزش تماشا دارد: عیسی ری و کومایل نانجیانی ، نقش زوجی را بازی می کنند که به طور غیر منتظره خود را گرفتار یک جنایت می کنند. در حالی که هر دوی آنها سعی می کنند برای پاک کردن نام خود پرونده را حل کنند ، به یک وضعیت کاملا وحشتناک و قابل پیش بینی می رسند.  واقعیت این است که این دو شخصاً کاستار هستند و به تنهایی خنده دار هستند ، به این معنی است که این فیلم می تواند لحظات شاد فراوانی را برایتان رقم بزند.

 

Stargirl ( 9      دختر ستاره ای

بازیگران: گریس وندروال،گراهام ورچر

 IMDB: ۶.۲

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بر اساس کتاب ۲۰۰۰ نوشته جری اسپینلی، این فیلم در مورد یک پسر ساکت و یک دختر نوجوان است که توسط دیزنی پلاس ساخته شده است. هنگامی که لئو بورلاک (گراهام ورچر) با Stargirl گریس وندرو وال ملاقات می کند، روح جادوی او را شیفته خود می کند و می فهمد که او ممکن است منشا یک سری اتفاقات مثبت در زندگی او باشد.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Chemical Hearts (8      قلب های شیمیایی

بازیگران: لیلی رینهارت ، آستین آبرامز ، سارا جونز

 IMDB: ۶.۲

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: براساس رمان قلبهای شیمیایی ما از کریستال ساترلند ، این یک فیلم عاشقانه است که ممکن است اشک شمارا در بیاورد. وقتی هنری پیج (آبرامز) با دانشجوی جدید گریس تاون (رینهارت) آشنا می شود ، شروع به ساخت فیلم می کند. او نمی داند که او رازی را پنهان کرده است که می تواند همه چیز را تغییر دهد.

 

The Half of It (7      نیمی از آن

بازیگران: لیا لوئیس ، دانیل دیمر ، الکسیس لمیر

IMDB: ۶.۹

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم نیمی از آن The Half of It درباره زندگی یک دانش آموز خجالیت درونگرا چینی-آمریکایی به نام الی است که ساکن منطقه شمال غربی پسیفیک است. او تصمیم می گیرد که نامه عاشقانه ای برای دوستش بنویسد و این آغاز یک ماجرای عاشقانه در روز های نوجوانی است. الی ممکن است بی گناه به نظر برسد اما آنقدر باهوش است که می تواند یک تجارت پر رونق برای نوشتن مقاله برای پول نقد ایجاد کند. این امر همچنین به وی امکان می دهد تا از آپارتمان تنگ و مشترکی که با پدر بیوه خود (کولین چو) ، مهندسی که شب ها را ساکت می گذراند و برای بهبود زبان انگلیسی خود فیلم های کلاسیک مانند “کازابلانکا” را تماشا می کند ، کمک کند.

 

To All the Boys: P.S. I Still Love You (6       به همه پسران:من هنوز تورا دوست دارم

بازیگران: لانا کندور ، نوح سنتینئو ، جردن فیشر

 IMDB: ۶.۰

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان این فیلم غم‌انگیز و اجتماعی درباره‌ی لارا جین و پیتر می‌باشد که به تازگی وارد رابطه‌ی رسمی شده‌اند ، اما در این میان یکی از دوستان قدیمی جین وارد زندگی‌اش می‌شود و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این یک فیلم جذاب به تهیه کنندگی شبکه نتفلیکس است که قسمت دوم از سری اول این مجموعه محسوب می شود.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

The High Note (5       نت بالا

بازیگران: داکوتا جانسون ، تریسی الیس راس ، کلوین هریسون جونیور

IMDB: ۶.۳

چرا فیلم ارزش تماشا دارد:تریسی الیس راس در نقش گریس دیویس ، خواننده فوق ستاره ای بازی می کند که طی یک دهه گذشته موسیقی جدیدی منتشر نکرده است. دستیار فقیر او ، مگی (داکوتا جانسون) ، آرزو دارد که یک تهیه کننده موسیقی شود ، اما او بیش از حد مشغول اجرای کارهای Grace’s است تا هدف خود را دنبال کند. مجموعه ای از وقایع سرنوشت ساز (و اندکی عاشقانه) مگی را در مسیر تحقق رویاهایش رهنمون می کند.

 

I Still Believe (4       من هنوز ایمان دارم

بازیگران: بریت رابرتسون ، ناتان پارسونز

 IMDB: ۶.۵

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: نقش محبوب ریوردیل ،جرمی کمپ را در این بیوگرافی بازی می کند. شرح این سفر خواننده با همسرش ملیسا لین هنینگ (بریت رابرتسون) است که درست قبل از ازدواج با سرطان تخمدان باید دست و پنجه نرم کند. کارگردانان اندرو اروین و جون اروین ، فیلمسازان خواهر و برادری که در مجموع از آنها به عنوان برادران اروین نام برده می شود ، در توازن منظم شامل درام و اعتلای روحانی در تلاش های قبلی مانند “بچه اکتبر” ، “وودلاون” که در گیشه موفق بوده اند. من فقط می توانم تصور کنم. ” در اینجا ، آنها قدرت عاطفی را – ابتدا با ظرافت ، و سپس به تدریج با تهاجمی تر – با سناریوی سبک “داستان عاشقانه” تقویت می کنند که بیشتر مبتنی بر وقایع زندگی واقعی است.

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Emma (3      اما

بازیگران: آنیا تیلور-جوی ، جانی فلین ، میا گوت

IMDB: ۶.۷

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و یک پایان خوش اخلاقی دارد بدون اینکه قهرمان اشتباه خود را برای رفتارهای (اغلب وحشتناکش) رها کند. در کنار آنیا تیلور-جوی ، چند بازیگر بسیار بی نظیر دیگر قرار دارند که شاید کمتر با آنان آشنایی داشته باشیم اما در این فیلم بسیار بازی خوبی دارند.در در سال ۱۸۰۰ در انگلستان زنی جوان است که به معنای واقعی خوب است اما اما کمی خودخواه است و در زندگی احساسی دوستانش دخالت می کند و در زندگی آنان جاسوسی کند. این فیلم می تواند اوقات خوشی را در زمان همه گیری ویروس کرونا و اجبار برای در خانه ماندن برای شما به همراه داشته باشد.

 

Looks That Kill (2       چهره کشنده

بازیگران: براندون فلین ، جولیا گلدانی تلس ، کی هونگ لی

 IMDB: ۶.۴

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان در مورد پسر جذابی است که اتفاقاتی برایش رخ می دهد. اولین کارگردانی کلن مور ، نویسنده / کارگردان ، به نظر می رسد نتیجه خوبی داشته است پسری نوجوان با چنان زیبایی نادر که مردمی اگر به او نگاه کنند، می میرند. وقتی همه پزشکان و پرستارانی که در حال تولد وی هستند این اتفاق برایشان می افتد، والدینش می فهمند که این یک کودک غیرمعمول است. آنها می توانند به او نگاه کنند ، اما هیچ کس دیگری نمی تواند. در این میان او عاشق فردی می شود که از نزدیک شدن به او می ترسد.

شما می توانید فیلم چهره کشنده را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Looks That Kill 2020

 

بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2020 + [لینک دانلود]

 

Palm Springs (1      نخل بهاری

بازیگران: اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی.کی. سیمونز

 IMDB: ۷.۴

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: م سارا (میلیوتی) و نایلز (سامبرگ) که در یک عروسی با هم آشنا شدند، در یک حلقه زمانی بی نهایت گرفتار شده اند و محکوم به زندگی کردن در یک روز و اتفاقات تکراری می شوند. نایلز که مدتی گیر افتاده است، به نظر می رسد که از این روند رضایت دارد سعی می کند زمانش را به گونه ای سپری کند که از این روند تکراری خلاص شود ، اما سارا مصمم است که راهی برای نجات از این چرخه پیدا کند. این واقعاً فیلم میلیوتی است و او نمی ترسد خودش را درون آن بیندازد کارگردان How I Met Your Mother و ۳۰ Rock توانسته فیلمی جذاب در ژانر کمدی بسازد. بعلاوه: گیر کردن شخصیت های اصلی فیلم در یک چرخه بی پایان تکرار بسیار شبیه به روز های قرنطینه در دوره پاندمی کرونا است.

شما می توانید فیلم نخل بهاری را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Palm Springs 2020





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: