بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده
بهترین فیلم های اکشن سال 2020

بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]

۹ مهر ۱۳۹۹ ۰ 145 views

فیلم های اکشن مخاطبان زیادی را میان عموم مردم دارند، شاید از دلایل اشتیاق به این سبک از فیلم را میتوان ساختار قهرمانی انسان های شکست ناپذیر دانست. عموما نقش اصلی در فیلم های اکشن با چندین ضد قهرمان رو به رو می شوند که باید آن ها را شکست دهند، وجود همه این چالش ها از یک فرد قهرمان می سازد اما زمانی که این قهرمان بتواند از پس تمام پلیدی های پیش رویش بر بیاید . ژانر اکشن در بحران جهانی کرونا، با تعطیلی سالن های نمایش و تحت فشار قرار دادن فیلم ها از تقویم اکران، راه هایی را برای پیشرفت در گیشه های سینما ساخت، به طور مثال فیلم TENET کریستوفر نولان توانست پر فروش ترین فیلم از زمان شیوع ویروس کرونا باشد . طرفداران اکشن می خواهند قهرمانانی را ببینند که با افراد بد مبارزه می کنند، پلیس هایی که نشان خود را کنار می گذارند تا بتوانند  افراد خلافکار را شکست دهند. طبق آخرین آمار نتفلیکس فیلم های اکشن حتی به صورت VOD هم در سایت های مختلف توانسته اند پر فروش ترین فیلم های ۲۰۲۰ باشند.

هدف از ایجاد این لیست آشنایی شما فیلم دوستان عزیز با محبوب ترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ است که البته ممکن تا پایان سال ۲۰۲۰ با وجود اکران فیلم های اکشن جدید تر این لیست بروز رسانی شود. با ما در بخش از مقالات مووینه همراه باشید.

00:00
00:00
 

 

۱۰) Ava  آوا

تاریخ انتشار:۲۵ سپتامبر

بازیگران: ستارگان: جسیکا چستین ، جان مالکوویچ 

کارگردان: تیت تیلور

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم آوا همانطور که با به قتل رساندن های بی رحمانه شروع می شود در ادامه مارا درگیر یک درام خانوادگی می کند. جاسوسی که با خونسردی کامل بنا به دستور سازمان به طرزی کاملا حرفه ای طعمه هایش را به کام مرگ می کشاند اما او به عنوان یک قاتل حرفه ای احساساتش را جایگزین منطق می کند و مقتولین را مجبور به اعتراف به گناه می کند. فیلم آوا به عنوان یک “قاتل” با استعداد اما ناپایدار آغاز می شود. او توسط مربی خود دوک (جان مالکوویچ) ، توانسته است به یک قاتل حرفه ای تبدیل شود که حکم پدر را برای او دارد این در حالی است که پدراصلی آوا وقتی مست بوده، به او قصد تجاوز داشته است شده و همین عاملی است که آوا به مدت ۸ سال از خانه فرار می کند. این شواهدی از یک رگه اخلاقی نهفته است که پس از سالها سرکوب تاکتیکی در آوا وجود دارد باعث می شود مدیران سازمان اورا مهره سوخته تصور کنند. یکی دیگر از کارآموزان دوک، سایمون (کالین فارل)، یک ستاره در حال ظهور است که به عنوان جانشین دوک قرار است مدیر اصلی سازمان شود. او به دوک هشدار می دهد که آوا باید کشته شود زیرا یک مهره سوخته محسوب می شود اما دوک که به آوا ایمان دارد مانع سایمون می شود. آوا یک قاتل حرفه ای است که شخصیت مثبتی دارد و بیننده می تواند اورا دوست داشته باشد و همین مورد است که آوا را به یک قهرمان تبدیل کرده است.

شما می توانید فیلم آوا را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Ava 2020

 

۹)Bloodshot خون آلود

تاریخ انتشار: ۱۳ مارس

بازیگران: وین دیزل، ایزا گونزالس، گای پیرس، لامورن موریس

کارگردان: دیوید ویلسون

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: همانطور که میدانید فصل بعدی حماسه سریع و خشمگین مجهز به NOS ، که به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ کشیده شد طرفدارانش را ناامید کرد. اما ستاره فیلم سریع و خشن یعنی Vin Diesel با کمک فیلم Bloodshot که یک اقتباس دیوانه وار از یک فیلم محبوب به نام Valiant  را می توانند تماشا کنند. این فیلم مانند بسیاری از تریلرهای از دیزل  بر قاب عضلانی، صدای شدید و زد و خورد های غیر عادی اکتفا نکرده است. وین دیزل در نقش ری گاریسون، یک تفنگدار قهار است که به طرز وحشیانه ای توسط افرادی به قتل می رسد اما توسط یک شرکت فناوری بیو تکنولوژی که تحت سرپرستی دکتر امیل هارتینگ است، دوباره زنده می شود. Garrison که با ترکیبی از توانایی های بازسازی مانند Deadpool و هدایای ذهنی Limitless، مجهز شده است ، به یک اسلحه اجاره ای انتقام جویانه برای شرکت تبدیل می شود ، اما به زودی متوجه می شود که رئیسش ممکن است اورا تحت فشار قرار دهد تا نتایج مطلوبی را برای آزمایشش بدست آورد. علی رغم برخی سکانس های اکشن غیر قابل درک و کاملاً نامفهوم ، Bloodshot مفاهیم علمی-تخیلی هوشمندانه، اجراهای جذاب و پیچ و تاب هایی دارد که آن را بالاتر فیلم های اکشن دیگر قرار داده است.

بهترین فیلم های اکشن سال 2020

۸)Debt Collectors شرخر

تاریخ انتشار: ۲۹ مه

بازیگران: اسکات آدکینز ، لویی ماندیلور ، ولادیمیر کولیچ ، مارینا سیرتیس

کارگردان: جسی جانسون

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم شرخر محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده دو شرخر شروع به ماموریتی می کنند که طی آن از سه فرد خطرناک باید پولی را پس بگیرند و در این مسیر خطرات جانی و مالی زیادی به آن ها وارد می شود. این فیلم قسمت دوم فیلم شرخر است که در سال ۲۰۱۸ به انتشار در آمد. با نقد و بررسی فیلم شرخر از سایت مووینه همراه ما باشید. این فیلم به افرادی که عاشق ورزش های همچون کونگ فو و بوکس هستند کاملا توصیه می شود. شاید فیلم شرخر به تنهایی نتواند جای خالی آقای بروسلی و فیلم های جذابش را پر کند اما برای طرفداران این ژانر بسیار سرگرم کننده و مهیج خواهد بود. صورت های خونی و دعواهای گروه های تبهکاری خلاصه داستان فیلم شرخر می باشد. شرخر هایی که برای عموم مردم بسیار ترسناک هستند چهره دیگری از خود را نشان می دهند، مهربانی، معرفت و رفاقت میان شرخران این قصه موج می زند وشاید این فیلم بتوواند باورمان را نسبت به شرخر هایی با هیکل های عضلانی و بلند قد تغییر دهند. این فیلم در زمان انتشار در سینما ها توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کند و مخاطبان زیادی را راهی سینما کند. موفقیت نسبی  شرخر در زمان فروش توانست رتبه متوسطی را در این ژانر برای این فیلم رقم بزند.

شما می توانید فیلم شرخر را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Debt Collectors 2020

۷)The Old Guard بادیگاردکهنه کار

تاریخ انتشار: ۱۰ جولای

بازیگران: چارلیز ترون ، کی کی لاین ، ماتیاس شوئنارتز ، مروان کنزاری

کارگردان: جینا پرنس-بیتهود

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: شارلیز ترون گویا تمام تجربه هایش را پس از جنگیدن در بیابان آخرالزمانی در فیلم مکس دیوانه، وارد فیلم بادیگارد کهنه کار کرده است. ما در این فیلم تقریبا با همان شخصیتی که ترون در فیلم مکس دیوانه بازی کرد رو به رو می شویم، موهای کوتاه و مقاوت در برابر دشمنان مرد. در حالی که نقطه ضعف های گسترده ای از داستان ، جنگل جاودانگی Highlander را با یک روایت تکاور نجات نظامی ترکیب می کند، کارگردان Gina Prince-Bythewood یک روایت احساسی حیرت انگیز و به همراه صحنه های اکشن جذاب  به ارمغان می آورد. تیراندازی در این مبارزات می تواند کمی از نظر تعداد باشد زیاد باشد اما این مورد جزو نقاط ضعف فیلم نیستند.

شما می توانید فیلم بادیگارد کهنه کار را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The Old Guard 2020

 

00:00
00:00
 

 

۶)Extraction استخراج

تاریخ انتشار: ۲۴ آوریل

بازیگران: کریس همسورث ، رودراکش جیسوال ، رندیپ هودا ، گلشیفته فراهانی

کارگردان: سام هارگراوی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: با دور انداختن چکش عظیم ثور و مرتب کردن بازیهای انتقام جویان، کریس همسورث اسلحه ای را برمی دارد و در فیلم استخراج نقش یک مأمور امنیتی را ایفا می کند که برای نجات یک کودک در ازای دریافت یک پول هنگفت جانش را به خطر می اندازد، فیلم استخراج توسط Netflix تولید و بازیگر استرالیایی به همراه جو و آنتونی روسو، دوستان سابق فیلم سازی مارول دور هم جمع کرده، که تهیه کننده این پروژه بودند.  (جو فیلمنامه پر از صحنه های جذاب را نوشت ، که براساس رمان Ciudad در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است) تیلر راک، قهرمان کماندوی تند و تیز که همسورث آن را بازی می کند مانند خدای ثور و ابر قدرت های کمیک می تواند همه دشمنان را به کام مرگ بکشاند و از سد راهش بردارد، او می تواند یک ضرب و شتم بزنید و به جنگ ادامه دهید ، کیفیتی که در هنگام نجات و محافظت از کودک یک پادشاه مواد مخدر هندی به او کمک می کند در برهه ای از سکانس تعقیب و گریز بزرگ نمایش فیلم، که نشان دهنده کارگردانی بی نظیر سام هارگریو به صحنه های اکشن و زد و خورد این فلیم کیفیتی خیره کننده بخشیده . این نوع تفکر استراتژیک باید به شما درک مهارت تاکتیکی و رویکرد بی پرده فیلم در ساخت فیلم اکشن را بدهد. کیفیت داستان پردرآمد و بی عیب و نقصی در داستان وجود دارد، خصوصاً وقتی از ماجرای زندگی نقش اصلی با خبر می شویم و با او همدلی می کنیم.

Blood on Her Name(۵ خونی به نام او

تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه

بازیگران: بتانی آن لیند ، ویل پاتون ، الیزابت رهم ، جارد ایورز

کارگردان: متیو پاپ

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: نئو-نوآر از یک حمله جان سالم به در برده ولی از تصادفی که منجر به قتل یک مرد شده فرار می کند. او دقیقاً می داند چه اتفاقی افتاده است اما بیننده را در تاریکی نگه می دارد. با افزایش تنش، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت لی آشکار می شود و شرایط پیرامون مرگ این مرد، که شامل شوهر سابق زندانی لی در حال حاضر است، روشن می شود. کار بر روی همان رسم آهنی که اخیراً در سریال Blue Ruin از کارگردان جرمی ساولینر انجام شد، به جای جنگ و درگیری با پیچیدگی های میان شخصیت ها و کشمکش های خانوادگی همراه می شود. حتی اگر بعضی اوقات بعضی از دیالوگ ها خسته کننده هستند اما مقاومت فیلم در برابر تکرار نشدن دیالوگ ها تحسین برانگیز است و از این حیث تحسین برانگیز است.

00:00
00:00
 

 

Lost Bullet(4  گلوله گمشده

تاریخ انتشار: ۱۹ ژوئن

بازیگران: آلبان لنویر، نیکولاس دوواشل، رمزی بدیا

کارگردان: گیوم پیرت

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: آلبان لنوآر، ستاره و نویسنده پر افتخار فرانسوی این فیلم مهیج ، از کیفیتی ناهموار و در عین حال پر االتهاب مانند استاتهام برخوردار است.او در نقش لینو ، یک سارق که بعنوان یک مکانیک کار اتومبیل برای پلیس تبدیل می شود . این فیلم در حالی آغاز می شود که لینو و دوستش کوئنتین Rod Paradot با ماشین وی، با سرعت عجیبی وارد مغازه جواهراتی می شوند. اما مشکل کمربند ایمنی باعث می شود لینو گرفتار پلیس شود. کمی بعد رئیس واحد گشت پلیس با دیدن پتانسیل های لینو به او پیشنهاد می دهد که به عنوان مکانیک پلیس در این نیرو فعالیت کند. بهترین صحنه فیلم ، ضرب و شتم در ایستگاه پلیس که در آن لینو از اتاق بازجویی فرار می کند و تعدادی از افسران سعی می کنند جلو اورا بگیرند.

Birds of Prey(3  پرندگان شکاری

تاریخ انتشار: ۷ فوریه

بازیگران: مارگوت رابی ، مری الیزابت وینستد ، جورنی اسمولت-بل ، روزی پرز

کارگردان: کتی یان

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: پرندگان شکاری، اسپین آف که اخیراً با بازی هارلی کوین ومارگوت رابی پخش شد، دقیقاً به همان روشی که فیلم پارسال جوکر نامزد اسکار ارائه داده بود وارد جزئیات شخصیت بد می شود که بیننده را وادار می کند تا به او و تمام شرارت های حق بدهد و حتی نیز با او احساس همدردی کند. صحنه های مبارزه کاملاً رقص آمیز و به طور ابتکاری ارائه شده اند. اگر ساختار فلش بک پیچیده گریت های گاه به گاه و برخی از شوخی ها سطحی کم تر می شد شاید این اثر می توانست حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

بهترین فیلم های اکشن سال 2020

Time to Hunt(2 زمان شکار

تاریخ انتشار: ۲۳ آوریل

بازیگران: لی جه هون ، هان جه هونگ ، چوی وو شیک ، پارک جونگ مین

کارگردان: یون سونگ هیون شب تاریک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در فیلم «زمان شکار»، ما با کره‌جنوبی جدیدی مواجه هستیم که شباهت کمی با وضعیت حال این کشور دارد. داستان با یک سوژه تکراری از سرقت طراحی شده است اما همین سوژه به گونه‌ای روایت می‌شود که گاهی فیلم بین‌های حرفه‌ای را نیز به دیدن ترغیب می‌کند و آدرنالین خونشان را بالا می‌برد. اعتراضات در خیابان ها به راه می افتد ، پلیس با شهروندان جنگ می کند، اسلحه های اتوماتیک به راحتی در دسترس همه خریداران بالقوه است .Time to Hunt از زمان طولانی خود برای ساخت سکانس ها با روشی دقیق و قابل توجه استفاده می کند که باید برای تماشاگرانش جذاب باشد.

00:00
00:00
 

 

Bad Boys For Life(۱ پسران بد

تاریخ انتشار: ۱۷ ژانویه

بازیگران: ویل اسمیت ، مارتین لارنس ، ونسا هاجنز ، پائولا نئوز

کارگردان: عدیل ال عربی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در حالی که ۲۰۲۰ سال خوبی برای فیلم های اکشن نبوده است ، Bad Boys for Life باید بزرگترین شگفتی باشد. با توجه به سابقه طولانی تولید، تاریخ اکران ژانویه ، و رفتن کارگردان سریال  Michael Bay   همچنان پسران بد یکی از شاخص ترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ است. اسمیت و لارنس به راحتی در نقش هایی ظاهر شدند که باعث شده آنها نمادهای فیلم های اکشن در دهه ۹۰ باشند و نویسندگان راهی برای به روزرسانی زیبایی ظاهری جذاب و فوق العاده سریال برای دوره امتیازات پیدا کنند. Bad Boys For Life یک فیلم ملایم تر و ضعیف تر از فیلم قبلی خود است و علاقه چندانی به لحظه های ابتذال ندارد. از مهمترین صحنه های فیلم، انفجار و تعقیب و گریز ماشین در خیابان های میامی است که به خوبی کارگردانی و صحنه پردازی شده اند.

00:00
00:00
 

 

منتخب مووینه:

Tenet انگاشته

تاریخ انتشار ۳: سپتامبر

بازیگران: جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی

کارگردان:کریستوفر نولان

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد :جهانی در حال نابودی اساس داستان فیلم انگاشته یا تنت است، کریستوفر نولان با اشاره های کوتاه به این موضوع که منابع جامع بشری رو به پایان است و در نهایت این طبیعت است که مارا نابود خواهد کرد توانسته پیشبینی تقریبا روشنی از آینده نه چندان دور داشته باشد. نکته جالب توجه در این فیلم اختراع تکنولوژی ای است که می تواند زمان را معکوس کند و با استفاده از آن می توان زمان را عقب برگرداند اما این تکنولوژی چگونه به تکامل بشر کمک می کند؟ همانطور که در فیلم اشاره می شود با توجه به نابودی منابع در آینده تنها راه گریز انسان ها بازگشت به گذشته و جلوگیری از نابودی جهان است. فیلم تنت یکی از آثار جذاب نابغه سینمای جهان یعنی آقای نولان است که  با محتوای پیچیده  و معمایی اش ذهن مخاطبان خود را می تواند تا مدت ها درگیر کند.

شما میتوانید فیلم تنت را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشای کنید:دانلود فیلم Tenet 2020

 

بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: