۱۳ فیلم برتر کیانو ریوز، منتخب بینندگان
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

کیانو ریوز در بیروت متولد و در تورنتو بزرگ شد او در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین و بازیگران مرد برجسته هالیوود تبدیل شده است. او مانند یک راهب بودایی صحبت می کند ، می تواند ورزش های رزمی انجام دهد و حتی شعر می گوید. او در نقش های زیادی بازی کرده از جمله اکشن، عاشقانه و کمدی که در همه آن ها به گونه ای قابل باور و خوب ظاهر شده است. در اینجا لیستی از بهترین فیلمهای او وجود دارد، فیلم هایی که کیانو در آن ها خوش درخشید و نگاه های زیادی را به خودش جلب کرد.

A Scanner Darkly  ۲۰۰۶ (۱۳

هیجان انگیزترین انیمیشنی که می توانید ببنید. در این انیمیشن کیانو ریوز در نقش یک پلیس مواد مخدر در یک بازی  حضور پیدا می کند و با دارویی خطرناک هویت خودش را از دست می دهد. در این انیمیشن همه چیز به نظر واقعی می آید و یک آینده نگری خلاقانه در داستان نیز موج می زند. عمق هوشمند زیادی برای کاوش از رمان سال ۱۹۷۷ فیلیپ کی دیک وجود دارد، اما سرعت و زیبایی شناسی که کارگردان به این انیمیشن اضافه می کند داستان را جذاب تر کرده است.

 

Constantine  ۲۰۰۵ (۱۲

کیانو در این فیلم فانتزی – ترسناک،  شکارچی دیو است. او کت و شلوار می پوشد. بگذارید فقط بگوییم این جان ویک نیست. فیلم کنستاتین نیز یکی از گزینه های بهترین فیلم های حال حاضر شبکه Hulu است. درخلاصه داستان فیلم آمده .جان کانستنین به خاطر ارتباطش با موجودات ماورای طبیعی شهرت دارد. او به خاطر خودکشی یک بار به جهنم رفته است، اما دوباره به زندگی بازگشته تا شاید با انجام اعمال خوب، جایی در بهشت برایش پیدا شود. بعد از داخل شدن در یک سری از ماجراها، او در میابد که شیاطین قصد دارند با شکستن محدودیت‌ها به دنیایی انسان‌ها وارد شوند و او پا در راهی می گذارد که نهایتا به نبرد مستقیم با شیطان منتهی می شود.

 

Chain Reaction  ۱۹۹۶ (۱۱

این فیلم بهترین فیلم در ژانر اکشن او نیست ، اما Chain Reaction ارزش دارد که در لیست قرار بگیرد زیرا کیانو به عنوان یک دانشمند موشک دست به کار های جذابی می زند است. کیانو در نقش محقق ادی بازی می کند که تیمش راهی برای تبدیل آب به سوخت پیدا می کند شرکت های انرژی زا آزمایشگاه را خراب می کنند و کیانو باید از کشته شدن یا منتقل شدن به زندان فرار کند. بازیگران فوق العاده ای در این فیلم هستند همچون مورگان فریمن ، راشل وایز.

 

Sweet November  ۲۰۰۱ (۱۰

کیانو ریوز فقط یک قهرمان اکشن نیست او در فیلم های عاشقانه و کمدی هم به خوبی فیلم های اکشن بازی می کند. او در کمدی های عاشقانه ای بازی کرده است ، که بار سنگین عشق را به دوش می کشد قلب خیلی ها را با این داستان عاشقانه مجذوب خودش می کند. او این کار را در ماه نوامبر شیرین انجام می دهد و به خوبی جذابیت های مردانه اش را به رخ می کشد.

13 فیلم برتر کیانو ریوز، رتبه بندی شده است

Hardball 2001 (9

کیانو در این فیلم متحیر کننده بازی می کند همه چیز در یک نگاه فوق العاده است و همین مورد باعث می شود تماشای این فیلم کمدی ورزشی عالی باشد. فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است و داستان مردی است بی هدف که در زندگی اش کاری بجز قمار کردن و شراب خوردن انجام نمی دهد، بخاطر نیازش به پول، مربیگری یک تیم بیسبال لیگ کودکان را بر عهده می گیرد و همه چیز از آنجا فرق می کند.

 

The Replacements 2000 (8

این کمدی ورزشی  یک تیم فوتبال طرفدار را دنبال می کند که هنگام اعتصاب ورزشکاران ستاره خود مجبور به انتخاب بازیکنان جایگزین می شوند. گروه مست و مستی های متحرک به عنوان یک تیم تحت نیروی محرکه کوارتر (شما حدس می زنید) ، کیانو ریوز ، گرد هم آمده اند. این فیلم بر اساس اعتصاب گروه NFL در سال ۱۹۸۷ ساخته شده است ، اما کیانو در آن نقش به گونه ای بازی که همه را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

 

Johnny Mnemonic 1995 (7

در سال ۲۰۲۱ تمام دنیا توسط شبکه عظیم اینترنت به هم متصل شده و تقریبا نیمی از مردم کره زمین از سندرمی عصبی رنج می برند. جانی با تراشه ای که در مغزش کار گذاشته شده ماموریت می یابد پیش از اینکه اطلاعات او را از پای در آورد آنها را از پکن به نیوآرک برساند. کیانو برای ساختن شخصیت های بیاد ماندنی از توطئه های به یاد ماندنی و عجیب و غریب واقعی است. ریوز در دنیای آینده نگرانه نقش آقای منمونیک را بازی می کند. او یک تراشه رایانه در سر دارد و اگر اطلاعات را بارگیری نکند ، سرش منفجر می شود. این فیلم بسیار نزدیک به موضوع ماتریکس بوده و همه علت انتخاب ریورز را این حضور پررنگ او در فیلم موفق ماتریکس می دانند.

13 فیلم برتر کیانو ریوز، رتبه بندی شده است

My Own Private Idaho 1991 (6

. ققنوس یک دگرباش است که برای سفر از پورتلند به آیداهو به ایتالیا با کیانو همبازی می شود ، و در حالی که برخی از علاقه مندان به فیلم احساس می کنند که طرح و دستگاه های فیلمبرداری کمی مبهم است ، همه موافقت می کنند که دیدن این فیلم ها برای دیدن بازیگران نقش ریوز و ققنوس کاملاً ضروری است در کنار. پیوند بین این دو غیر قابل انکار است. آنها هنگام تیراندازی در پورتلند با هم زندگی می کردند و با هم دوست صمیمی شدند. از این فیلم غالباً به عنوان یک شاهکار یاد می شود و ما با آن موافقیم. هرچه بیشتر در نادر بودن این طوفان بی نقص وارد شوید ، از بازیگران گرفته تا صحنه ها ، بیشتر شما را به خود جلب می کند. یک اجرای واقعا قوی و جسورانه توسط کیانو ریوز.

 

Bill & Ted’s Excellent Adventure 1989 (5

این کمدی علمی-تخیلی دهه ۸۰ ، دو نوجوان اهل کالیفرنیایی را دنبال می کند در حالی که آنها یک ماشین زمان پیدا می کنند و در گذشته سفر می کنند تا با شخصیت های تاریخی مانند آبراهام لینکلن و جوآن آرک دیدار کنند. این نقش در اوایل کاری کیانو باعث محبوبیت بی نظیرش شد. نسخه اصلی در لیست بهترین فیلم های کمدی رولینگ استون ذکر شده است و برای فیلم نوشته شده: این فیلم اوج بازی کیانو است.

 

John Wick 2014 (4

جان ویک بهترین فیلم اکشن دهه ۲۰۱۰ و مسلماً تمام دهه ۲۰۰۰ تاکنون است. چگونه در جهان یک بازیگر با فیلم های اکشن برجسته دیگری مانند The Matrix و Speed ​​ارتباط عمیقی دارد که شخصیتی کاملاً جدید و متمایز ایجاد می کند که باعث می شود بقیه موارد را فراموش کنیم؟ این جادوی کیانو است ، و به خصوص در این فیلم  نئو-نوآر در مورد دنیای زیرزمینی آدمکش و یک سرباز بازنشسته که برای انتقام بازگشته است بسیار قدرتمند است. ریوز در نقش جان ویک گریز و در عین حال دقیق بازی می کند ، قاتلی که توسط دیگر قاتلان به عنوان “آدم شلوغ” شناخته می شود. او بی نظیر است ، اما می داند چگونه خونریزی کند. ریوز قدرت بدنی خود را در صحنه های مبارزه خلاقانه متحمل می کند و با آن لباس سیاهش همچون بت من می شود. قسمت جدید از فیلم جان ویک قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

 

Speed 1994 (3

یک پلیس فداکار باید جلوی انفجار یک اتوبوس شهری را بگیرد. اتوبوسی که اگر سرعتش از پنجاه مایل در ساعت پایین‌ تر بیاید ، بمبی که در آن جاسازی شده منفجر خواهد شد. این فیلم ریوز باعث شد تا بینندگان او را در یک نقش پلیس فداکار بسیار دوست داشته باشند. کسی که در این اتوبوس همراه کیانو بازی می کند ساندرا بولک است، ساندرا در یک مصاحبه اعلام مرد بازی کردن کنار کیانو تجربه بسیار خوبی برای او بوده است. بازی های بی نظیر این دو در کنار هم باعث شد تا بینندگان غافلگیر شوند.

 

The Matrix  ۱۹۹۹ (۲

در این فیلم کیانو یک برنامه نویس متبحر است که از طرف جهان دیگری دعوت می شود. این فیلم یکی از پربازدید ترین فیلم های بلاک باستری در تاریخ است و مفاهیم فلسفی زیادی را به مخاطب می رساند. این فیلم توانست ریورز را به تمام جهان بشناساند. تصور موفقیت ماتریکس بدون حضور او در مرکز کار دشوار است. کیانو جوان در این فیلم فوق العاده توانست بسیار متفاوت تر از فیلم های دیگرش بازی کند.

13 فیلم برتر کیانو ریوز، رتبه بندی شده است

Point Break 1991 (1

هیچ بحثی وجود نداشت ، حتی یک چشم پوشی از تردید ، درباره اینکه Point Break در لیست بهترین فیلم های کیانو ریورز قرار دارد. او نقش جانی یوتا ، یک نماینده پلیس FBI را بازی می کند که مخفی می شود و به یک گروه سارق ، به رهبری پاتریک سوئیز نفوذ می کند. ریوز هنگام فیلمبرداری از این حادثه ۱۹۹۱ فقط ۲۱ ساله بود و ظاهراً بهترین تجربه بازیگری او بوده است. این فیلم بسیار هیجان انگیز است و تمام جذابیت های یک اکشن عالی را دارد ، اما ریوز با روش مراقبه ای خود کیانو ، Point Break را به فیلمی بازتابنده و ضربه زن تبدیل کرد که شما را کاملاً تغییر می دهد. ریوز در مصاحبه ای گفت که از بین همه فیلم هایش ، طرفداران بیشتر از همه به او نزدیک می شوند تا درباره Point Break صحبت کنند.

۱۳ فیلم برتر کیانو ریوز، منتخب بینندگان





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: