۱۲ فیلم فانتزی در سال ۲۰۲۰ که تماشایشان واجب است
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

نیاز به فرار از دنیای اطرافتان دارید؟ بهترین فیلم های تخیلی ۲۰۲۰ برای کمک به فرار شما اینجا معرفی می شوند. با حضور در دنیاهای خیالی است که مردم می توانند با حیوانات صحبت کنند یا آب و هوا را کنترل کنند.چه چیزی برای فرار از واقعیت های تلخ زندگی بهتر از دیدن فیلم های فانتزی است. اما کدام فیلم های فانتزی از سال ۲۰۲۰ بهترین هستند؟ با ما در این بخش از مقالات مووینه همراه باشید. با توجه به دوران همه گیری ویروس کرونا بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم این است از خانه بیرون نرویم و به تماشای بهترین فیلم های امسال بنشینیم.

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۱۲) The Witches      جادوگران

بازیگران: آن هاتاوی ، اوکتاویا اسپنسر ، استنلی توچی

Imdb: 5.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:رابرت زمیکس کارگردان آثار معروفی همچون فارست گامپ و پرواز که توانستند نامزدی جایزه اسکار را برای او به همراه داشت باشند، حالا با فیلم جدید خود به نام جادوگران مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است. در این فیلم ستارگانی همچون آن هاتوی، اوکتاویا اسپنسر بازی می کنند. این فیلم داستان پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که در سال ۱۹۶۷ به همراه مادربزرگش به شهر دورافتاده‌ای در آلاباما نقل مکان می‌کند. پسرک و مادربزرگش در آنجا خود را در مقابل جادوگرانی به رهبری جادوگر اعظم می‌بینند که می‌خواهد بچه‌های شهر را به موش تبدیل کند. گیلرمو دل تورو نویسنده و کارگردان مکزیکی تبار یکی از ایده یابان فیلم نامه بوده است. فیلم نامه بینندگان را با واقعیت اساسی داستان که در زیر می آید آشنا می کند: “جادوگران واقعی هستند!” او در این فیلم سعی دارد نشان دهد که جادوگرانی که ما در فیلم های علمی تخیلی با چهر های عجیب و غریب به یاد داریم وجود ندارد و در عوض جادوگرانی وجود دارند که چهره عمومی شان همانند دیگران است اما در باطن چیز دیگری هستند. آنها در حقیقت سایه های این دنیا را محکم می کنند و از هیچ چیز دیگری به جز کودکان متنفر نیستند. هدف آنها از بین بردن هرچه بیشتر بچه ها است، و راوی ما این را می داند زیرا او شخصاً با شخص جادوگر بزرگ بزرگ برخورد شخصی داشته و قصد دارد در مورد آن به شما بگوید.

شما می توانید فیلم جادوگران را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Witches 2020

 

۱۱) Artemis Fowl        آرتمیس فول

بازیگران: فردیا شاو ، لارا مک دانل ، جاش گاد

Imdb:4.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:آرتمیس نوجوان ۱۲ ساله‌ نابغه‌ای است که به همراه محافظ شخصی‌اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمینی اجنه را گروگان می‌گیرد و در ازای آزادی او یک تن شمش طلا از اجنه که از دست انسان‌ها پنهان و به زیر زمین پناه برده‌اند می‌خواهد. او در طی زندگی خود ناچارا مجبور می‌شود تا به نبردی قدرتمند و حیله گرانه‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند. این فیلم اقتباسی از پرفروش ترینمجموعه کتاب YA نوشته نویسنده ایرلندی Eoin Colfer است.

َما می توانید فیلم آرتمیس فول راب ه صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Artemis Fowl 2020

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۱۰) Gretel & Hansel: A Grim Fairy Tale         گرتل و هنسل

بازیگران: سوفیا لیلیس ، ساموئل لیکی ، آلیس کریج

Imdb:5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:این یک فیلم عجیب و غریب و جذاب از نظر بصری است که سعی دارد برخی از آن فضای قدیمی وهم آور البته بیشتر از یک فیلم ترسناک سنتی یک افسانه تاریک است ، اما در عین حال قطعه ای بی صدا و جذاب و به طرز شگفت آور بی نظیری از سینما را نشان دهد. یک دختر جوان (سوفیا لیلیس) برادر کوچک خود (ساموئل لیکی) را در جستجوی ناامیدانه غذا و کار به داخل چوبی تیره هدایت می کند، اما آن ها در این راه با فضای وهم آلود و ترسناک رو به رو می شوند.

 

۹) The Wolf of Snow Hollow        گرگ برف تو خالی

بازیگران: جیم کامینگز ، ریکی لیندوم ، رابرت فورستر

Imdb:6.2

جیم کامینگز فیلم نامه نویس و کارگردان و البته بازیگر فیلم گرگ برف تو خالی است که به نظر می رسد این فیلم نسخه تکامل یافته داستان فیلم کوتاه اش به نام “جاده تند” ۲۰۱۶ است. جیم کامینگز با نگاهی دقیق تر به شخصیت های داستان فیلم کوتاه اش یک روایت کاملا خارق العاده و غیر قابل انتظار را در فیلم گرگ برف تو خالی ایجاد کرده است. فراتر از یک فیلم ترسناک جیم تواسنته است استاندارد های ژانر کمدی را در این فیلم ترسناک بگنجاند و یک روند متعادل واقع گرایانه را در فیلم نامه خود نگه دارد. به نظر می رسد جیم کامینگ یک استعداد نوظهور در میان کارگردانان آمریکایی است که باید در ادامه شاهد درخشش این جوان با استعداد بود. پی جی (جیمی تاترو) و نامزدش برایان (آنی همیلتون) یک کلبه کوچک در میان کوه های سراسر برفی اجاره می کنند. پس از برخورد خشن با برخی از افراد محلی آن ها در این کلبه اوقات ناخوشی را دارند در عین حال که پی جی قصد دارد به نامزدش پیشنهاد ازدواج بدهد و این موضوع برنامه ریزی های اورا بهم ریخته است. با دانستن اینکه این یک فیلم گرگینه ای است، این صحنه های اولیه احساس سکانس آغازین فیلم “جیغ” را دارند زیرا کامینگز با این واقعیت بازی می کند که بینندگان از وقوع اتفاقات وحشتناکی آگاه هستند. داستان از جایی شروع می شود که پی جی زمانی مناسب را پیدا می کند تا از نامزدش خواستگاری کند اما در این حین او توسط یک موجود عجیب تکه تکه می شود.

شما می توانید فیلم گرگ برف توخالی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Wolf of Snow Hollow 2020

 

۸) Magic Camp         اردو جادویی

بازیگران: آدام دیوین ، جفری تامبور ، جیلیان جیکوبز

Imdb: 6.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:کمدی کمپ تابستانی مارک واترز یک فیلم کاملا هیجان انگیز نیست ، اما به نظر می رسد که حرف های زیادی در عین حال برای گفتن دارد و استقبال مخاطبان زیادی را در پی داشته است. فشار و کشش مداوم بین شخصیت ها جذاب است مثلا آدام دیوین و تئو جوان (ناتانیل لوگان مک اینتایر) وجفری تامبور به عنوان مدیر حواس پرت اردوگاه  در یک شعاع قرار می گیرند که روایت داستان را سرگرم کننده تر می کند.

۷) Black Is King      سیاه پادشاه است

بازیگران: آونگ آده-چول ، ایزاک آدوی

Imdb:5.5

بیانسه خواننده معروف آمریکایی در سال ۲۰۲۰ توانست یک فیلم فانتزی ماجراجویی را با روایتی متفاوت به بازار عرضه کند. یک پادشاه جوان آفریقایی هنگام رفتن به سفر “از طریق خیانت ، عشق و هویت شخصی” به سفری می رود که در آن بتواند روح خود را احیا کند.  این داستان توسط سیاه پوستان امروزی روایت می شود.

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است

۶) Dolittle       دولیتل

بازیگران: رابرت داونی جونیور ، آنتونیو باندراس ، مایکل شین

Imdb:5.6

یک فیلم کمدی ماجراجویی فانتزی و کمدی آمریکایی به کارگردانی استفان گاغان است که براساس کتاب هیو لوفتینگ ساخته شده است. یک پزشک (رابرت داونی جونیور) در می یابد که می تواند با حیوانات صحبت کند  و سپس می تواند حیوانات زیادی را به خود جذب کند.

 

۵) The Secret Garden       باغچه اسرار آمیز

بازیگران: دیکسی اگرریککس ، ریچارد هانسل ، دیوید وری

Imdb:5.5

۲۷ سال از آخرین اقتباس رمان کلاسیک انگلیسی “باغ مخفی” ساخته فرانسیس هاجسون برنت می گذرد که در سال ۱۹۱۱ منتشر نشده است. اکثر فیلم های اقتباس شده از این رمان ، نهایت تعریف و تمجیدی کوتاه داشته اند و آن شگفتی را برای بیننده ایجاد نمی کنند .مارک موندن ، کارگردان و جک تورن ، فیلمنامه نویس (“هوانوردان” و “مواد تاریک او”) سعی داشته اند که داستان اصلی رمان وفادار بمانند و اما خلاقیت چندانی را خرج نداده اند. وفادار به ریشه در داستان خود مانند تکرار قابل احترام فیلم اقتباس شده درسال ۱۹۹۳ دانست که با استقبال زیادی رو به رو شد. روایت داستان در این فیلم “باغ مخفی” به گونه ای است که به کودکان و نوجوانان می گوید دنیای تنهایی و انزوا را از خودتان دور کنید و تخیلاتتان را قوی کنید تا بتوانید در زندگی موفق باشید.

شما می توانید فیلم باغچه اسرار آمیز را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید: دانلود فیلم The Secret Garden 2020

 

۴) The One and Only Ivan        ایوان منحصر به فرد

بازیگران: سام راکول ، برایان کرانستون ، فیلیپا سو

Imdb:6.7

فیلم ایوان منحصر به فرد محصول کمپانی دیزنی آمریکا است و کارگردانی آن را نیز تئا شاروک انجام داده است. صدا پیشه های شخصیت های کارتونی این فیلم را نیز بازیگران مشهوری همچون آنجلینا جولی، سم راکول و هلن میرن اجرا کرده اند. نکته جالب توجه در این فیلم داستان کاملا واقعی آن است که برداشت شده از زندگی گوریلی به نام ایوان است که توسط فردی از آفریقا به آمریکا آورده می شود و خصوصیت جالب این گوریل مهارت در نقاشی کشیدن وی بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملاً تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم ایوان منحصر به فرد به صورت کاملا رایگان:دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020

 

۳) Weathering with You    فرزند آب و هوا

بازیگران: کوتارو دایگو ، ناناموری ، اجون اوگوری

Imdb:7.5

یک فیلم فانتزی عاشقانه متحرک ژاپنی به کارگردانی Makoto Shinkai در سال ۲۰۲۰ است. پسر تازه دبیرستانی ، هوداکا موریشیما (کوتارو دایگو) به توکیو فرار می کند و با دختری یتیم (نانا موری) دوست می شود که به نظر می رسد می تواند هوا را دستکاری کند.

 

۲) The Old Guard        سرباز کهنه کار

بازیگران: چارلیز ترون ، کی کی لاین ، ماتیاس شوئنارتز ، مروان کنزاری

Imdb:6.6

شارلیز ترون گویا تمام تجربه هایش را پس از جنگیدن در بیابان آخرالزمانی در فیلم مکس دیوانه، وارد فیلم بادیگارد کهنه کار کرده است. ما در این فیلم تقریبا با همان شخصیتی که ترون در فیلم مکس دیوانه بازی کرد رو به رو می شویم، موهای کوتاه و مقاوت در برابر دشمنان مرد. در حالی که نقطه ضعف های گسترده ای از داستان ، جنگل جاودانگی Highlander را با یک روایت تکاور نجات نظامی ترکیب می کند، کارگردان Gina Prince-Bythewood یک روایت احساسی حیرت انگیز و به همراه صحنه های اکشن جذاب  به ارمغان می آورد. تیراندازی در این مبارزات می تواند کمی از نظر تعداد باشد زیاد باشد اما این مورد جزو نقاط ضعف فیلم نیستند.

شما می توانید فیلم بادیگارد کهنه کار را به صورت کاملا رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم The Old Guard 2020

12 فیلم فانتزی در سال 2020 که تماشایشان واجب است (2)

۱) Onward       به پیش

بازیگران:تام هالند ، کریس پرات ، جولیا لویی-دریفوس

Imdb:7.4

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است. قسمت هیجان انگیز کشف رفتارهای جادویی است که فیلم برای مخاطبان در نظر گرفته است. این پروژه همچنین برای دان اسکانلون ، نویسنده و کارگردان یک پروژه شخصی است ، زیرا به موضوع از دست دادن والدین می پردازد. متأسفانه اسکانلون پدرش را در سنین جوانی از دست داد ، اما او با این انیمیشن و امیدوار است فیلمی بسازد که بینندگان جوان را قادر می سازد همه چیز را در مورد مرگ بپذیرند و با غم آن کنار آیند.

 شما می توانید انیمیشن به پیش را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Onward 2020

۱۲ فیلم فانتزی در سال ۲۰۲۰ که تماشایشان واجب است





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: