بهترین فیلم های معمایی ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

وقت آن است که کلاه کارآگاه خود را به سر بگذارید و  بهترین فیلم های رازآلود سال ۲۰۲۰ را تماشا کنید. این فیلم های می توانند ذهن شمارا تا مدت ها درگیر کنند . فیلم های مرموز گاهی اوقات می توانند مخاطب را با معماهای پیچیده ای که می بافند از دست بدهند زیرا ذهن همه تماشاگران آمادگی پیچیدگی بیش از حد را ندارد و ممکن است ادامه فیلم را مشاهده نکنند. اما برترین فیلمهای معمایی امسال که ما آن ها را در لیست خود قرار داده ایم استاندارد های سینمایی را دارند و در نوع خودشان  عالی هستند!

در سال ۲۰۲۰ قرار بود لیست باورنکردنی از فیلم های معمایی با بودجه زیاد به سینماها اعلام شود. از فیلم های سینمایی گرفته تا انیمیشن های دلهره آور، سپس همه گیری ویروس کرونا آغاز شد و در حالی که برخی از تهیه کنندگان فیلم تصمیم گرفتند آثار خود را مستقیماً به سرویس پخش VOD دیزنی + یا نت فلیکس عرضه کنند ، اما عده ای هم تصمیم گرفتند فیلم های خود را تا سال ۲۰۲۱ در حالت تعلیق نگه دارند.به همین دلیل در این بخش از مقالات مووینه اشاره ای به آن فیلم ها نمیکنیم. برای دانلود فیلم های معمایی به سایت مووینه مراجعه کنید.

 

Gretel & Hansel(19     گرتل و هنسل

بازیگران: سوفیا لیلیس ، ساموئل لیکی ، آلیس کریج

Imdb:5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: ­­مشهور است که محبوب ترین افسانه های ما قبل از اینکه مادر غاز و والت دیزنی از آن دست بگیرند کاملاً تاریک تر شروع شده اند و این یک فیلم عجیب و غریب و جذاب از نظر بصری است که سعی دارد برخی از آن فضای قدیمی وهم آور را احیا کند. البته این فیلم بیشتر از یک فیلم ترسناک سنتی یک افسانه تاریک است، اما در عین حال قطعه ای بی صدا و جذاب و به طرز شگفت آور بی نظیری از سینما را نشان دهد.

 

 

Relic(18      یادگاری

بازیگران: امیلی مورتیمر ، رابین نوین ، بلا هیتکوت

Imdb:5.9

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این یک واقعیت غم انگیز از زندگی است که در نهایت بیشتر ما مجبور خواهیم شد با یکی از اعضای خانواده که توانایی های ذهنی رو به زوال(آلزایمر) دارد مبارزه کنیم. این فیلم در مورد پیرزنی است که برای چند روز مفقود می شود و شیوه های برخورد دختر و نوه اش با این واقعه مرموز است.

شما می توانید فیلم یادگاری را در مووینه به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Relic 2020

 

Black Box(17     جعبه سیاه

بازیگران: مامودو آتیه ، فیلیسیا راشد ، آماندا کریستین

Imdb:6.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در “جعبه سیاه” نولان (مامودو آتیه) پس از از دست دادن همسرش در یک تصادف اتومبیل که او را نیز به کما برد ، هنوز هم دچار فراموشی است. اما بدتر از آن رویاهایش است که هر روز بیشتر به کابوس تبدیل می شوند. دوست شخصیت اصلی داستان به نام گری سعی دارد تا به نولان راه های درمان نشان دهد و اورا مجاب می کند تا به روانشناس مراجعه کند. نولان در این دوره بالینی که می گذارند می تواند خاطراتش را بازسازی کند و منشا کابوس هایش را کشف کند.

 

Rebecca(16     ربکا

بازیگران: لیلی جیمز ، آرمی چکش ، کریستین اسکات توماس

Imdb:6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در سال ۱۹۳۹ ، آلفرد هیچکاک به هالیوود آمد. استاد تعلیق انگلیسی تجارت خود را در کالیفرنیای آفتابی انجام می داد و ربکا ، اولین فیلم آمریکایی او ، اولین و تنها اسکار او را به دست آورد. علی رغم تحسین ، هیچکاک از ربکا متنفر بود ، زیرا این اولین برخورد او با سانسورگران آمریکایی و کد تولید ناخوشایند آنها بود ، که تطبیق دقیق کتاب دافنه موریر که بر اساس آن بنا شده بود. تا کنون از فیلم ربکا بار های برداشت های سینمایی شده است اما این فیلم کلاسیک در سال ۲۰۲۰ جدید ترین نوع از این فیلم را ارئه دهد. در خلاصه داستان فیلم آمده یک جوان تازه عروس به املاک خانوادگیشوهرش در ساحل بادی انگلیس می رسد و در آنجا روح شوهرش قصد آزارش را پیدا می کند و اوقات خوش زندگی را بر ربکا تلخ می کند.

 

The Turning(15   چرخش

بازیگران: مکنزی دیویس ، فین ولفهارد ، شاهزاده بروکلین

Imdb: 3.8

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: چرخشبه انگلیسی: The Turning یک فیلم ترسناک و فوق العاده آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی فلوریا سیگیسموندی است که براساس رمان نوبت پیچ توسط هنری جیمز ساخته شده است. یک زن جوان (مکنزی دیویس) برای پرستار بچه های دو یتیم آشفته ، فلورا (بروکلین پرنس) و مایلز (فین ولفهارد) استخدام شده است ، به سرعت متوجه می شود که هر دو بچه در خانه به سر می برند و ممکن است خانه از رازهای تاریکی برخوردار باشد.

 

Spenser Confidential(14    اعتماد به نفس اسپنسر

بازیگران: مارک والبرگ ، وینستون دوک ، آلن آرکین

Imdb:6.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک فیلم اسرارآمیز آمریکایی است که به کارگردانی پیتر برگ که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده و براساس رمان سرزمین عجایب ساخته آس اتکینز و شخصیت اسپنسر ساخته رابرت بی پارکر ساخته شده است. اسپنسر (مارک والبرگ) که یک جنایتکار سابق است ، به دنیای جنایتکار بوستون برمی گردد ، جایی که او توطئه ای را کشف می کند.

 

 

 

Brahms: The Boy II(13     برامس: پسر دوم

بازیگران: کیتی هولمز ، کریستوفر کنوی ، اووین یومن

Imdb:4.6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: برامس: پسر دوم یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی ویلیام برنت بل ، ادامه فیلم ۲۰۱۶ است. خانواده ای جوان به عمارت هیلشایر نقل مکان می کنند که پسر کوچک پسر عروسک چینی پیدا می کند و با برامس دوست می شود.

 

Inheritance(12     وراثت

بازیگران: لیلی کالینز ، سایمون پگ ، کونی نیلسن

Imdb:5.5

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وراثت یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی ون استین است. آرچر مونرو (پاتریک واربرتون) پس از فوت ، دخترش ، لورن (لیلی کالینز) را ترک می کند و یک پاکت حاوی کلید یک پناهگاه که یک غریبه مرموز را اسیر نگه داشته شده  که آن فرد اسرار خانوادگی شان را می داند به او می دهد.

شما می توانید فیلم وراثت را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Inheritance 2020

 

The Grudge(11     کینه

بازیگران: تارا وست وود ، جونکو بیلی ، دیوید لارنس براون

Imdb:4.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک فیلم ترسناک و خارق العاده آمریکایی در سال ۲۰۲۰ و یک ریبوت از The Grudge و دومین بازسازی فیلم ژاپنی Ju-on: The Grudge است. زنی (آندره ریزبورو) برای نجات پسرش از نفرین انتقام جویانه ای که در خانه ای خالی در محله آنها حضور دارند تلاش می کند.

 

The Rhythm Section(10     بخشی از ریتم

بازیگران: بلیک لایولی ، ریچارد ترمز ، الی کورتیس

Imdb:5.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بخش ریتم یک فیلم مهیج اکشن انگلیسی-آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی رید مورانو است که براساس رمان مارک برنل ساخته شده است. یک زن (بلیک لایولی) به دنبال انتقام از کسانی است که یک سانحه هواپیمایی را که منجر به کشته شدن خانواده اش شده بود ، تنظیم کردند.

 

Blow the Man Down(9     منفجر کردن

بازیگران: دیوید کوفین ، دیوید پریدمور ، آدام ولف مایرسون

Imdb:6.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک کمدی تاریک آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی بریجیت ساوج کول و دانیل کرودی است. دو خواهر (سوفی لوو و مورگان سیلور) تلاش می کنند تا با یک مرد خطرناک یک درگیری وحشتناک را بپوشانند ، اما برای پنهان کردن جرم خود ، خواهران باید برای حل این جنایت به سرزمین زادگاه خود بروند و در آنجا تاریک ترین اسرار شهرشان را کشف می کنند.

 

Dangerous Lies(8   دروغ خطرناک

بازیگران: نیک پورچا ، جو کوستا ، کامیلا مندز

Imdb:5.2

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: دروغ های خطرناک فیلمی مهیج محصول سال ۲۰۲۰ آمریکا به کارگردانی مایکل اسکات است. کتی فرانکلین (کامیلا مندس) و همسرش آدام کتنر (جسی تی اوشر) ، هنگامی که در یک طرح جنایی قرار می گیرند از پیرمردی که به نظر می رسد افرادی به دنبال از بین بردن او هستند محافظت می کنند.

 

 

 

Lost Girls(7    دختر گمشده

بازیگران: امی رایان ، توماسین مک کنزی ، گابریل بیرن

Imdb:6.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: دختران گمشده یک فیلم مرموز درام آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی لیز گاربوس است. ماری گیلبرت (امی رایان) بی امان ماموران اجرای قانون را به جستجوی دختر گمشده خود سوق می دهد و در این روند، الگویی از پرونده های حل نشده را نشان می دهد که به قاتل سریالی لانگ آیلند اشاره دارد.

 

Vivarium(6   ویواریوم

بازیگران: ایموژن پوتز ، دانیل رایان ، مولی مک کان

Imdb:5.8

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: ویواریوم یک فیلم مرموز علمی-تخیلی به کارگردانی لورکان فینگان در سال ۲۰۲۰ است. یک زن و شوهر جوان (جسی آیزنبرگ و ایموژن پوتس) در حالی که بدنبال خانه ای عالی هستند ، خود را در محله ای مرموز مانند هزارتوی گرفتار می کنند.

 

 

You Should Have Left(5    تو باید چپ کنی

بازیگران: کوین بیکن ، آماندا سیفرید ، اوری تیو اسکس

Imdb :5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:تو باید چپ کنی یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دیوید کوپ است. تئو کانروی (کوین بیکن) و خانواده اش خانه ای را برای تعطیلات رزرو می کنند که اتفاقاً مورد هجوم عوامل ناشناخته ای قرار می گیرد و سلامت عقل آنها را از بین می برد.

 

Antebellum(4   پس از جنگل

بازیگران: ژانل مونا ، اریک لنگ ، جنا مالون

Imdb:5.6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: جسورانه، جذاب و از نظر فنی خیره کننده، این داستان ترسناک با صحنه های  مشابه فیلم ۱۲ سال بردگی شروع می شود اما بعد به یک اپیزود بسیار تاریک از منطقه گرگ و میش تبدیل می شود، و سپس به آرامی یک فیلم ترسناکی می شود که می تواند شمارا متحیر کند. در خلاصه داستان فیلم آنتبلوم آمده Antebellum 2020 یک فیلم ترسناک راز آلود و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی و نویسندگی جرارد بوش و کریستوفر رنز است. ستارگانی چون جانل مونی، اریک لانگ، جنا مالون، جک هیوستون، کیرسی کلمنس و گابوری سیدبی در این فیلم ایفای نقش می کنند. در طول فیلم ما تعلیق های زادی می بینیم که باعث می شود با شوق بیشتری به ادامه فیلم بنشینیم. سرنوشت بازیگران به گونه ای شگفت انگیز تغییر می کند و دیالوگ ها و بسط های داستانی کاملا به موقع گفته می شوند و این فیلم را بسیار پر ارزش کرده اند. نکته جالب توجه پرمخاطب بودن این فیلم در سطح جهانی است و تنها علت آن خوش ساخت بودن و داشتن استاندارد های حرفه ای فیلم سازی است که دارد.

شما می توانید فیلم پیش از جنگل را در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Antebellum 2020

 

The Invisible Man(3   مرد نامرئی

بازیگران: الیزابت ماس ​​، الیور جکسون کوهن ، هریت دایر

Imdb:7.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان کلاسیک H.G. Wells بازسازی مدرنی به دست می آورد که به نوعی از همه مشکلات گریبانگیر فیلم های مشابه پرده برمیدارد. الیزابت ماس ​​در نقش یک زن که قصد فرار از دوست پسر متخلفش را دارد، برای اینکه بداند تحت تعقیب است یا نه کار فوق العاده ای انجام می دهد. مرد نامرئی، یکی از بهترین فیلم های ترسناک “استودیویی” در سال های اخیر است.

 

Palm Springs(2   نخل بهاری

بازیگران: اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی.کی. سیمونز

Imdb:7.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: سارا (میلیوتی) و نایلز (سامبرگ) که در یک عروسی با هم آشنا شدند، در یک حلقه زمانی بی نهایت گرفتار شده اند و محکوم به زندگی کردن در یک روز و اتفاقات تکراری می شوند. نایلز که مدتی گیر افتاده است، به نظر می رسد کهاز این روند رضایت دارد سعی می کند زمانش را به گونه ای سپری کند که از این روند تکراری خلاص شود ، اما سارا مصمم است که راهی برای نجات از این چرخه پیدا کند. این واقعاً فیلم میلیوتی است و او نمی ترسد خودش را درون آن بیندازد کارگردان How I Met Your Mother و ۳۰ Rock توانسته فیلمی جذاب در ژانر کمدی بسازد. بعلاوه: گیر کردن شخصیت های اصلی فیلم در یک چرخه بی پایان تکرار بسیار شبیه به روز های قرنطینه در دوره پاندمی کرونا است.

 

 

Bacurau(1  باکوراو

بازیگران: باربارا کولن ، توماس آکوئینو ، سیلورو پریرا

Imdb:7.5

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وقتی یک فیلم داستان جامعه ای را می گوید که برای مبارزه با مهاجمان خارجی به هم پیوسته اند ، عکس ها ، لحظات و قهرمانان خاصی وجود دارد که می خواهید ببینید. خونریزی ، انتقام جویی و عدالت همه در باکورائو جای گرفته است ، یک ژانر تب و تاب و شبه دیستوپی با محوریت یک شهر خیالی برزیل در منطقه شمال غربی این کشور ، اما این فیلم نمایش های کاتاریک آن را به شیوه ای مبتکرانه و گیج کننده انجام می دهد. سرانجام ، فیلم مانند یک آتشفشان منفجر می شود ، انفجارهای عصبی سبک و عصبانیت صحیح که همه جا پرواز می کنند.در فیلم باکوراو هم توهم بصری و هم مرکزیت اخلاقی ، به همان اندازه هیجان زده و الهام بخش است.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: