بهترین فیلم های ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اگر نمی دانید به چه کسی اعتماد کنید تا در آخر یک فیلم خوب ببینید با ما در این بخش از مقالات مووینه همراه باشد. با توجه به اینکه برخی از فیلم ها روزهای اکران خود را جابجا می کنند و برخی دیگر به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا فیلم ها را به صورت VOD  منتشر می کنند ممکن است این لیست در آینده به روز رسانی شود. باید گفت امسال، سال عجیب و غریب برای صنعت فیلم سازی است. اما ما هنوز هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را در جریان فیلم های پربازدید و جذاب که نمی توانید از دست بدهید قرار دهیم.

از فیلم های ترسناک گرفته تا فیلم های خانوادگی و کمدی، مواردی در این لیست وجود دارد تا بتواند بنا به علاقه شما فیلمی را معرفی کند. این لیست بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ است.

 

معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۰

 

 

۱۸) The Vast of Night   گسترده شب

تاریخ انتشار: ۲۹ مه

بازیگران: سیرا مک کورمیک ، جیک هوروویتس ، گیل کروناوئر ، بروس دیویس

ژانر:معمایی، درام،علمی تخیلی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: از ویژگی های مهم این فیلم ساخت آن با بودجه بسیار کم است و همین فیلم را جزو با کیفیت ترین های با مظمون بشقاب پرنده و افراد ماوراالطبیعه کرده است که با بودجه کم ساخته می شوند. اندرو پترسون کارگردان و نویسندگان فیلم داستان مجموعه ۱۹۵۰ در نیومکزیکو را با چند روایت بسیار گرانبها شامل دو مورد اصلی بازسازی می کنند، شخصیت ها، دیجی جنجالی اورت (هوروویتس) و اپراتور تابلوی برق جوان فی (مک کورمیک) هستند. دوربین فیلمبرداری آکروباتیک را دستکاری می کند و اجازه می دهد طراحی صدا کنترل شود ، این ماده ریتم طبیعی تری پیدا می کند و از صمیمیت خفیف درام رادیویی به سبک قدیمی استفاده می کند. گسترده شب یک فیلم بسیار مهیج برای آخر هفته است.

 

۱۷) Bad Boys For Life   پسران بد

تاریخ انتشار: ۱۷ ژانویه

بازیگران: ویل اسمیت ، مارتین لارنس ، ونسا هاجنز ، پائولا نئوز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در حالی که ۲۰۲۰ سال خوبی برای فیلم های اکشن نبوده است ، Bad Boys for Life باید بزرگترین شگفتی باشد. با توجه به سابقه طولانی تولید، تاریخ اکران ژانویه ، و رفتن کارگردان سریال  Michael Bay   همچنان پسران بد یکی از شاخص ترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰ است. اسمیت و لارنس به راحتی در نقش هایی ظاهر شدند که باعث شده آنها نمادهای فیلم های اکشن در دهه ۹۰ باشند و نویسندگان راهی برای به روزرسانی زیبایی ظاهری جذاب و فوق العاده سریال برای دوره امتیازات پیدا کنند. Bad Boys For Life یک فیلم ملایم تر و ضعیف تر از فیلم قبلی خود است و علاقه چندانی به لحظه های ابتذال ندارد. از مهمترین صحنه های فیلم، انفجار و تعقیب و گریز ماشین در خیابان های میامی است که به خوبی کارگردانی و صحنه پردازی شده اند.

 

 ۱۶) Palm Springs    پالم اسپرینگ

تاریخ انتشار: ۱۰ جولای

بازیگران:اندی سامبرگ ، کریستین میلیوتی ، جی کی سیمونز ، کامیلا مندز

ژانر:کمدی، فانتزی،معمایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در ماجرای بیماری همه گیر کرونا، زمانی که بسیاری از زندگی ها در حلقه های تکرار مربوط به قرنطینه گیر کرده است ، کمدی Palm Springs تولید شده در جزیره تنهایی شاید متفاوت از زمان اکران آن در Sundance در اوایل سال شوخی در مورد همین مورد باشد. فیلمنامه هوشمندانه اندی سیارا ، در نوع اگزیستانسیالیسم با استفاده از نظریه کوانتومی این سوال را پیش می آورد که اگر یک روز همیشه برای شما تکرار شود چه اتفاقی می افتد. به همان روشی که تام کروز مجبور بود در Edge of Tomorrow با بیگانگان بجنگد ، این دو باید یک عروسی را بارها و بارها تجربه کنند و برای فرار از جهنم تکرار خودشان را آماده کنند. یک فیلم کمدی جذاب که نتیجه گیری فوق العاده ای دارد.

شما می توانید فیلم پالم اسپرینگ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Palm Springs 2020

 

 

۱۵) The Way Back    راه بازگشته

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران، بن افلک، مایل واتکینز ، جانینا گاوانکار

ژانر:درام، ورزشی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: راه بازگشت؛ فیلمی ورزشی درام به کارگردانی گاوین اوکانر و بازی بن افلک است. یکی از پدیده‌های سابق بسکتبال دبیرستان، با گذشته‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. او بزودی با یک فرصت مربیگری مواجه می‌شود تا راهی برای رستگاری پیدا کند. روایت دست نخورده از یک تیم کلافه که با هدایت یک مربی بدقلق به موفقیت خود دست می یابد و با تمام مهارت تیم های رقیب را می برد. ترفند نهایی فیلم ورزشی را به شما معرفی می کند که باعث می شود شما فکر کنید رستگاری این شخصیت اجتناب ناپذیر نیست. هر پیروزی یک نبرد است حتی اگر از نتایج آن اطلاع داشته باشید.

 

۱۴) The Assistant    دستیار

تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه

بازیگران: جولیا گارنر ، متیو مکفادین ، ​​کریستین فروزت ، ماکنزی لی

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در فیلم دستیار ، یک زن جوان که به تازگی فارغ التحصیل شده و وارد یک شرکت تولید فیلم می شود. فرهنگ سیستمی بی تفاوتی و بی رحمی که غالباً در مورد یک سو استفاده کننده سریال قدرتمند است، زیر ذره بین قرار می گیرد. ما هرگز نام رئیس مستبد را در داستان نمی آموزیم و ماهیت دقیق جنایات او هرگز به طور کامل مشخص نمی شود. این فیلم وظایف و حقارت های وی را در طول یک روز پیگیری می کند: او کپی می کند ، سفرهای هوایی را هماهنگ می کند ، سفارشات ناهار را بر می دارد ، به تماس های تلفنی پاسخ می دهد و لکه های مشکوک روی کاناپه را پاک می کند. در یک لحظه ، زن جوانی از آیداهو پشت میز پذیرش حاضر می شود، ادعا می کند که برای شروع به عنوان دستیار جدید به آنجا منتقل شده و به راحتی در اتاق هتلی گران قیمت ساکن می شود و ماجراهایی را به وجود می اورد.

 

 

 

۱۳) Bad Education     تحصیلات بد

تاریخ انتشار: ۲۵ آوریل

بازیگران: هیو جکمن ، آلیسون جنی ، ری رومانو ، جرالدین ویسواناتان

ژانر:بیوگرافی، کمدی، جنایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم آموزش بد بر اساس داستان واقعی بزرگترین اختلاس یک مدرسه دولتی در تاریخ آمریکا ساخته شده. مدیر محبوب در یک منطقه ثروتمند وقتی دستیار سرپرست وی پم گلوکین (آلیسون جنی) گرفتار بی پولی می شود به اعضای خانواده اجازه می دهد با استفاده از کارت های اعتباری مدرسه هزینه شخصی را بپردازند و از آنجا دردسر های شروع می شود. با استفاده از خبرنگار روزنامه دبیرستان به عنوان جایگزین مخاطب (جرالدین ویسواناتان) ، فیلمنامه جزئیات اصلی زندگی فرانک را برای بخشهای زیادی نشان می دهد، این فرصتی به هیو جکمن بود تا با بازی بی نظیر خودش به تدریج لایه های جدیدی از پیچیدگی عاطفی و فساد اخلاقی آن مدیر را به تصویر بکشد.

شما می توانید فیلم تحصیلات بد را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Bad Education 2019

 

 

۱۲) I’m Thinking of Ending Things    در پی پایانم

تاریخ انتشار: ۴ سپتامبر

بازیگران: جسی پلمنز ، جسی باکلی ، تونی کولت ، دیوید تئولیس

ژانر:درام، هیجان انگیز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم در پی پایانم از نابغه سینمای آمریکا یعنی آقای چارلی کافمن است که در ژانر درام هیجان انگیز ساخته شده است. هر موقع امضای چارلی کافمن را بر یک فیلم میبینیم باید منتظر یک شاهکار جدید باشیم، آقای کافمن طی ۱۰ سال گذشته فیلم های متفاوت و جذابی ساخته است و برای فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک اسکار بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی را نیز از آن خود کرد. اگر با سینمای چارلی کافمن آشنایی داشته باشید میتوانید بدون آن که بدانید کارگردان فیلم در پی پایانم کیست حدس بزنید فیلم کار آقای کافمن است زیرا او امضای خودش را در تمام کار هایش دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده، دختر جوانی که نسبت به رابطه با نامزدش پُر از شک و تردید و بدگمانی است اما تصمیم میگیرد که با او سفری به مزرعه ی دنج خانوادگی شان داشته باشد. در آنجا اتفاقات مهمی می افتند که باعث میشوند او به نامزدش، خودش، تمام چیزهایی که تا به حال میدانسته و باورهایش شک کند.

شما می توانید فیلم در پی پایانم را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم I’m Thinking of Ending Things 2020

 

 

۱۱) Sorry We Missed You    متأسفیم جا ماندی

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران: کریس هیتچن ، دبی هانی وود ، ریز استون ، کتی پروکتور

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم داستان خانواده‌ای است که تلاش می‌کنند تا در زندگی امروزی در انگلستان دوام بیاورند. متأسفیم که ما برای شما دلتنگ شدیم ، آخرین درام اجتماعی طبقه کارگر از کن لوچ ، فیلمساز ۸۳ ساله انگلیسی است.این فیلم زوج های متاهل ریکی (کریس هیتچن) و ابی (دبی هانی وود) را دنبال می کند که آنها سعی می کنند دو بچه خود را تربیت کنند ، خانه محقر خود را در نیوکاسل نگه دارند. همانطور که رئیس سلطه گر ریکی در ابتدای فیلم به او گفت ، او “کارمند” نیست. نه ، او صاحب مشاغل کوچک خود و پیمانکار مستقلی است. لوچ خنده های تاریک و پوچی را در زبان پیچیده ، به ویژه شیوه مدیریت برای فروش شرایط بد کار به عنوان نوعی توانمند سازی ، پیدا می کند ، اما او لطافت و صمیمیتی را که حتی در مشاغل بسیار سخت رخ می دهد ، ثبت می کند.

 

۱۰) The Nest     لانه

تاریخ انتشار: ۱۸ سپتامبر

بازیگران: جود لاو ، کری کون ، چارلی شاتول ، اوونا روشه

ژانر:درام، رمانتیک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: زندگی یک کارآفرین و خانواده‌ی آمریکایی‌اش پس از نقل‌مکان به عمارتی انگلیسی در خارج از شهر ، شکل پیچیده‌ای به خود می‌گیردد.در اوایل فیلم The Nest مجموعه ای از وعده های شکسته و تمایل به نجات یک رابطه از طریق تغییر شدید اشاره دارد. این زوج با فرزندانشان از آمریکا به لندن نقل مکان می کنند تا روری بتواند از پس درآمد مالی بالایی برآید: دهه ۸۰ است و مقررات در بازارهای انگلیس در حال انجام شدن است. اما این طرح کارایی ندارد و به زودی روری در حال صرف هزینه هایی است که نیازی به حفظ سبک زندگی آلیسون ندارد و حتی لزوماً آن را نمی خواهد. ریسک مالی بی پروا او احتیاط طبیعی او را تغذیه می کند ، که آرام آرام به کینه و عصبانیت تبدیل می شود.

 

 

۹) Shirley     شرلی

تاریخ انتشار: ۵ ژوئن

بازیگران: الیزابت ماس ​​، مایکل استولبرگ ، اودسا یانگ ، لوگان لرمن

ژانر:بیوگرافی،درام،هیجان انگیز

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در دهه ۱۹۶۰ ورمونت ، شرلی جکسون و همسرش برای اینکه شرلی بتواند رمان جدیدش را شروع کند سفری را آغاز می کنند. آنها نمی دانند که زمان گذراندن  آنها بر بزرگترین کار جکسون تأثیرگذار است. بازی های تأثیر گذار این فیلم بر مهیج بودن آن تأثیر بسزایی دارد. نیمی از زندگی نامه یک نویسنده مشهور و جنجالی و نیمی از هیجان روانشناختی تاریک درباره ماهیت وابستگی مشترک و پرستش قهرمان. ماس در نقش نویسنده ترسناک شرلی جکسون بازی می کند، که به وضوح بسیار با استعداد است اما جامعه گریز است. به عبارت دیگر، او یک فرد افسرده است که برای دیگران خطر آفرین می شود.

 

 

۸) The Devil All the Time    همیشه شیطان

تاریخ انتشار:۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰

بازیگران: رابرت پتینسون، دونالد ری پولاک ، بیل اسکارسگارد ، تام هالند

ژانر:هیجان انگیز،جنایی، درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:فیلم همیشه شیطان یا شیطان تمام وقت فیلمی در ژانر درام، جنایی، هیجان انگیز است که به طور حتم یکی از بهترین فیلم های منتشر در سال ۲۰۲۰ است و میتواند با روایت داستانی فوق العاده اش تا مدت ها ذهن شمارا درگیر کند. اقتباس آنتونیو کامپوس از فیلم همیشه شیطان از دونالد ری پلوک یک درام بلندپروازانه است با شخصیت های پیچیده و روایت جذاب که در ۱۶ سپتامبر از شبکه نتفلیکس به نمایش در آمد. در لحظات اولیه فیلم ممکن است متوجه موضوع اصلی داستان نشوید اما به قدری نوع روایت قصه می تواند شمارا درگیر کند که حتی یک لحظه گذر زمان را احساس نکنید. عناصری که در فیلم شیطان تمام وقت کنار هم قرار گرفته اند و به مراتب به هم ارتباط پیدا می کنند بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند و این نشان دهنده فیلم نامه بسیار پر قدرتی که برداران کامپوس آن را نوشته اند.

شما می توانید فیلم همیشه شیطان را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Devil All the Time 2020

 

 

۷) Color Out of Space    رنگ های خارج از فضا

تاریخ انتشار: ۲۴ ژانویه

بازیگران: نیکولاس کیج ، جولی ریچاردسون ، مادلین آرتور ، برندان میر

 ژانر:ترسناک، معمایی، علمی تخیلی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: مدت زیادی است که ما اقتباس خوب از لابرافت را نداشته ایم و در اینجا یکی از نمونه های جذاب اقتباس از آن فیلم را میبینیم. این فیلم در مورد یک خانواده به ظاهر طبیعی آمریکایی است که خود را آلوده به یک شهاب سنگ می داند. ریچارد استنلی کارگردان و همکارانش موفق می شوند از بهترین جنبه های داستان تاریک لاوکرفت استفاده کنند و در عین حال جلوه های جدید بسیار خوبی به فیلم نامه اضافه کنند. برای نوع خاصی از علاقه مندان به فیلم ، هر فیلمی که نیکلاس کیج چندین بار کلمه “آلپاکاس” را بگوید ارزش جستجوی آن را دارد.

 

 

۶) She Dies Tomorrow     او فردا میمیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ جولای

بازیگران: کیت لین شیل ، جین آدامز ، کنتاکر آدلی ، کریس مسینا

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این یکی از آن فیلم های ترسناک، مبهم و عجیب است که به همان اندازه که برای طرح واقعی می پردازد، وقت خود را صرف خلق و خو، رنگ و تنظیم اثر می کند. این ضربه ای به این فیلم جذاب نیست، اما لازم به ذکر است که این فیلم بسیار نامتعارف است. داستان در مورد زنی است که متقاعد می شود فردا می میرد و چگونه ذهنیت آزار دهنده وی باعث آلودگی دوستان و اعضای خانواده اش می شود.چراغهای متحرک و تغییر رنگی که در نقاط حیاتی در او می میرد فردا چشمک می زند یک تغییر روانی است که توسط هیچ یک از شخصیت ها به طور کامل قابل توضیح یا بیان نیست. همه آنها می دانند که چیزی اشتباه است – مرگ اجتناب ناپذیری به زودی در حال نزدیک شدن است – اما آنها نمی توانند دقیقاً نامی برای آن بگذارند یا دیگران را وادار به همدردی با اضطراب خود کنند تا زمانی که واکنش گسترش یابد.

 

 

۵) The Invisible Man   مرد نامرئی

تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه

بازیگران: الیزابت ماس ​​، الدیس هاج ، استورم رید

کارگردان: لی وانل

ژانر:علمی تخیلی،معمایی،ترسناک

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: داستان کلاسیک H.G. Wells بازسازی مدرنی به دست می آورد که به نوعی از همه مشکلات گریبانگیر فیلم های مشابه پرده برمیدارد. الیزابت ماس ​​در نقش یک زن که قصد فرار از دوست پسر متخلفش را دارد، برای اینکه بداند تحت تعقیب است یا نه کار فوق العاده ای انجام می دهد. مرد نامرئی، یکی از بهترین فیلم های ترسناک “استودیویی” در سال های اخیر است.

 

 

 

Da5 BLOOD (4      پنج همخون

تاریخ انتشار: ۱۲ ژوئن

بازیگران: دلروی لیندو ، جاناتان میجرز ، کلارک پیترز ، نورم لوئیس

ژانر:درام، جنگی،ماجراجویی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم محصول نتفلیکس به کارگردانی اسپایک لی ، داستان پنج پزشک جنگ ویتنام است که برای یافتن بقایای رهبر خود (و گنج طلا) به شهر هوشی مین باز می گردند. اسپاک لی از آنها برای برجسته کردن یک نقطه مشترک دیگر استفاده می کند: مخالفت شدید آنها با جنگ ویتنام. لی یکی از معدود کارگردانانی است که اظهار نظر گدار را قبول می کند که “برای نقد یک فیلم ، شما باید فیلم دیگری بسازید.” در اینجا انتقاداتی وجود دارد ، به ویژه فیلم هایی مانند “بته های سبز” ، “رمبو” و “گمشده در عمل” ، با یک شخصیت که در مورد چگونگی بازگشت سربازان به ویتنام برای “پیروزی در جنگ” که گویی اسپایک لی با هر نقد از یک فیلمش سراغ یک روایت مشابه اما با تغییرات جزیی رفته است.

 

 

۳) Never Rarely Sometimes Always    هرگز، به ندرت، گاهی، همیشه

تاریخ انتشار: ۱۳ مارس

بازیگران: سیدنی فلانیگان ، تالیا ریدر ، تئودور پلرین ، رایان اگولد

ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: پایانه اتوبوس بندر آفیس زمینه خوبی برای نمایش و انتظار در تصویر قدرتمند الیزا هیتمن از یک نوجوان در حال سفر از پنسیلوانیا به نیویورک برای سقط جنین فراهم می کند. او در مورد بارداری یا سفر خود به والدینش نمی گوید. پسر عمویش Skylar تالیا رایدر او را در این راه حمات می کند. هنوز هم این دو زیاد صحبت نمی کنند. چشمگیرترین تصویر فیلم نشان می دهد این دو در یک لحظه از آسیب پذیری مشترک دست به دست هم داده اند، و در اینجا یک لحظه احساسی عمیق را می بینم. هیتمن بعنوان یک فیلمساز بیشترین علاقه را به رفتار و ژست دارد و با همان سخت گیری دقیق که اجازه می دهد لحظات شاعرانه در مکان های غیر منتظره ظهور کند ، به داستان خود نزدیک می شود.

 

 

Bacurau(۲     باکوراو

تاریخ انتشار: ۶ مارس

بازیگران: سونیا براگا ، اودو کی یر ، باربارا کولن ، توماس آکوئینو

ژانر:ماجراجویی، ترسناک،معمایی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: وقتی یک فیلم داستان جامعه ای را می گوید که برای مبارزه با مهاجمان خارجی به هم پیوسته اند ، عکس ها ، لحظات و قهرمانان خاصی وجود دارد که می خواهید ببینید. خونریزی ، انتقام جویی و عدالت همه در باکورائو جای گرفته است ، یک ژانر تب و تاب و شبه دیستوپی با محوریت یک شهر خیالی برزیل در منطقه شمال غربی این کشور ، اما این فیلم نمایش های کاتاریک آن را به شیوه ای مبتکرانه و گیج کننده انجام می دهد. سرانجام ، فیلم مانند یک آتشفشان منفجر می شود ، انفجارهای عصبی سبک و عصبانیت صحیح که همه جا پرواز می کنند.در فیلم باکوراو هم توهم بصری و هم مرکزیت اخلاقی ، به همان اندازه هیجان زده و الهام بخش است

 

۱) First Cow     اولین گاو

تاریخ انتشار:۶ مارچ ۲۰۲۰

بازیگران: جان ماگارو ، اوریون لی ، رنه اوبرژونویس ، توبی جونز

 ژانر:درام

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: اولین گاو ، داستان تحریک آمیز و عاقلانه کلی ریچاردت درباره زندگی در مرزها ، با کشف دو اسکلت در جنگل آغاز می شود. یک زن جوان بی نام (Alia Shawkat از دستگیری توسعه دهنده) و سگش – که تکرار این جفت انسان و سگ است در مرکز داستان جاده ای در شمال غربی اقیانوس آرام امروزی بر روی استخوان ها قرار می گیرند. سپس به زمانی باز می گردیم که قلمرو اورگان بسیار کمتر توسعه یافته بود ، یک دوره فرصت های خطرناک و بهره برداری بی نظیر ، و کوکی (جان ماگارو) ، یک آشپز بی ادب و بی ادعا را برای تیمی از خزندگان بی قاعده دیدار می کنیم. سرانجام ، او با کینگ لو (Orion Lee) سرگردان ، یک مهاجر چینی که ادعا می کند از برخی روس ها فرار می کند، دوست می شود. این دو در یک فرصت برای به دست آوردن پول لج می کنند: یک مالک ثروتمند (توبی جونز) اولین گاو را به منطقه می آورد.





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: