بهترین فیلم های خانوادگی در سال ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

یادتان هست وقتی بچه بودیم و از تعداد انگشت شماری فیلم خانوادگی که هر سال اکران می شد ، هیجان زده می شدیم؟ این روزها اما هر ماه تعداد زیادی فیلم در ژانر خانوادگی به بازار می آید که می تواند ابزار سرگرمی را برای خانواده ها فراهم کند.

در سال ۲۰۲۰ قرار بود لیست باورنکردنی از فیلم های خانوادگی با بودجه زیاد به سینماها اعلام شود. از فیلم های سینمایی اکشن گرفته تا انیمیشن های دلهره آور، سپس همه گیری ویروس کرونا آغاز شد و در حالی که برخی از تهیه کنندگان فیلم تصمیم گرفتند آثار خود را مستقیماً به سرویس پخش VOD دیزنی + یا نت فلیکس عرضه کنند ، اما عده ای هم تصمیم گرفتند فیلم های خود را تا سال ۲۰۲۱ در حالت تعلیق نگه دارند.

پاپ کورن ها را آماده کنید، در اینجا لیست جذابی از فیلم های در ژانر خانوادگی را برایتان فراهم کرده ایم که می توانید در کنار خانواده خود به تماشا آن ها بنشینید. برای تماشا یا دانلود فیلم های خانوادگی می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

The Secret Garden(16  باغ مخفی

تاریخ انتشار:۷ اگوست ۲۰۲۰

بازیگران: دیکسی اگرریککس ، ریچارد هانسل ، دیوید وری

۲۷ سال از آخرین اقتباس رمان کلاسیک انگلیسی “باغ مخفی” ساخته فرانسیس هاجسون برنت می گذرد که در سال ۱۹۱۱ منتشر نشده است. اکثر فیلم های اقتباس شده از این رمان ، نهایت تعریف و تمجیدی کوتاه داشته اند و آن شگفتی را برای بیننده ایجاد نمی کنند .مارک موندن ، کارگردان و جک تورن ، فیلمنامه نویس (“هوانوردان” و “مواد تاریک او”) سعی داشته اند که داستان اصلی رمان وفادار بمانند و اما خلاقیت چندانی را خرج نداده اند. وفادار به ریشه در داستان خود مانند تکرار قابل احترام فیلم اقتباس شده درسال ۱۹۹۳ دانست که با استقبال زیادی رو به رو شد. روایت داستان در این فیلم “باغ مخفی” به گونه ای است که به کودکان و نوجوانان می گوید دنیای تنهایی و انزوا را از خودتان دور کنید و تخیلاتتان را قوی کنید تا بتوانید در زندگی موفق باشید.

شما می توانید فیلم باغ مخفی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Secret Garden 2020

The Sleepover(15  خواب آلود

تاریخ انتشار:۲۱ آگوست ۲۰۲۰

بازیگران: سدی استنلی ، ماکسول سیمکینز ، کری سیچینو

فرزندان یک جوان بعد از اینکه متوجه می‌شوند او یک کلاهبردار سابقه دار است، سعی می‌کنند شخصا او را از مخمصه نجات دهند. فیلم یک ماجراجویی برای نوجوانانی است طی یک تجربه شگفت انگیز والدینشان را از دردسر ها نجات می دهند. کاوش درمورد پیچیدگیهای روابط شخصی هنگام تعریف مجدد اصطلاحات ، زمینه مناسبی است. انجام این کار از طریق ژانر جاسوسی می تواند بینشی راجع به اینکه ما واقعاً چه کسی هستیم و چه زمانی نقش بازی می کنیم به مخاطب دهد. اما “خواب آلود” به سختی نقش جدیدی را که مارگوت پس از زندگی جنایتکارانه خود به عهده می گیرد تصور می کند ، در حالی که نقش قبلی او بسیار کلیشه ای و غیر اختصاصی است.

 

 

The War with Grandpa(14  جنگ با پدر بزرگ

تاریخ انتشار:۹ اکتبر ۲۰۲۰

بازیگران: رابرت دنیرو ، اوما تورمن ، راب ریگل

این سوالی بود که بارها و بارها هنگام تماشای “جنگ با پدربزرگ” از خودم پرسیدم ، یک کمدی جذاب که در آن رابرت دنیرو ، اوما تورمن ، کریستوفر واکن ، چیچ مارین و جین سیمور که همگی از اسطوره های بازیگری آمریکا هستند چگونه در یک فیلم کمدی خانوادگی در کنار هم جمع شده اند. هیچ کدام از آن ها به لحاظ مالی مشکلی ندارد به طور حتم اما به نظر می رسد داستان جذاب این پدر بزرگ و نوه برایشان جذاب بوده است که مجاب به بازی در این فیلم شده اند. داستان فیلم ازین قرار است که پسر بچه ای مجبور می شود اتاقش را با پدر بزرگش شریک شود اما با این پدر بزرگ دچار اختلاف می شود.

شما می توانید فیلم جنگ با پدر بزرگ را به صورت رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم The War with Grandpa 2020

 

Mulan(13   مولان

تاریخ انتشار:۴ سپتامبر ۲۰۲۰

بازیگران: دونی ین ، لیگون

زمانی که امپراطور چین حکمی صادر می کند که برای دفاع از کشور در برابر مهاجمان شمالی ، یک نفر به ازای هر خانواده باید در ارتش شاهنشاهی خدمت کند ، هوآ مولان ، دختر ارشد یک جنگجوی شریف، وارد عمل می شود تا جای پدر بیمار خود را بگیرد.او که هوآ جون است ، با نقاب زدن به عنوان یک مرد ، در هر مرحله آزمایش می شود و باید قدرت درونی او را مهار کند و از توانایی های واقعی او استقبال کند. این یک سفر حماسی است که او را به یک جنگجوی شریف تبدیل می کند و احترام یک ملت قدرشناس و یک پدر را برای او به ارمغان می آورد. مولان بازیگران مشهور بین المللی را در اختیار دارد که شامل: ییفی لیو در نقش مولان ؛ دونی ین به عنوان فرمانده تونگ. جیسون اسکات لی در نقش بوری خان ؛ یوسون آن به عنوان چنگ ؛ با گونگ لی به عنوان ژیانانگ و جت لی به عنوان امپراطور.

شما می توانید فیلم مولان را به صورت رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Mulan 2020

Onward(12  به پیش

تاریخ انتشار: ۶ مارس ۲۰۲۰

صدا پیشگان: تام هالند ، کریس پرات ، جولیا لویی-دریفوس

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است.

شما می توانید فیلم به پیش را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Onward 2020

 

 

Artemis Fowl(11   آرتمیس فول

تاریخ انتشار:۱۲ ژانویه ۲۰۲۰

بازیگران: فردیا شاو ، لارا مک دانل ، جاش گاد

“آرتمیس فاول” به کارگردانی کنت براناگ و بر اساس کتاب محبوب اوین کولفر ، پیرو نابغه ۱۲ ساله آرتمیس فاول ، از نوادگان طیف وسیعی از طراحان جنایی ، به دنبال ماجراجویی می رود که خود را در یک نبرد قدرت و حیله گری علیه یک نژاد قدرتمند و پنهان از جن که ممکن است علت ناپدید شدن پدرش باشد قرار می دهد. در این فیلم فردیا شاو ، لارا مک دانل ، تامارا اسمارت ، نونزو آنوزی ، جاش گاد و جودی دنچ بازی می کنند. جودی هافلوند و کنت برانا با آنگوس مور گوردون و متیو جنکینز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور داشته اند.

شما می توانید فیلم آرتمیس فول را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Artemis Fowl 2020

 

 

Scoob!(10   اسکوب

تاریخ انتشار:۱۵ می ۲۰۲۰

صدا پیشگان: ویل فورته ، مارک والبرگ ، جیسون آیزاکز

داستان اسکوب! نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر Scooby و Shaggy برای اولین بار ملاقات کردند و چگونه آنها با کارآگاهان جوان Fred ، Velma و Daphne پیوستند و گروه Mystery Inc را تشکیل دادند. در حال حاضر ، با صدها مورد حل شده و ماجراهای مشترک ، Scooby و باند با بزرگترین ، چالش برانگیزترین رمز و راز خود روبرو شده اند: نقشه ای برای رها کردن سگ شبح خطرناک. در حالی که برای متوقف کردن این  dogpocalypse جهانی مسابقه می دهند ، این باند در می یابد که Scooby دارای میراثی مخفی و سرنوشتی حماسی است، بیش از آنچه کسی تصور می کرد.

شما می توانید فیلم اسکوب را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Scoob 2020

 

Trolls World Tour(9  تور جهانی ترول

تاریخ انتشار:۱۰ آوریل ۲۰۲۰

صدا پیشگان: آنا کندریک ، جاستین تیمبرلیک ، راشل بلوم

انیمیشن تور جهانی ترول ها (Trolls World Tour) ملکه پوپی و برنچ با دیدن دنیای متفاوت ترول های دیگر و نوع زندگی آن ها بسیار شگف زده می شوند.زمانی که یک خطر بزرگ دنیای همه ترول ها را تهدید می کند، پوپی و برنچ و دوستان آن ها دوباره آماده جنگیدن می شوند. اما این بار بین ترول ها ترس و اضطراب زیادی وجود دارد. آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک در تور جهانی Trolls بازگشتند، یک دنباله تمام ستاره محبوب موسیقی از همین انیمیشن در سال ۲۰۱۶ است. در یک ماجراجویی که آنها را فراتر از آنچه قبلاً می شناختند، خواهد بردPoppy کندریک  و Branch تیمبرلیک کشف می کنند که آنها فقط یکی از شش قبیله مختلف Trolls هستند که در شش سرزمین مختلف پراکنده شده اند و به شش نوع موسیقی مختلف اختصاص داده شده اند: Funk ،Country ،Techno ،Classical ،Pop و Rock.

شما می توانید فیلم تور جهانی ترول را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Trolls World Tour 2020

 

The One and Only Ivan(8  ایوان منحصر به فرد

تاریخ انتشار:۲۱ آگوست ۲۰۲۰

بازیگران: سام راکول ، برایان کرانستون ، فیلیپا سو

فیلم ایوان منحصر به فرد محصول کمپانی دیزنی آمریکا است و کارگردانی آن را نیز تئا شاروک انجام داده است. صدا پیشه های شخصیت های کارتونی این فیلم را نیز بازیگران مشهوری همچون آنجلینا جولی، سم راکول و هلن میرن اجرا کرده اند. نکته جالب توجه در این فیلم داستان کاملا واقعی آن است که برداشت شده از زندگی گوریلی به نام ایوان است که توسط فردی از آفریقا به آمریکا آورده می شود و خصوصیت جالب این گوریل مهارت در نقاشی کشیدن وی بوده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: یک گوریل به‌نام ایوان را روایت می‌کند که در یک مرکز خرید بزرگ در قفس زندگی می‌کند. زندگی ایوان پس از آشنا شدن با یک فیل به‌نام استلا کاملاً تغییر می‌کند و در این فروشگاه یک سگ ولگرد به‌نام باب هم حضور دارد. ایوان به کمک استلا خاطرات پیش از حضور در این فروشگاه و قفس را به یاد می‌آورد و او هم به استلا کمک می‌کند تا قطعه‌های گذشته‌اش را کنار هم قرار دهد تا طرحی برای فرار از این قفس و فروشگاه پیدا کنند.

شما می توانید فیلم ایوان منحصر به فرد را به صورت مستقیم در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The One and Only Ivan 2020

Soul(7  روح

تاریخ انتشار:۲۵ دسامبر ۲۰۲۰

صدا پیشگان: جیمی فاکس ، تینا فی ، گراهام نورتون

“روح” به کارگردانی برنده جایزه اسکار، پیت داکتر، کارگردانی مشترک کمپ پاورز و تهیه کنندگی نامزد جایزه اسکار، دانا موری، جو گاردنر ساخته شده. داستان یک معلم گروه مدرسه راهنمایی را معرفی می کند که علاقه واقعی اش به موسیقی جاز است. پس زمینه شهر بزرگ مکان مناسبی برای تنظیم داستان آمیخته با موسیقی جاز است. در این فیلم ، درست زمانی که جو فکر می کند رویایش ممکن است رسیده باشد ، یک قدم غیر منتظره او را به مکانی خارق العاده می فرستد که مجبور می شود دوباره به معنای واقعی روح داشتن فکر کند. همان جایی است که او ملاقات می کند و در نهایت با ۲۲ تیم همکاری می کند ، روحی که فکر نمی کند زندگی روی زمین تنها چیزی است که برایش شکسته است. جیمی فاکس صدای خود را به جو وام می دهد ، در حالی که تینا فی صداهای ۲۲ را دارد. در این فیلم صدای فیلیشیا راشاد ، اهمیر کوئستلوو تامپسون و دیوید دیگز نیز وجود دارد.

 

 

Jungle Cruise(6  گشت و گذار در جنگل

تاریخ انتشار:۳۰ جولای ۲۰۲۱( اکران این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعلیق افتاد)

بازیگران: دواین جانسون ، امیلی بلانت ، جسی پلمنز

با الهام از سواری معروف پارک تفریحی دیزنی لند ، یک سفر پر از ماجراجویی درجنگل آمازون با بازی دواین جانسون به عنوان ناخدای قایق کاریزماتیک رودخانه و امیلی بلانت به عنوان یک کاوشگر مصمم در یک ماموریت تحقیقاتی است. همچنین در این فیلم ادگار رامیرز ، جک وایتهال ، به همراه جسی پلمونز و پل جیاماتی بازی می کنند. Jaume Collet-Serra کارگردان این فیلم است و جان دیویس ، جان فاکس ، دواین جانسون ، هیرام گارسیا ، دنی گارسیا و بو فلین تهیه کنندگان آن هستند و داگ مریفیلد به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

Sonic the Hedgehog(5  سونیک خارپشت

تاریخ انتشار:۱۴ فوریه ۲۰۲۰

بازیگران: بن شوارتز ، جیمز مارسدن ، جیم کری

قهرمان اصلی، یک خارپشت آبی رنگ انسان‌انگار است که قادر به دویدن سرعتی بیش از سرعت صوت است. از بازیگران فیلم میتوان به جیم کری اشاره کرد که در نقش شرور دکتر روباتنیک حضور دارد. یک مامور پلیس محلی به نام تام واچوفسکی به همراه سونیک سعی دارند تا از سلطه دکتر روباتنیک بر جهان جلوگیری کنندقهرمان اصلی، یک خارپشت آبی رنگ انسان‌انگار است که قادر به دویدن سرعتی بیش از سرعت صوت است. از بازیگران فیلم میتوان به جیم کری اشاره کرد که در نقش شرور دکتر روباتنیک حضور دارد. یک مامور پلیس محلی به نام تام واچوفسکی به همراه سونیک سعی دارند تا از سلطه دکتر روباتنیک بر جهان جلوگیری کنند.

 

 

My Spy(4  جاسوس من

تاریخ انتشار:۲۶ ژانویه ۲۰۲۰

بازیگران: دیو باوتیستا ، کلوئی کلمن ، پاریسا فیتز-هنلی

در ابتدا قرار بود “جاسوس من” در اواسط ماه مارس افتتاح شود اما در ۲۶ ژانویه به اکران درآمد و در دسترس خانواده ها قرار گرفت. جاسوس من فیلمی است که از آن لذت خواهید برد ، البته به صورت پراکنده. فیلم کارگردان پیتر سگال  و توسط اریش و جان هوبر نوشته شده که  یک ترکیب جذاب از آب در آمده. یک مامور جاسوس، خودش را در موقعیتی می‌یابد که باید خانواده یک بچه زبر و زرنگ را زیر نظر بگیرد. دیدن این فیلم را در کنار خانواده از دست ندهید.

شما می توانید فیلم جاسوس من را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم My Spy 2020

Magic Camp(3   کمپ جادویی

تاریخ انتشار:۱۴ آگوست۲۰۲۰

بازیگران: آدام دیوین ، جفری تامبور ، جیلیان جیکوبز

کمدی کمپ تابستانی مارک واترز یک فیلم کاملا هیجان انگیز نیست ، اما به نظر می رسد که حرف های زیادی در عین حال برای گفتن دارد و استقبال مخاطبان زیادی را در پی داشته است. فشار و کشش مداوم بین شخصیت ها جذاب است مثلا آدام دیوین و تئو جوان (ناتانیل لوگان مک اینتایر) وجفری تامبور به عنوان مدیر حواس پرت اردوگاه  در یک شعاع قرار می گیرند که روایت داستان را سرگرم کننده تر می کند.

 

 

The Call of the Wild(2   آوای وحش

تاریخ انتشار:۲۱ فوریه ۲۰۲۰

بازیگران: هریسون فورد ، عمر سی ، کارا گی

یک حیوان خانگی بزرگ ، احمقانه ، شلخته سنت برنارد ، بنام باک ، مجبور به سخت گیری می شود و جنگجوی بازمانده درونی خود را پیدا می کند ، زیرا در اوایل قرن ۲۰ آمریکای شمالی توسط دزدگیرهای شیطانی به بردگی فروخته شد. او در یک تیم سورتمه سواری در یک مسابقه جذاب قرار می گیرد. در ابتدا باک با چالش های زیادی رو به رو می شود که این همین داستان را جذاب تر می کند. اما باک در نهایت متوجه می شود برنده شدن و گرفتن مدال طلا هیچ ارزشی در مقابل آزادی ندارد.

 

The Croods: A New Age(1   غارنشینان ۲

تاریخ انتشار:۲۵ نوامبر ۲۰۲۰

صدا پیشگان: رایان رینولدز ، نیکلاس کیج ، اما استون

در سال ۲۰۱۳ ، جهان به اولین خانواده دوران ماقبل تاریخ ، The Croods معرفی شد. کمدی نامزد جایزه اسکار در مورد قبیله ای که با تغییر دنیای آنها مخاطبان جهانی را مجذوب خود می کند ، اهمیت بی انتهای خانواده را به ما یادآوری می کند. در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، انیمیشن DreamWorks شما را به یک ماجراجویی کاملاً جدید دعوت می کند که در گذشته با THE CROODS 2  بازی می کند. ستاره های بازگشت نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن و کلارک دوک از لسلی مان و پیتر دینکلج به تیم انیمیشن اضافه شدند. همانند قسمت اول این انیمیشن این خانواده در تلاش اند تا از غار خود بیرون بیایند و با مشکلاتی که در بیرون از غار دارند مقابله کنند.

شما می توانید فیلم غارنشینان۲ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Croods: A New Age 2020





:: برچسب‌ها: فیلم , فیلم سینمایی , دانلود فیلم , دانلود بهترین فیلم های 2020 ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: