۸ فیلم موزیکال در سال ۲۰۲۰ که بینندگانشان را به وجد آوردند
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

این ژانر از فیلم ها راه مناسبی برای نشان دادن زرق و برق های عاشقانه هالیوود در اواسط قرن ۲۰ بودند ، اما  در طول زمان فیلم های موزیکال مدرن جسورانه تر و جذاب تر شده اند و در طی سال های گذشته توانسته اند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. بهترین فیلم ها موزیکال اصلی از تئاتر های برادوی سرچشمه می گیرند، کاتالوگ هنرمندان سوپراستار مانند بیتلز ، التون جان و گروه آبا نیز به فیلم های محبوب این ژانر تبدیل شده اند.  این لیستی از فیلم های موزیکال است که اکنون می توانید تماشا کنید ، فیلم های متفاوتی از این ژانر وجود دارد ، از جمله اقتباس رایان مورفی از نمایش برادوی The Prom که امسال در Netflix پخش می شود و موفقیت تاریخی فیلم  hamilton که با استقبال بی نظیر مخاطبان و منتقدین رو به رو شد. این لیست از بهترین فیلم های موزیکال است که می توانند لحظات شادی را برای شما محیا کنند. برای تماشا یا دانلود فیلم های موزیکال می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

Valley Girl(8   دختر والی

بازیگران: جسیکا روت ، جاش وایت هاوس ، جسی انیس

Imdb: 5.3

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:”دختر والی” ، بازسازی مورد علاقه فیلم نوجوان ۱۹۸۳ ، قرار بود در حدود دو سال پیش اکران شود تا اینکه پس از یک سری اتفاقات به تعویق افتاد. فقط چند دقیقه تماشای این فیلم طول می کشد تا دریابید که به احتمال زیاد تنها دلیلی که کسی تاکنون برای بازسازی فیلم “دختر والی” عجله نکرده است. در خلاصه داستان فیلم آمده: در دهه ۸۰ میلادی دو جوان عاشق با گذشته هایی متفاوت از هم قید خانواده و دوستان خود را میزنند تا با یکدیگر باشند، بازسازی با سبک موزیکال از فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۸۳٫

 

8 فیلم موزیکال در سال 2020 که بینندگانشان را به وجد آوردند

 

The High Note(7    نت بالا

بازیگران: داکوتا جانسون ، تریسی الیس راس ، کلوین هریسون جونیور

IMDB: 6.3

چرا فیلم ارزش تماشا دارد: تریسی الیس راس در نقش گریس دیویس ، خواننده فوق ستاره ای بازی می کند که طی یک دهه گذشته موسیقی جدیدی منتشر نکرده است. دستیار فقیر او ، مگی (داکوتا جانسون) ، آرزو دارد که یک تهیه کننده موسیقی شود ، اما او بیش از حد مشغول اجرای کارهای Grace’s است تا هدف خود را دنبال کند. مجموعه ای از وقایع سرنوشت ساز (و اندکی عاشقانه) مگی را در مسیر تحقق رویاهایش رهنمون می کند.

 

Bill & Ted Face the Music(6   بیل و تد با موسیقی مواجه می شود

بازیگران: کیانو ریوز ، الکس وینتر ، کریستن شال

IMDB: 6.1

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند در ژانر کمدی، موزیکال و ماجراجویی توسط دین پاریزو  کارگردانی شده است. این فیلم قسمت سوم از فیلم های بیل و تد است که در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱ به نمایش در آمد و مخاطبان زیادی را توانست جذب کند. در خلاصه داستان این فیلم آمده هنگامی که به آنها گفتند که می توانند جهان را با خواندن یک اهنگ نجات دهند، ۲ راکر اهل سن دیماس، کالیفرنیا، خود را به عنوان پدرهای میانسال می شناسند که هنوز هم در تلاش برای خواندن یک آهنگ هستند که می تواند کل دنیا را با هم متحد کنند. با ما در این بخش از نقد و بررسی مووینه همراه باشید. یکی از نقاط قوت فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند بازی سازی درخشان کیانو ریوز و بعد از آن الکس وینتر باشد. آن ها شاید مانند ستاره های فیلم احمق و احمق تر نباشند اما تلاش آن ها برای بازی سازی مناسب و  جلب رضایت مخاطب جواب داده است. زوج های کمدی زیادی در طول تاریخ بوده اند که با حضور یکدیگر می توانستند خنده را به لب مخاطب بیاورند شاید بهترین نمونه از آن ها لورل و هاردی باشند. بیل و تد نیز یکی از زوج هایی کمدی هستند که با کار های احمقانه و شخصیت ساده و جذابشان می تواند لورل و هاردی معاصر باشند.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند به صورت رایگان:دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music 2020

 

8 فیلم موزیکال در سال 2020 که بینندگانشان را به وجد آوردند (2)

 

Miss Americana(5    بانوی آمریکانا

بازیگران:تیلور سوئیفت

Imdb: 7.4

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: بانوی آمریکنا، یک مستند درمورد تجربیات و معضلات اخیر تیلور سوئیفت است که افتتاحیه جشنواره فیلم ساندنس امسال اکران شد، موقعیت های اندکی تغییر کرده اند. کسانی که قبلاً نوازنده برنده جایزه را بت می کردند، این کار را ادامه خواهند داد ، همانطور که غیر طرفدارانی که هنوز هم ممکن است با استدلال خود استعداد انکار ناپذیر او را تحسین کنند ، ادامه خواهند داد. و کسانی که استعداد او را زیر سوال برده اند ، ذهن آنها را نیز به همین ترتیب تغییر نخواهد داد. این یک مطالعه رفتاری از این خواننده معروف آمریکایی است. این مستند برای طرفداران بی شمار این خواننده خبری خوش بود و آنان را به وجد آورد. هنرمند پاپ، تیلور سوییفت Taylor Swift، در طول یک دوره تحول آمیز در زندگی خود، نقش خود را به عنوان خواننده، ترانه‌سرا به نمایش می گذارد.

 

The Prom(4    پرام

بازیگران: نیکول کیدمن ، مریل استریپ ، کیگان-مایکل کی

نکته: این فیلم در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ اکران می شود

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: اتفاقات این فیلم در ایالت ایندیانا جریان دارد و داستان گروهی از چهار بازیگر تئاتر را دنبال می‌کنند که در تلاش هستند تا با احیای حرفه سابق خود به یک دختر نوجوان که نتوانسته به‌همراه دوستش به مدرسه پرام برود، کمک کنند.

 

8 فیلم موزیکال در سال 2020 که بینندگانشان را به وجد آوردند (2)

 

Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga(3  مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش

بازیگران: ویل فرل ، راشل مک آدامز ، دن استیونز

Imdb: 6.5

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: اگر مسابقه یوروویژن را دیده باشید، می دانید که این یک مسابقه جذاب برای ساختن یک کمدی است. فرل می خواهد کاری کند که بتواند هیجان را به زندگی اش برگرداند. او با همراه خوانندگان محلی تصمیم می گیرد در مسابقه یورو ویژن شرکت کنند. چالش های پیش روی او و دوستانش بسیار سرگرم کننده و جذاب است و همین موضوع محبوبیت این فیلم را بیشتر کرده است.

 

Jingle Jangle: A Christmas Journey(2  جنگل جینگل: سفر کریسمس

بازیگران: فارست ویتاکر ، کیگان-مایکل کی ، هیو بونویل

Imdb: 6.6

فیلم سینمایی جنگل جینگل: سفر کریسمس، فیلمی خانوادگی، فانتزی و موزیکال محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی دیوید ای تالبرت است که توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز دیوید ای تالبرت برعهده داشته و بازیگرانی چون فارست ویتاکر، کیگان مایکل کی، هیو بونویل، آنیکا نونی رز، مادلن میلز، فیلیشیا رشاد، ریکی مارتین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم در مورد یک اسباب بازی ساز و نوه او میباشد که یک اسباب بازی عجیب و غریب را برای تعطیلات کریسمس اختراع میکنند. آن ها معتقدند اگر این اسباب بازی زنده شود میتواند برای همیشه زندگی آن ها را تغییر دهد.

شما می توانید فیلم جنگل جینگل: سفر کریسمس را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Jingle Jangle: A Christmas Journey 2020

8 فیلم موزیکال در سال 2020 که بینندگانشان را به وجد آوردند (2)

 

Hamilton(۱    همیلتون

بازیگران: لین-مانوئل میراندا ، فیلیپا سو ، لزلی اودوم جونیور

IMDB: 8.6

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: همیلتون؛ فیلمی تئاترگونه موزیکال درام به کارگردانی توماس کیل است. داستان نگاهی دارد به زندگی الکساندر همیلتون. در سال ۲۰۲۰ ، دیزنی + برای هر کسی که نتواند بلیط نمایش برادوی معروف به “همیلتون” را بگیرد ، کار شگفت انگیزی می کند. تمام ۱۶۰ دقیقه آن ، شامل یک وقفه بسیار کوتاه و برخی سانسورهای جزئی همانند یک نمایش بی نظیر تئاتری است. دقت زیادی برای ساخت این فیلم تا حد امکان سینمایی شده است. فیلمبرداری ، تدوین و کارگردانی همچنین چیزی را به وجود می آورد که در تئاتر ریچارد راجرز نتوانستید به دست بیاورید: نزدیکی که به شما امکان می دهد احساسات را در چهره بازیگران مشاهده کنید. کارگردان توماس کیل (که همچنین تهیه کنندگی صحنه را نیز بر عهده داشت) نماها را معطوف به نماهای نزدیک می کند تا بتواند احساسات و انرژی بازگران نمایش را به خوبی به ما نمایش دهد.

۸ فیلم موزیکال در سال ۲۰۲۰ که بینندگانشان را به وجد آوردند





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: