بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

طی چندین سال گذشته، دیزنی توانسته است با انیمیشن های بی نظیرش حتی مخاطبان بزرگسال را نیز طرفدار خود کند گرچه این کاملاً قابل درک است زیرا این استودیو فیلم های انیمیشن بسیار خوبی را ارائه می دهد که کمپین های بازاریابی قدرتمندی در پشت سر خود دارند. امسال شاهد نمونه های بسیار خوبی از انیمیشن هستیم که می توانید در کنار فرزندان کوچک و بزرگ خانواده تماشا کنید و لذت ببرید.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و تعطیلی سینما ها تهیه کنندگان فیلم ها به اجبار تاریخ اکرانشان را یک سال با تأخیر مواجه کردند و یا آن ها را در بخش VOD  به نمایش قرار دادند. برای تماشا یا دانلود انیمیشن می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

Superman: Red Son (۱۵      سوپرمن: پسر قرمز

مارک میلر  یکی از جالب ترین مفاهیم موجود راجع به سوپرمن را به نمایش می گذارد. داستان میراث این شخصیت را دوباره تصور می کند و می پرسد اگر نماد آمریکایی به جای مزرعه ای در کانزاس در اتحاد جماهیر شوروی پرورش می یافت چه اتفاقی می افتاد. این اوج کلی داستان است و اگر در این فضا سوپر من حضور دارد به معنای آن است که قصد نجات دادن افراد بی گناه در ان سرزمین را دارد. اگر آخرین نسخه لایو اکشن DC از قهرمان برای شما بیش از حد فاشیستی است، شاید این برداشت سوسیالیستی بتواند برای شما جذاب باشد.

 

Extinct (۱۴       منقرض شده

Cinesite کمپانی سازنده انیمیشن خانواده آدامز است که با آن تجربه توانست خودش را به دنیا معرفی کند اما اکنون جدیدترین ساخته اش را به نام منقرض شده ها قرار است به نمایش بگذارد. ایده این انیمیشن اصیل تر خواهد بود و دارای استعدادهای چشمگیری است که در قالب کارگردانان دیوید سیلورمن و ریموند اس. پرسی ، به همراه نویسندگان جوئل اچ کوهن ، راب لازبنیک و جان فرینک قرار است وارد بازار شود. این نام ها به دلیل کار در سیمپسونها برای برخی از طرفداران انیمیشن آشنا خواهند بود اما به طور حتم آنان با این انیمیشن می توانند خودشان را بیشتر به دنیا معرفی کنند. داستان از دو موجودی عجیب استکه به مرور زمان به شانگهای می روند ، جایی که می فهمند گونه های آنها دیگر وجود ندارد. متعاقباً این امر منجر به سفر موجودات به گذشته می شود تا از آنچه باعث انقراض آنها شده جلوگیری کند.

The Croods2(13      غارنشینان

در سال ۲۰۱۳ ، جهان به اولین خانواده دوران ماقبل تاریخ ، The Croods معرفی شد. کمدی نامزد جایزه اسکار در مورد قبیله ای که با تغییر دنیای آنها مخاطبان جهانی را مجذوب خود می کند ، اهمیت بی انتهای خانواده را به ما یادآوری می کند. در دسامبر سال ۲۰۲۰ ، انیمیشن DreamWorks شما را به یک ماجراجویی کاملاً جدید دعوت می کند که در گذشته با THE CROODS 2  بازی می کند. ستاره های بازگشت نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن و کلارک دوک از لسلی مان و پیتر دینکلج به تیم انیمیشن اضافه شدند. همانند قسمت اول این انیمیشن این خانواده در تلاش اند تا از غار خود بیرون بیایند و با مشکلاتی که در بیرون از غار دارند مقابله کنند

شما می توانید انیمیشن غار نشینان را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Croods: A New Age 2020

Justice League Dark: Apokolips War  (۱۲       جنگ آپوکلیپس

 

این دنباله برای فیلم بسیار لذت بخش ۲۰۱۷ شاهد قهرمانی قهرمانان در برابر تهدید جدید خواهیم بود ، اما جزئیات طرح در حال حاضر به جلیقه نزدیک هستند. این شایعه حاکی از آن است که داستان خدایی جدید را درگیر خواهد کرد و انتظار می رود تایتان نیز در آن حضور پیدا کنند. باید گفت این انیمیشن اردیبهشت سال ۹۹ به نمایش عموم در آمد و با استقبال زیادی رو به رو شد.

 

Wish Dragon(11       آرزو اژدها

درباره ی جوانی می باشد که بزرگترین آرزویش داشتن یک اژدها می باشد و برای رسیدن به آن هرکاری می کند.آرزو اژدها با بازی کنستانس وو و جان چو در مورد پسر جوانی است که با یک اژدها عروسکی دوست می شود و آرزو می کند که آن اژدها واقعی شود. داستان در چین معاصر اتفاق می افتد، آن هم به دلیل اینکه کمپانی سونی قصد دارد طیف متنوعی از داستان ها را بیان کند که فرهنگ های مختلف از سراسر جهان را در بر می گیرد. امیدوارم این اولین فیلم موفق باشد که از این ابتکار تحسین برانگیز بین المللی ناشی می شود.

 

Scoob! (۱۰      اسکوب

داستان اسکوب! نشان می دهد که چگونه دوستان مادام العمر Scooby و Shaggy برای اولین بار ملاقات کردند و چگونه آنها با کارآگاهان جوان Fred ، Velma و Daphne پیوستند و گروه Mystery Inc را تشکیل دادند. در حال حاضر ، با صدها مورد حل شده و ماجراهای مشترک ، Scooby و باند با بزرگترین ، چالش برانگیزترین رمز و راز خود روبرو شده اند: نقشه ای برای رها کردن سگ شبح خطرناک. در حالی که برای متوقف کردن این  dogpocalypse جهانی مسابقه می دهند ، این باند در می یابد که Scooby دارای میراثی مخفی و سرنوشتی حماسی است، بیش از آنچه کسی تصور می کرد

 

Bob’s Burgers: The Movie (۹      باب برگر: فیلم سینمایی

مانند سیمپسونها ،سریال انیمیشن کمدی Bob’s Burgers در حال رسیدن به شهرت جهانی است. و در حالی که این فیلم قصد دارد به برخی از سوالات بزرگی که سالهاست هواداران از می خواهند بدانند(مانند اینکه لوئیز چگونه اسم حیوان دست اموزش را به دست آورد) ، لورن بوچارد ، خالق آن نیز می خواهد علاقه مندان این انیمیشن را با یک ورژن سینمایی غافل گیر کند.

 

The Spongebob Movie: Sponge on the Run(8       باب اسفنجی

یک ورژن سینمایی از انیمیشن جذاب باب اسفنجی که برای منتقدین و بعضی کشور ها به نمایش در امده اما در آمریکا هنوز اکران نشده است. بعضی اوقات تغییر خوب است و تا زمانی که داستان آن شوخ طبعی را حفظ کند اما به نظر می رسد طرفداران باب اسنفجی از این ورژن سینمایی و تغییر سبکش نسبت به سریال کوتاه تلویزیونی رضایت نداشته اند.در این داستان باب باید تا قبل از اینکه خیلی دیر شده، همراه با پاتریک به یک ماموریت نجات رفته و گری را از شر آدم‌های بد نجات دهند. آن‌ها نقشه‌ی حساب شده‌ای را برای مبارزه با پوزیدون می‌کشند و با همراهی یکدیگر به مرحله‌ی نهایی این نقشه می‌رسند. در این فیلم‌های شخصیت‌های محبوب دنیای باب اسفنجی را خواهیم دید. شخصیت‌هایی که او در زمان کودکی در کمپ ملاقات کرده بود و حال در یک لحظه جادویی به همدیگر متصل شده‌اند. لحظه‌ای جادویی در این سری رقم خواهد خورد و آن‌هم رسیدن به معنای دوستی است. دوستی که پاتریک و باب اسفنجی آن را دوباره تعریف خواهند کرد.

 

Connected (۷      متصل

این فیلم به کارگردانی Mike Rianda و Jeff Rowe ساخته شده است و دارای استعدادهای جدیدی در ساخت انیمیشن است که همین موضوع می تواند نوید بخش آینده درخشان انیمیشن سازی باشد. داستان فوق العاده سرگرم کننده ای نیز به نظر می رسد. میچلز در مقابل ماشین ها یک خانواده ناکارآمد را دنبال می کند که وقتی تصمیم می گیرد بشریت را از یک اتفاق آگاه کند با اتفاقات جالب و ماجراجویانه ای رو به رو می شود. کیتی میچل که به تازگی در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شده است به همراه خانواده اش به سمت دانشگاه در حرکت هستند که با قیام و حمله ربات ها مواجه می شوند حال انها علاوه بر اینکه باید جان سالم به در ببرند باید برای نجات جهان نیز تلاش کنند.

 

Soul(6       روح

“روح” به کارگردانی برنده جایزه اسکار، پیت داکتر، کارگردانی مشترک کمپ پاورز و تهیه کنندگی نامزد جایزه اسکار، دانا موری، جو گاردنر ساخته شده. داستان یک معلم گروه مدرسه راهنمایی را معرفی می کند که علاقه واقعی اش به موسیقی جاز است. پس زمینه شهر بزرگ مکان مناسبی برای تنظیم داستان آمیخته با موسیقی جاز است. در این فیلم ، درست زمانی که جو فکر می کند رویایش ممکن است رسیده باشد ، یک قدم غیر منتظره او را به مکانی خارق العاده می فرستد که مجبور می شود دوباره به معنای واقعی روح داشتن فکر کند. همان جایی است که او ملاقات می کند و در نهایت با ۲۲ تیم همکاری می کند ، روحی که فکر نمی کند زندگی روی زمین تنها چیزی است که برایش شکسته است. جیمی فاکس صدای خود را به جو وام می دهد ، در حالی که تینا فی صداهای ۲۲ را دارد. در این فیلم صدای فیلیشیا راشاد ، اهمیر کوئستلوو تامپسون و دیوید دیگز نیز وجود دارد.

 

Raya and the Last Dragon(5      رایا و آخرین اژدها

رایا و آخرین اژدها در دنیایی جادویی به نام کوماندرا اتفاق می افتد و یک جنگجو را دنبال می کند که برای ردیابی آخرین اژدها در این کشور به راه می افتد. این فیلم توسط آدل لیم نوشته شده است ، که نویسنده چند انیمیشن پر طرفدار بوده است. کاسی استیل و اوکوافینا نیز به ترتیب شخصیت های جنگجو و اژدها را صدا پیشگی می کنند.

 

The Willoughbys (۴       ویلوبی ها

این انیمیشن کمدی که از رمان لوئیس لوری به همین نام اقتباس شده است. ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما…ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما…ویلوبی ها، انیمیشنی کمدی به کارگردانی کریس پرن است. انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییس لوری است که داستان چهار بچه خانواده ویلوبی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند بهتر است روی پای خود بایستند و به همین منظور نقشه می‌کشند تا پدر و مادر خودخواه خود را به تعطیلاتی به دور دنیا بفرستند اما در این راه به مشکلاتی برمی خورند.

 

Over the Moon (۳       روی ماه

روی ماه قبل از پخش در VOD در اواخر سال در چین به نمایش در می آید و بعد از آن به صورت عمومی به نمایش در آمد. این انیمیشن داستان دختری به نام فی فی را دنبال می کند که از طریق والدینش با چانگ ای ، الهه ی چینی روی ماه آشنا می شود. پس از درگذشت مادرش فی فی در تلاش است تا وجود چانگ ای را اثبات کند و به همین منظور یک سفینه ی فضایی می سازد که به اندازه ی کافی قدرتمند است تا او را به ماه برساند و با این شخصیت افسانه ای ملاقات کند.

 

Wolfwalkers (۲        ولف واکر

داستان این انیمیشن درباره‌ی یک جوان شکارچی که شاگرد پدرش است ، می‌باشد. او به همراه پدرش برای کمک کردن به از بین بردن آخرین گروه از گرگ‌ها به ایرلند سفر می‌کند ، اما وقتی که با دختری آزاده از قبلیه‌ای مرموز دوست می‌شود که شایعه شده در شب تبدیل به گرگ می‌شود ، همه چیز تغییر می‌کند . این فیلم دختر یک شکارچی را دنبال می کند که به ایرلند می آید تا گرگ های کشور را از بین ببرد ، اما فقط وقتی تغییر کند که می فهمد که آنها خیلی بد نیستند.

 

Onward(1      به پیش

انیمیشن به پیش با الهام از رابطه کارگردان Dan Scanlon با برادرش ساخته شده.  داستان دو برادر که در یک دنیای خیالی زندگی می کنند ، با دو اجنه ، که تلاش خارق العاده را آغاز می کنند تا دریابند هنوز کمی جادو در جهان باقی مانده است یا خیر. این انیمیشن با صدا پیشگان خارق العاده ای شامل کریس پرات و تام هالند همکاری کرده که برای احیای شخصیت ها با دقت انتخاب شده است. قسمت هیجان انگیز کشف رفتارهای جادویی است که فیلم برای مخاطبان در نظر گرفته است. این پروژه همچنین برای دان اسکانلون ، نویسنده و کارگردان یک پروژه شخصی است ، زیرا به موضوع از دست دادن والدین می پردازد. متأسفانه اسکانلون پدرش را در سنین جوانی از دست داد ، اما او با این انیمیشن و امیدوار است فیلمی بسازد که بینندگان جوان را قادر می سازد همه چیز را در مورد مرگ بپذیرند و با غم آن کنار آیند.

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰ + [ لینک دانلود و تریلر ]





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: