۹ فیلم جنایی در سال ۲۰۲۰ که نباید از دست دهید
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

تنها فیلم هایی که امسال به نظر خیلی بیشتر از بقیه ژانر ها جلب توجه کرده اند فیلم های ژانر جنایی هستند که به نظر می رسد نمونه های بی نظیری باشند. هر چند ویروس کرونا برنامه های اکران تعداد زیادی از فیلم های جذاب سال ۲۰۲۰ را به تعویق انداخت اما باز هم تعداد فیلم های اکران شده خوب این سال می تواند امید وار کننده باشد. برای تماشا یا دانلود فیلم های جنایی می توانید به سایت موونیه مراجعه کنید.

 

The Gentlemen(9       آقایان

فیلم آقایان با موفقیت زیادی میان منتقدین و گیشه روبرو شد. این فیلم را می توان تا حد زیادی بازگشت فیلم “گای ریچی در ساخت فیلم های خوب” در نظر گرفت. این فیلم به همان اندازه که خنده دار است، بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. فیلم آقایانThe Gentlemen روایتگر زندگی میکی پیرسون، یکی از بزرگرترین خلافکاران بریتانیا را به تصویر می کشد. میکی پیرسون باند بسیار قوی و بزرگی را رهبری می کند. همین موضوع موجب می شود که برنامه ها، پاپوش ها، توطئه ها و خیانت هایی علیه او انجام شود. با فیلم های گای ریچی ، به نوعی این تصور را به شما دست می دهد که او در تعطیلات نهایی بچه ها مشغول به کار است ، آنها را می نویسد. در این فیلم گای ریچی از بازیگران محبوبش مانند جیسون استاتهام ، استیون گراهام ، رابرت داونی جونیور هنری کاویل ، جود لاو ، ادریس البا ، تام هاردی استفاده نکرده است. در عوض ، متیو مک کاناهی ، چارلی هونام ، هنری گلدینگ ، کالین فارل و هیو گرانت را به کار گرفته است. شخصیت مک کاناهی در نقش یک خلافکار بزرگ را دنبال می کند در حالی که او سعی می کند از امپراتوری مواد مخدری که برای خود در لندن ساخته است حفاظت کند. آقایان از جمله بهترین فیلم های منتشر شده در سال ۲۰۲۰ است که توانسته نظر مخاطبان زیادی را جلب کند.

 

The Last Thing He Wanted(8      آخرین چیزی که او می خواست

دیز ریز کارگردان Mudbound بازیگرانی همچون آن هاتاوی ، ویلم دافو ، بن افلک ، روزی پرز و توبی جونز را در اختیار دارد برای  اقتباس از تریلر سیاسی Joan Didion’s1996. داستان فیلم راجع به دنبال روزنامه نگاری به نام النا مک ماهون است که تصمیم می گیرد در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۸۴ آمریکا به منظور بررسی کامل رسوایی نسبتاً مشکوک مواد مخدر برای ایجاد دسیسه های از پیش برنامه ریزی شده اقدام کند. در این فیلم انتظار یک قصه درام ، اقدامات جنایت آمیز و دسیسه های سیاسی فراوان را داشته باشید.

 

The Rhythm Section(7      بخش ریتم

بخش ریتم یک فیلم مهیج اکشن انگلیسی-آمریکایی به کارگردانی رید مورانو است که براساس رمان مارک برنل ساخته شده است. یک زن (بلیک لایولی) به دنبال انتقام از کسانی است که یک سانحه هواپیمایی را که منجر به کشته شدن خانواده اش شده بود، تنظیم کردند. این فیلم هیجان انگیز انتقام جویانه است، که انتظار داشتیم که در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شود اما نشد. رید مورانو و بلیک لایلی ، کارگردان Handmaid’s Tale ، برنده جایزه Emmy ، برای اقتباس از رمانی به همین نام توسط مارک برنل ، نویسنده بریتانیایی ، همکاری کرده اند  رمانی که روایتگر کشته شدن خانواده یک زن در یک حادثه هواپیما است. افسردگی شخصیت اصلی به خشم تبدیل ممی شود ، زمانی که او متوجه می شود نیروها و افرادی مقصر این “حادثه” هستند.

 

No Time to Die(6      زمانی برای مردن نیست

تا به امروز هیجان زیادی پیرامون انتخاب بازیگران ، مکان های فیلمبرداری ، طرح ، موضوعات و پیش پرده های پنجمین و آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند وجود داشته است. فیلم زمانی برای مردن نیست بار ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا به اکرانش به تعویق افتاده است اما طبق اخرین اخبار قرار است در ماه مارچ سال ۲۰۲۱ در نهایت به اکران در آید. جیمز باند در خوش گذرانی است که به زودی در می یابد که یک شرور قدیمی با بازی رامی ملک پشت همه این مسائل است. تعقیب و گریز ماشین ، دعوا ، انفجار و هر چیز دیگری که ما از یک فیلم جیمز باند انتظار داریم در این فیلم وجود دارد. فیلم زمانی برای مردن نیست آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان مأمور ۰۰۷ را نمایش خواهد داد  همچنین اعضای دیگر لیا سیدوکس ، بن ویشاو ، نائومی هریس ، رالف فاینس و کریستوف والتز ، به همراه رامی مالک ، آنا د آرماس و لشانه لینچ دیگر بازیگران این فیلم هستند. بیلی آیلیش خواننده ۱۸ ساله آمریکایی آهنگ پایانی این فیلم را اجرا کرده است.

Tenet(5      انگاشته

وقتی کریستوفر نولان فیلم جدیدی می سازد ، توجه تمام جهان به آخرین ساخته اش خواه ناخواه جلب می شود. تابستان ۲۰۲۰ بیایید ، همه نگاهها به اکران فیلم Tenet جدیدترین نگاه او خواهد بود. نولان با بودجه بسیار هنگفتی فیلم انگاشته را ساخته است.هزینه ای حدود ۲۲۵ میلیون پوند به عنوان بودجه که انتظارات زیادی را بالا برد. رابرت پتینسون ، جان دیوید واشنگتن و الیزابت دبیکی بازیگران این فیلم عجیب هستند و افرادی مانند آرون تیلور-جانسون ، کلمنس پوسی و سر کنت برانا از آنها حمایت می کنند. کریستوفر نولان از جمله خلاق ترین کارگردانان تاریخ معاصر است، فیلم های او تنها برای یک قشر از مخاطبان نیست، بلکه با مهارت بسیار بالایی توانسته تمام افراد جامعه را مشتاق به دیدن فیلم هایش کند. نولان طی ۱۰ سال گذشته توانسته محبوب ترین فیلم های تاریخ را بسازد که هر کدام از آن ها جایگاه بسیار بالایی درلیست برترین فیلم های تاریخ سینما داشته اند. اما فیلم تنت یا انگاشته آن انتظاری که ما از شاهکار های همیشگی نولان داشته ایم را برآورده نمی کند. اگر میگویم فیلم تنت سطح متوسطی دارد، تنها نولان را با خودش مقایسه کرده ایم زیرا او جزو محدود کارگردانانی است که با حفظ استاندار های بالای خود توانسته همواره طرفدارانش را راضی نگه دارد. همانند فیلم های گذشته نولان فیلم انگاشته یا تنت با بودجه بسیار بالایی ساخته شده است و چیزی که می تواند مخاطبان را مجذوب کند صحنه های خارق العاده ای است که بدون استفاده از جلوه های ویژه فیلم برداری شده اند، به طور مثال در این فیلم به صورت کاملا واقعی یک هواپیما سوزانده شده است!! از جمله نقطه ضعف های فیلم جدید نولان خط داستانی شلوغ و زیادی پیچیده است که مانند فیلم های گذشته او یعنی تلقین و میان ستاره ای نمی تواند مارا درگیر خود کند.

The devil all the time(4      شیطان تمام وقت

فیلم همیشه شیطان یا شیطان تمام وقت فیلمی در ژانر درام، جنایی، هیجان انگیز است که به طور حتم یکی از بهترین فیلم های منتشر در سال ۲۰۲۰ است و میتواند با روایت داستانی فوق العاده اش تا مدت ها ذهن شمارا درگیر کند. اقتباس آنتونیو کامپوس از فیلم   The Devil All the Timاز دونالد ری پلوک یک درام بلندپروازانه است با شخصیت های پیچیده و روایت جذاب که در ۱۶ سپتامبر از شبکه نتفلیکس به نمایش در آمد. در لحظات اولیه فیلم ممکن است متوجه موضوع اصلی داستان نشوید اما به قدری نوع روایت قصه می تواند شمارا درگیر کند که حتی یک لحظه گذر زمان را احساس نکنید. عناصری که در فیلم شیطان تمام وقت کنار هم قرار گرفته اند و به مراتب به هم ارتباط پیدا می کنند بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند و این نشان دهنده فیلم نامه بسیار پر قدرتی که برداران کامپوس آن را نوشته اند.

 

Cherry(۳      گیلاس

فیلم چری جدیدترین فیلم جو و آنتونی روسو است که پس از کارگردانی اونجرز که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان نیز شده است، تصمیم گرفته‌اند تا فیلمی متفاوت را در خارج از دنیای ابرقهرمانی، مارول تولید کنند. تام هالند نقش نیکو واکر ، سربازی را دارد که با PTSD و اعتیاد به مواد افیونی از عراق به آمریکا برمی گردد. او به فردی شرور تبدیل شده که شروع به سرقت از بانک ها می کند.
 

The Woman in the Window(۲      زنی در پنجره

این اقتباس از کتاب بسیار موفقیت آمیز A J Finn که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. اما اکران های آزمایشی اولیه فیلم از کارگردان جو رایت باعث شد مخاطبان طرفدار این کتاب را کمی نارحت کرده است. نگران نباشید ، این فیلم آنقدر که طرفداران دو آتیشه این کتاب می گویند بد نیست. این داستان می تواند مارا به یاد فیلم پنجره عقبی از اسطوره سینما یعنی آقای آلفرد هیچکاک بیاندازد اما به طور حتم موضوع فیلم متفاوت خواهد بود. رنی در پنجره که اکنون برای اکران بهاری در سال آینده برنامه ریزی شده است ، از یک روانشناس که هنگام جاسوسی از همسایگان خود شاهد یک جنایت وحشتناک است. حتی اگر اینطور نباشد – چه کسی اهمیتی می دهد؟ امی آدامز می تواند در هر نقشی عالی بازی کند و فیلم را به حدی که بیننده انتظار دارد جذاب کند. جولیان مور و گری اولدمن که بازیگران این فیلم هستند که به خوبی می توانند هیجان مارا برای دیدن این فیلم بیشتر کنند.

 

Death on the Nile(1       مردن بر روی نیل

هرکول پوآرو هنگام تعطیلات در روی کشتی که از رود نیل می گذرد ، باید درباره قتل یک وارث جوان تحقیق کند. فیلمی درخشان ، سرگرم کننده و بسیار بیادماندنی است. همانطور که در انتهای تلاش قبلی وعده داده شده بود ، در اکتبر سال ۲۰۲۰ فیلم اکران شود اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا باز هم به تعویق افتاد . فیلم  براساس رمان آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته خواهد شد و به روزرسانی فیلم ۱۹۷۸ پیتر اوستینوف خواهد بود. گردهم آمدن برای تشکیل گروهی که مسیو پوآرو باید از این زمان قاتلی را انتخاب کند شامل آنت بنینگ ، آرمی هامر ، گال گادوت ، لتیتیا رایت ، سوفی اوکوندو، تام باتمن ، سحر فرانسوی ، جنیفر ساندرز و راسل برند است.

۹ فیلم جنایی در سال ۲۰۲۰ که نباید از دست دهید





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: